Uitgerekend in augustus en september
+13
Roodkapje
Pien
Lejow
Laced
myloon
kletskousje
Aggi
Parisienne
Happydobby
Funk
Schism
-Ieniemienie-
yes1984
17 plaatsers
Pagina 4 van 16
Pagina 4 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
Re: Uitgerekend in augustus en september
Mooie foto Schism!
Ik heb toevallig gisteravond een bolle buik fotoshoot laten doen.
De fotografe vroeg van te voren of ik iets wilde weg werken (fotoshoppen) op de foto's. Ik ben nog helemaal streeploos dus dat is niet nodig. Heb alleen een navelpiercing gehad, dus een klein littekentje boven mn navel. Ik weet niet of ze die weg gaat werken, dat vroeg ze wel, maar ik wist op dat moment niet of ik dat wilde. Zonder shoppen is toch meer puur vind ik, maar met shoppen misschien mooier.
Ik ben heel erg benieuwd naar mijn foto's.
Ik heb toevallig gisteravond een bolle buik fotoshoot laten doen.
De fotografe vroeg van te voren of ik iets wilde weg werken (fotoshoppen) op de foto's. Ik ben nog helemaal streeploos dus dat is niet nodig. Heb alleen een navelpiercing gehad, dus een klein littekentje boven mn navel. Ik weet niet of ze die weg gaat werken, dat vroeg ze wel, maar ik wist op dat moment niet of ik dat wilde. Zonder shoppen is toch meer puur vind ik, maar met shoppen misschien mooier.
Ik ben heel erg benieuwd naar mijn foto's.
Gast- Gast
@Yes1984: Lekker vooruitzicht he, bijna verlof! Ik werk in de kinderopvang dus tot 36 weken doorwerken was geen optie voor mij. Vind het ook wel lekker dat ik nu gewoon nog lekker de tijd heb om alles af te krijgen.
@ Happydobby: Ja, tis wel een zwangerschapspiercing hoor, ik heb hem alleen een stuk korter geknipt dan dat ie was.
@ Kruumel: Als ik strepen had gehad had ik ze denk ik ook niet weg willen laten shoppen hoor. Eigelijk komt het dan niet meer overeen met de werkelijkheid. Je wil het toch vast laten leggen zoals het op dat moment is, tenminste dat vind ik. En uiteindelijk maak je de foto's toch voor jezelf, strepen of niet iedereen is toch trots op zijn buik?
Ga je hier een foto plaatsen als je ze hebt gekregen?
@ Happydobby: Ja, tis wel een zwangerschapspiercing hoor, ik heb hem alleen een stuk korter geknipt dan dat ie was.
@ Kruumel: Als ik strepen had gehad had ik ze denk ik ook niet weg willen laten shoppen hoor. Eigelijk komt het dan niet meer overeen met de werkelijkheid. Je wil het toch vast laten leggen zoals het op dat moment is, tenminste dat vind ik. En uiteindelijk maak je de foto's toch voor jezelf, strepen of niet iedereen is toch trots op zijn buik?
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
@Schism, ik verwisselde mijn piercing voor een zwangerschapspiercing maar toen ging het ontsteken helaas.
Nu is ie er al 12 weken uit maar helaas is het nog rood daarzo. Het gaatje zit ook dicht.
Ik baal er wel van want ik heb geen strepen maar wel die lelijke rode plek.
Nu is ie er al 12 weken uit maar helaas is het nog rood daarzo. Het gaatje zit ook dicht.
Ik baal er wel van want ik heb geen strepen maar wel die lelijke rode plek.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Schism schreef:@Yes1984: Lekker vooruitzicht he, bijna verlof! Ik werk in de kinderopvang dus tot 36 weken doorwerken was geen optie voor mij. Vind het ook wel lekker dat ik nu gewoon nog lekker de tijd heb om alles af te krijgen.
Schism ; ik werk ook in de kinderopvang, en wij werken allemaal door tot 36 weken, indien niet ziek. Het staat niet in de CAO dat dat niet mag, wij helpen elkaar in de laatste weken wel zoveel mogelijk om elkaar te ontlasten, maar dit is erg fijn!
Gast- Gast
Ik denk dat het erg afhangt van het werk dat je doet inderdaad. Ik zit vooral op kantoor. En dat is best goed te doen. Ben 's avonds nu wel eerder moe. Voor mijn werk bezoek ik ook regelmatig klanten. Voor de komende weken heb ik nog wel wat afspraken staan, maar niet meer aan de andere kant van het land. Dat lijkt me beter. Nog een paar uurtjes, dan lekker weekend. En dan nog maar 17 werkdagen te gaan ;-)
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ik heb vrijdag nog even aan de vk gevraagd voor een schatting. Zij dacht 3000 tot 3500 gram. Netjes dus...
Gast- Gast
@ Happydobby: Balen van je navelpiercing. Mijn ziet er op zich nog wel goed uit, beetje rood maar ik hou het goed in de gaten. Als het erger wordt gaat ie eruit, maar ik wil m eigelijk toch wel graag houden
@ PM: Niet jaloers zijn, het is helemaal niet gezegd dat ie streeploos blijft En ik vind jouw buik echt prachtig!!
@ Parels: Wij mogen ook wel doorwerken tot 36 weken hoor, maar vind ik wel erg zwaar. Wij lopen ook met zijn 4en(!!!) tegelijkertijd zwanger dus collega's hebben het druk genoeg en kunnen niet alles overnemen haha.
Ik heb nog nooit een schatting gekregen van hoe groot onze man is Bij mijn volgende afspraak heb ik wel een liggingsecho, zouden ze het dan kunnen schatten?
@ PM: Niet jaloers zijn, het is helemaal niet gezegd dat ie streeploos blijft En ik vind jouw buik echt prachtig!!
@ Parels: Wij mogen ook wel doorwerken tot 36 weken hoor, maar vind ik wel erg zwaar. Wij lopen ook met zijn 4en(!!!) tegelijkertijd zwanger dus collega's hebben het druk genoeg en kunnen niet alles overnemen haha.
Ik heb nog nooit een schatting gekregen van hoe groot onze man is Bij mijn volgende afspraak heb ik wel een liggingsecho, zouden ze het dan kunnen schatten?
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism, ik heb ook nooit een schatting gehad. Ik heb er vrijdag bij de controle zelf om gevraagd.
Gast- Gast
Schatte ze dat nu of rond de uitgerekende datum?Kruumel schreef:Ik heb vrijdag nog even aan de vk gevraagd voor een schatting. Zij dacht 3000 tot 3500 gram. Netjes dus...
Gast- Gast
Schism.. wat een prachtige foto!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik gok dat mijn grote baby morgen over de 3000 gram gaat... Met nog net geen 35 weken.
Gast- Gast
Maar jij gaat ook eerder bevallen, toch? Ik wist al dat ons kindje geen grote dikke baby zal zijn.
Mijn man was 6 pond bij de geboorte en ik 7 pond. Ons kindje dus ook zoiets... Fijn toch, is t ook nog echt lang een baby.
Mijn man was 6 pond bij de geboorte en ik 7 pond. Ons kindje dus ook zoiets... Fijn toch, is t ook nog echt lang een baby.
Gast- Gast
Ja, langer als 2 weken laten ze me niet meer lopen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, langer als 2 weken laten ze me niet meer lopen.
Wat spannend. Ben je er een beetje klaar voor?
yes1984- Prater
Ja daarom! Wel echt spannend he, tussen nu en 2 weken heb je je kleintjes in je armen!
Gast- Gast
Meer dan klaar, zeker mentaal. Ben natuurlijk al sinds 26 weken aan het voorbereiden op de bevalling. En lichamelijk is het nu gewoon niet leuk meer, dus wil niks liever als bevallen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Meer dan klaar, zeker mentaal. Ben natuurlijk al sinds 26 weken aan het voorbereiden op de bevalling. En lichamelijk is het nu gewoon niet leuk meer, dus wil niks liever als bevallen.
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik hoop oprecht dat het voor jou niet lang meer op zicht laat wachten!
yes1984- Prater
Wat is het hier stil dames!
Hoe gaat het met jullie.
Ik ben helemaal blij. Ons kindje ligt nu niet meer in stuit. Ik had vandaag een echo. Het kindje ligt qua groei nog steeds voor op schema, maar wel in verhouding. Ze schatten het bij 40 weken op 8 pond.
Hoe gaat het met jullie.
Ik ben helemaal blij. Ons kindje ligt nu niet meer in stuit. Ik had vandaag een echo. Het kindje ligt qua groei nog steeds voor op schema, maar wel in verhouding. Ze schatten het bij 40 weken op 8 pond.
yes1984- Prater
Yes, fijn dat je kindje niet meer in stuit ligt... is toch een geruststelling! Is het al in aan het dalen?
Ik heb zometeen om 11.50 weer controle bij de vk.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Yes, fijn dat je kindje niet meer in stuit ligt... is toch een geruststelling! Is het al in aan het dalen?
Hey Kruumel,
Ja, dat is zeker fijn. Het hoofdje ligt al wel mooi laag, maar is nog niet ingedaald. Hoe was je controle vandaag. Ik mag morgenmiddag weer.
yes1984- Prater
Controle was goed. Buik was mooi, kindje lag er klaar voor (is al een paar weken ingedaald), hartje klopte mooi, bloeddruk was goed... kortom helemaal goedgekeurd!
Gast- Gast
Kruumel schreef:Controle was goed. Buik was mooi, kindje lag er klaar voor (is al een paar weken ingedaald), hartje klopte mooi, bloeddruk was goed... kortom helemaal goedgekeurd!
Fijn dat alles weer goed was! En nu aftellen. Voor jou nog twee weekjes te gaan. Spannend!
yes1984- Prater
Ja, vandaag precies 38 weken!
De tijd vliegt... het is erg spannend nu... hoe lang zal het nog duren...
De tijd vliegt... het is erg spannend nu... hoe lang zal het nog duren...
Gast- Gast
Pagina 4 van 16 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 4 van 16
Permissies van dit forum: