Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus en september

+13
Roodkapje
Pien
Lejow
Laced
myloon
kletskousje
Aggi
Parisienne
Happydobby
Funk
Schism
-Ieniemienie-
yes1984
17 plaatsers

Pagina 3 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:05

Jawel, dat was zeker erg. Maar er was niks aan te doen. Ik heb zoveel over moeten geven dat ik in 2 weken tijd 8 kilo ben afgevallen. Toen hebben ze meteen ingegrepen en me aan het infuus in het zkh gelegd. Daarna ben ik niet meer verder afgevallen. Moest nog wel overgeven, maar niet meer zo veel, en ik kreeg toen van die drinkvoedingen van 300 calorieen per flesje. Daarna ben ik langzaam kilo voor kilo weer aangekomen. Voor nu is het niet erg nee, ik eet voldoende, snoep geregeld, moet voldoende binnenkrijgen nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 2:07

Kruumel schreef:Jawel, dat was zeker erg. Maar er was niks aan te doen. Ik heb zoveel over moeten geven dat ik in 2 weken tijd 8 kilo ben afgevallen. Toen hebben ze meteen ingegrepen en me aan het infuus in het zkh gelegd. Daarna ben ik niet meer verder afgevallen. Moest nog wel overgeven, maar niet meer zo veel, en ik kreeg toen van die drinkvoedingen van 300 calorieen per flesje. Daarna ben ik langzaam kilo voor kilo weer aangekomen. Voor nu is het niet erg nee, ik eet voldoende, snoep geregeld, moet voldoende binnenkrijgen nu.

Jeetje, dat is zeker niet leuk. Vervelend dat je zo beroerd was en zo afviel! Fijn dat ze meteen hebben ingegrepen en dat het nu goed gaat.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:08

Zit ik dan, met ruim 18 kg aan extra gewicht...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:10

Ja, ik ben ook heel blij dat het nu goed gaat en dat ik alles weer kan eten.
Ze hoopten toen dat het bij 12 weken minder zou worden, dat was helaas niet zo... toen hoopten ze op 16 weken, maar het kon ook alle 9 maanden zo duren.

Gelukkig is het na de 16 weken steeds wat beter gegaan. Stapje voor stapje weer meer eten. Ik had 10 weken geen warm eten gehad, had geen idee hoe ik dat weer moest opbouwen! Alleen het idee al maakte me misselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 2:10

ProudMama schreef:Zit ik dan, met ruim 18 kg aan extra gewicht...

Jij draagt ook twee ukkies en bij je.

Daarnaast ligt het ook aan je figuur. Wanneer ik 18 kilo aan ging komen was dat echt niet gezond!
Ik denk dat een slanker iemand meer kilo's aankomt, omdat het lichaam ook reserves aanmaakt. Die heb ik niet nodig Wink .
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 2:12

Kruumel schreef:Ja, ik ben ook heel blij dat het nu goed gaat en dat ik alles weer kan eten.
Ze hoopten toen dat het bij 12 weken minder zou worden, dat was helaas niet zo... toen hoopten ze op 16 weken, maar het kon ook alle 9 maanden zo duren.

Gelukkig is het na de 16 weken steeds wat beter gegaan. Stapje voor stapje weer meer eten. Ik had 10 weken geen warm eten gehad, had geen idee hoe ik dat weer moest opbouwen! Alleen het idee al maakte me misselijk.

Jeetje, wat zit er dan een verschil in zwangerschappen he?! Het kindje zal het wel allemaal waard zijn. Nog even kun je het lekker vasthouden en knuffelen!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:12

18 kg is echt niet uitzonderlijk veel hoor... er zijn genoeg vrouwen met 1 kindje die meer aangekomen zijn. Mijn collegaatje is 28 kg aangekomen, en heeft nu weer maatje 36 terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:12

Ik denk dat als ik het vocht kwijt ben ik al een kilo's kwijt ben. Er zit geen model meer in mijn benen en mijn enkels zijn niet meer zichtbaar.

Dus ben heel benieuwd na de bevalling hoeveel er bij gekomen is als de kindjes eruit zijn en ik het vocht kwijt ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:13

@ Yes1984: Had je het badjasje al gehad?

@ PM: Joh, het meeste ben je dadelijk al in 1 klap kwijt :P

Over de kilo's: Ik was bijna 30 kilo aangekomen....
Dat heb je of dat heb je niet. Kan ook nog eens heel erg verschillen per zwangerschap want nu ben ik nog niks aangekomen.
Terwijl ik bij H. de eerste helft al bijna 15 kilo was aangekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:14

Kruumel schreef:18 kg is echt niet uitzonderlijk veel hoor... er zijn genoeg vrouwen met 1 kindje die meer aangekomen zijn. Mijn collegaatje is 28 kg aangekomen, en heeft nu weer maatje 36 terug.
De laatste 2 weken ging het gewoon zo hard, ws het vocht. De weken ervoor was het vrij stabiel.
Of ik maatje 36 weer zal passen twijfel ik heel erg aan hoor, zeker met overtollige huid...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:16

Hazeltje schreef:@ Yes1984: Had je het badjasje al gehad?

@ PM: Joh, het meeste ben je dadelijk al in 1 klap kwijt :P
Over de kilo's: Ik was bijna 30 kilo aangekomen....
Dat heb je of dat heb je niet. Kan ook nog eens heel erg verschillen per zwangerschap want nu ben ik nog niks aangekomen.
Terwijl ik bij H. de eerste helft al bijna 15 kilo was aangekomen.
In 1 klap? Jij verwacht dat ik explodeer? :shock: :shock:
(al is die kans niet eens ondenkbaar als ze me tot 40 weken laten lopen)

En hoeveel heb je overgehouden van die 30?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 wo 6 jul 2011 - 2:16

Hazeltje schreef:@ Yes1984: Had je het badjasje al gehad?

@ PM: Joh, het meeste ben je dadelijk al in 1 klap kwijt :P

Over de kilo's: Ik was bijna 30 kilo aangekomen....
Dat heb je of dat heb je niet. Kan ook nog eens heel erg verschillen per zwangerschap want nu ben ik nog niks aangekomen.
Terwijl ik bij H. de eerste helft al bijna 15 kilo was aangekomen.
@ Hazeltje; ja hij lag gisteren bij me op de mat. Ziet er nog erg mooi uit, dus ben er zeer blij mee. Dank je wel!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:16

Haha PM, jij maakt het spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:17

ProudMama schreef:
Hazeltje schreef:@ Yes1984: Had je het badjasje al gehad?

@ PM: Joh, het meeste ben je dadelijk al in 1 klap kwijt :P
Over de kilo's: Ik was bijna 30 kilo aangekomen....
Dat heb je of dat heb je niet. Kan ook nog eens heel erg verschillen per zwangerschap want nu ben ik nog niks aangekomen.
Terwijl ik bij H. de eerste helft al bijna 15 kilo was aangekomen.
In 1 klap? Jij verwacht dat ik explodeer? :shock: :shock:
(al is die kans niet eens ondenkbaar als ze me tot 40 weken laten lopen)

En hoeveel heb je overgehouden van die 30?

Hahahaha, sorry PM, zo bedoelde ik het niet :P

Ik had na 3 maanden nog ongeveer 5 kilo over maar toen werd ik ziek en kreeg ik Prednison Evil or Very Mad
Toen zaten er zo weer 10 kilo aan....

@ Yes: Mooi zo Very Happy Veel plezier ermee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk wo 6 jul 2011 - 20:07

yes1984 schreef:Hoe gaat het hier met de dames?
Met mij gaat het goed. Merk wel dat het allemaal wat zwaarder wordt.
Mijn bekken geeft ook klachten na teveel inspanning, dus moet soms even iets rustiger aan.


Ons kindje lag tijdens de groeiecho nog in stuit. Nu heb ik echt geen idee meer. Het trapt (of slaat) echt overal. Kan er geen touw meer aan vast knopen.

Liggen jullie kindjes allemaal al goed?

Het is alsof bovenstaande mijn eigen verhaal is smile
Ook veel bekken en rugpijn! Zo erg dat ik zit te twijfelen of werken nog wel gaat...
Verder weten wij niet hoe het kindje momenteel ligt. Horen we hopelijk dinsdag meer over.
Ben nu zo'n 8 kg aangekomen.
Hoe is het verder met iedereen?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism wo 6 jul 2011 - 20:24

Pffff die kilo's vliegen eraan bij mij, snap niet hoe het komt en ook niet echt waar ze blijven. Zit echt op mijn buik en mijn bovenbenen een beetje, maar er zit inmiddels al 16 kilo aan! Ik eet echt niet meer of anders dan normaal. Zal het wel nodig hebben denk ik dan maar.

Hier wordt het ook allemaal zwaarder hoor, werken is amper meer te doen en als ik een trap op ben gelopen moet ik eerst 5 minuten bijkomen Wink
Gelukkig is volgende week mijn laatste werkweek en daarna kan ik lekker rustig aan gaan doen. Zie er erg naar uit, lekker spulletjes gaan wassen en het huis op orde maken. Heerlijk!

Ben van de week weer goedgekeurd bij de verloskundige, over 2 weken hebben wij een uitgebreid gesprek over de bevalling en beladvies en krijgen we een liggingsecho.

Mijn buik gaat zo'n beetje heel de dag heen en weer. Meneer heeft een prive golfslagbad daarbinnen. Regelmatig komen er ook voeten of knieen uit mijn zij, moet zeggen dat dat wel pijnlijk is, vooral als hij het een keer of 5 achter elkaar doet.

Verder heb ik de foto's van de fotoshoot binnen! Heb er wel één die ik kan plaatsen als jullie dat leuk vinden, op de rest zijn we herkenbaar dus die doe ik maar niet Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk wo 6 jul 2011 - 20:44

Schism schreef:Pffff die kilo's vliegen eraan bij mij, snap niet hoe het komt en ook niet echt waar ze blijven. Zit echt op mijn buik en mijn bovenbenen een beetje, maar er zit inmiddels al 16 kilo aan! Ik eet echt niet meer of anders dan normaal. Zal het wel nodig hebben denk ik dan maar.

Hier wordt het ook allemaal zwaarder hoor, werken is amper meer te doen en als ik een trap op ben gelopen moet ik eerst 5 minuten bijkomen Wink
Gelukkig is volgende week mijn laatste werkweek en daarna kan ik lekker rustig aan gaan doen. Zie er erg naar uit, lekker spulletjes gaan wassen en het huis op orde maken. Heerlijk!

Ben van de week weer goedgekeurd bij de verloskundige, over 2 weken hebben wij een uitgebreid gesprek over de bevalling en beladvies en krijgen we een liggingsecho.

Mijn buik gaat zo'n beetje heel de dag heen en weer. Meneer heeft een prive golfslagbad daarbinnen. Regelmatig komen er ook voeten of knieen uit mijn zij, moet zeggen dat dat wel pijnlijk is, vooral als hij het een keer of 5 achter elkaar doet.

Verder heb ik de foto's van de fotoshoot binnen! Heb er wel één die ik kan plaatsen als jullie dat leuk vinden, op de rest zijn we herkenbaar dus die doe ik maar niet Wink

Haha, dat van die trap oplopen en werken herken ik!! Wel lekker dat je nog maar een weekje hoeft! Echt iets om naar uit te kijken!
Ben wel benieuwd naar een foto! Wij zitten er namelijk ook aan te denken om dat te doen Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism wo 6 jul 2011 - 20:53

Ik zeg echt doen hoor! Het is zo gaaf om echt een paar mooie foto's van je buik te hebben. Ik vind het echt verschrikkelijk om op de foto te gaan, maar dit was zo leuk om te doen. Ben erg blij dat we nu een paar mooie fotos als herinnering hebben.
De rest van de foto's zijn misschien nog wel mooier, maar wil niet met mijn hoofd op internet Wink

Niet quoten aub

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 NCL2a
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:17

Mooi Schism!!

Is jouw buik echt nog zo gaaf of hebben ze het een beetje bijgewerkt? Ik zie er met de dag meer scheuren in komen, en hij was zo lang gaaf... Sad

Uitstekende onderdelen herken ik heel goed, vooral van de bovenste baby. Je ziet en voelt dan gewoon echt been, arm, voetje...
Gelukkig kan ik met een beetje wrijven de baby zo ver krijgen dat alles weer ingetrokken wordt, want het is soms echt pijnlijk.

Ja, het zware ken ik helaas ook. Mag eindelijk weer een beetje wat doen op het gemak, lukt dat nog amper haha.

Bij mij vliegen de kilo`s er ook aan de laatste 2,5 week, maar denk eigenlijk dat het vooral vocht is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 21:41

PM ; ik durf te wedden dat jij na de bevalling alweer 10 kg kwijt bent!
En dat je weer kan zien wat je knieen zijn en wat je enkels Laughing

Ik ben nog maar op de helft en nu al 5 kilo aangekomen, en ik was voor mijn gevoel al 4 kilo te zwaar na de carnaval ... Normaal ging ik voor de zomer altijd nog even lijnen, maar dat zit er dit jaar natuurlijk ook niet in! Nu ben ik heel 2011 dik geweest angel

Ach ons meisje zal het nodig hebben! Moet je ook wel zeggen dat ik me nu niet schuldig voel als ik naar de M&M's grijp hoor, mama moet ook een beetje genieten Wink

Hazel ; wat zit er idd een verschil zeg qua je zwangerschappen! Misschien is het dan een jongen deze keer? Laughing

Kruumel ; balen dat je je in het begin zo slecht hebt gevoeld, maar wel lekker dat er straks dus maar een paar kilo af moeten ..

Ze zeggen toch ook dat er in de 2de helft van je zwangerschap meer kilo's bijkomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk wo 6 jul 2011 - 22:03

Schism schreef:Ik zeg echt doen hoor! Het is zo gaaf om echt een paar mooie foto's van je buik te hebben. Ik vind het echt verschrikkelijk om op de foto te gaan, maar dit was zo leuk om te doen. Ben erg blij dat we nu een paar mooie fotos als herinnering hebben.

Ik vind het ook verschrikkelijk om op de foto te gaan Wink Dus daarom twijfel ik nog erg.. En om m'n streepies! Ik vind het wel een hele mooie foto! Ben jij echt nog zo mooi streeploos of hebben ze een beetje geshopt? smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 23:12

Ohja ; Schism, wat een ontzettend mooie foto!
Ben jij idd nog zo mooi streeploos?
Echt jaloersmakend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism do 7 jul 2011 - 4:05

Mijn buik is nog helemaal streepvrij ja, hoop dat het zo blijft! Op mijn borsten en bovenbenen zijn al wel strepen verschenen hoor, dus helemaal streepvrij ben ik helaas niet meer.

@ Pippi: Het leuke is dat het om je buik draait en niet om jou. Ik heb me echt geen moment ongemakkelijk gevoeld, terwijl ik daar alleen in mn string stond Wink En als je bij een goed iemand gaat kunnen ze streepjes mooi bijwerken hoor.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 do 7 jul 2011 - 6:05

Wat een mooie foto Schism!
Ik denk dat ik ook een paar foto's laat maken. Ik denk alleen niet met blote buik. Opzich heb ik nog niet heel veel strepen, maar vind het fijner met kleding.

Ik mag nog 3,5 week werken. (tot en met 2 augustus) Moet te doen zijn. Maar krijg nu echt zin in verlof!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Happydobby do 7 jul 2011 - 6:53

Schism, heb je nou je piercing er nog in?

Wel mooi die foto.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum