Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 18 van 37 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 27 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 27 jul 2011 - 22:33

Foei AM, hebben we net fijne 18% vet killer bodies gezien kom jij ons lekker maken met muffins :P
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel wo 27 jul 2011 - 22:35

Waarom hardloop jij trouwens op een nuchtere maag Punk'd? Is dat weer beter op de een of andere manier? Ik ontbijt altijd weg licht voor het hardlopen, crackertje of bakja yoghurt met muesli ofzo maar toch iets..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 27 jul 2011 - 22:37

Jullie mogen kiezen!:

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Muffin2_144x151

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Image002

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 22:40

Heb er laatst een onderzoek over gelezen. Daarin wordt beweerd dat cardio op nuchtere maag het allerbeste is om vet te verliezen MITS! je niet langer dan 25/30 minuten gaat. Daarna ga je spierweefsel afbreken en dat wil je niet.

Heel veel topathleten doen ook 20/30 minuutjes cardio na het opstaan (op nuchtere maag).

Ik zal het onderzoek eens opzoeken als ik zo mijn ontbijtje op heb :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 22:40

@ AM.. Ik ga voor de eieren haha.. maar dat komt omdat ik hier half dood op de stoel zit na het hardlopen, nu wil ik dat niet verpesten door een muffin..

Als je het me morgenavond nog een keer vraagt, zeg ik denk ik de muffin Wink

Dit vond ik er net trouwens nog over op een fitness forum..

Proces van eiwit omzetten naar glucose voor spierenergie is een erg kostbaar proces. Vet zal eerder aangesproken worden als glucosebron, dit is zeg maar de energiebron die op de 2e plaats staat (als je dus geen energie in je lichaam hebt/voeding). KH zijn de primaire krachtbron maar in dat geval is de invoer zo wisselvallig dat je lichaam zich gaat focussen op vet als energiebron.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 27 jul 2011 - 22:57

18% is inderdaad mooi. Zoiets wil ik ook wel. Lager dan 18% is wel weer iets te strak haha!

Hier gaat het verder wel goed. Ik zit nu op 58.2kg dus er is weer iets vanaf! Very Happy Ik ben alleen wel een beetje lui nu ik vakantie heb dus ik sport niet zoveel.
Mijn vriend zat gister wel een beetje te mopperen nadat we de wekelijkse boodschappen hadden gedaan. Alleen maar gezonde dingen en helemaal niks lekkers. Arme hij. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:27

Ik ben 3 kilo kwijt, dus nog 2 te gaan. Liefst nog 3. Eerst buikgriep gehad (2 weken!), daarna op vakantie geweest en door de hitte alleen sla gegeten. Nu heb ik een kleinere maag en heb ik geen honger meer, dus eet ik ook veel minder. Ben er heel blij mee, omdat ik overal aankom en dus ook overal afval. M'n hoofd is dunner, m'n armen, m'n heupen, buik, alles.
Voor mij is wat ik eet belangrijker dan dat ik sport. Als ik meer eet maar wel sport gaat er niets af. Nu ik weinig sport en weinig eet, val ik nog steeds af. Echt vaag.

Ik eet nu overdag, nu ik vrij ben, 2 boterhammen en avondeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel do 28 jul 2011 - 0:29

Jada schreef:
Ik eet nu overdag, nu ik vrij ben, 2 boterhammen en avondeten.

Inclusief ontbijt? En geen fruit oid? Niet echt gezond zo.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:35

Ik hou niet zo van fruit. En word elke dag 12.00 uur wakker. Dan ontbijt/lunch ik om 14.00 uur. En dan om 18.00 uur avondeten met heel veel groente en sla.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel do 28 jul 2011 - 0:39

Mm ja oke dan valt het wel mee.
Wel jammer dat je niet van fruit houdt, zo'n ideaal tussendoortje. Vooral de nectarines zijn heerlijk nu smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Nala do 28 jul 2011 - 0:44

Whoehoe, net 3 kwartier krachttraining en 45 min crosstrainer gedaan. Heerlijk gevoel nu Very Happy
Ik ben overigens 1m68 en weeg 61,5 kg. In 2007 woog ik rond de 57-58 en ik zie op vakantiefoto's dat ik toen gewoon een veeel strakker lichaam had. Mijn buik is dikker geworden en ik zie het ook vooral goed aan mijn armen. Toen zag je echt de spieren goed. Nu is het wat blubberiger Very Happy Zal binnenkort anders eens wat foto's plaatsen van toen en nu.
Mijn vetpercentage was in september 2010 overigens 22,8. Denk dat het nu toch zeker een procentje meer is.

Van dat lopen op nuchtere maag klopt idd. Alleen zou ik dan van m'n stokje gaan. Sowieso kan ik niet lopen, heb daar geen conditie voor!
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame do 28 jul 2011 - 0:52

Jada: ik vind zo weinig eten echt heel erg slecht voor je lichaam! Je zult er nu mss profijt van hebben maar over een tijdje kom je weer net zo hard aan als je bijv weer naar school moet. Zou er echt toch voor waken dat je wat meer in kleinere porties eet bijvoorbeeld.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel do 28 jul 2011 - 21:51

Mooorrninggg!
Ik zit alweer bijna 2uur in de bieb! Ik was vanochtend alweer 200gram lichter! smile 54.2 whiehoeee. Terwijl ik toch echt niet weinig eet en mijn avond eten ook niet extreem gezond was de afgelopen dagen (gister een grote groentenloempia uit de oven met aardappeltjes en groenten en een beetje mayonaise en ketchup), en ik ook al een week niet gesport heb!
Maar goed verder deze week wel netjes gezonde boterhammen/crackers en veel fruit en groenten en weinig vlees. Maar dat was al mijn normale leefstijl..
I like smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 22:12

Goed bezig lavendel!

Op mijn eigen weegschaal weeg ik nog steeds hetzelfde maar de CM vliegen er serieus af :shock: .. Ik dacht ik ga eens kijken (had het al een tijd niet meer gedaan, en in maart ofzo had ik het in een bestandje gezet)..

Ben bij mijn taille van 65 naar 63 gegaan
Ben bij het bovenste stuk van mijn heupen van 92 naar 88 gegaan
Ben bij het allerdikste stuk heup + kont (haha) van 98 naar 94.5 gegaan
Bovenbeen is hetzelfde gebleven Mad (is ook mijn moeilijkste zone zullen we maar zeggen haha)
Kuiten van 38 naar 35.. (komt denk ik door het hardlopen.)

Mijn gewicht sinds toen (de laatste meting) is 1 kg minder :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame do 28 jul 2011 - 22:15

wow wat goed punkd Very Happy

@Lavendel: goed bezig!

Mijn maten zijn sinds 6 weken ook al ongelovelijk afgenomen!

*taille 78 naar 74
*borsten 92 naar 91 (hopelijk blijft dit zo :P)
*heupen 98 naar 93 (jeeeeeeeeej Very Happy)
*boven de heupen van 95 naar 92

Ik merk het ook ongelovelijk goed aan mn kleding, die zit echt als gegoten Very Happy

Vanochtend weer 68,5 wajoooo nog 1,5 kilo en ik zit gewoon op mn streefgewicht. denk niet dat ik dat ern og afkrijg voordat ik dinsdag op vakantie ga maar vind het toch een mooi resultaat in 6 weken bounce

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 22:26

Lekker he AM!!

Het enige wat ik nu jammer vind is dat het verschil heup taille al groot was (moeilijk bij broeken/roken want die zitten daar dus altijd te los..) Nu zijn mijn heupen nog meer kwijt en wordt dat verschil alleen maar groter.. Want bij mijn bovenbenen heb ik gewoon nog mijn oude maat nodig.

Niet dat mijn benen nou zo ontzettend dik zijn hoor haha, maar het is gewoon (bij mijn lichaam) het moeilijkste stuk om vet kwijt te raken. grr haha frustrerend Wink

.. Wel echt heel erg leuk dat je nu lekker op vakantie kunt en bijna je streef hebt bereikt!

(2 jaar geleden toen ik naar curacao was had ik dat ook.. toen was ik in 5/6 weken van 63 naar 57 gegaan - crashdieet haha- ) Op vakantie was ik helemaal niets aangekomen.. (wij waren daar in december.. dus ik had helemaal geen honger door de hitte enzo).. maar daarna kwam ik terug en toen miste ik mijn laagje vet.. (in 4 weken zat het er allemaal weer aan Evil or Very Mad ).

Ik hoop dat je tijdens je vakantie dus ook lekker op gewicht blijft, anders is het zo zonde!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 29 jul 2011 - 5:20

Hoooi,

Jullie vandaag nog goed bezig geweest? Ik vraag me nu trouwens toch wel af of er bij de TO (Bobbie) de gewenste 5 kilo al vanaf zijn.. En bij Storm? En verder iedereen die aan het begin meeschreef? Ik heb net een ontzettend lekkere pasta op!

Eetlijstje van vandaag:

O: Magere yoghurt met muesli, kiwi en een handje druiven
T: Nectarine
L: 2 Volkoren boterhammen met kaas en komkommer
T: Appel
A: Klein beetje volkoren pasta met ui, aubergine, knoflook, cherrietomaatjes en een pastasaus van tomatenblokjes (zonder toevoegingen etc) en wat pijnboompitjes en cashewnootjes.

Verder veel water gedronken vandaag smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver vr 29 jul 2011 - 6:21

Hmm... Ik ben echt blond en begin nu nog eens met een lijstje qua afmetingen. Maar ik weet niet waar ik beginnen moet Embarassed Wel grappig dat ik in het andere topic zei dat ik voor de zomer klaar wou zijn :P Dat red ik dus niet meer.... nerd Ik heb een baal/chagrijnig/depri/lazy dag. Nog niet echt super gezond gegeten en ook niet super ongezond. Zit vol van vakantiestress... Lastminute boeken is altijd spannend met de vragen komt het wel goed?! En aangezien we woensdag weg gaan moet ik nu wel echt beginnen met koffer pakken. Allemaal gezonde stress dacht ik zo! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 29 jul 2011 - 20:03

En weer 200 gram eraf! Whoehoee, ik was vanochtend 54,0! Een paar dagen goed eten zonder extraatjes en alcohol scheelt toch wel. Vanavond heb ik een 'slumberparty' met vriendinnen maar dit motiveert toch wel om me dan niet teveel te laten gaan met de chocolade en chips. smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 29 jul 2011 - 21:01

Waar kun je eigenlijk een rolmaat kopen? Ik ben ook wel benieuwd naar de omvang van mijn lichaamsdelen. :P Ik heb gister gekeken bij de supermarkt en de drogist maar daar hadden ze het niet.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 29 jul 2011 - 21:02

Ha daar wilde ik vandaag ook al naar op zoek! Ik ga denk ik bij de Pippoos kijken.. Zo'n hobbyzaak.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver vr 29 jul 2011 - 21:08

Ze zitten ook wel bij naaikistjes, ik kreeg bij mijn naaikistje (hema) zo'n rollint, ik neem aan dat je niet met zo'n ijzeren rolmaat wil meten, dan moet je in hoeken meten... Laughing

Wat goed lavendel! Nou als het gister lukte, dan vandaag ook wel toch?! Wink Ik heb vandaag verjaardagsfeestje bij vriendin van me, weet niet of ik dat wel zonder borrel kan... Ik weeg me dinsdag pas weer. Doe zondag wel weer rustig aan smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 29 jul 2011 - 21:09

IJzeren rolmaten heb ik hier genoeg en daar wou ik het niet mee doen haha! Ik denk dat ik straks even bij de blokker en de action ga kijken want die zitten hier om de hoek.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver vr 29 jul 2011 - 21:11

Haha, tsjah waar mannen zijn, zijn die rolmaten ook, hier liggen ze in formaat 2-3-4-5-10 meter Very Happy
Ik denk dat je blij een blokker of action wel succes kan hebben smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry vr 29 jul 2011 - 22:12

hier gaat 't niet goed: een week vol verjaardagen (= taart) en uit eten bij een buffet-restaurant... én ik ben ongesteld No
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 18 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 37 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 27 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum