Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

+9
Summerlovin
Marin
Blond
Ariel-le
Char1
Raindrop
Lejow
Pien
Parel
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Parel di 31 jul 2012 - 8:26

Na jaren hannesen, elke dag moeten scheren dus bultjes bultjes of gedoe met scheerschuim etc, heb ik nu toch een fantastisch scheermes!

Deze http://wilkinsonsword.co.uk/women/showroom/intuition_plus
Zo fantastisch! Geen scheerschuim meer nodig en hij is heel fijn! Ook niet zo duur als die van Venus en bij de drogist te koop!

Om het scheermes zit dus een blok zeep, en die zorgt voor schuim en moisture!

(sorry voor de link, doe het via mijn telefoon, vanuit bad haha)
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Pien di 31 jul 2012 - 8:27

DIe gebruik ik dus echt volgens mij al een jaar of 8!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Lejow di 31 jul 2012 - 8:28

Daar maar eens naar kijken.. mn Venus mesje is nu echt op..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Raindrop di 31 jul 2012 - 8:35

Die heb ik ook alleen ik vind dat het zeepje snel op is. Is dat bij anderen ook zo?
Verder vind ik het ook een fantastisch scheersysteem!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Char1 di 31 jul 2012 - 8:40

Wat ik me bij zulke 'grote' mesjes altijd afvraag: hoe doe je dat met je bikinilijn? Daar kom je toch nooit normaal tussen? Daar had ik al last van met een gewone Venus oid zonder zeepblok, daarom gebruik ik nu altijd die smallere simpele wegwerp mesjes van Gilette. Of doe ik gewoon iets verkeerd?

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Pien di 31 jul 2012 - 8:41

Ik doe gemiddeld 2 maanden met 1 verpakking waar 3 blokjes inzitten. Zo´n verpakking kost me 11euro.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Lejow di 31 jul 2012 - 8:41

uitgebreid beschrijven HOE ik er bij kan ga ik niet doen, maar ik KAN erbij laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Ariel-le di 31 jul 2012 - 8:45

Deze liggen zomers altijd bij de zeeman voor een leuke prijs, nu lagen er blauwe en roze geloof ik.

Ariel-le
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 14
Registratiedatum : 22-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Parel di 31 jul 2012 - 8:50

Joh haha ik dacht dat is nieuw!
Ik duw gewoon alles een beetje aan de kant en rats rats haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Blond di 31 jul 2012 - 9:00

Haha dat is toch al best oud? Ik vind het niet prettig, ik blijf trouw aan mijn Venus.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Marin di 31 jul 2012 - 9:02

Oh die vind ik echt heel vervelend juist Wink
Venus overigens ook.

Ik hou gewoon van die goedkoopste wegwerpmesjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Raindrop di 31 jul 2012 - 9:06

Pien schreef:Ik doe gemiddeld 2 maanden met 1 verpakking waar 3 blokjes inzitten. Zo´n verpakking kost me 11euro.

Momenteel liggen ze bij ons ook in de Zeeman voor 5,99 (dacht ik). Wie weet ook wel bij jou in de buurt?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Char1 di 31 jul 2012 - 10:14

Lejow schreef:uitgebreid beschrijven HOE ik er bij kan ga ik niet doen, maar ik KAN erbij laughcry

Dan doe ik dus toch iets fout... Maar ik verwachtte ook geen instructiefilmpje op YouTube hoor :p Ik bedoelde trouwens vooral zeg maar de bovenste rand van je benen. Oké, hoe leg ik dit uit zonder al teveel details. Maar zeg maar waar je benen overgaan in je buik, die rand. Dat vind ik zo irritant met een breder mes.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 10:18

Ik vind het ook ondingen.
Ik heb nu scheermesjes van de Aldi, zijn eigenlijk voor mannen, maar wat zijn die dingen fijn zeg! En ze kosten geen drol, 5 euro!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Summerlovin di 31 jul 2012 - 10:28

Die gebruik ik ook al heel lang. Vind het ook ideaal dat er al een zeepje aanzit. Alleen ik vind hem voor sommige plekken inderdaad ook te groot. Ze ligge. Ook regelmatig bij de blokker. Met 2 mesjes. Is soms nog goedkoper dan een verpakking met 3 mesjes.. Dus ik heb regelmatig een nieuwe.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Toet di 31 jul 2012 - 10:45

Char1 schreef:Wat ik me bij zulke 'grote' mesjes altijd afvraag: hoe doe je dat met je bikinilijn? Daar kom je toch nooit normaal tussen? Daar had ik al last van met een gewone Venus oid zonder zeepblok, daarom gebruik ik nu altijd die smallere simpele wegwerp mesjes van Gilette. Of doe ik gewoon iets verkeerd?

Welk deel kom je precies niet bij dan? Ik gebruik venus met dat zeepblok eraan en heb nergens last van.. Heb dat sowieso nooit van iemand gehoort volgens mij.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Roodtomaatje di 31 jul 2012 - 23:30

Vroeger gebruikte ik die ook altijd. Sinds een paar jaar overgestapt op de Gilette Venus Breeze of de Proskin (net welke in de aanbieding is, zijn allebei fijn!).
Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  173944_1_Gillette_Women_Scheerapparaat_Venus_Breeze
Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Venus_gillette_dez_2010_art
Deze zijn wat smaller en daardoor makkelijker op vervelende plekken! Zeepjes gaan iets sneller op, maar ook zonder zeepjes is het mes goed te gebruiken.
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Char1 di 31 jul 2012 - 23:49

Toet schreef:
Char1 schreef:Wat ik me bij zulke 'grote' mesjes altijd afvraag: hoe doe je dat met je bikinilijn? Daar kom je toch nooit normaal tussen? Daar had ik al last van met een gewone Venus oid zonder zeepblok, daarom gebruik ik nu altijd die smallere simpele wegwerp mesjes van Gilette. Of doe ik gewoon iets verkeerd?

Welk deel kom je precies niet bij dan? Ik gebruik venus met dat zeepblok eraan en heb nergens last van.. Heb dat sowieso nooit van iemand gehoort volgens mij.

Ik denk dat je mijn tweede berichtje gemist hebt, maar ik kom dan vooral moeilijk bij de rand waar je benen overgaan in je buik zeg maag. Dus echt de bovenkant van je benen bij je schaamstreek. Oksels e.d. lukken me prima met een groter mesje, maar om er nou twee in gebruik te nemen....

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Tiana wo 1 aug 2012 - 6:09

Char1, misschien kun je anders een pijl zetten op dit plaatje in Paint: http://www.praktijkschipper.nl/behandelingen/brazilian-waxing/w2dfl424px-pubic_hair_style_natural.jpg

Het is een getekend plaatje, dus er komt niks raars in beeld als je erop klikt! Razz
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  TukTuk wo 1 aug 2012 - 6:16

Die zijn ook bijna altijd bij de Zeeman en Big Bazaar te koop voor weinig!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Char1 wo 1 aug 2012 - 9:23

Stylegirl schreef:Char1, misschien kun je anders een pijl zetten op dit plaatje in Paint: http://www.praktijkschipper.nl/behandelingen/brazilian-waxing/w2dfl424px-pubic_hair_style_natural.jpg

Het is een getekend plaatje, dus er komt niks raars in beeld als je erop klikt! Razz

Haha, wordt een heel hulpteam ingezet hier:p
Maar ik zit op mijn iPad, dus een pijl zetten lukt nu niet. Maar ik bedoel zeg maar waar die v-vorm loopt op die tekening. Rond die plek.
Maar misschien groeit daar bij veel anderen wel helemaal niks, geen idee. Dat bestudeer ik nooit bij anderen eigenlijk :p

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 9:27

Ik zweer nog steeds bij de originel van Venus. Dus niks geen scheerblokjes, batterijen enz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 9:30

Ik heb hem ook gehad maar vind hem mn voor de onderkant van de schaamstreek niet zo handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 9:57

Marin schreef:Oh die vind ik echt heel vervelend juist Wink
Venus overigens ook.

Ik hou gewoon van die goedkoopste wegwerpmesjes.

Oh man, daar heb ik al zo vaak mijn benen aan open gehaald.. brrr...

Ik gebruik gewoon Venus en een beetje shampoo onder de douche. Geen scheerschuim nodig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Toet wo 1 aug 2012 - 10:30

Char1 schreef:
Stylegirl schreef:Char1, misschien kun je anders een pijl zetten op dit plaatje in Paint: http://www.praktijkschipper.nl/behandelingen/brazilian-waxing/w2dfl424px-pubic_hair_style_natural.jpg

Het is een getekend plaatje, dus er komt niks raars in beeld als je erop klikt! Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  1578173417

Haha, wordt een heel hulpteam ingezet hier:p
Maar ik zit op mijn iPad, dus een pijl zetten lukt nu niet. Maar ik bedoel zeg maar waar die v-vorm loopt op die tekening. Rond die plek.
Maar misschien groeit daar bij veel anderen wel helemaal niks, geen idee. Dat bestudeer ik nooit bij anderen eigenlijk :p

Ik snap wel welke plaats je bedoeld maar snap eigenlijk niet hoe je daar niet bij kan komen? Gewoon met je benen flink wijd gaan staan/zitten. Ik zet meestal een been op de rand van het bad (onde douche zit in het bad) en scheer dan dat plekje, gaat prima. Of ik ga op de rand zitten met m'n benen wijd hahaha.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum