Er worden mama´s gemist hierzo....
+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers
Pagina 9 van 12
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Re: Er worden mama´s gemist hierzo....
sheila123 schreef:Zit zo ff te denken. Zijn Sarahkey en Sarah1985 niet dezelfde? Of ben ik nu gans in de war?
Je bent in de war! Sarah1985 was eerst H.ilda19 en SarahKey was eerst W.okkeltjuh.
Gast- Gast
Er was op het oude forum toch ook iemand die zwanger was van een tweeling.
En ze had een "dubbele" baarmoeder als ik het me goed herinner.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:En wie was ook alweer die gelovige Heidi (zo`n Heidi profielplaatje had ze) die trouwde (en woonde?) in Duitsland en toen ging ze op huwelijksreis naar de Oktoberfesten ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar zij was ook fake geloof ik, of zomaar ineens weg..
Heleentje of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Catwoman79 schreef:Er was op het oude forum toch ook iemand die zwanger was van een tweeling.
Ja, die komt hier nu ook nog..
Ze post mee in het kindje 2011 topic, kan alleen even niet op der naam van nu komen...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oke,thanks! Nu is het me duidelijk! Ik dacht dat H.ilda 19 voorheen W.okkeltjuh was vandaar.....al die namen ook..Alex schreef:sheila123 schreef:Zit zo ff te denken. Zijn Sarahkey en Sarah1985 niet dezelfde? Of ben ik nu gans in de war?
Je bent in de war! Sarah1985 was eerst H.ilda19 en SarahKey was eerst W.okkeltjuh.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Lejow schreef:Catwoman79 schreef:Er was op het oude forum toch ook iemand die zwanger was van een tweeling.
Ze post mee in het kindje 2011 topic, kan alleen even niet op der naam van nu komen...
Heette ze toen niet Nijntje ?? of Nijntjepluis
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Ja die, ik kwam er net ook zelf op. Was zij nou fake?Susan schreef:Rush schreef:En wie was ook alweer die gelovige Heidi (zo`n Heidi profielplaatje had ze) die trouwde (en woonde?) in Duitsland en toen ging ze op huwelijksreis naar de Oktoberfesten ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar zij was ook fake geloof ik, of zomaar ineens weg..
Heleentje of zo.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zij legde ook handdoeken, douchespul en kleding klaar voor haar man elke dag. Ik weet niet meer of ze fake was, staat me wel ook iets van bij...Rush schreef:Ja die, ik kwam er net ook zelf op. Was zij nou fake?Susan schreef:Heleentje of zo.Rush schreef:En wie was ook alweer die gelovige Heidi (zo`n Heidi profielplaatje had ze) die trouwde (en woonde?) in Duitsland en toen ging ze op huwelijksreis naar de Oktoberfesten ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar zij was ook fake geloof ik, of zomaar ineens weg..
Gast- Gast
Er schiet me nog een naam te binnen, Pinklady ofzo?
Met een dochtertje N.oëlle en ze heeft, dacht ik, een 2e kindje.
En hoe is het eigenlijk met Carebear? Die zie ik volgens mij niet meer reageren, of heeft ze een andere naam?
En hoe is het eigenlijk met Carebear? Die zie ik volgens mij niet meer reageren, of heeft ze een andere naam?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Catwoman79 schreef:Lejow schreef:Catwoman79 schreef:Er was op het oude forum toch ook iemand die zwanger was van een tweeling.
Zie eerder in dit topic, Jazzelyn oid heet ze nu volgens mij. Dochtertje is inmiddels 1 jaar
Gast- Gast
freakielief schreef:Zij legde ook handdoeken, douchespul en kleding klaar voor haar man elke dag. Ik weet niet meer of ze fake was, staat me wel ook iets van bij...Rush schreef:Ja die, ik kwam er net ook zelf op. Was zij nou fake?Susan schreef:Heleentje of zo.Rush schreef:En wie was ook alweer die gelovige Heidi (zo`n Heidi profielplaatje had ze) die trouwde (en woonde?) in Duitsland en toen ging ze op huwelijksreis naar de Oktoberfesten ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar zij was ook fake geloof ik, of zomaar ineens weg..
Ze was online op een moment dat ze niet online kon zijn, dus dat werd wel gezien als een bewijs dat ze fake is. Op zich hoeft het natuurlijk niet, je kunt overal internetten, maar ze kwam wel heel ongeloofwaardig over, zo onderdanig is volgens mij niemand. Ik weet nog dat ze ook een keer een topic had over herstdecoratie die ze maakte voor haar huiskamer.
Susan- Lady Post-a-lot
Er schiet me trouwens nog iemand te binnen, dat meisje dat zogenaamd een vriend had die gezagsvoerder was op een Boeiing en daar kapitalen mee verdienden, ze was zwanger van haar eerste kindje. Zij was ook hartstikke nep, later kwam een van haar eerste posts naar boven waarin ze zich voorstelde en vertelde dat zij in de zorg werkte en haar vriend kok was. Weten jullie nog hoe zij heette? Volgens mij was het iets met een M of een L.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik weet het alweer, LovelyMaite.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik weet het alweer, LovelyMaite.
Was dat niet dezelfde persoon als Helene? Of haal ik dat nu helemaal door elkaar? Ik dacht dat ze later terug was gekomen, tenminste dat vermoeden was er, onder LM, of andersom, dat kan ook.
Gast- Gast
[quote="BeeGee"]
Wow, is dat al zo lang geleden?? Toen las ik hier ook al mee..
Mama_van2 schreef:Old days inderdaad Ooooit, jaartje of 6/7 geleden was er nog het forum voor het oude forum met daarin alleen een algemeen pijler. Daarna postte een aantal moeders met elkaar, ik denk dat we met z'n tienen waren ? Mamsie, Knets, Multi Culti, Euq, Anneke, Lieskuh, Pritt, Kruimel, Jam en vast nog een paar moeders. Later kwamen daar Susan, Arden, Woezel, Sjonno en nog een aantal moeders bij. Nu is het niet meer om bij te houden
Ohh jaaaa wat een bekende namen komen zo weer voorbij!!! good old days haha....
Wow, is dat al zo lang geleden?? Toen las ik hier ook al mee..
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
_MamaRosa_ schreef:Catwoman79 schreef:Lejow schreef:Catwoman79 schreef:Er was op het oude forum toch ook iemand die zwanger was van een tweeling.
Zie eerder in dit topic, Jazzelyn oid heet ze nu volgens mij. Dochtertje is inmiddels 1 jaar
Doe maar een zoontje
Gast- Gast
ShallY schreef:Er schiet me nog een naam te binnen, Pinklady ofzo?
Ja Pinklady die was inderdaad zwanger van de tweede en dat kindje is toen volgens mij veel te vroeg geboren. Ik ben ook benieuwd hoe het maar gaat.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Susan schreef:freakielief schreef:Zij legde ook handdoeken, douchespul en kleding klaar voor haar man elke dag. Ik weet niet meer of ze fake was, staat me wel ook iets van bij...Rush schreef:Ja die, ik kwam er net ook zelf op. Was zij nou fake?Susan schreef:Heleentje of zo.Rush schreef:En wie was ook alweer die gelovige Heidi (zo`n Heidi profielplaatje had ze) die trouwde (en woonde?) in Duitsland en toen ging ze op huwelijksreis naar de Oktoberfesten ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar zij was ook fake geloof ik, of zomaar ineens weg..
Ze was online op een moment dat ze niet online kon zijn, dus dat werd wel gezien als een bewijs dat ze fake is. Op zich hoeft het natuurlijk niet, je kunt overal internetten, maar ze kwam wel heel ongeloofwaardig over, zo onderdanig is volgens mij niemand. Ik weet nog dat ze ook een keer een topic had over herstdecoratie die ze maakte voor haar huiskamer.
Volgens mij was ze online op het moment dat ze zei dat ze zou trouwen. Nou ben ik toch best forumverslaafd, maar tijdens m'n trouwdag had ik toch echt andere dingen te doen .
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
CareBear heeft volgens mij een paar dagen geleden nog gereageerd in de persoonlijk/pijler in het topic ; relatie verbreken met je ouders ofzo ..
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Susan schreef:Ik weet het alweer, LovelyMaite.
Was dat niet dezelfde persoon als Helene? Of haal ik dat nu helemaal door elkaar? Ik dacht dat ze later terug was gekomen, tenminste dat vermoeden was er, onder LM, of andersom, dat kan ook.
Ja, omdat ze allebei zo'n avatar van Liefde is hadden volgens mij. En omdat ze allebei fake waren.
Susan- Lady Post-a-lot
Hazeltje schreef:_MamaRosa_ schreef:Catwoman79 schreef:Lejow schreef:Catwoman79 schreef:Er was op het oude forum toch ook iemand die zwanger was van een tweeling.
Doe maar een zoontje
O, haha! Oeps!
Gast- Gast
en wat was ook alweer de naam van degene die bevallen was van een kindje die een paar dagen later overleden was. Dat verhaal was ook fake en ze kwam later nog helemaal uitleggen waarom ze gelogen had. Er was toen ook nog een topic voor haar overleden kindje geopend.
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Lizzy was dat...juffie001 schreef:en wat was ook alweer de naam van degene die bevallen was van een kindje die een paar dagen later overleden was. Dat verhaal was ook fake en ze kwam later nog helemaal uitleggen waarom ze gelogen had. Er was toen ook nog een topic voor haar overleden kindje geopend.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Lizzy was dat...juffie001 schreef:en wat was ook alweer de naam van degene die bevallen was van een kindje die een paar dagen later overleden was. Dat verhaal was ook fake en ze kwam later nog helemaal uitleggen waarom ze gelogen had. Er was toen ook nog een topic voor haar overleden kindje geopend.
Lizzy ja... bluh... dat hadden Jojo en Mirrpirr en ik toen ontdekt (en nog iemand maar weet even niet meer wie dat was)... Mirpirr en ik waren rond dezelfde tijd uitgerekend als dat zij zogenaamd was van 'Isabeau'.
Gast- Gast
Arden schreef:Pien schreef:Lizzy was dat...juffie001 schreef:en wat was ook alweer de naam van degene die bevallen was van een kindje die een paar dagen later overleden was. Dat verhaal was ook fake en ze kwam later nog helemaal uitleggen waarom ze gelogen had. Er was toen ook nog een topic voor haar overleden kindje geopend.
Lizzy ja... bluh... dat hadden Jojo en Mirrpirr en ik toen ontdekt (en nog iemand maar weet even niet meer wie dat was)... Mirpirr en ik waren rond dezelfde tijd uitgerekend als dat zij zogenaamd was van 'Isabeau'.
Zij ging toch ook trouwen en kreeg vlak voor het trouwen een ernstig ongeluk? Wat dus ook fake was..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?