Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 37 van 37 Vorige  1 ... 20 ... 35, 36, 37

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 37 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver wo 9 nov 2011 - 23:26

Hehe, én goedkoper een jurk én een slanker figuur, dus dubbel fijn Very Happy

Ja, maar ze hebben nooit wat aan gedaan dat jij niet kon inloggen? Of had je ook zoiets van nou dan niet. :P Dus dat wordt wat anders zoeken. smile *zegt zij, die ook niet sport momenteel laughcry *
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 37 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 9 nov 2011 - 23:30

Nee nou ja, ik moest mijn pasje afgeven en na een week kreeg ik hem weer terug en toen moest het goed zijn. Maar ik kon nog steeds niet inloggen dus ik er weer heen. Nieuwe inloggegevens gekregen maar toen werkte het nog steeds niet. En ik kon mij dan wel telefonisch opgeven voor lessen maar 9 van de 10 keer werd de telefoon niet opgenomen dus dat schoot ook niet op. Maar wel 45 euro per maand betalen. laughcry
Er is sinds een tijdje een nieuwe eigenaar en sinds dien is dat gerommel begonnen. Wel jammer want het was wel een hele leuke sportschool!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 37 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry do 10 nov 2011 - 0:04

vaag gedoe...

T is verdacht stil hier... Alles goed met iedereen?
Met mij niet zo... Stopweek en een soort van onstilbare trek. Ik probeer veel fruit te eten, maar heb vooral zin in ongezonde dingen.
Gelukkig gaat 't sporten wel goed:)
Weegschaal is stuk, maar gelukkig nog garantie op (3 jaar garantie, over 2 weken afgelopen :P ) dus die moet ik vandaag nog even terug sturen... Daarna kan ik weer meer zeggen over hoeveel ik weeg... Maar ben er bang voor Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 37 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 do 10 nov 2011 - 5:15

haha shisha, dat is wel lef hebben van je jurk! ik weet nog dat ik dat ook dacht bij een spijkerbroek, maar helaas;)

hier blijft het k*t gaan, de ene dag gaat het goed, de andere niet.
heb me er dan maar bij neergelegd dat het het dit jaar niet meer gaat worden. en als ik over een half jaar ofzo toch zwanger zou willen zijn hoef ik nu ook geen supermoeite te doen om mn buik kwijt te raken;)
wil nu gewoon gezond eten, zonder me schuldig te voelen als ik een keer wel eens iets lekkers pak, of een keer niet ga sporten (moet geen obsessie worden)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 37 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver do 10 nov 2011 - 21:46

Ik geef toe, ik heb hier een jaar over gedaan om die laatste 5 kilo's normaal kwijt te raken. Embarassed Mijn diëtiste had het mij vorig jaar ook ten strengste verboden. Ook omdat ik eigenlijk qua lengte allang op een gezond gewicht zat. Maar ik wil gewoon meer richting de 69 dan boven de 70 zijn. Embarassed
En zij waarschuwde mij, dat ik mijzelf veel sneller moe en futloos zou gaan voelen. Maar dus om er een jaar over te doen, voel ik mij gelukkig niet moe en futloos, maar juist gelukkig. Nu nog het extra vet eraf trainen dus niet meer diëten. Ben benieuwd hoe dat eruit zal zien.
Wij willen ook over een halfjaartje voor een kindje gaan. Maar toch, wil ik wel gewoon dit eerste halfjaar op een gezond gewicht zitten. Want anders zit je na de tijd weer met een enorme buik, waar je niet vanaf kunt komen? Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 37 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  sanne-84 vr 11 nov 2011 - 3:02

misschien dat het na de zwangerschap (wanneer dat dan ook mag gebeuren) iets makkelijker is. nu probeer ik het, maar het lukt me niet meer (terwijl het eerst wel lukte). als ik dan nu een pauze inlas, gaat het hopenlijk dan beter.
hoewel ik dit nu niet in 1x om kan zetten hoor. ben daarvoor al te lang bezig denk ik
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 37 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 11 nov 2011 - 7:17

sanne-84 schreef:haha shisha, dat is wel lef hebben van je jurk! ik weet nog dat ik dat ook dacht bij een spijkerbroek, maar helaas;)

Ik paste er al wel in maar hij zat eigenlijk net te strak. Nu zit hij gelukkig al een stuk beter! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 37 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Silver di 15 nov 2011 - 7:12

En hebben we het weekend weer "normaal" overleefd? Ik nog net wel. Doordat die man met witte baard er weer is kan ik niet om het snoepgoed heen Embarassed
Ik heb tot vrijdag tegen mijn vriend gezegd, zolang die man nog niet in NL is haal ik geen peternoten e.d. in huis. Evil or Very Mad Dat kon ik wel aardig volhouden. Maar nu zei mijn vriend zondag nog. Volgende week hebben we wel wat lekkers toch? grrrrrr. Ik moet dus morgen boodschapjes halen, maar kan er nu niet omheen. Hopelijk is mijn wil om er vanaf te blijven sterker. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 37 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 37 Vorige  1 ... 20 ... 35, 36, 37

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum