Er worden mama´s gemist hierzo....
+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Er worden mama´s gemist hierzo....
Mamsie schreef:Dan hadden we ook nog die meid met ook 2 kindjes ( 2 jongens R.yan en J.ay ) kort op elkaar. Waarvan de jongste ook vaak ziek was. Ik heb haar nog op hyves en fb maar kan niet meer op haar forum naam komen!
Ze gebruikte haar voornaam als forumnaam.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:En dat andere meisje dat ook 1 zoontje had en altijd wat aan het opscheppen was over de baan van haar vriend en huizen die ze gingen kopen.
Roos23.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mama_van2 schreef:Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?
Ja, dat waren nog eens verhalen! Volgens mij had ze op het laatst nog weer een andere naam. Ze ging weg omdat ze ruzie kreeg met een vriendin van haar die ook het forum zat. De ruzie vond ook op het forum plaats.
Gast- Gast
Twellie schreef:Mama_van2 schreef:Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?
Ja, dat waren nog eens verhalen! Volgens mij had ze op het laatst nog weer een andere naam. Ze ging weg omdat ze ruzie kreeg met een vriendin van haar die ook het forum zat. De ruzie vond ook op het forum plaats.
Dat was toch gupsel/pritstift?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat klopt, volgens mij was dat zelfs een ex van haar inmiddels ook weer ex, de vader van haar kind.
Susan, mooie ondertekst, helemaal waar, van paul de leeuw
Susan, mooie ondertekst, helemaal waar, van paul de leeuw
Gast- Gast
Novalee schreef:Weet iemand eigenlijk hoe het met xDebbie (of een variatie daarop, weet de nick niet precies. Ze had als avatar een foto van een kat met felgroene ogen) is?
Volgens mij heeft zij een half jaar geleden (op het vorige forum?) een keer een update geplaatst omdat er toen ook naar haar gevraagd werd. Ik kijk af en toe eens op haar hyves, maar ze is helaas nog niet zwanger voor zover ik weet.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Lejow schreef:Twellie schreef:Mama_van2 schreef:Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?
Dat was toch gupsel/pritstift?
Ja, alleen had ze toen al wel een andere naam.
Gast- Gast
Op het laatst heette ze inderdaad weer anders, maar ik kan ook niet meer op haar naam komen.
Susan- Lady Post-a-lot
Klopt inderdaad, pascale dus.Lindsya schreef:Mamsie schreef:Dan hadden we ook nog die meid met ook 2 kindjes ( 2 jongens R.yan en J.ay ) kort op elkaar. Waarvan de jongste ook vaak ziek was. Ik heb haar nog op hyves en fb maar kan niet meer op haar forum naam komen!
Ze gebruikte haar voornaam als forumnaam.
LMCurious- Prater
LMCurious schreef:Mamsie schreef:Dan hadden we ook nog die meid met ook 2 kindjes ( 2 jongens R.yan en J.ay ) kort op elkaar. Waarvan de jongste ook vaak ziek was. Ik heb haar nog op hyves en fb maar kan niet meer op haar forum naam komen!
Dat is pascale! Geen idee hoe het verder met haar is.
Oh was vergeten dat haar gewone naam ook der forum naam was. Ja het gaat wel goed met haar hoor. Ze heeft urgentie voor een huisje nu geloof ik en is nu kraamhulp. Zij is ook niet meer met de vader.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Op het laatst heette ze inderdaad weer anders, maar ik kan ook niet meer op haar naam komen.
ja dat was een of andere glitter kitty naam wahahah
Mamsie- Ratel
He, wat jammer om te lezen... Ik had zo gehoopt dat haar lange wachten inmiddels ook beloond zou zijnLMCurious schreef:Novalee schreef:Weet iemand eigenlijk hoe het met xDebbie (of een variatie daarop, weet de nick niet precies. Ze had als avatar een foto van een kat met felgroene ogen) is?
Volgens mij heeft zij een half jaar geleden (op het vorige forum?) een keer een update geplaatst omdat er toen ook naar haar gevraagd werd. Ik kijk af en toe eens op haar hyves, maar ze is helaas nog niet zwanger voor zover ik weet.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Wat leuk al die oude namen haha
De moeder van R.yan en J.ay is ook weg bij de papa van de kids en heeft een nieuwe vriend zoals ik lees op fb en hyves.
@ sarakey wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd!!
De moeder van R.yan en J.ay is ook weg bij de papa van de kids en heeft een nieuwe vriend zoals ik lees op fb en hyves.
@ sarakey wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Volgens mij was dat toendertijd ook echt een jaargang waarin veel mama's niet meer samen waren met de papa's.
LMCurious- Prater
Ik ben overigens ook nog heel lang benieuwd geweest hoe het met Anneke, suzy q, multiculti is... Verder was er nog iemand die NaNa heette, zij kwam ook op het 4every1 forum geloof ik. Ook zij was na een aantal jaar zwanger, een hele mooie licht getinte meid als ik het me goed herinner.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ja dat zijn er best een aantal inderdaad
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ja Anneke! En der hubbie
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Multiculti heb ik op hyves, het gaat goed met haar, ze is pas bevallen van een zoon.
Gast- Gast
Sarahkey gefeliciteerd!! Wat leuk voor jullie na dat lange wachten!
Gast- Gast
Ow en en en... uhm... hoe heet ze nou? Ze heeft of had met haar man samen een snackbar, kreeg een zoontje en was ervan overtuigd dat het bij 1 kindje zou blijven, een tijd later werd haar moeder ziek en overleed en in die periode is zij ook zwanger geraakt van een tweede, een dochter...
Pien- Ratel
Lejow schreef:Ja Anneke! En der hubbie
Waar is de kots smiley!??
Mamsie- Ratel
Pien schreef:Ow en en en... uhm... hoe heet ze nou? Ze heeft of had met haar man samen een snackbar, kreeg een zoontje en was ervan overtuigd dat het bij 1 kindje zou blijven, een tijd later werd haar moeder ziek en overleed en in die periode is zij ook zwanger geraakt van een tweede, een dochter...
Ja klopt zij is hier ook nog wel even geweest hoor. Frolicje was dat toch?
Mamsie- Ratel
Ja, frolicje idd!!
Pien- Ratel
Frolicje bedoel je. Ik heb haar wel op hyves en facebook maar zie eigenlijk nooit meer een update ofzo. Zal haar eens een berichtje sturen ben wel benieuwd hoe het gaat.Pien schreef:Ow en en en... uhm... hoe heet ze nou? Ze heeft of had met haar man samen een snackbar, kreeg een zoontje en was ervan overtuigd dat het bij 1 kindje zou blijven, een tijd later werd haar moeder ziek en overleed en in die periode is zij ook zwanger geraakt van een tweede, een dochter...
Gast- Gast
Anneke eindigde altijd ieder punt dat ze probeerde te maken met 'en nu ga ik mijn zoon in bed leggen' of 'en nu ga ik mijn zoon uit bed halen'. Dat vond ik altijd zo irritant.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?