Er worden mama´s gemist hierzo....
+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers
Pagina 12 van 12
Pagina 12 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Re: Er worden mama´s gemist hierzo....
Arden schreef:ekiaam87 schreef:En Mismarm o.i.d. (2 zoontjes dacht ik, 1 heet N.ick (door het geboortetopic moest ik eraan denken), de ander weet ik niet meer? K.evin??)
Ben op felicitatieberichtjes na geen poster in deze pijler, maar wel een vaste meelezer. Kan best zijn dat ik er over heen heb gelezen hoor
Die komt hier nog af en toe en heeft inmiddels een derde, D.anny.
Wat leuk! En wat goed dat jij zo goed op de hoogte bent haha
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
SarahKey, heb het ook even helemaal gemist, maar wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!
Gast- Gast
Wow, geweldig, vlg mij onthou jij echt alles van iedereen of niet? Fotografisch geheugen? Of aantekeningen boekje naast je pc?Arden schreef:ekiaam87 schreef:En Mismarm o.i.d. (2 zoontjes dacht ik, 1 heet N.ick (door het geboortetopic moest ik eraan denken), de ander weet ik niet meer? K.evin??)
Ben op felicitatieberichtjes na geen poster in deze pijler, maar wel een vaste meelezer. Kan best zijn dat ik er over heen heb gelezen hoor
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wow, geweldig, vlg mij onthou jij echt alles van iedereen of niet? Fotografisch geheugen? Of aantekeningen boekje naast je pc?Arden schreef:ekiaam87 schreef:En Mismarm o.i.d. (2 zoontjes dacht ik, 1 heet N.ick (door het geboortetopic moest ik eraan denken), de ander weet ik niet meer? K.evin??)
Haha, nee maar veel van de mama's die genoemd worden heb ik op hyves of FB dus dan blijf je op de hoogte mismarm trouwens niet maar daar heeft hier een topic over gestaan. Ik weet niet alles hoor, de mama's van nu moet je me niet vragen want daar (her)ken ik altijd maar een handjevol van
Gast- Gast
Sjonno schreef:Er was toch ook zo'n zogenaamde mama die 3? kids had? Met allemaal dezelfde voorletters en wat uiteindelijk fake bleek te zijn?
Ja klopt allemaal met de letter C. Zij had eerst een tweeling en toen ze zwanger was van de derde kwam ze erachter dat haar vriend vreemd ging. Toen is zij een tijd weggeweest van het forum en kwam ineers terug en zou zwanger zijn van de vierde. Maar dat was fake. Ze plaatste toen een foto van een kindje wat op internet stond
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Yvette schreef:Sjonno schreef:Er was toch ook zo'n zogenaamde mama die 3? kids had? Met allemaal dezelfde voorletters en wat uiteindelijk fake bleek te zijn?
Ja klopt allemaal met de letter C. Zij had eerst een tweeling en toen ze zwanger was van de derde kwam ze erachter dat haar vriend vreemd ging. Toen is zij een tijd weggeweest van het forum en kwam ineers terug en zou zwanger zijn van de vierde. Maar dat was fake. Ze plaatste toen een foto van een kindje wat op internet stond
Oja, was dat niet zo'n foto met een mutsje van een ziekenhuis uit Amerika of Engeland? Die herkende dacht ik iemand.
Gast- Gast
ja klopt. Ze zei thuis te zijn bevallen maar het kindje was ingepakt in zo'n groene ziekehuis doek. Van inderdaad een foto van een Engelse site. Kan alleen echt niet meer op hara forumnaam komen_MamaRosa_ schreef:Yvette schreef:Sjonno schreef:Er was toch ook zo'n zogenaamde mama die 3? kids had? Met allemaal dezelfde voorletters en wat uiteindelijk fake bleek te zijn?
Oja, was dat niet zo'n foto met een mutsje van een ziekenhuis uit Amerika of Engeland? Die herkende dacht ik iemand.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, die foto vond ik toen terug op google, op een pagina heel ver weg.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 12 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?