Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 32 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 9:06

Ik ben 1.68m en het ligt bij mij ook een beetje aan de winkel/het merk welke maat ik heb. Het is altijd wel een 34 of een 36. Maar ik heb dus ook van die flinke bovenbenen. Komt vooral door het sporten, dus die krijg ik toch niet meer slank, maar dat vetlaagje wat nog over de spieren heen zit mag er nog wel even vanaf.
Ik verbaas me er overigens ook wel eens over als ik andere meiden zie die ook maat 27 hebben, maar wel veel dunnere benen hebben dan ik. En toch pas ik er echt in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 11:23

Ik wil graag 3-4 kilo afvallen, dat mag vast ook in dit topic? Ik wil het bereiken dmv het brooddieet, hoepelen en binnenkort ook tennissen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry za 24 sep 2011 - 20:48

Kom er gezellig bij smile

Is dat dat brooddieet waar ook al een topic over geopend is? Ik zelf geloof niet in diëten, want als je daarmee stopt, kom je ook weer aan. Ik geloof meer in je levensstijl veranderen smile

Volgens mij kan ik niet meer tegen 'slecht' eten. Vrijdagavond chips gehad (buiten dat dat helemaal niet zo goed voor me is) en een half uurtje daarna dikke darmkrampen met als gevolg een kwartier op de wc gezeten...
Gister verjaardag gehad. Ook daar wat nootjes enzo gehad, eenmaal thuis, precies 'tzelfde... Neutral

Vanochtend gewogen, was weer 63,5 (m'n ongesteldheids-vocht-vasthou-vocht is inmiddels weer verdwenen, waarschijnlijk tijdens 'n krampaanval :P ). Nog 3 weken om 1,5 kilo kwijt te raken bounce
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 za 24 sep 2011 - 22:50

jeetje maat 26 of 27.. ik ben blij als mn broeken van 29 lekker zitten..
weet ff het gewicht van punk'd niet meer, maar vind de 53 kilo van bobbie bij 1.68 best weinig..
ik zelf ben 1.71 en weeg nu 65, vind ik wel te veel, zou het liefst onder de 63 komen, maar niet onder de 60, dan ga ik teveel eisen van mezelf... (of ik krijg dat gewoon niet voor elkaar)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 23:00

Ik ben 172 en voel mij het prettigst rond tussen de 57 en 58 kg. (ik hou altijd 1 kg speling aan door feestjes, maandelijkse feestje Wink haha.. of dineetjes o.i.d. - vocht vasthouden.) die 1 kg hou ik alleen aan als ik op gewicht ben. Als ik dan rond net boven de 58 kom dan weet ik dat ik die week weer even wat gezonder moet doen, zit ik rond de 57 dan weet ik dat ik bijv. wat extra's mag.

Nu ga ik wel iets 'fouts' zeggen.. Ik heb nog nooit minder gewogen dan 57.. vorige keer ging het daarna weer verkeerd (door crashdieet) en zat ik weer op de 63. Misschien voel ik me onder de 57 ook nog wel prima.. maar dat zie ik dan wel weer. Voor nu weet ik dat ik mij rond de 57 kg fijn voel. (En als ik het nu bereik helemaal, want dan heb ik mijn vetpercentage ook nog eens drastisch verlaagd.)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 za 24 sep 2011 - 23:06

ik heb ook een tijd 63 gewogen, en af en toe eronder. ben toen ook nog wat minder gaan eten, eigenlijk beetje onverantwoord, wilde onder die 63 komen en blijven, met alleen maar averechts effect.. wil daarom weer naar die 63, maar weet dat ik er eigenlijk ook wel onder wil komen, maar dat dat moeilijk gaat. hoop daarom dat ik me met die 63 goed blijf voelen, zodat ik niet weer terug val in dat onverantwoorde..
ben dus wel jaloers op jullie gewichten, maar zoals je zelf al zei, gewicht zegt niet alles, en iedereen voelt zich fijner bij een ander gewicht
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel za 24 sep 2011 - 23:20

Hooi Dames!

Zo dat was lang geleden.. ik heb het een beetje laten verslappen de afgelopen tijd en ik moet en wil er nu echt weer even wat aan doen! Dus vanaf nu kunnen jullie weer meer updates verwachten Wink

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 0:47

@Jerry: Het brooddieet is ook echt alleen voor de eerste kilo's. Ik was sinds maart 5-6 kilo afgevallen, toen woog ik 52-53 kilo bij mijn lengte van 165cm, dat voelde goed! Sinds de vakantie heb ik het gezond eten nog niet weer op kunnen pakken en weeg inmiddels weer 55-56 kilo. Deze week hou ik een paar brooddagen, en vanaf dan wil ik het gewoon gezond eten weer oppakken. Dus 3 gezonde maaltijden en 3 tussendoortjes in de vorm van fruit of rauwkost.

Dat niet meer tegen slecht eten kunnen herken ik. Dat gevoel had ik ook toen ik nog goed bezig was. Ik vond het wel een extra goede reden om gezond te eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  SoGood zo 25 sep 2011 - 2:23

Hoe weten jullie welk gewicht het beste bij je past? Eigenlijk zou ik best nog 3 kilo kwijt willen, maar ergens weet ik dat ik dan te weinig ga wegen, sterker nog dan heb ik officieel ondergewicht. Voor mijn gevoel ben ik helemaal niet zo slank, met name rond mijn buik wil ik nog wat vetjes eraf.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 2:32

Ik ga ook weer meekletsen denk ik, tips zijn altijd welkom! Ik weet niet precies wat ik nu weeg, ik denk rondom de 65 kg. bij 1.58/1.60. Ik vind dat echt teveel en je ziet het ook goed aan me Wink ik voel me niet lekker bij dit gewicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha zo 25 sep 2011 - 3:06

Ik weeg al ruim 10 jaar rond de 55 kg (ben 1.71m) en daar heb ik mij altijd prettig bij gevoeld. Alleen het afgelopen jaar dus ruim 5kg aangekomen door te gaan samenwonen en een huis te gaan verbouwen. Te veel avondjes gezellig op de bank met wijn en chips en tijdens de verbouwing teveel gemakkelijk eten in combinatie met weinig sporten doet weinig goeds.
Maar ik merk al wel verandering. Ik zit nu op de 57.5 kg en alles lijkt weer wat strakker. Behalve mijn heupen, die willen niet. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Dennenappel zo 25 sep 2011 - 7:18

Gezellig dat het weer wat drukker wordt.

Hier gaat het wisselend! Na een week meer ongezond eten, weinig sporten toch nog hetzelfde gewicht. Ik zie wel dat er iets bij mij af is, maar het is nog niet voldoende. Bepaalde broeken zitter weer wat mooier en lekkerder.

Ik mag en kan helaas niet meer veel sporten, ik kan nog maar ongeveer 3x per week. 15min. en niet te intensief. Erg lastig hierdoor nu en ik baal er flink van dat mijn lichaam niet meer kan..
De motivatie wordt hierdoor ook wat minder en vind ik het lastiger om goed op te blijven letten met eten. Het sporten motiveerde mij altijd om gezond te eten.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 20:40

Sogood schreef:Hoe weten jullie welk gewicht het beste bij je past? Eigenlijk zou ik best nog 3 kilo kwijt willen, maar ergens weet ik dat ik dan te weinig ga wegen, sterker nog dan heb ik officieel ondergewicht. Voor mijn gevoel ben ik helemaal niet zo slank, met name rond mijn buik wil ik nog wat vetjes eraf.

Als je al zo'n gezond gewicht hebt (en bijna ondergewicht) dan betwijfel ik het of je door nog een paar kg kwijt te raken je 'buikvetjes' :P kwijt zult raken. Ik denk dat dat een kwestie is van hard sporten (helemaal omdat het plaatstelijk vet is).

Verder 'mag' ik van mijzelf afvallen tot 54/55 kg (bmi rond de 18.5) (al ligt mijn doel op 57) en als ik mijzelf dan nog niet strak genoeg vind wil ik verder alleen sporten en op gewicht blijven. Dus puur vetpercentage verlagen en spieren opbouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 21:56

Ik denk dat ik hier ook maar eens mee ga kletsen smile. Ik ben een tijdje terug al 2,5 kilo afgevallen door een tijdje geen brood, pasta en aardappel te eten en verder heel gezond te eten. Dus veel groenten, fruit, noten, vis en af en toe een stukje vlees. Toen ik weer echt brood ben gaan eten bleef ik gezond eten en dat werkte ook goed, maar nu merk ik dat het weer begint te versloppen. Terwijl ik toch wel nog wel 5 kilo kwijt moet.

Ik werk nu fulltime en merk dat mijn motivatie om te gaan sporten zo laag is, omdat ik moe ben 's avonds, maar ik zou eigenlijk nog wel een extra dag moeten sporten. Ik hockey op woensdag 2 uur en op zondag een wedstrijd van 1 uur en 35 minuten, dus dat is al prima. maar wil het liefst nog op vrijdag iets doen. Af en toe doe ik wel grondoefeningen maar dat zou ik eigenlijk ook structureler moeten doen. Ik loop wel veel trap elke dag op mijn werk, dat merk ik wel echt aan mijn benen moet ik zeggen!

Ik weeg nu 71 kilo bij 1.82m en dat is teveel. Of opzich is het niet mijn gewicht dat me stoort, maar ik weet dat ik teveel vet heb in verhouding. Dus dat is het vooral. En ja, dan zul je moeten gaan sporten he smile (en minder chips eten haha!).

Wie weet er een goede sport/oefeningen om vooral aan de benen te werken? Ik heb amper vet op mijn bovenlichaam dus dat is het probleem niet echt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 22:15

Gezellig PB Very Happy

Squats en Lunges zijn echt geweldig. Vooral Lunges voel ik echt goed.

Je kunt denk ik wel filmpjes op youtube vinden. Het is altijd belangrijk bij die oefeningen dat je knieen niet voorbij je voeten gaan. Maar dat vertellen ze denk ik ook wel in die filmpjes.

Verder eet ik ook niet veel koolhydraten (brood, pasta, rijst etc.) en dat werkt voor mij ook prima.

Dat van dat sporten heb ik nu ook maar dat is echt een kwestie van gewoon gaan. Als ik er eenmaal ben dan lukt het wel aardig. Ga nu express ook op zondagmiddag zodat ik door de week nog maar 2x hoef van mijzelf :P .. Ik merk ook echt dat ik op zondag veel meer energie heb en veel meer aankan. Ik ga op zondag dus ook iets langer en die 2 avonden in de week gewoon een uurtje en dat werk voor mij prima. Het is al helemaal ingeprogrameerd haha, ik kijk altijd van half 7 tot half 8 australian masterchef, dan scheur ik naar de sportschool en meestal ben ik rond iets over half 9 weer terug en plof ik lekker op de bank ofzo :P .. Wat ook scheelt is dat ik dan geen honger meer krijg, of niet ga snaaien omdat ik dat zonde vind als ik daarvoor mijzelf heb lopen afpeigeren Wink

veel succes!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 22:25

Ja squats en lunges ben ik wel mee bekend, die moet ik inderdaad maar gaan doen. Thanks voor de tip!

Het irritante is dat mijn sportschool 2 vestigingen heeft maar allebei toch zeker een kwartier fietsen zijn haha, en dat vind ik dan zo'n opgave als ik eenmaal lekker op de bank zit Wink. Maar het is inderdaad wel een kwestie van gewoon gaan. True!

Niet veel koolhydraten eten dat werkt prima voor mij inderdaad, dat vind ik wel echt een uitkomst. Al hou ik echt enorm van pasta en chips, ik kan dat tot nu toe wel goed laten staan. En als ik dan pasta eet probeer ik volkoren of speltpasta te eten. Dan zit ik ook veel sneller vol en Amber zegt dat het beter is haha.

Ik ontbijt met yoghurt, noten en fruit en dat bevalt me prima!

Ik probeer ook meer zuurdesembrood te eten, maar op mijn werk (het is eigenlijk een stage maar goed haha) lunchen we tussen de middag met zijn allen en daar krijgen we gewoon allerlei soorten brood, maar geen zuurdesem. Dus ik eet dan altijd wel bruinbrood maar toch vind ik dat ik dan teveel koolhydraten eet, eet dan 3 boterhammen. Ik zou liever salade eten, maar dat is niet echt een optie. Op vrijdag kan dat wel dus dat scheelt alweer 1 dag.

Het liefst had ik gewoon gehad dat punk'd dicht bij me woonde, die kan me dan meeslepen naar de sportschool hahaha! En wat eet jij ongeveer op een dag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame zo 25 sep 2011 - 22:28

Ik vind een BMI van 18,5 al bijna niet meer gezond eerlijk gezegd, volgens mij ben je dan echt best wel dun!

Ik meot mezelf vanmiddag naar de sportschool slepen, vorige week ivm vakantie maar 1keer geweest (pump I love you ) dus deze week moet ik 2/3 keer van mezelf!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  SoGood zo 25 sep 2011 - 22:59

Punk'd schreef:
Sogood schreef:Hoe weten jullie welk gewicht het beste bij je past? Eigenlijk zou ik best nog 3 kilo kwijt willen, maar ergens weet ik dat ik dan te weinig ga wegen, sterker nog dan heb ik officieel ondergewicht. Voor mijn gevoel ben ik helemaal niet zo slank, met name rond mijn buik wil ik nog wat vetjes eraf.

Als je al zo'n gezond gewicht hebt (en bijna ondergewicht) dan betwijfel ik het of je door nog een paar kg kwijt te raken je 'buikvetjes' :P kwijt zult raken. Ik denk dat dat een kwestie is van hard sporten (helemaal omdat het plaatstelijk vet is).

Verder 'mag' ik van mijzelf afvallen tot 54/55 kg (bmi rond de 18.5) (al ligt mijn doel op 57) en als ik mijzelf dan nog niet strak genoeg vind wil ik verder alleen sporten en op gewicht blijven. Dus puur vetpercentage verlagen en spieren opbouwen.

Jaaa maar ik heb juist al blokjes. Kei harde buik, alleen nog een laagje vet. Misschien stel ik mezelf gewoon aan. Het is toch nooit goed natuurlijk. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 23:04

Sogood schreef:
Punk'd schreef:
Sogood schreef:Hoe weten jullie welk gewicht het beste bij je past? Eigenlijk zou ik best nog 3 kilo kwijt willen, maar ergens weet ik dat ik dan te weinig ga wegen, sterker nog dan heb ik officieel ondergewicht. Voor mijn gevoel ben ik helemaal niet zo slank, met name rond mijn buik wil ik nog wat vetjes eraf.

Als je al zo'n gezond gewicht hebt (en bijna ondergewicht) dan betwijfel ik het of je door nog een paar kg kwijt te raken je 'buikvetjes' :P kwijt zult raken. Ik denk dat dat een kwestie is van hard sporten (helemaal omdat het plaatstelijk vet is).

Verder 'mag' ik van mijzelf afvallen tot 54/55 kg (bmi rond de 18.5) (al ligt mijn doel op 57) en als ik mijzelf dan nog niet strak genoeg vind wil ik verder alleen sporten en op gewicht blijven. Dus puur vetpercentage verlagen en spieren opbouwen.

Jaaa maar ik heb juist al blokjes. Kei harde buik, alleen nog een laagje vet. Misschien stel ik mezelf gewoon aan. Het is toch nooit goed natuurlijk. Very Happy
Ik denk dat dat het is inderdaad :P je zou mijn lichaam eens moeten zien, dan piep je niet meer Very Happy ik zou een moord doen voor jouw lichaam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 25 sep 2011 - 23:49

Hoooi

Ik heb net een rondje hardgelopen (1 voordeel van werkloos zijn) en net 2 volkorencrackers met kaas en een boterhammetje met gekookt ei gegeten. Ik heb ontbeten met druiven, kiwi, een scheutje magere yoghurt en een beetje muesli. I'm back on track Wink Vanavond ga ik denk ik volkoren pasta met heel veel groente eten.
Ik probeer ook meestal 1x in het weekend te sporten, dat vind ik echt minder moeite dan doordeweeks.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  TwistedAngel zo 25 sep 2011 - 23:53

Even een vraagje, gaan jullie altijd uit van BMI, betreffende een gezond gewicht??
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel zo 25 sep 2011 - 23:57

Bedoel je qua ondergewicht? Want ik denk dat iedereen in dit topic al een gezond gewicht heeft. Ik kijk daar zelf niet naar, want dan zou ik wel echt veel kwijt moeten nog en mag ik 47 kilo wegen. Ik weeg nu 55 en wil er max 5 ik denk dat dat echt al prima is, want nu ben ik al niet dik. (Ik ben 1.58)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame ma 26 sep 2011 - 0:11

gezond gewicht hang ik meestal wel op aan BMI, een BMI van 25 is gewoonweg de max. Maar veel hangt ook wel af van je bouw natuurlijk!

Hihi ik zit trouwens voor het eerst sinds mn babytijd aan de brinta. had hier is een keertje gelezen dat het heel erg gezond was dus ik heb maar eens een pak gekocht. Om nou te zeggen dat het lekker is, mwa. Maar het is iig ook niet heel vies. Eet het nu met suiker en kaneel, in de toekomst is met honing proberen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 0:24

Mijn zus at vroeger echt kneiterveel brinta en die is toen echt kilo's aangekomen dus ik heb echt zo'n "brinta moet je niet eten want daar word je dik van" beeld in mijn hoofd, haha!

Ik kijk echt nooit naar mijn BMI trouwens. Ik vind het belangrijker of ik niet teveel vet heb en dat vertelt mijn BMI er niet bij haha. Ja als je echt te zwaar bent voor je lengte heb je een hoog bmi, maar ik heb nu teveel vet terwijl mijn BMI prima is, dus wat dat betreft zegt het mij weinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 1:12

@ Pb, Volgens mij is het sowieso gezellig als wij bij elkaar in de buurt zouden wonen :P haha, maar idd sporten daar heb ik ineens het doorzettingsvermogen wel voor gevonden. Ik kijk ook nooit naar mijn bmi maar naar mijn lichaam en of ik vind of ik nog ergens teveel vet heb. Het boeit mij vrij weinig of ik nog binnen gezonde normen val ja of nee. Want ik wordt natuurlijk ontzettend atletisch dus dan telt het sowieso niet hahaha.. nee grapje, gewoon mooie strakke muscles Wink

@ am, Brinta is echt een gezonde vervanger van brood, maar ik zou het wel echt alleen in de morgen eten of voordat je flink gaat sporten want het bevat wel redelijk veel koolhydraten maar ontzettend veel goede vezels dus zeer goed voor de stoelgang :P ieder beetje helpt toch haha Wink

@ Lavendel, goed bezig!! Ik mis echt mijn vrije tijd nu weer ik weer school ga en stage heb. Ik ben nu 40 uur per week bezig met dat samen, en ik roep nu al dat ik nooit 40 uur ga werken Embarassed :P .. Heb gewoon 1 dag extra nodig voor mijzelf, beetje klussen in huis, het huishouden doen en gewoon andere onzinnige dingen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 32 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum