Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus en september

+13
Roodkapje
Pien
Lejow
Laced
myloon
kletskousje
Aggi
Parisienne
Happydobby
Funk
Schism
-Ieniemienie-
yes1984
17 plaatsers

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 10 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 ma 29 aug 2011 - 21:55

pippi schreef:

yes1984 schreef:
pippi schreef:
yes1984 schreef:Spannend. Laat je even weten wat ze vandaag zeggen over het inleiden.
Sinds gisteren is het kindje een stuk rustigeren.
Hebben jullie dat ook?
Ik weet dat het steeds minder ruimte krijgt, maar vind dit niet zo fijn...

Heb ook van die periodes dat het een stuk rustiger is..niet fijn! Gelukkig een tijdje later wel weer goed aanwezig! Gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd! Ik ga zo naar de vk. Succes meiden! smile

Ik heb de baby vandaag wel weer een paar keer gevoeld. Wanneer ik me er heel erg op concentreer en ik mijn hand op mijn buik leg, krijg ik meestal wel reactie. Dus ik ga nof niet bellen.

Hoe ging het bij de verloskungdige? Ik hoef pas vrijdag weer. Ik hoop niet dat het nog zo ver komt.

Fijn dat je je baby nog wel gewoon voelt! Het is wel heel normaal dat het minder wordt..mijn vk zei dat ik de baby zo'n 5x per dag goed moest voelen. Bij de vk ging het goed. Weinig bijzonders, ze dacht dat dr baby nu zo'n 3400 gram zou zijn. Wel fijn want ze hielden me in de gaten voor mn suiker maar valt dus mee. Nog geen huge baby! Moest er ook over nadenken of ik a.s. Maandag gestript wil worden als het dan nog niet zover is..

Bij mijn praktijk zeggen ze 8 keer per dag. Dat lukt tot nu toe altijd. Mooi dat het goed ging bij de verloskundige. Bij mij verwachten ze wel een huge baby. 8 tot 8,5 pond... Terwijl ik geen last heb van hoge suikerwaardes. Wat is je gevoel over het strippen?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 10 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk ma 29 aug 2011 - 22:02

yes1984 schreef:
pippi schreef:

yes1984 schreef:
pippi schreef:
yes1984 schreef:Spannend. Laat je even weten wat ze vandaag zeggen over het inleiden.
Hebben jullie dat ook?

Heb ook van die periodes dat het een stuk rustiger is..niet fijn! Gelukkig een tijdje later wel weer goed aanwezig! Gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd! Ik ga zo naar de vk. Succes meiden! smile

Ik heb de baby vandaag wel weer een paar keer gevoeld. Wanneer ik me er heel erg op concentreer en ik mijn hand op mijn buik leg, krijg ik meestal wel reactie. Dus ik ga nof niet bellen.

Hoe ging het bij de verloskungdige? Ik hoef pas vrijdag weer. Ik hoop niet dat het nog zo ver komt.

Fijn dat je je baby nog wel gewoon voelt! Het is wel heel normaal dat het minder wordt..mijn vk zei dat ik de baby zo'n 5x per dag goed moest voelen. Bij de vk ging het goed. Weinig bijzonders, ze dacht dat dr baby nu zo'n 3400 gram zou zijn. Wel fijn want ze hielden me in de gaten voor mn suiker maar valt dus mee. Nog geen huge baby! Moest er ook over nadenken of ik a.s. Maandag gestript wil worden als het dan nog niet zover is..

Bij mijn praktijk zeggen ze 8 keer per dag. Dat lukt tot nu toe altijd. Mooi dat het goed ging bij de verloskundige. Bij mij verwachten ze wel een huge baby. 8 tot 8,5 pond... Terwijl ik geen last heb van hoge suikerwaardes. Wat is je gevoel over het strippen?

Grappig, ik was in eerste instantie ook morgen uitgerekend.. smile Huge valt ook wel mee Wink Weet je ook waarom je baby wat groter is? Laten ze je doorlopen tot 42 weken of moet je al eerder?
Over het strippen, ik weet het nog niet zo goed. Ik kijk het denk ik even aan hoe ik me dan voel (of natuurlijk of de baby er al is dan Very Happy) Ik voel me nu nog goed opzich.. dus! Kijk je uit naar morgen of valt het mee?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  yes1984 ma 29 aug 2011 - 22:05

pippi schreef:
yes1984 schreef:
pippi schreef:

yes1984 schreef:
pippi schreef:
Hebben jullie dat ook?

Grappig, ik was in eerste instantie ook morgen uitgerekend.. smile Huge valt ook wel mee Wink Weet je ook waarom je baby wat groter is? Laten ze je doorlopen tot 42 weken of moet je al eerder?
Over het strippen, ik weet het nog niet zo goed. Ik kijk het denk ik even aan hoe ik me dan voel (of natuurlijk of de baby er al is dan Very Happy) Ik voel me nu nog goed opzich.. dus! Kijk je uit naar morgen of valt het mee?

Ja, ik weet dat we eerst op dezelfde datum stonden! Vond dat bijzonder. Huge valt inderdaad wel mee. Het kindje is al weken groter. Niet echt fors maar groot. Maar alles in verhouding. Dus hoofd, buikje en bovenbeen zitten op dezelfde cruve. Heb nu ook al een paar weken geen echo gehad, omdat het gewoon netjes volgens de curve groeide. Maar in verhouding op gemiddeld voor ligt. Ze hebben toen gezegd dat ze me niet laten lopen tot 42 weken. Maar hoe lang wel hebben we nooit besproken. Wanneer ik vrijdag nog niet ben bevallen ga ik dit wel aankaarten! Houd je me op de hoogte over je overwegingen van het wel dan niet laten strippen. Ik kijk uit naar iedere dag. Want elk dag komt ons kindje een stukje dichterbij!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Schism di 30 aug 2011 - 0:35

Ik voel m ook niet altijd hoor, maar vaak als ik me echt zorgen ga maken draait ie zich ff lekker om ofzo, haha alsof ie het doorheeft. Maar ik heb er nog nooit voor gebeld, meestal ga ik inderdaad even rustig liggen om me er echt op te concentreren. Of hem gewoon een beetje porren helpt ook wel meestal, wel gemeen haha smile

Pippi netjes toch 3400 gram! Bij mij hebben ze nooit een schatting gegeven dus ik ben erg benieuwd wat eruit gaat komen! Ik heb namelijk toch best een flinke buik zo zonder vruchtwater, dus er zit wel een hoop kind in zou je zeggen. Ik zou je maandag wel laten strippen. Ik heb het net gehad, een pretje is het niet, maar baat het niet dan schaadt het niet toch. Mijn gyn zei dat het bij één op de 5 daarna doorzet. Best de moeite waard om te proberen vond ik.

Nou ben ik weer. CTG was goed, kleine vermaakt zich nog steeds wel. Nog een cm of 4 vruchtwater dus dat was ook nog voldoende. Had 1 cm ontsluiting en hij heeft me gestript. Was wel ff vervelend, maar ik vond het wel de moeite waard omdat het toch al 2 dagen wel rommelt in mijn buik. Dus hopen dat dat door gaat zetten nu!
Zo niet, dan moet ik me vrijdagochtend om 7 uur melden om in te gaan leiden.
De gyn had wel goede hoop dat het voor vrijdag nog spontaan zou doorzetten, omdat ik die ontsluiting al had en ik vertelde dat het toch al wel rommelde.

Ooooohhh meiden als het goed is kan ik uiterlijk van het weekend mijn mannetje eindelijk zien en vast houden!! bounce
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 0:37

Spannend Schism!

Aan de frambozenbladthee, ananas, bitter lemon en tonic Laughing

Gast
Gast

Bericht  Schism di 30 aug 2011 - 0:47

Whaha heb ik allemaal niet in huis.
En ga ook ff niet naar de supermarkt met toch wel regelmatige krampen en net gestript Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 0:49

Spannend joh! Even douchen misschien? Als het dan erger wordt is het mogelijk het begin.

Ga in elk geval heel hard duimen voor je!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 0:56

Is er trouwens wel iemand die het hier komt melden als je bevallen bent?

Gast
Gast

Bericht  yes1984 di 30 aug 2011 - 1:04

Spannend Schism. Ik ben ook zo benieuwd naar jullie kindjes. Ik hoop dat je niet zo lang meer hoeft te wachten.

Ik heb alleen na mijn auto-ongeluk gebeld omdat ik het kindje niet meer voelde. Verder inderdaad ook nog nooit. Maar als ik me echt zorgen ga maken zou ik het wel doen, en niet te lang aankijken. Ik ben vanmorgen ook even gaan liggen en merkte dat het kindje hierop reageren. Net als op mijn handen. Dus ben ook niet meer ongerust nu.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Schism di 30 aug 2011 - 3:16

Pm: nee, maar kan via mijn mobiel hier wel een berichtje plaatsen als ik bevallen ben.

Heb het afgelopen uur bijgehouden en heb wat ik denk ik al wel weeën mag noemen om de tien minuten. Durf bijna niks te gaan doen omdat ik bang ben dat ze dan weer afzwakken haha.
Ach blijf ik nog lekker even op de bank liggen Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 3:22

Wat goed! Het begin is er zo te lezen!

Je mag mij ook wel smsen hoor, als je zelf niet kan plaatsen (als je bijv. naar zkh moet) of er geen tijd voor hebt/ zin in hebt...
Ik was blij dat ik gewoon smsje kon sturen omdat iedereen toch op nieuws zat te wachten, inloggen had ik echt geen zin in met net die 2 bij me.

Gast
Gast

Bericht  Schism di 30 aug 2011 - 3:27

Anders pm je me je nr, dan kan ik kijken waar ik zin in heb smile
Op zich ben ik altijd ingelogd op mijn telefoon, maar dan heb ik de keus, thnx!
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Pien di 30 aug 2011 - 3:30

@Schism, een warme douche helpt goed!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Schism di 30 aug 2011 - 3:36

Ja misschien moet ik maar eens lekker gaan douchen ja, ben erg benieuwd of het door zet allemaal.. Hou jullie op de hoogte
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 3:46

Dat wordt vanavond en vannacht dus vaak het forum checken angel

Gast
Gast

Bericht  yes1984 di 30 aug 2011 - 4:56

Schism schreef:Ja misschien moet ik maar eens lekker gaan douchen ja, ben erg benieuwd of het door zet allemaal.. Hou jullie op de hoogte
Oeh spannend meid! Zet hem op!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  yes1984 di 30 aug 2011 - 13:10

Ik zit nu beneden. Heb al een uur flink buikpijn. En ben misselijk. Ik ben benieuwd...
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Schism di 30 aug 2011 - 14:07

He hoi! smile

Om kwart over 2 zijn mijn vliezen gebroken.
Nog geprobeerd te slapen maar dat lukt natuurlijk nooit meer. Ben nu maar even naar beneden gegaan zodat mn vriend hopelijk nog wat kan slapen.
Weeen komen nog ongeveer om de tien minuten en zijn wel wat gemener nu.
Pffff klein beetje zenuwachtig ben ik wel hoor!
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Roodkapje di 30 aug 2011 - 15:05

Wow wat spannend!!! Zet hem op vandaag! Volgend jaar is dit de verjaardag van je kindje:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 16:31

Succes meiden, het eind is eindelijk in zicht!

Gooi van schrik mijn net afgekolfde voorraad om, dus moet mijn bed verschonen. Lekker handig weer haha....

Gast
Gast

Bericht  Funk di 30 aug 2011 - 18:38

ProudMama schreef:Succes meiden, het eind is eindelijk in zicht!

Gooi van schrik mijn net afgekolfde voorraad om, dus moet mijn bed verschonen. Lekker handig weer haha....

Hey! Wauw allebei! Succes, zet em op! Denk aan jullie! Hier nog niks aan de hand helaas..
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  yes1984 di 30 aug 2011 - 19:11

Schism schreef:He hoi! smile

Om kwart over 2 zijn mijn vliezen gebroken.
Nog geprobeerd te slapen maar dat lukt natuurlijk nooit meer. Ben nu maar even naar beneden gegaan zodat mn vriend hopelijk nog wat kan slapen.
Weeen komen nog ongeveer om de tien minuten en zijn wel wat gemener nu.
Pffff klein beetje zenuwachtig ben ik wel hoor!

Ik kan me voorstellen dat je er een beetje zenuwachtig van wordt. Ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  yes1984 di 30 aug 2011 - 19:13

pippi schreef:

Hey! Wauw allebei! Succes, zet em op! Denk aan jullie! Hier nog niks aan de hand helaas..

Hier ook niet meer helaas Sad Heb een poos gemene buikpijn gehad. En was echt niet lekker. Wilde ook weer wat proberen te slapen voor het geval het wel de hele nacht door zou zetten. Dus ben weer naar boven gegaan. Op een bepaald moment voelde ik het afzakken. En nu voelt het weer alsof er niets aan de hand is... Bij jou ook nog alles rustig dus?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Funk di 30 aug 2011 - 19:20

yes1984 schreef:
pippi schreef:

Hier ook niet meer helaas Sad Heb een poos gemene buikpijn gehad. En was echt niet lekker. Wilde ook weer wat proberen te slapen voor het geval het wel de hele nacht door zou zetten. Dus ben weer naar boven gegaan. Op een bepaald moment voelde ik het afzakken. En nu voelt het weer alsof er niets aan de hand is... Bij jou ook nog alles rustig dus?

Aah vervelend! Dacht dat het bij jou ook begonnen was. Ja hier ook rustig.. Alleen gister wel een grieperig/gewoon niet fit zijn gevoel.. Ook wel veel buikpijn maar voelt meer als last van mn darmen zeg maar.. Nou hopelijk zet het bij jou alsnog door en heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen! Rustig aan meis!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  yes1984 di 30 aug 2011 - 19:32

pippi schreef:
yes1984 schreef:
pippi schreef:

Aah vervelend! Dacht dat het bij jou ook begonnen was. Ja hier ook rustig.. Alleen gister wel een grieperig/gewoon niet fit zijn gevoel.. Ook wel veel buikpijn maar voelt meer als last van mn darmen zeg maar.. Nou hopelijk zet het bij jou alsnog door en heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen! Rustig aan meis!

Dat dacht ik zelf ook. Wink Was gister steeds al wat misselijk. Maar werd vannacht echt wakker van de buikpijn. Ik hoop dat het vandaag dan ECHT gaat beginnen, dan zou mijn voorgevoel van de 31e kloppen haha. Ik heb nog redelijk kunnen slapen. Was vooral vaak wakker, maar zakte daarna wel weer in slaap. Ik hoop dat jij jullie wonder ook snel in je armen kunt sluiten. Voor jou geldt ook: rustig aan. hug
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: