Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 33 van 37 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 3:05

Dat wist ik dus echt niet van Brinta! Ik vind het wel lekker. Dus 's ochtends een klein beetje met een appel er naast ofzo zou een prima ontbijt zijn? Dat is best leuk voor de afwisseling!

@Punkie: ik denk inderdaad dat dat wel gezellig zou zijn haha! Moet je toch maar weer terug komen naar Amsterdam. Wel knap dat je zoveel sport doorzettingsvermogen hebt! Maar ik zag ook ergens foto's van jou, van toen je begon met sporten en wat later en dat zag er goed uit, het werpt dus zijn vruchten af! Dat beeld moet ik gewoon even voor ogen houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 26 sep 2011 - 3:55

Volgens mij is het een prima ontbijt! En in mijn geval was het nu middageten omdat ik daarna ging sporten :p. Overigens me heeeeerlijk uitgeleefd net in de sportschool, ben zo trots op mezelf dat ik lid ben geworden en trouw 2/3 keer in de week probeer te gaan!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 5:54

Ik ben vorige week veel te weinig gaan sporten.
Ik ga vanaf deze week minder drinken en ik eet nu twee keer in de week koolhydraatvrij met het avondeten. Ik houd gewoon teveel van pasta's, maar ik eet dan wel volkorenpasta, en ik ga er minder van eten.
De alcohol tikt bij mij denk ik wel heel erg aan want de afgelopen twee maanden was het te vaak te gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry ma 26 sep 2011 - 6:03

Voor de meiden die koolhydraat-arm eten, wat eten jullie (als voorbeeld) als ontbijt, lunch en avondeten?

Ik heb een best fysieke baan en ga 't niet trekken om te ontbijten met een kommetje yoghurt en fruit. Heb 't idee dat ik daar nul energie uit haal...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver ma 26 sep 2011 - 6:04

Jerry schreef:Voor de meiden die koolhydraat-arm eten, wat eten jullie (als voorbeeld) als ontbijt, lunch en avondeten?

Ik heb een best fysieke baan en ga 't niet trekken om te ontbijten met een kommetje yoghurt en fruit. Heb 't idee dat ik daar nul energie uit haal...

Dat vraag ik me ook al weken af, ik zit nu als diner aan de gevulde champignonsoep. Ik had me bijna laten verhongeren, geen zin in eten....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 6:08

Jerry schreef:Voor de meiden die koolhydraat-arm eten, wat eten jullie (als voorbeeld) als ontbijt, lunch en avondeten?

Ik heb een best fysieke baan en ga 't niet trekken om te ontbijten met een kommetje yoghurt en fruit. Heb 't idee dat ik daar nul energie uit haal...

Dat heb ik ook, daarom eet ik 's ochtends en 's middags wel gewoon zoals ik altijd eet, alleen dan met de avondmaaltijd ipv pasta of rijst extra groenten.
Ik word er wel creatief door :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry ma 26 sep 2011 - 6:13

maar wat eet jij als je 's avonds koolhydraatvrij/arm wilt eten? In plaats van aardappels alleen maar groente en vlees ofzo?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 6:18

Daar zit ik dus nog een beetje mee te goochelen, ik heb me ingeschreven op de site van dr Frank want dan krijg je regelmatig een koolhydraatvrij recept toegestuurd.
En een vriendin van me eet overwegend koolhydraatvrij dus van haar krijg ik ook recepten.
Ik eet nu vlees of vis met een bergje groenten en een soort van saus (niet gebonden). Daar zit ik wel aardig vol van. Meestal kijk ik wat ik aan groenten in de koelkast heb liggen, bak of grill die, gooi daar wat kruiden bij, wat ketjap/ kokosmelk/ teriyaki saus en tot nu toe smaakt het goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 ma 26 sep 2011 - 7:27

of ik 'sochtends nu een glas melk met wat fruit eet, yoghurt of boterhammen, na 2 uur heb ik honger! met name als ik aan het werk ben. eet daarom 'sochtends fruit en melk (met cacao) en dan om een uur of 10 een boterham.

sporten gaat bij mij wel goed, ga of 'sochtends (met een late dienst of vrije dag) of na mn werk. 'savonds zie ik het vaak ook niet zitten..

toch baal ik enorm. ben nu bijna 4 weken bezig, maar geen gram afgevallen. en ja, heb soms wel wat teveel gesnoept, waardoor ik helemaal in een vicieuze cirkel kom.
en dan denk ik; is dit nu echt nodig? neem genoegen met hoe je bent, maar dan lees ik hier de gewichten etc en dan denk ik, dit moet ik ook kunnen.. (maar helaas nog niet met gewenst resultaat..)

als ik 'savonds zo goed als geen koolhydraten wil, dan pak ik er vaak een cup a soup of bouillon bij. heb zelf het idee dat als ik alleen groenten en vlees/vis eet ik na een half uur weer honger heb.

en nog een vraagje; hoe slecht/goed zijn walnoten?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 20:13

Ik eet Wasa volkorenknackerbrod als ontbijt. Zitten vrij weinig koolhydraten in. De sport+ variant vult nog beter maar is ook weer een stuk duurder.

Ik eet trouwens nooit brood alleen maar dit knackerbrod. Meestal eet ik er 's ochtends 2 met 2 eitjes. 'S middags 2 met pindakaas (en dan op elkaar, dus maar op 1 deel heel ligt pindakaas). Tussendoor eet ik 's ochtends meestal een appel en 's middags meestal iets 'lekkers' of niets.

Als avondeten eet ik als ik vis eet sowieso 200 gram (muv van zalm) en veel groente. De laatste tijd eet ik ook heel vaak Curry en dan maak ik de rijst apart zodat ik echt een eetlepel kan pakken :P maar mijn vriend gewoon goed kan opscheppen. Ik probeer wel altijd rijst/pasta te eten als ik daarna ga sporten. Op dagen dat ik daarna niet ga sporten eet ik gewoon echt heel veel groente en een groot stuk MAGER vlees. (tartaar, biefstuk, rundersteak, kip, of vis dus.) Ik eet trouwens nooit varkensvlees omdat ik dat in vergelijking veel te vet vind.

Ohja en 2x in de week eet ik iets van gezonde noten, en 1 dag in de week mag ik 'los gaan' dus dan eet ik lekker chippies en koekjes. De chips die overblijft eet ik stiekem meestal nog wel op, maar goed dat doe ik alleen omdat het nu lekker gaat met sporten en afvallen de goede kant op gaat. Ik was daar een stuk strenger in toen het nog niet zo vlot liep.

Dit is trouwens het knackerbrod wat ik eet.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 220077



Jaa en nu moet ik haasten naar het station! bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 27 sep 2011 - 5:32

Die crackers haal ik ook altijd. Ze waren vorige week in de aanbieding dus ik heb gelijk een voorraad gehaald. smile

Ik wou gister gaan sporten maar mijn pasje doet het nog steeds niet dus ik kon mij weer niet opgeven voor de les. En ze waren ook niet te bereiken. Mad
Dus dan ga ik morgen maar weer voor een uurtje Zumba en een uurtje pole fitness. Als ik ze te pakken krijg dan...
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry di 27 sep 2011 - 6:35

ik heb net sinds lange tijd weer min of meer zonder pijn hardgelopen Very Happy (nu achteraf wel een zere onderrug, maar heb ook niet zuinig aangedaan, m'n 'standaard' rondje gelopen (4,5 km). Kijken hoe dat vannacht en morgen gaat..!

Vandaag voor 't laatst bij de fysiotherapeut geweest. Omdat mijn onderrug nog wel wat instabiel is, heb ik oefeningen meegekregen (van alles op zo'n skippybal zonder handvat :P ). Dus 's avonds lekker voor de tv calorieTJES verbranden en tegelijk de boel wat stabieler en sterker krijgen!

Ik zit heel erg te twijfelen om weer een abo bij de sportschool te nemen. Dit heb ik in m'n vorige woonplaats wel altijd gedaan en ik merk wel dat ik nu ik dat niet meer doe, mijn gewrichten sneller zeer doen (ik zit erg los in m'n banden, dus moet 't van m'n spierkracht hebben).
Punt is alleen dat ik een schijthekel heb aan krachtapparaten :P Ik ga veel liever lekker cardio doen! Nou kan ik natuurlijk een trainingsschema maken waarbij ik een klein beetje kracht doe en veel cardio...
En ik vind 't ook best duur... Er zit hier in de stad eentje waar je voor 15 euro per maand kunt sporten, maar das een half uur fietsen, dus dat ga ik echt niet doen. Er zit hier op 3 minuten afstand fietsen eentje, maar daar staan geen prijzen op de website. Heb net gebeld, maar telefonisch willen ze ook niet vertellen wat 't allemaal kost: mijn vermoeden is daarom dat 't wel heel duur is... Maar al die ongein als zonnebanken, sauna's en kinderopvang hoef ik er helemaal niet bij... Neutral

Zo even lekker m'n stinkzweet afdouchen en dan denk ik maar eens bij ze langs om te kijken wat 't kost smile

BTW, die crackers ga ik denk ik ook maar eens proberen! Is het echt dat merk en die versie? Of zitten er zowiezo in crackers minder koolhydraten dan in brood? Ik heb namelijk wel Aldi-crackers in huis, maar weet niet of ook minder koolhydraten bevatten...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 19:41

Ik vind die WASA knackerbrod niet lekker (heb ze ook in huis) dus ik heb Vitalu volkoren crackers gekocht, die vind ik een stuk lekkerder. Heb er net 1 op met een beetje boter (Omega 3 enz) en 48+ kaas. Ik ga vandaag echt een nieuwe start maken heb ik met mezelf afgesproken. De laatste tijd heb ik echt te veel vet en ongezonde dingen gegeten, en je ziet het ook echt aan mij. Als het goed is gaan vriend en ik vanavond fietsen en vanaf morgen elke avond een halfuur Just Dance op de Wii spelenn. Ik hoop dat ik het volhoud!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 19:49

Sowieso volkorencrackers. Ik haal ze soms ook wel eens van de euroshopper. Maar deze waren een keer in de aanbieding en vond ze zo lekker. :P

Ik weet niet hoe het zit met crakers trouwens. Maar van dat donkere volkoren knackerbrod bevat minder kh dan brood!.

@ Jerry, bij mijn sportschool deden ze ook niet aan prijzen en ik dacht ook dat het heel duur zou zijn, bleken ze een studentenkorting te hebben. (voor mij erg gunstig!) ik betaal nu ipv 50 euro per maand 30 euro per maand. En dan krijg je er 1x in de 6/8 weken een persoonlijk schema bij. (Ik heb een trainer die echt 4 uur tijd aan mij besteed en oefeningen gaat uitzoeken en dat ik ze uitvoer en dat hij kijkt of het goed gaat etc.) Echt heel fijn. Verder mag ik ook groepslessen etc meedoen maar dat doe ik eigenlijk nooit.

Vroeger zat ik bij een goedkopere sportschool maar ik vind het hier veel fijner. Het is veel schoner, rustiger, ruimer.. (het is niet zo ordinair hahaha).. bij mijn oude sportschool kwam toch een bepaald volk waardoor ik minder snel krachttraining deed omdat juist iedereen daarvoor kwam en het daar altijd druk was. Bij mijn sportschool van nu valt dat heel erg mee. Maargoed :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:03

Goedzo Storm, succes!

Ik heb ook altijd die wasa crackers in huis en dan de volkoren of vezelvariant, die heb je ook nog. Vanochtend heb ik 1 zo'n cracker met pindakaas gegeten. Om 11 uur neem ik er 1 met een eitje. Dan om half 1 kantoorlunch waar ik 2 boterhammen van mezelf mag. Om 4 uur een appel, om half 7 avondeten met veel groenten en een stukje mager vlees en van 8 tot 10 hockeytraining.

Verder drink ik 1,5 liter water en nog zeker 5 koppen groene thee per dag.

Ik moet alleen eigenlijk nog een goede voedingssupplement vinden. Iets met multivitamines en mineralen. Iemand een tip?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:13

Klinkt echt lekker gezond!

Ik heb geen idee van voedingssupplementen, misschien kun je er via google wat over vinden. Welke goed werken o.i.d.

Heb wel eens een tijdje green tea fatburner gebruikt. (moet je aanlengen met water en dan krijg je een HELE RANZIGE icetea) wel krijg je echt een energiekick om te sporten (misschien zat het tussen mijn oren maar voor mij werkte het wel hahaha..)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:19

Haha die greentea fatburner ken ik wel. Het werkte in die zin dat ik er enorm misselijk van werd dus niets meer at hahaha. Dus dat is niets voor mij :P.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:23

Ooh ja zo'n groene thee vetverbrander heb ik ook gebruikt...dat was dan thee en die moest je zelf zeven. Ik wist dat niet dus ik dronk die 'thee' met korreltjes en al op pale
Powerbabe, ik heb goede ervaringen met Centrum multivitamines. Maar volgens mij werken huismerk vitamines net zo goed hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 20:42

Thanks for the tip Storm! Ik ga wel eens even kijken. Ik weet dat ze bij de kruidvat nu toevallig 2+2 gratis zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 4:00

Mijn eetlijstje tot nu toe:

O: 2 volkoren crackers met 1 plakje 48 + kaas
T: Banaan
L: 2 boterhammen met hagelslag (slecht..)
T: Nog niets
D: Aardappeltjes met kip uit de oven

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 28 sep 2011 - 4:14

Ik vind het wel heel weinig storm! Amper tussendoortjes en je maaltijden zijn ook mager.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 4:21

Ja echt? Laatste tussendoortje ben ik vergeten omdat ik toen weg was. Ik heb geen honger bij dit voedingsschema!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 4:37

Ik vind het ook niet overdreven veel, maar wel prima.

Vandaag heb ik gegeten:
o: 1 cracker met pindakaas
t: gekookt eitje
lunch: 2 sneetjes bruinbrood met kipfilet, sla, tomaat en een beetje yoghurtdressing
t: nog niets, weet ook niet of dat nog komt.
a: ik eet bij mijn ouders dus heb nog geen idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 28 sep 2011 - 5:58

Zo wat fijn jullie fanatiek aan het posten geweest vandaag! Nice.

Ik heb vanochtend weer gefitnesst. Beetje krachttraining en nog even een kwartiertje hardlopen. Ging prima, maar nu heb ik al jaren als ik sport of heel hard wandel toe last van een pijn in mijn borst aan de linker kant. Niet echt steken maar op een kleine aanwijsbare plek pijn, kan het niet echt goed uitleggen. Ik had er vandaag ook weer last van en ging het maar eens vragen aan de instructeur of het misschien aan mijn ademhaling of iets lag. Volgens hem moest ik toch maar eens naar de dokter, kijken of het niet mijn hart was.. mmm.. scary..

Verder qua eten gaat het ook weer goed. Zo slecht trouwens maar Jildis van HNTM woont volgens mij bij mij in het gebouw want ik heb haar hier nu al een paar keer gezien en ik vind het dan gelijk motiverend om te zien hoe mooi kleding valt op een slank persoon.

Lijstje van vandaag:

O: magere yoghurt met muesli, druiven en kiwi
L: 3 boterhammen met ham en magere kaas (ik had echt hongerrr en geen zin in crackers, vaak eet ik volkorenknackebrod)
T: Banaan
A: Aardappeltjes uit de oven met een vegetarisch worstje en sperziebonen

Verder heb ik vandaag water en thee gedronken. Die fatburner thee klinkt echt ranzig trouwens, normaal drink ik gewone groene thee en dat vind ik prima genoeg, al heb ik nu herfsstorm omdat die zo lekker is I love you )

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Nala wo 28 sep 2011 - 6:18

Fijn dat jullie allemaal zo goed bezig zijn! Ik heb even een dipje momenteel. Zal wel komen omdat ik geen resultaat lijk te hebben (in gewicht, maar toch lijkt het alsof mijn broeken ietsje losser zitten) + ik heb al 8 weken hetzelfde fitnesschema en word het een beetje beu. Heb aan mijn trainer nu een nieuw gevraagd. Heb nu denk ik wel een basisconditie dus nu kan ik trainen op een hogere hartslag waardoor ik hopelijk meer resultaat ga hebben. Ook is het mij een hele tijd gelukt om na het avondeten niet meer te snoepen, maar dit lukt me niet meer zo goed. Nu moet ik eigenlijk een paar dagen ervoor zorgen dat ik 's avonds niet meer eet, maar de eerste dagen is dat zo vreselijk moeilijk!!
Ik heb trouwens onlangs een week lang op de site van de weightwatchers mijn eten ingegeven. Ik mocht 29 punten p/d en daar kwam ik bijlange niet aan. Dit dan nog buiten het vele sporten gerekend wat ik erbij doe. En toch val ik zo moeilijk af. Waarschijnlijk omdat ik al redelijk slank ben, maar in 2007 woog ik toch ook 57 kg en nu 62, lijkt mij toch dat dat terug haalbaar moet zijn!
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 33 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 37 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum