Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 1 van 37 1, 2, 3 ... 19 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:11

Ik ben voor mijn doen 5 kg te zwaar en begin me daar nu echt aan te storen. Het is niet veel, maar toch lijkt er geen gram af te gaan! Ik probeer goed te eten en niet te snoepen door de week, en 2x per week ga ik hardlopen (10 a 15 km per keer). Wie moet er ook 5 kg kwijt en hoe doen jullie het? Ik weeg nu 58 en moet van mezelf terug naar 53.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha ma 20 jun 2011 - 9:42

Ik wil ook weer een paar kilo kwijt. Ik merk dat ik het laatste half jaar toch wat ben aangekomen. De broeken zitten nu net te strak. :P
We hebben vorig jaar een huis gekocht en zijn nog steeds druk met klussen dus het sporten schiet er nu vaak bij in. Plus dat we na een dag klussen toch vaak voor een gemakkelijke hap gaan i.p.v. gezond koken.
Ik moet dus eigenlijk gewoon weer gezonder gaan eten en het sporten weer oppakken maar het ook doen is een tweede.
Ik baal wel van mijzelf af en toe. Cry
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Mida4you ma 20 jun 2011 - 9:47

58 kilo en dan terug naar 53 kilo?? Jeetje, je mag blij zijn dat je 58 kilo weegt. Dat is echt een mooi gewicht en Absoluut NIET zwaar.

Niet verkeerd opvatten maar dit is mijn mening hoor
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Possom ma 20 jun 2011 - 9:59

Ik wil ook zeker vijf kilo kwijt, al hoop ik stiekem dat het eraf gaat als ik zometeen vakantie heb en geen studie-stress meer.
Dan heb ik ook tijd om lekker de hele dag te gaan zwemmen in de rivier hier en daar brand je pas calorieen mee! Maar het schiet nu voornamelijk niet op omdat ik mezelf geen lekkere dingen wil ontzeggen nu het allemaal zo druk is. Hiervoor heb ik een poos zonder snoep gedaan en goed gesport erbij (5x per week minimaal half uur steppen en sit-up erna) en dan vliegt het eraf.. jammergenoeg heb ik ze er weer aangechipst Wink
Maar ach, dan denk ik, het is maar vijf kilo, dus dat zit wel goed.

Oh, en wat bij mij goed heeft geholpen: ontbijten. Doe ik liever niet want heb er gewoon geen zin in/tijd voor, maar als ik heb ontbeten heb ik veel sneller honger dus je spijsvertering gaat wel meteen werken!

En ik wil juist weer terug naar 58 smile
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 10:07

Mirjam4you schreef:58 kilo en dan terug naar 53 kilo?? Jeetje, je mag blij zijn dat je 58 kilo weegt. Dat is echt een mooi gewicht en Absoluut NIET zwaar.

Niet verkeerd opvatten maar dit is mijn mening hoor

Ik wil ook geen 58 meer wegen, weeg nu 56. Bobby jij bent net zo lang als ik toch? Is 53 niet een beetje te weinig? Ik denk dat 55 echt prima is, en dan vind ik dat nog zelfs iets te dun.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 10:08

Bobbie schreef:Ik ben voor mijn doen 5 kg te zwaar en begin me daar nu echt aan te storen. Het is niet veel, maar toch lijkt er geen gram af te gaan! Ik probeer goed te eten en niet te snoepen door de week, en 2x per week ga ik hardlopen (10 a 15 km per keer). Wie moet er ook 5 kg kwijt en hoe doen jullie het? Ik weeg nu 58 en moet van mezelf terug naar 53.

Maar goed, je vroeg om tips smile Ik weet het niet! Als je goed eet, en sport. Eet je niet te weinig, eet je bijvoorbeeld elke 2.5 uur om je verbranding op gang te houden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Toet ma 20 jun 2011 - 11:34

Mirjam4you schreef:58 kilo en dan terug naar 53 kilo?? Jeetje, je mag blij zijn dat je 58 kilo weegt. Dat is echt een mooi gewicht en Absoluut NIET zwaar.

Niet verkeerd opvatten maar dit is mijn mening hoor

Je weet toch helemaal niet wat haar lengte is? Als mijn zus 58 kilo weegt is ze echt veel te zwaar maar zij is 1.52m.
Ik weeg ook 58 kilo met 1.65m en vind mezelf ook iets te zwaar. Maar als ik een tijdje ga sporten, is het er zo af bij mij dus ik heb voor jou verder geen tips bobbie.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 20 jun 2011 - 18:38

Ik ben op dit moment ook bezig met afvallen! Ik probeer ongeveer 1 a 2 kilo per week kwijt te raken. De afgelopen 2 jaar zijn die er steeds meer aan gekomen en Ik wil nu gewoon weer wat slanker zijn. Ben na 1 dag al 1 kilo kwijt Haha. Mijn taktiek is simpel minder eten en meer sporten. Sowieso altijd ontbijten en ook 2 a 3 gezonde tussendoortjes eten. Ik moest ook drastisch terug met mijn lunch. Sinds Ik stage loop (gratis mee eten allemaal lekker en vers) zijn de meeste kilos erbij gekomen.. Ik at rustig 5 boterhammen weg.. veeeel te veeel! Dus hou het nu op ongeveer twee met nog een aanvulling in zuivel en ontbijtkoek oid.
Qua avondeten probeer Ik magerder te koken (gekookte ipv gebakken aardappelen) oh en Ik eet eventjes geen mayonaise!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one ma 20 jun 2011 - 19:03

Ik ben nu ook bezig met afvallen. Ik weeg nu nog 76 ( was 78) en ik wil naar de 70.
Ik ben vooral begonnen met regelmatiger te eten en ik laat tot de 4daagse alcohol staan. De laatste paar weken ging het daar erg hard mee. Ik heb nu al een week niet gedronken en ik ben al 2 kilo kwijt ( inclusief gezonder eten). Snoepen doe ik wel zo nu en dan, maar dat beperkt ik ook tot minimaal. Waarom snoep ik? Als ik straks ben afgevallen en ik ga dan weer snoepen dan zitten de kilo's er zo weer aan.
Ik probeer ook gezonder te koken, maar ik vind het gewoon moeilijk om voor mijzelf en alleen te koken. Maar dat ging vorige week redelijk goed. Alleen zaterdag had ik geen zin om te koken en ik kwam wat vrienden tegen, toen zijn we spontaan uit eten geweest. Maar ook daar heb ik opgelet wat ik at en bewust niet alle aardappeltjes ( i.p.v. friet) opgegeten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 19:40

Ik ben 152cm lang en ik weeg momenteel ook 58 kg. Eigenlijk nog een redelijk gewicht. Maar ik vind het nog steeds te zwaar. Dus ik wil terug naar de 50 kg. Ik ben al aan het minderen met snoepen, ik drink veel water en ik fitness sindskort 2 keer per week.

Ik weet ook wel dat het helemaal niet nodig is om af te vallen. Maar toch voel ik me te zwaar. Maar van de andere kant denk ik ook weer: ik ben allang geen 17 jaar meer en ik heb dat figuur allang niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 20 jun 2011 - 19:42

Ik hou altijd de regel aan: mijn maximale gewicht is mijn lengte - 100, het liefste -110. Ik ben zelf 1.78 dus ik zou idealiter 68 kilo willen wegen (het liefste 65), op dit moment is het 73. Waarschijnlijk vind iedereen met harstikke slank maar toch wil ik wat kilo's kwijt zodat ik mn broeken e.d. net weer wat beter pas smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one ma 20 jun 2011 - 19:48

Ik hou die regel ook ongeveer aan AM. Ik ben 1.69 en volgens mijn BMI etc zou ik op 63 moeten uitkomen wil ik gezond zijn ( BMI zit dan in het midden), maar dat ga ik echt niet halen. Puur omdat ik ook die bouw niet heb. Ik wil vooral afvallen vanwege het feit dat mijn moeder sinds kort suiker heeft en mijn vader een te hoog cholesterol. Ik heb daarbij vooral de bouw van mijn vaders kant, dus daarom wil ik er iets vanaf. Meer sporten etc. hoef ik niet te doen. Dat doe ik al 2-3 keer per week. Deze week zelfs vaker, vanwege een toernooi speel ik 6 wedstrijden ( tennis) en ik kan je zeggen een wedstrijd van 2 uur is heel vermoeiend haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 19:54

Bitterkoek_ schreef:Ik ben 152cm lang en ik weeg momenteel ook 58 kg. Eigenlijk nog een redelijk gewicht. Maar ik vind het nog steeds te zwaar. Dus ik wil terug naar de 50 kg. Ik ben al aan het minderen met snoepen, ik drink veel water en ik fitness sindskort 2 keer per week.

Ik weet ook wel dat het helemaal niet nodig is om af te vallen. Maar toch voel ik me te zwaar. Maar van de andere kant denk ik ook weer: ik ben allang geen 17 jaar meer en ik heb dat figuur allang niet meer.
Dit heb ik echt precies hetzelfde. Ik wil ook weer tussen de 50 en 55 kilo wegen (ik weeg nu 63 ongeveer).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 20 jun 2011 - 20:00

Weet je wat ik soms nog het allerlastigste vind? Moeten verantwoorden aan mensen dat je eventjes opdieet bent. Mijn vriend begrijpt het al niet, die vind het dikke onzin. Maar goed hij doet wel zijn best om niet in mijn bijzijn ontzettend te gaan snacken :P En ook mijn familie vind het prima dat ik een paar kilo kwijt wil.

Het honger gevoel is overigens echt zooo irritant.. vooral in de ochtend vind ik het moeilijk! Dan heb ik rond half 8 ontbeten en rond half 11 probeeer ik dan een tussendoortje te eten, maar zoals nu om 9 uur is mijn maag al aant knorren Evil or Very Mad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one ma 20 jun 2011 - 20:04

Ik dat dat ook een stukje gewenning is en komt doordat je bezig bent met eten. Ik heb dat altijd in het begin in de avond. Ik heb heel erg lang gehad dat ik een half uurtje na het avond eten weer honger had. Daardoor ging ik snacken. Maar eigenlijk zou dat helemaal niet kunnen. De vorige keer dat ik probeerde wat kwijt te raken ben ik gestopt met het snacken na het avond eten. En binnen no time was ik twee kilo kwijt.
Ik ben nog altijd van mening op vaste regelmatige tijden eten is het beste.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Guus ma 20 jun 2011 - 20:20

Toen ik 17 was woog ik 50 (ik ben 1.75) en ik was echt een stokje zonder enige vrouwelijke vormen... Heb als kind ook altijd op een dieet gezeten om niet ondervoed te raken...

Toen ging ik aan het spiraaltje en kwam er langzaam wat bij... ik blij... maar nu zit ik na bijna 5 jaar (kreeg hem toen ik 20 was) op 62 en ik vind mijzelf iets te dik. Ik zou het liefst terug gaan naar de 57-58 dat past veel beter bij me. Maar aan de andere kant is het blijkbaar niet erg genoeg want ik doe er niet veel aan laughcry
Ik merk gewoon dat oudere broeken niet mooi meer zitten, en ik vind mijn billen/buikje echt iets te dik...

maar misschien gaat het me met dit topic lukken smile

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 20 jun 2011 - 20:25

Weet je trouwens waar ik van geschrokken ben, het verschil tussen gekookte en gebakken aardappeltjes! Ik gebruik altijd www.calorieteller.nl en vulde net eventjes voor 150 gram in.
-gekookteaardappelen: 114
-gebakken: 200

En ook pasta en rijst zit veel in zeg!
-pasta 190
-rijst 220

Hoorde laatst dat onze generatie zoveel sneller aankomt ook doordat wij heel erg veel andere gerechten dan gekookte aardappels eten. De ouderen aten bijna alleen maar gekookte piepers waar gewoonweg veel minder vet in zit.

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha ma 20 jun 2011 - 21:48

Ik vind het vooral 's avonds moeilijk. Ik heb dan echt altijd trek terwijl ik overdag juist helemaal geen zin heb in eten. Ik eet dan ook echt veel te weinig en daardoor staat mijn verbranding waarschijnlijk op een laag pitje.
'S avonds krijg ik dan trek en dan ga ik snacken. Dus mijn probleem, ik eet te weinig en dat wat ik eet is vaak ongezond.
Nu ben ik vanaf vorige week weer begonnen met ontbijten. Als ik vroege dienst heb moet ik om half 6 op en dan het ik echt nog geen honger en krijg ik niks weg dus nu neem ik extra brood mee naar het werk en eet het tijdens het lezen van de overdracht. (6.45u)
Dan neem ik rond 9u een stuk fruit of een plakje ontbijtkoek.
om half 12 hebben we middagpauze en dan eet ik 2 boterhammen.
Rond 2u weer fruit en als ik tegen 4u thuis ben iets kleins zoals een cracker.
Rond 18u avondeten en rond 20u iets van magere kwark/yoghurt met vers fruit.
En ik neem nu zelf (kruiden) thee mee naar het werk. Ik dronk eerder bijna de hele dag koffie (met melk en suiker) dus dat is ook niet echt gezond.
Ik doe dit nu een week en er is nu 1kg af dus het gaat weer de goede kant op.
Nu nog wat meer bewegen en dan komt het wel weer goed.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 21:56

Atelier Madame schreef:Weet je trouwens waar ik van geschrokken ben, het verschil tussen gekookte en gebakken aardappeltjes! Ik gebruik altijd www.calorieteller.nl en vulde net eventjes voor 150 gram in.
-gekookteaardappelen: 114
-gebakken: 200

En ook pasta en rijst zit veel in zeg!
-pasta 190
-rijst 220

Hoorde laatst dat onze generatie zoveel sneller aankomt ook doordat wij heel erg veel andere gerechten dan gekookte aardappels eten. De ouderen aten bijna alleen maar gekookte piepers waar gewoonweg veel minder vet in zit.


Als vrouw zijnde kun je ook beter op koolhydraten letten dan op vetten bijv. Koolhydraten die niet gebruik worden worden namelijk direct omgezet in vet (slecht vet dus). En vrouwen gebruiken veel minder koolhydraten dan mannen.

Een vrouw met een gemiddeld leefpatroon en normale beweging mag gemiddeld 120 gram koolhydraten per dag eten. Als je wat wilt afvallen. (volgens mij is het voor mij 150 als ik dit gewicht wil behouden) (Ik ga nu van mijn eigen lengte en gewicht uit 172 en 60 kg)


Laatst aangepast door Punk'd op ma 20 jun 2011 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 21:58

Ik hoef trouwens niet perse af te vallen, ik wil mijn vetpercentage verlagen!

Als je snel afvalt breek je alleen maar spierweefsel af maar blijft je vetpercentage nagenoeg gelijk. En dat wil ik juist niet. Ik wil een strakker lichaam, dus dat laagje vet moet eraf.

Ik doe nu 3x per week krachtraining (en daarna nog 20 minuten hardlopen) en 1a2x per week 30/40 minuten hardlopen. (les 20 van ivy)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha ma 20 jun 2011 - 22:03

Punk'd: Dat wil ik dus ook bereiken. Alles weer een beetje strakker en iets slanker.
Ik heb ooit eens iets gelezen over hoe je dan het beste kan eten qua verhoudingen.
Ik geloof dat het iets van 40%koolhydraten 40%eiwitten en 20%vet was. Dat zou de beste verhouding zijn voor afvallen met behoud van spierweefsel. Maar goed, dan moet je dus al weer gaan werken met schema's en lijstjes en alles afwegen etc en daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in... laughcry
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:05

Ik vind dat ook altijd vervelend, als ik moet verantwoorden waarom ik iets niet wil eten. Ik ben niet te dik hoor, en dan denken mensen meteen dat je gek bent geworden als je even een paar kilo kwijt wil. Ik ben 1.68m en heb eigenlijk altijd 53 kg gewogen, en dat stond me het beste vind ik. Nu ben ik voor mijn gevoel gewoon te zwaar en zitten mijn kleren niet meer lekker (en kan ik de helft niet meer aan). Ik begin ook een buikje te krijgen en daar wil ik ook vanaf. Ik moet denk ik wel wat meer proberen te eten, ik eet 's morgens 1 boterham en tussen de middag 2, en dan gewoon avondeten (groenten met pasta of rijst en een vleesvervanger). Dus ik denk dat het te weinig is. Maar ik zit dan zo druk op mijn werk dat ik er niet bij nadenk en ook geen honger heb. Ik heb nu ontbijtkoek met minder suiker gehaald en daar eet ik om 11 uur en om 15 uur een plakje van.

Aardappels eet ik sowieso niet, daar kan ik niet tegen (krijg ik erg last van mijn buik van). Snoepen doe ik in het weekend (dat ben ik in ieder geval aan het proberen). Sporten probeer ik 3x per week te doen, 1x een steples en 2x hardlopen (10 tot 15 km per keer). Ik hou het bij met mijn Nike+ zendertje en ik verbrand met hardlopen tussen de 600 en 800 kcal per keer (een kilo vet is 9000 kcal dus ik moet nog even doorlopen ;-)).

Ik ben redelijk gespierd, waardoor ik dikke benen heb. Dus ik zal er nooit echt slank uitzien, dan moet ik die spieren weg zien te werken en ik zou niet weten hoe. Daarvoor sport ik veel te graag. Ik heb afgelopen week een hoelahoep besteld en daarmee hoop ik mijn buik weer wat strakker te krijgen.

Succes allemaal! En de gouden tips lezen we graag terug hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:06

Ik moet ook nog 5 kg kwijt.. Of nouja, eigenlijk 6.4 kg. De eerste 1.4 voor mn vakantie nog en daarna nog 5 kg. Ik ga alleen héél langzaam want ik wil niet weer afvallen en daarna aankomen. Waar ik nu vooral op let is: tussendoortjes vervangen door fruit, na het avondeten ook alleen maar fruit, 2 boterhammen bij de lunch ipv 3 en rauwkost erbij, meer thee drinken ipv koffie en meer bewegen (ga regelmatig op de fiets naar mn werk wat 20 km is). Uiteraard zondig ik ook wel eens, drink ik nog lekker een wijntje (of 5 :P) in het weekend en eet ik een stuk taart op een verjaardag. Moet kunnen vind ik smile

Meteen maar even mn vader gebeld om een stuk te gaan fietsen vanmiddag, nu ik vakantie heb ben ik echt lui..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Tabbert ma 20 jun 2011 - 22:29

Ik wil ook wel iets afvallen maar mag van mezelf niet onder de 55kilo komen. Dit omdat ik blijkbaar met mijn 1.63 er dan te mager uitzie, als in mensen gaan vragen of ik ziek ben. Maar boven de 60 mag ik ook niet, dat vind ik weer te veel.
Ik eet gewoon gezond en begin nu met de zomer met maaltijdsalades ipv heerlijke hutspot en spek.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:39

Amazzonia schreef:Ik moet ook nog 5 kg kwijt.. Of nouja, eigenlijk 6.4 kg. De eerste 1.4 voor mn vakantie nog en daarna nog 5 kg. Ik ga alleen héél langzaam want ik wil niet weer afvallen en daarna aankomen. Waar ik nu vooral op let is: tussendoortjes vervangen door fruit, na het avondeten ook alleen maar fruit, 2 boterhammen bij de lunch ipv 3 en rauwkost erbij, meer thee drinken ipv koffie en meer bewegen (ga regelmatig op de fiets naar mn werk wat 20 km is). Uiteraard zondig ik ook wel eens, drink ik nog lekker een wijntje (of 5 :P) in het weekend en eet ik een stuk taart op een verjaardag. Moet kunnen vind ik smile

Meteen maar even mn vader gebeld om een stuk te gaan fietsen vanmiddag, nu ik vakantie heb ben ik echt lui..

In fruit zitten bijna alleen maar koolhydraten (natuurlijk ook veel vitamines) maar je kunt fruit beter bij je ontbijt of 's middags eten als je verbranding nog goed bezig is. Als je 'S avonds fruit eet verbrand je daarna (meestal) bijna geen koolhydraten meer en worden die fruitsuikers (koolhydraten) sneller opgeslagen als vet.

Begrijp mij niet verkeerd, fruit is ontzettend belangrijk. Maar je kunt het dus beter op een ander tijdstip eten. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 37 1, 2, 3 ... 19 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum