Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 36 van 37 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 zo 9 okt 2011 - 9:52

hahaha is idd ook zo;)
en die boterham met hagelslag (of pasta) kom er bij mij ook wel eens in op het werk (maar goed dat ik niet elke dag hoef te eten op het werk)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 10 okt 2011 - 20:56

Goedemorgen dames! Hoe gaat ie ermee?

Gisteren in de sportschool eventjes op zon vetpercentage weegschaal geweest. Huidige stand van zaken: 69 kilo, en vetpercentage ongeveer 29%. En sich heel netjes want die kilos die ik vanaf het begin van dit topic ben kwijtgeraakt zijn er dus nog steeds af. Maar ik wil eigenlijk wel heel graag terug naar de 25% en 65 kilo. Morgen ga ik maar is een afspraak maken voor persoonlijke begeleiding, zodat ik een goed trainingschema krijg en doelen voor mezelf kan gaan stellen smile.

Qua eten ga ik ook wat meer opletten, want de laatste periode was alles wel heel erg lekker Wink.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry ma 10 okt 2011 - 21:40

Ik heb een vetpercentage van 27,4%. Dacht altijd dat vrouwen tussen de 20 en 25% moesten en ik schrok dus wel toen die 27,4 op het schermpje verscheen.

Alleen nu blijkt dat tussen de 20 en 25% voor meisjes tot 18 geldt. Tussen een leeftijd van 18 en 30 (of 40?) is een gezond vetpercentage tussen de 25% en de 30%, dus ik zit er mooi tussenin :P

AM, jij zit dus ook nog prima! Waarom wil je naar die 25%? Wil ik ook hoor, daar niet van... Rolling Eyes

Merk wel bij mezelf dat er vet afgaat, vooral bij m'n heupen en buik (hooray Very Happy ). Nog niet alleen door het sporten, maar daarvoor was ik ook al iets bewuster met eten bezig.
Eet sinds kort trouwens minder brood (wel op m'n werkdagen, maar op m'n thuisdagen eet ik crackers) en heb het idee dat dat ook wel wat helpt.
Weeg nu trouwens 62,8: het is echt heel lang geleden dat ik dat heb gewogen!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 ma 10 okt 2011 - 21:49

bij mij zeiden ze dat 25% het gemiddelde is..
ruim een jaar geleden ben ik van de 26% naar de 22% gegaan. heb toen een jaar geschommeld, en had laatst een percentage van 28%, en een maand later 29%, terwijl ik echt niet gek gedaan had. schijnbaar tellen die procenten van een bepaald gedeelte, en niet over al je kilo's (gaan we weer met die rare theorien)
maar goed, daar waar ik eerst 22% had was het goed, en nu ook, en moet ik daar niet zoveel naar kijken..
dus weet niet in hoeverre je je er 'druk' om moet maken (hoewel ik dat ook wel gewoon doe hoor)

ik denk dat ik moet leren om meer crackers/brood te eten. als ik moet werken eet ik wel brood of crackers, maar thuis liever niet. eet dan pap, yoghurt, ei, salade, maar dat vult toch niet altijd even goed
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry ma 10 okt 2011 - 22:25

ik hou de metingen van mijn sportschool maar aan. Heb thuis ook een weegschaal met vetmeting en die zegt dat ik rond de 22,5% zit (2 uur tussen thuismeting en meting op de sportschool...), maar aangezien die weegschaal van thuis 20 euro bij de lidl was en de weegschaal van de sportschool rond de 200, geloof ik die maar angel

Een foto plaatsen vind ik toch wat spannender dan verwacht :P Vind 'n foto maken al een hel heb ik gister gemerkt... :shock: Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver ma 10 okt 2011 - 22:29

Ik weet niet wat mijn vetpercentage is, durf het ook niet op te laten meten. Zou ook niet weten waar, naar de sportschool ga ik niet. Ik wandel mijn dagelijkse rondje, en 2x in de week doe ik zumba thuis met de wii. Vanmorgen stond ik op de weegschaal en woog ik 73.1. Ik blijf toch wel rond hetzelfde gewicht slingeren. Gewoon die laatste 3 kilo wil er niet af. Sad
Ik merk wel dat ik niet altijd even gezond bezig ben. Doordat mijn vriend van maandag tot donderdag weg is, sla ik wel eens een maaltijd over. Embarassed Daardoor vonden mijn schoonouders dat ik daar maar moest eten, hetzelfde verhaal als Jerry, scheelt in de kosten en hoef ik niet voor mezelf te koken nerd
Ik eet minder aardappelen, meer groente, drink veel water en vruchtensap, en blijf tot zover wel gezond bezig... Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 10 okt 2011 - 22:42

Jerry schreef:Ik heb een vetpercentage van 27,4%. Dacht altijd dat vrouwen tussen de 20 en 25% moesten en ik schrok dus wel toen die 27,4 op het schermpje verscheen.

AM, jij zit dus ook nog prima! Waarom wil je naar die 25%? Wil ik ook hoor, daar niet van... Rolling Eyes

Omdat ik dan voor mn gevoel gewoon een stukje strakker ben en dat maakt me natuurlijk nog knapper en aantrekkelijker! nee haha grapje ik heb nog nooit van mn leven mn vetpercentage gemeten. Ik ben een aantal jaar geleden maar 59 kilo geweest, maar alsnog had ik toen denk ik best wel een hoog vetpercentage.

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 22:43

Sorry dames, ik heb echt heel weinig gepost hier laatste tijd. Het gaat met mij persoonlijk even heel slecht en daarom met het afvallen ook. Ik ga me dan ook terugtrekken uit dit topic, misschien kom ik over een tijdje wel weer meekletsen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry za 22 okt 2011 - 20:44

Storm, balen voor je meid. Hoop dat je je kunt richten op de dingen die nu belangrijk voor je zijn smile

Ik had wel verwacht dat er wat meer gepost zou zijn. Ik ben een week op vakantie geweest en dacht dat ik een hele hoop moest bijlezen, NOT...

Heb 'n all inclusive-vakantie achter de rug. Ben nu 65 kilo Rolling Eyes



(maar eerder was dit m'n 'normale' gewicht en nu is dat m'n gewicht na een week schransen en m'n spijsvertering gaat niet helemaal lekker, volle buik... Dus verwacht wel snel weer op 62,8 (en lager) te komen smile )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver zo 23 okt 2011 - 0:08

Welkom terug Jerry, ondanks het gewicht wel een mooie vakantie gehad? Very Happy

Hier gaat wel goed, ik weet niet zo goed wat ik elke keer moet posten. Ik zit wonderbaarlijk nu al een gehele week rond de 72,5. Normaal kwam ik niet lager dan de 73-74. Dus dat is alleen maar positief. Nu moet mijn lichaam dat ook nog laten zien, merk dat mijn buik steeds wat opzet, en dikker is dan anders... Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 23 okt 2011 - 5:16

Blijven volhouden!

M'n vakantie is errrrg geslaagd! Ik heb bijna letterlijk een hele week niks gedaan. Geen wonder dat ik daardoor aangekomen ben. Omgerekend iedere dag een heel uitgebreid ontbijt en 2 warme maaltijden op een dag... Dan mag ik nog van geluk spreken dat 't maar 2 kilo is angel
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver zo 23 okt 2011 - 20:24

Haha oké dan! Ik houd wel vol. Doordat ik geen werk heb spook ik weinig meer uit. Dus in princiepe is mijn leefstijl drastisch veranderd. En elke keer als ik op de weegschaal ga staan, snap ik er niets van.
Vanochtend dacht ik ook: deugt dat ding wel? :shock:
Nu moet ik wel zeggen dat ik afgelopen week elke dag op die weegschaal stond. Embarassed Om te checken of dat ding wel deugt Laughing Afgelopen zaterdag samen naar de bios geweest, we waren wat laat dus dit keer niets van onszelf mee genomen. Maar gewoon aan de m&ms gezeten. Very Happy Ik zal nu gewoon blijven volhouden. En mijn beweging ook beetje oppakken. Ik wandel elke ochtend en tegen de avond een blokje van 45 min. Very Happy

Hebben jullie nog anti-verveel tips?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 ma 24 okt 2011 - 8:18

hier schiet het echt voor geen meter op, waardoor ik ook minder schrijf..
vorige week een paar dagen op de 65,3 gezeten, het weekend uit eten geweest en vanmorgen was het meteen een hele kilo zwaarder.. kan voor mn gevoel niks extra's meer nemen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry ma 24 okt 2011 - 20:10

FryskeFlinter schreef:Haha oké dan! Ik houd wel vol. Doordat ik geen werk heb spook ik weinig meer uit. Dus in princiepe is mijn leefstijl drastisch veranderd. En elke keer als ik op de weegschaal ga staan, snap ik er niets van.
Vanochtend dacht ik ook: deugt dat ding wel? :shock:
Nu moet ik wel zeggen dat ik afgelopen week elke dag op die weegschaal stond. Embarassed Om te checken of dat ding wel deugt Laughing Afgelopen zaterdag samen naar de bios geweest, we waren wat laat dus dit keer niets van onszelf mee genomen. Maar gewoon aan de m&ms gezeten. Very Happy Ik zal nu gewoon blijven volhouden. En mijn beweging ook beetje oppakken. Ik wandel elke ochtend en tegen de avond een blokje van 45 min. Very Happy

Hebben jullie nog anti-verveel tips?

Als je je toch verveelt, zou je voor jezelf eens kunnen uitzoeken met welke hartfrequentie jij het beste kunt trainen om in jouw vetverbrandigs-zone te trainen.

http://www.mtchuizen.com/Karvonen2.php is een leuke website waarbij je een aantal zaken kunt berekenen. Officieel weet je pas wat je maximale hartslag is nadat je een maximaaltest hebt gedaan, maar hiermee kom je min of meer wel in de buurt...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha ma 24 okt 2011 - 21:39

Ik ben de laatste tijd een beetje druk maar hier gaat het redelijk. Het is echt drama qua personeel momenteel bij ons op het werk dus ik heb veel extra gewerkt en daardoor nauwelijks gesport. Maar ik heb wel iedere dag naar het werk gefietst dus ik heb gelukkig wel wat gedaan. smile
Qua gewicht blijf ik nu al een tijdje rond de 57,5kg hangen maar ik hoor wel in mijn omgeving dat ze kunnen zien dat ik wat ben afgevallen.
Verder zit ik nog te twijfelen of ik naar een andere sportschool ga. De sportschool waar ik nu zit is nadat we verhuist zijn ongeveer 30min fietsen en ik merk dat ik met dit weer niet echt gemotiveerd ben om dan te gaan. Maar de sportschool waar ik nu zit vind ik wel heel erg fijn. Even rondkijken hier in de buurt dus. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver di 25 okt 2011 - 3:51

Jerry schreef:
FryskeFlinter schreef:Haha oké dan! Ik houd wel vol. Doordat ik geen werk heb spook ik weinig meer uit. Dus in princiepe is mijn leefstijl drastisch veranderd. En elke keer als ik op de weegschaal ga staan, snap ik er niets van.
Vanochtend dacht ik ook: deugt dat ding wel? :shock:
Nu moet ik wel zeggen dat ik afgelopen week elke dag op die weegschaal stond. Embarassed Om te checken of dat ding wel deugt Laughing Afgelopen zaterdag samen naar de bios geweest, we waren wat laat dus dit keer niets van onszelf mee genomen. Maar gewoon aan de m&ms gezeten. Very Happy Ik zal nu gewoon blijven volhouden. En mijn beweging ook beetje oppakken. Ik wandel elke ochtend en tegen de avond een blokje van 45 min. Very Happy

Hebben jullie nog anti-verveel tips?

Als je je toch verveelt, zou je voor jezelf eens kunnen uitzoeken met welke hartfrequentie jij het beste kunt trainen om in jouw vetverbrandigs-zone te trainen.

http://www.mtchuizen.com/Karvonen2.php is een leuke website waarbij je een aantal zaken kunt berekenen. Officieel weet je pas wat je maximale hartslag is nadat je een maximaaltest hebt gedaan, maar hiermee kom je min of meer wel in de buurt...

Haha, dat is een goeie, ik heb hem nu berekent door middel van mijn eigen kennis. En wist wel wat hieruit zou komen Cool maar goed. Ik ga vanavond maar weer eens met de wii bezig, ben benieuwd wat die zal zeggen Very Happy Met dit weer heb ik hoe schaamteloos ook niet gelopen vandaag.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver di 25 okt 2011 - 3:53

shisha, altijd fijn om te horen als anderen zeggen dat je afgevallen bent. Misschien niet in gewicht, maar wel in vet en omvang. Als je bij deze sportschool blijft, pik je wel elke keer die 60 min fietsen erbij, scheelt wel.
Ik moet wel zeggen in dit weer pak ik dan ook sneller de auto. laughcry
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 25 okt 2011 - 21:00

Dat wel maar ik fiets ook al 60 min naar het werk en met dit weer motiveert het niet echt haha! Eerst maar eens kijken hoe de sfeer en de prijzen hier in de buurt zijn. Er zit er 1 op ongeveer 10min fietsen hier vandaan dus daar ga ik eerst eens kijken!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 31 okt 2011 - 22:08

Upje voor dit topic!

Vanochtend stond de weegschaal op 67 Very Happy Oftewel toch weer een kilotje eraf sinds de laatste keer dat ik erop stond! Zal wel komen door het fanatieke fitnessen wat ik op dit moment doe cheers hoe gaat het met de rest van de dames?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver ma 31 okt 2011 - 22:12

Goed heel erg goed Very Happy weegschaal staat bijna standaard rond de 72kg. Very Happy Nog 2-3 te gaan smile

Nou dat is nog eens motiverend AM!

Ik denk dat we dit topic niet meer echt nodig hebben om gemotiveerd te blijven, en heeft iedereen (spreekt voor zichzelf) haar eigen motivatie gevonden.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry ma 31 okt 2011 - 23:16

Bij mij gaat 't niet zo goed...

Sinds m'n vakantie heb ik niet echt heel erg gezond gegeten. Drukke dagen, dan schiet gezond eten erbij in en ga je 'even snel een patatje halen' (terwijl ik dat normaal echt nóóit doe!)
Daarnaast een weekend weg met vriendinnen, waarbij er ook de hele dag door chips, nootjes, chocola en andere slechte dingen op tafel staan... Ik merk wel dat 't me minder doet (eerder trok dat eten ontzettend m'n aandacht Embarassed ), maar heb nog wel meer gegeten dan dat goed voor me is.

Gelukkig kun je iedere dag opnieuw starten met gezond eten en vandaag gaat 't me nog goed af! Very Happy
Lekker veel fruit in huis gehaald, dat helpt bij mij ook goed!

Waar ik zit qua gewicht, weet ik niet, ga ik dit weekend maar eens naar kijken. Sporten gaat ook lekker, vanavond weer lekker mezelf in 't zweet werken smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 9 nov 2011 - 23:10

Wat is het rustig hier? :shock: Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat het nog steeds goed. Zit echt bijna op mijn streef gewicht Very Happy Terwijl mijn diëtiste me hier juist voor gewaarschuwd heeft, omdat ik me dan juist ook duf en fuloos kan gaan voelen omdat ik te weinig in mijn lichaam heb ofzo.... Rolling Eyes
Doordat ik het gewoon langzaam doe voel ik me er juist ook energieker door. Very Happy Sporten, mag ik alleen nog steeds wel vaker doen. Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 9 nov 2011 - 23:14

Hier gaat het qua eten wel goed! Ik had van de week mijn trouwjurk weer aan en hij zit nu bijna goed dus daaraan kan ik merken dat er weer wat af is! Very Happy
Qua sport doe ik momenteel niks haha! Ik kon al tijden niet inloggen met mijn pasje en mij daardoor ook niet opgeven voor lessen en ze deden er niks aan dus ik heb mijn abonnement opgezegd. Ik ben nu aan het kijken voor een andere sportschool. Er zit er 1 in de buurt die erg goedkoop is en daar gaan ook 2 collega's heen dus daar wil ik van de week een proefles nemen om te kijken of het wat is!

Edit: En goed bezig FF! Fijn dat het zo goed gaat!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 9 nov 2011 - 23:16

Wat een fijn gevoel, maar is dat niet eng? Je trouwjurk heb je met opzet kleiner laten maken? En gezorgd dat jij gewoon zo slank bent met jullie bruiloft?

Hehe, en niet die sportschool waar je 30 min naar toe fietsen moest en weer terug? angel Want je zat er al aan te denken om een andere sportschool op te zoeken toch?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 9 nov 2011 - 23:22

Toen ik hem haalde zat hij wel te strak ( bij de borsten en de rug) maar hij kan nog wel vermaakt worden als het nodig is. Maar het leek mij goedkoper om dan maar wat af te vallen. :P

En mijn oude sportschool was idd een half uur fietsen en dat was ook een reden om verder te kijken. Plus dat je je echt moest opgeven voor de lessen anders kon je geweigerd worden. En als ik dan niet kan inloggen gaat dat een beetje moeilijk. laughcry
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 36 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 37 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum