Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus en september

+13
Roodkapje
Pien
Lejow
Laced
myloon
kletskousje
Aggi
Parisienne
Happydobby
Funk
Schism
-Ieniemienie-
yes1984
17 plaatsers

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 5:50

En een foto? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism ma 19 sep 2011 - 21:24

Jaaaaaaaa een foto! En mag ik misschien zijn naam ook weten? angel

Hier gaat alles verder goed! De kraamtranen zijn gelukkig voorbij en ik kan nu heerlijk genieten van mijn ventje. Hij drinkt goed, slaapt nog steeds meestal 6 uur door 's nachts. Ben zelf dus ook redelijk uitgerust.
Verder lekker veel aan het wandelen nu het nog een beetje mooi weer is.

Hebben jullie al nagedacht over anticonceptie? Ik voelde me zoveel beter toen ik gestopt was met de pil, dus ik wil eigelijk niet meer zoveel hormonen in mijn lijf. Spiraaltje is de beste oplossing denk ik, maar op de een of andere manier vind ik dat een beetje eng, haha.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 21:34

Schism, ik heb het er gisteren over gehad bij de nacontrole bij gyn. Ik wil eigenlijk ook niet meer aan de pil. Maar een spiraaltje is niet functioneel als je over niet al te lange tijd weer een kindje wil. Dus ik denk dat ik voor de pil kies tot ik klaar ben met zwanger zijn en daarna voor een spiraaltje ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 23:14

Ik ben nog niet echt bezig geweest met anticonceptie aangezien we nog geen seks gehad hebben.
Morgen komt het misschien aan de orde bij de nacontrole, en anders bel ik gewoon een keer de huisarts voor een recept. Maar zolang het toch niet lukt ga ik niks slikken ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism wo 21 sep 2011 - 6:55

Is het misschien leuk om een topic te openen voor augustus en september mama's? Ik vind het mamas uit 2011 topic zo druk dat ik dat niet goed bij kan houden Embarassed
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 7:01

Ja hoor, sluit mij maar buiten... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism wo 21 sep 2011 - 7:31

Nee jij mag er natuurlijk gewoon bij haha lol!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Laced wo 21 sep 2011 - 8:00

Goed idee schism! Ik meld me ook! bounce bounce

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk wo 21 sep 2011 - 8:27

Laced schreef:Goed idee schism! Ik meld me ook! bounce bounce
Ik ook, gezellig smile
Hoe ist met iedereen?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Laced wo 21 sep 2011 - 8:32

pippi schreef:
Laced schreef:Goed idee schism! Ik meld me ook! bounce bounce
Ik ook, gezellig smile
Hoe ist met iedereen?

Hier alles goed! L. Is goed aan het groeien, drinkt steeds beter en makkelijker zijn flesjes leeg. Al heeft hij vandaag wat moeite met slapen. Hij is de heletijd aan het mopperen, niets is goed. Ik doe hem dan maar lekker veel knuffelen! Morgen hebben we de 1e afspraak bij het cb staan. Zaterdag is hij gewoon al 4 weken oud! Verder voel ik me weer helemaal goed. In het begin veel last van kraamtranen gehad, jeetje.. Die blauwe wolk was hier nergens te bekennen. Verder heb ik alleen nog een hechting inwendig zitten, die aan het irriteren is.. Maar verder voel ik me super!

Hoe gaat het met jou pippi? Lekker aan het genieten? Gaat alles goed?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum