Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 35 van 37 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 2 okt 2011 - 21:33

Jammer Punk'd! Maar ik begrijp het wel! Er teveel mee bezig zijn is ook niet goed. Succes en misschien tot binnenkort!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 2 okt 2011 - 22:58

Shisha, ben je nu gegaan of niet?

ik krijg morgen de 'uitslag' van m'n test van gister (in de vorm van een trainingsschema). Volgens de fitness-meneer was vetverbranden bij mij helemaal niet nodig... Neutral
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 2 okt 2011 - 23:01

Ik moet nog gaan haha! De sportschool zit vlak bij mijn werk dus dan ga ik altijd een uurtje voordat ik moet werken. Maar de sporttas staat al klaar!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 2 okt 2011 - 23:06

hoe lang sport je dan? In een uur omkleden-sporten-douchen en ready for work zou mij echt nooit lukken!

Goed dat je gaat! Very Happy
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 2 okt 2011 - 23:09

Ik ga rond 1u weg, ben half 2 op de sportschool. Tot half 3 sporten en dan omkleden en dan ben ik rond 3u op het werk. Dus echt een uur sporten want anders red ik dat ook niet haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 2 okt 2011 - 23:16

oh, hahaha, je gaat een uurtje sporten voordat je gaat werken!
Ik las 'm als dat je een uurtje voordat je gaat werken naar de sportschool gaat (dus inclusief reizen, omkleden, douchen) :P

Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 2 okt 2011 - 23:18

Haha nee dan zou ik maar een kwartiertje hebben ofzo! Ik ga zo maar want ik kreeg al weer een telefoontje of ik eerder kon komen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry di 4 okt 2011 - 0:43

HOE GAAT HET MET IEDEREEN!??!


Het is de laatste tijd een beetje stiller hier heb ik het idee (of ligt dat aan mij?)

Vandaag lekker voor 't eerst m'n fitnessprogramma afgewerkt! Voelt lekker zeg!

En ik heb van die wasa-crackers gekocht. ik geloof 'fibre', want daar zaten per 100 gram de minste koolhydraten in... Dan maar niet helemaal stoppen met de carbs, maar gewoon een beetje minderen smile

Wie is er trouwens nog meer te porren voor een voor- en na-foto?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame di 4 okt 2011 - 3:56

Ja Ik ben er nog Very Happy
Zag mezelf vandaag in de spiegel en vond mezelf er goed uitzien! Sport lekker veel nu en eet redelijk gezond! Wil proberen onder de 68 te komen de volgende weken! En wil best meedoen met fotos! Liever wel per pm smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 4 okt 2011 - 4:33

Hier gaat het goed! Voor mijn gevoel schoot het nog niet echt op maar ik had gister een broek aan die ik al een poosje niet aangehad heb en ik heb de hele avond moeten hijsen haha! :P Dus er moet wel wat vanaf zijn!

Ik wil ook wel meedoen met de voor/na foto's! Ik heb dan alleen geen voor foto van toen ik net begon dus dan maar 1 van hoe het nu is. Ik ben benieuwd hoe het resultaat straks is bij iedereen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry di 4 okt 2011 - 4:55

Ben vanavond alleen thuis, dan maak ik wel een before-foto (voordat m'n vriend zich afvraagt waar ik mee bezig ben Laughing ) :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 5:26

Bij mij gaat het goed! Ben goed bezig met 's avonds calorie-arm te eten en sport weer lekker!
Ik doe niet mee aan een before and after foto, ik kijk wel gewoon naar hoe m'n kleren zitten..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 wo 5 okt 2011 - 7:05

hier gaat het erg wisselend.
de ene dag gaat het super, de andere dag vreetbuien tot en met..
heb nu ook een nieuw schema op de sportschool (ipv spierconditie is het nu spiermassa opbouwen) met als gevolg meer kilo's, en verstandelijk ga ik dat waarschijnlijk niet trekken, waardoor ik minder ga eten en waarschijnlijk ook weer meer ga snoepen.. (en ik snoep niet omdat ik honger heb, want dat heb ik niet)
sow dat waren mn klaagzinnetjes weer haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry wo 5 okt 2011 - 8:10

Sanne... Waarom ga je dat 'verstandelijk' niet trekken? Je weet toch dat het spiermassa is wat je opbouwt en geen vet? Dat kun je toch ook gewoon aan je lichaam zien?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 wo 5 okt 2011 - 8:19

ik weet namelijk niet of ik het ga zien. zie op dit moment alleen mn buik, en verwacht niet dat ik van mezelf kan gaan zeggen dat ik slanker/strakker wordt.. en volgens mij zetten je spieren dan juist wat uit, waardoor je het ook niet gaat merken aan de kleren (toch?!)
ik kan denk ik alles alleen maar ff negatief zien.
zou zo graag willen dat ik weer wat kilo's kwijt raak door 'gewoon' goed te eten, maar dat lukt niet meer..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha do 6 okt 2011 - 20:57

Balen dat het niet lukt Sanne! Ik snap het gevoel wel hoor. Hier gaat het ook zo langzaam terwijl ik vroeger echt gemakkelijk afviel. Even een paar weken op mijn eten letten en ik had er een paar kilo vanaf. Maar nu sport ik erbij en door de spiermassa die ik nu opbouw lijkt het langzamer te gaan.
Maar ik begin het langzaamaan toch echt aan mijn kleding te merken. Alleen mijn heupen en dijen zijn nog even breed voor mijn gevoel en dat zijn net de 2 punten waar ik vooral wat weg wil hebben. Het zijn echt 2 van die hobbels op mijn benen... Neutral

Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry vr 7 okt 2011 - 20:17

Wat bij mij helpt om te bedenken: als je meer spieren hebt, verbrand je meer calorieën in rust, omdat meer spieren meer energie nodig hebben.... Idea

Bij mij gaat 't hier eigenlijk wel lekker! Ben nu 63,5 en blijf daar nu een beetje hangen. Ik voel me er wel goed bij, ook omdat ik weet dat ik nu weer genoeg beweeg en niet uitermate slecht eet...!
Komende week is mijn vriend niet thuis, dus qua eten kan ik alles maken wat ik wil (dat kan natuurlijk 2 kanten op gaan :P ) en omdat hij 's avonds toch niet thuis is, kan ik net zo goed lekker gaan sporten! Very Happy

(trouwens, de before-foto komt nog ergens deze week denk ik :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 7 okt 2011 - 20:26

Weet je al wat je allemaal gaat maken Jerry? smile
Als mijn vriend er niet is maak ik vaak vis want daar is hij niet zo dol op.

Ik heb gister een oude spijkerbroek gepast. Ik krijg hem met moeite aan maar met geen mogelijkheid dicht. Maar er zit vooruitgang in! :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry za 8 okt 2011 - 21:44

Fijn om te merken! Is je doel om de spijkerbroek dicht te kunnen krijgen?
Ik heb eigenlijk helemaal geen goede spijkerbroeken... Ze zitten precies goed als ze net schoon uit de kast komen, maar na 'n ochtend lubbert ie bij m'n kont al... Als ik op een fijn gewicht zit en ik met sporten lekker m'n ritme heb gevonden, ga ik op spijkerbroekenjacht!

Wat ik ga koken, nog geen idee...

Wil denk ik pompoensoep gaan maken (nog een halve pompoen liggen, moet genoeg zijn in m'n eentje dacht ik!), maar nog geen lekker recept kunnen vinden... Iemand tips?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 21:56

Ik heb deze 3 wel eens gegeten.. Ik vond ze erg lekker!

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=527676&rq=pompoensoep

En deze zonder witbrood natuurlijk.. scheelt weer in de carbs :P
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=453410&rq=pompoensoep

En deze is wel wat 'vetter' maar wel een goede voor een echte avondmaaltijd.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=409680&rq=pompoensoep

Verder staan er nog meer op de ah site. Deze lijkt mij ook lekker door alle kruiden, maar op het plaatje heeft de soep zo'n 'net niet' kleur haha.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=759618&rq=pompoensoep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha za 8 okt 2011 - 22:01

Tja ik weet niet of dat haalbaar is. Hij zit bij de benen goed. Het gaat echt alleen om mijn heupen en plaatselijk afvallen kan helaas niet. :P
Dus als iemand nog goede oefeningen voor de heupen weet? smile

Ik voel mij trouwens wel weer heerlijk brak vandaag. Ik ben verkouden en ik moet ongesteld worden... Dus ik zit heerlijk in mijn huispakje met een kopje thee te luieren. angel

En qua pompoenensoep, ik heb geen idee want ik lust het niet haha! Kun je niks op internet vinden?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry za 8 okt 2011 - 23:03

punk'd, die laatste twee recepten lijken me erg lekker! De derde wel iets 'vetter', maar ik moet ook wel 't idee hebben dat ik wat eet :P

Shisha, je zegt 't zelf al, plaatselijk afvallen helpt niet. Ik ken wel wat heup-oefeningen, maar daar heb je denk ik niks aan :P
Gister lekker op de bank gezeten en LOTR deel 1 gekeken. Vanochtend al om 6:30 m'n bed uit om m'n vriend weg te brengen. 8:00 weer thuis en deel 2 gekeken. Zo lekker naar de sportschool (de derde x deze week Very Happy) en morgen denk ik deel 3 hahahah!

Ga vanavond bij m'n schoonouders eten. Die denken dat ik niet goed voor mezelf kan zorgen, dus boden al aan dat ik deze week wel bij hun mag eten zo vaak als ik wil. Niks mis mee natuurlijk, gratis eten angel
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 9 okt 2011 - 1:55

Zo, lekker gezweet net in de sportschool en nu lekker kroepoekjes eten angel
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 zo 9 okt 2011 - 8:23

oe plaatselijk afvallen zou ideaal zijn, maar helaas...

is cacao slecht? ik drink 'smorgens wel eens melk, maar vind dat echt heel veel lekkerder dan met cacao erin. is dat erg??
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry zo 9 okt 2011 - 9:00

pure cacao? Geen idee... Maar ik zou denken, als je 't één keer per dag doet, maakt 't niet uit (mij in ieder geval niet :P Ik eet namelijk ook nog gewoon lekker iedere ochtend mijn boterhammetje (of crackertjes) met hagelslag angel )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 35 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 37 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum