Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus en september

+13
Roodkapje
Pien
Lejow
Laced
myloon
kletskousje
Aggi
Parisienne
Happydobby
Funk
Schism
-Ieniemienie-
yes1984
17 plaatsers

Pagina 2 van 16 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 23:50

ProudMama schreef:Ik zit nu een week voor mijn verlof, al werk ik 2 maanden al niet meer natuurlijk.
Maar denk dat het toch lekkerder voelt volgende week... Officieel verlof ipv ziek.

Toch heb ik dat gevoel niet... Ik dacht dat ook van te voren, maar nu het zover is voelt het toch niet zo. Jammer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 di 28 jun 2011 - 6:10

Kruumel schreef:
ProudMama schreef:Ik zit nu een week voor mijn verlof, al werk ik 2 maanden al niet meer natuurlijk.
Maar denk dat het toch lekkerder voelt volgende week... Officieel verlof ipv ziek.

Toch heb ik dat gevoel niet... Ik dacht dat ook van te voren, maar nu het zover is voelt het toch niet zo. Jammer!

Toch hoop dat ik dat jullie binnenkort echt kunnen genieten van jullie welverdiende verlof meiden!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 6:14

Kruumel schreef:
ProudMama schreef:Ik zit nu een week voor mijn verlof, al werk ik 2 maanden al niet meer natuurlijk.
Maar denk dat het toch lekkerder voelt volgende week... Officieel verlof ipv ziek.

Toch heb ik dat gevoel niet... Ik dacht dat ook van te voren, maar nu het zover is voelt het toch niet zo. Jammer!
O echt Sad Hoopte dat het beter zou voelen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 6:17

PM, misschien heb jij dat wel hoor... maar voor mij voelt het niet zo. Misschien als ik volgende week nog een keertje op t werk geweest ben dat mn gevoel dan veranderd.

Yes, dankjewel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 do 30 jun 2011 - 8:25

Hoe gaat het hier met de dames?
Met mij gaat het goed. Merk wel dat het allemaal wat zwaarder wordt.
Mijn bekken geeft ook klachten na teveel inspanning, dus moet soms even iets rustiger aan.

Ons kindje lag tijdens de groeiecho nog in stuit. Nu heb ik echt geen idee meer. Het trapt (of slaat) echt overal. Kan er geen touw meer aan vast knopen.

Liggen jullie kindjes allemaal al goed?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:28

Mijn kleine ligt helemaal ingedaald vlg de echo van gisteren. De grote ligt wel met het koppie naar beneden, maar een stukje hoger.

Op welk gewicht kwamen ze uit met de groeiecho?

Ja, mijn rug is ook aardig in protest met alleen al ruim 9 pond aan kind. Dan nog placenta en vruchtwater...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 21:16

Ons kindje ligt wel met het hoofdje naar beneden, en al gedeeltelijk ingedaald. Bij ons hebben ze niks gezegd over gewicht. Moet t volgende keer toch eens vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Happydobby do 30 jun 2011 - 21:17

Kruumel, met 36/37 weken maken ze een schatting. Bij jou waarschijnlijk met een echo, bij mij met de hand.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 1 jul 2011 - 7:50

Bij mij hebben ze geen eindgewicht genoemd... Moet de 18e week nog een echo. Dan gaan ze kijken of het kindje in de juiste curve doorgroeit en of het uit de stuit is.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism vr 1 jul 2011 - 20:45

Bij mijn controle vorige week lag de kleine goed, maar geen idee of dat nog steeds zo is. Mijn buik wordt regelmatig verbouwd en ik voel aan alle kanten vanalles uitsteken haha. Groeiecho hebben wij niet gehad, met een week of 37 krijg ik geloof ik nog wel een liggingsecho.

Hoe is het verder met jullie? Ik moet nog 2 weekjes werken en dan heb ik verlof. Begin er toch wel naar uit te kijken hoor, lekker rustig aan en alles in orde maken.
Vindt het soms stiekem wel eng hoe snel het allemaal gaat. Niet dat ik bang ben voor de bevalling, maar zin heb ik er ook niet in. Voor je het weet is die kleine er al!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:25

Schism, de tijd gaat snel nu he? Ik heb dat ook heel erg... vandaag alweer 35 weken! Ik zei net tegen mn man dat ik over 2 weken al thuis mag bevallen... sow, dan schrik je wel effe van hoe snel het gaat! Over 7 weken is de kleine er zeker! Dat klinkt echt ontzettend dichtbij!

Ik heb dat ook, van die volksverhuizingen in mn buik, maar de kleine ligt nog steeds met het hoofdje beneden. Hij/zij gaat dan de kont de andere kant op gooien en zich omdraaien... dat voelt echt heel raar, je hele buik raakt uit model, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:35

Haha, dat buik uit model ken ik. Af en toe lijkt het niet eens meer op een buik...
Vind het nogsteeds grappig als ze de hik hebben en je die hele buik ziet bewegen. Had het van de week aan de CTG, had ook 1 de hik. Dan hoor je het echt Laughing
Alleen af en toe is het schoppen bewegen niet lekker meer, het staat allemaal zo strak...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:38

Ja, dat is ook zo... mijn buik staat af en toe zo strak dat het lijkt alsof de huid het niet meer trekt, dat die zo uit elkaar kan knappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 di 5 jul 2011 - 6:36

Mijn buik zie je af en toe een beetje bewegen. Ik dacht eerst dat het verbeelding was (omdat je het als vrouw ook voelt). Maar mijn vriend zag het ook. Zo fijn om te zien!

Morgen weer naar verloskundige. Misschien dat zij kan voelen hoe ons kindje nu in de buik ligt. Ik hoop uit de stuit! angel
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:03

Yes, ik heb dat hier ook... dan voel ik wat en roep ik 'kijk' maar dan is het meestal al te laat. Mijn man, mijn ouders en een vriendin hebben het wel gezien. Leuk is dat!

Wat zei de verloskundige vandaag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 1:16

Kruumel schreef:Yes, ik heb dat hier ook... dan voel ik wat en roep ik 'kijk' maar dan is het meestal al te laat. Mijn man, mijn ouders en een vriendin hebben het wel gezien. Leuk is dat!

Wat zei de verloskundige vandaag?

Ja leuk he?!

Alles was verder goed. Bloeddruk mooi laag, qua gewicht niet gegroeid (al weken niet, maar ik ben vrij stevig dus helemaal niet erg), buik mooi in verhouding gegroeid en een prachtige hartslag. Ze vermoed dat het kindje uit de stuit is, maar weer het niet zeker... De 18e heb ik nog een echo om het goed te bekijken.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:21

Wat lekker Yes, dat alles zo goed eruit ziet qua zwangerschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 1:31

ProudMama schreef:Wat lekker Yes, dat alles zo goed eruit ziet qua zwangerschap!

Ja, daar ben ik ook erg blij mee. Altijd fijn om weer te horen.
Hoe gaat het nu bij jou?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:34

Mijn laatste controle was ook gewoon goed, en dat is zeldzaam.
Suikers gaan goed, bloeddruk was gezakt, allebei de hartjes deden het mooi.

Inwendige onderzoeken ben ik officieel vanaf bij de 34 weken, dat is echt prettig!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:34

Nou Yes, mooi om te horen!

Ik zag vanmorgen dat ik 1 kilootje aan ben gekomen.
Ik ben totaal deze zwangerschap 8 kg afegevallen en 9 km bijgekomen, dus sta nu op +1, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:37

Wow, in totaal 1 kg aangekomen... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 1:45

ProudMama schreef:Mijn laatste controle was ook gewoon goed, en dat is zeldzaam.
Suikers gaan goed, bloeddruk was gezakt, allebei de hartjes deden het mooi.

Inwendige onderzoeken ben ik officieel vanaf bij de 34 weken, dat is echt prettig!!

Wat goed om te horen. Ik heb geen enkel inwendig onderzoek gehad. Maar dat lijkt me inderdaad niet prettig. Jeetje ik had weken geleden niet durven hopen dat je de 34 weken zou halen. Vind het zo fijn voor jullie!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 1:46

Kruumel schreef:Nou Yes, mooi om te horen!

Ik zag vanmorgen dat ik 1 kilootje aan ben gekomen.
Ik ben totaal deze zwangerschap 8 kg afegevallen en 9 km bijgekomen, dus sta nu op +1, haha.

Wel knap kilometer aankomen ;-) grapje.

Ik ben in totaal 2,5 kilo gegroeid.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:56

Ooohhh geloof dat ik last heb van de warmte... haha.
Dat zou wat zijn, een kilometer aankomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 1:59

Kruumel schreef:Ooohhh geloof dat ik last heb van de warmte... haha.
Dat zou wat zijn, een kilometer aankomen!
Dat is dan wel een hele bolle buik inderdaad haha.

Is het niet erg dat je een kilo aangekomen bent? Of anders: dat je in het begin zo afviel?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 16 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum