Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 5 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:26

Goochem, weet je zeker dat je weegschaal je vetpercentage heeft gemeten en niet je waterpercentage? Mijn weegschaal meet het percentage vocht oid in je lichaam en dat zit zo rond de 45-50 procent. Is het dat niet? Het lijkt me onmogelijk dat jij zo'n hoog vetpercentage hebt, 40 procent zie je meestal bij mensen die zwaar overgewicht hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 6:04

Goochempie schreef:Hoe kan ik dan 44% hebben bij 175 en nu inmiddels 61 kilo? :'(

mijn taille in 67 cm

Volgens een tabelletje op internet is mijn vetpercentage 16%!

hmmm maar mn taille zit ook helemaal geen vet, alleen op mn billen, heupen en buikje (story of a woman's life?)

Dat is het ook, ik kan van truitjes soms nogsteeds 34 aan, en broek 38... dat verschil moet terug naar 34-36 voor de proporties

Hier is het echt precies hetzelfde! Taille ben ik gewoon helemaal happy mee.. maar achterkant (bil/bovenbeen) kan echt wel wat vet af.. Zo ook bij mijn bovenarmen.

Als ik het via internet uitreken heb ik ook 16% (mijn taille is 64 cm :P - weer bijna hetzelfde Wink ) .. maar goed slechte meting voor mij want al mijn vetjes zitten op mijn kont Laughing

Ik heb het trouwens gemeten op de sportschool op zo'n speciale weegschaal.. Het beste schijnt een huidplooimeting te zijn.. Wie weet schaf ik er ook wel een aan (hoeven niet zo heel duur te zijn geloof ik).. maar eerst maar eens op die weegschaal wat dalen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Guus do 23 jun 2011 - 6:13

maar ik speel wel vals hoor, vorige week was ik met mijn 62 ongesteld... en dan zwel ik altijd een beetje op Wink dus nu ik weer normaal ben ben ik automatisch iets lichter.

laten we zeggen dat ik normaal 61 ben, dus dat ik nu eigenlijk pas begin smile (en dan hoeft er maar 3-4 af :P)
mij gaat het vooral om de verhoudingen weer een beetje recht trekken en een beetje strakker worden

een hond kopen is trouwen fantastisch voor de lijn, toen ik terugkwam uit Curacao woog ik 65 (damn that island) en ik heb gegeten wat ik wilde maar ben super veel buiten aan het lopen en dat scheelt dus (al is het over een half jaar) wel degelijk!

@ Fauve, geen idee wat ie meet eigenlijk, in het boekje stond vet percentage... maar die functie heb ik maar gewoon uit gezet :P 44% geloof ik ook niet, dat zou betekenen dat als ik al mijn vet kwijt raak ik nog maar 34 kilo weeg... denk niet dat dat klopt smile ik hou die 21% wel aan... veeeeeeel minder schokkend!

Wel grappig, ben nu gaan meten en ga proberen een lijstje bij te houden:

vandaag

borst 75 cm (got myself some small boobies, hoop dat die blijven smile ) edit: verkeerd gemeten: 80 cm
taille 67 cm
buik 80 cm (al weet ik niet cker of ik dit bij moet gaan houden want door mijn PDS kan dit nogal verschillen)
Heupen 95 cm

mijn taille is MINI! hoe doen vrouwen met 90-60-90 aan ademhalen? en BH's kopen? 65 is een rotmaat om te vinden...

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 7:01

Atelier Madame schreef:@Jen/Odilia: wat is de kern van dat boek? Ben wel benieuwd!

Hier gaat het lekker smile Ik heb echt een beetje een ritme gevonden met gezond eten en ook lekker eten. Ik zit gemiddeld op 1300/1400 calorien op een dag. Betekent dus dat ik er gemiddeld 800-1000 op een dag minder eet. Ik merk nu dat het probleem bij mij vooral altijd de lunch is, ik eet zoooo makkelijk zoveel boterhammen weg (ik ben gewoon zo gek op brood!). En alleen dat brood oke, maar daar moet ook beleg op en dat is op mn stage vaak kipkerriesalade, geitenkaas, tapenade etc etc. Nu gewoon 2 of maximaal 3 boterhammen met lekker beleg. Dat scheelt zo al de helft aan calorien in mn lunch Very Happy

En gewoon niet teveel meer snacken savonds.

De kern is, zo gezond en puur mogelijk eten. Hoe puurder je eet (uit de natuur, dus geen ontbijtkoek/sultana als 'verantwoord' tussendoortje, maar iets uit de natuur. Dus fruit, noten, hummus (wordt gemaakt van kikkererwten).

Kijk anders eens op www.amberalbarda.com en ik raad je echt aan het boek aan te schaffen, het heeft mij zoveel geholpen! En het is geen dieet, maar een levensstijl.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon do 23 jun 2011 - 8:19

nou vandaag weer eens wat gezonde boodschapjes gedaan... mmm ik houd die ontbijtkoek als tussendoortje soms er toch in hoor... heb ik nog het idee dat ik een koekje mag hihihi.... lekker fruit gehaald en zuivel... en weer wat cruesli.... om wat af te wisselen en minder brood te eten.. ik eet anders veel te veel brood en das niet altijd even goed... bewegen is er vandaag nog niet echt van gekomen Embarassed wilde na een belangrijk gesprek gaan die ik vanmiddag had, en toen bleef het maar regenen en zocht ik het echt niet meer... slecht slecht slecht... had eigenlijk een vervanging moeten zoeken maja... morgen weer een dag.. morgen 11uurtjes werken dus op tijd na bed... en er weer vollop tegenaan en hopelijk na het werk een heerlijke wandeling erbij..

papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:38

Ik at eerst elke morgen cruesli (dus geen muesli!) en sindsdien ben ik volgens mij alleen nog maar dikker geworden. Wat een suiker zit daar in joh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:40

Mijn eetlijstje van vandaag:


O: bruine boterham met jonge kaas
L: magere yoghurt met aardbeien, glas halfvolle melk
T: crackers met nutella
A: Broodje subway (wel gezond!)
T: Plakjes komkommer met een glas halvolle melk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:43

papilon schreef:nou vandaag weer eens wat gezonde boodschapjes gedaan... mmm ik houd die ontbijtkoek als tussendoortje soms er toch in hoor... heb ik nog het idee dat ik een koekje mag hihihi.... lekker fruit gehaald en zuivel... en weer wat cruesli.... om wat af te wisselen en minder brood te eten.. ik eet anders veel te veel brood en das niet altijd even goed... bewegen is er vandaag nog niet echt van gekomen Embarassed wilde na een belangrijk gesprek gaan die ik vanmiddag had, en toen bleef het maar regenen en zocht ik het echt niet meer... slecht slecht slecht... had eigenlijk een vervanging moeten zoeken maja... morgen weer een dag.. morgen 11uurtjes werken dus op tijd na bed... en er weer vollop tegenaan en hopelijk na het werk een heerlijke wandeling erbij..


Maar ontbijtkoek zit boordevol suikers he? Je kunt beter 1 bruine boterham eten, ook qua calorien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:45

Storm schreef:Mijn eetlijstje van vandaag:


O: bruine boterham met jonge kaas
L: magere yoghurt met aardbeien, glas halfvolle melk
T: crackers met nutella
A: Broodje subway (wel gezond!)
T: Plakjes komkommer met een glas halvolle melk

Mag ik wat zeggen? Kaas is heel vet. De melk kun je beter ook weglaten. Melk is voor kafljes, niet voor mensen. Melk heeft de eigenschap om te laten groeien. Aangezien wij allang uitgegroeid zijn, groei je in de breedte. De crackers zou ik ook vervangen door iets anders. Bijvoorbeeld crackers op basis van roggetarwe. En iets anders erop. Een gekookt eitje, of hummus.

En je mag best wat meer eten hoor! Het moet wel leuk blijven, en vol te houden zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha do 23 jun 2011 - 12:01

Mijn dag was niet heel erg super. Vandaag had mijn broertje zijn diploma uitreiking dus we bleven bij mijn ouders eten en die hadden chinees gehaald. Wel erg lekker!
Ik heb ook nog 2 wijntjes gedronken tijdens de uitreiking.

Mijn lijstje vandaag:

O: volkoren pistoletje met philadelphia en komkommer.
T: Stuk meloen.
L: 2 volkoren boterhammen met kaas en komkommer.
A: Chinees.
T: 2 wijntjes en een plakje cake

En ik heb net nog een schaaltje kwark op. Ik ben wel weer druk in huis geweest dus ik heb aardig wat beweging gehad!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 20:17

Jen_ schreef:
Mag ik wat zeggen? Kaas is heel vet. De melk kun je beter ook weglaten. Melk is voor kafljes, niet voor mensen. Melk heeft de eigenschap om te laten groeien. Aangezien wij allang uitgegroeid zijn, groei je in de breedte. De crackers zou ik ook vervangen door iets anders. Bijvoorbeeld crackers op basis van roggetarwe. En iets anders erop. Een gekookt eitje, of hummus.

En je mag best wat meer eten hoor! Het moet wel leuk blijven, en vol te houden zijn!
Ik vind het juist fijn dat ik tips van je krijg. En nog meer eten? Very Happy de crackers met Nutella was ook een vergissing hoor, ik kreeg opeens zo'n trek in iets zoets en toen had ik er al een paar op Sad
Dat van die melk wist ik niet, dat is een goede. Er staat in het Sonja Bakker boek dat je best een glas halfvolle melk tussendoor mag drinken, vandaar. Word je van een gekookt eitje niet dik dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  luenca do 23 jun 2011 - 20:28

Jen_ schreef:
Storm schreef:Mijn eetlijstje van vandaag:


O: bruine boterham met jonge kaas
L: magere yoghurt met aardbeien, glas halfvolle melk
T: crackers met nutella
A: Broodje subway (wel gezond!)
T: Plakjes komkommer met een glas halvolle melk

Mag ik wat zeggen? Kaas is heel vet. De melk kun je beter ook weglaten. Melk is voor kafljes, niet voor mensen. Melk heeft de eigenschap om te laten groeien. Aangezien wij allang uitgegroeid zijn, groei je in de breedte. De crackers zou ik ook vervangen door iets anders. Bijvoorbeeld crackers op basis van roggetarwe. En iets anders erop. Een gekookt eitje, of hummus.

En je mag best wat meer eten hoor! Het moet wel leuk blijven, en vol te houden zijn!

jen, ik wil niet vervelend zijn, vind je heel aardig. maar melk voor kalfjes? ik weet waar je het vandaan haalt maar heb t nagevraagd bij huisarts en dietiste en het is echt onzin. ik drink 2 glazen melk per dag bij mijn gezonde levensstyl en ik val nog steeds af. zolang je niet teveel melk drinkt en het is gewoon magere of halfvolle is dat helemaal niet verkeerd. melk is ook goed voor je botten, mits je teveel van drinkt krijg je botontkalking maar daarom max 1 of 2 glazen per dag. en je hebt gelijk kaas is erg vet, 30 plus kaas is een goeie vervanging! en brood vervangen voor crackers is ook goed. zitten ook minder koolhydraten in.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  luenca do 23 jun 2011 - 20:32

Storm schreef:
Jen_ schreef:
Mag ik wat zeggen? Kaas is heel vet. De melk kun je beter ook weglaten. Melk is voor kafljes, niet voor mensen. Melk heeft de eigenschap om te laten groeien. Aangezien wij allang uitgegroeid zijn, groei je in de breedte. De crackers zou ik ook vervangen door iets anders. Bijvoorbeeld crackers op basis van roggetarwe. En iets anders erop. Een gekookt eitje, of hummus.

En je mag best wat meer eten hoor! Het moet wel leuk blijven, en vol te houden zijn!
Ik vind het juist fijn dat ik tips van je krijg. En nog meer eten? Very Happy de crackers met Nutella was ook een vergissing hoor, ik kreeg opeens zo'n trek in iets zoets en toen had ik er al een paar op Sad
Dat van die melk wist ik niet, dat is een goede. Er staat in het Sonja Bakker boek dat je best een glas halfvolle melk tussendoor mag drinken, vandaar. Word je van een gekookt eitje niet dik dan?

hey storm, eieren zijn goed. gekookt of gebakken maakt niet uit.ei kan je ook eten als vervanging voor vlees of vis. je mag ook melk. maar sonja bakker raad ik je niet aan, te weinig kcal op een dag en nadat ik ermee gestopt was kwam ik weer aan. crackers met nutella is voor een keertje niet erg. als jij je aan een gezonde levensstijl houd met voldoende fruit en groenten e.d, mag je af en toe best zondigen. sport je ook? heb niet heel het topic gelezen dus sorry als ik dingen vraag die al vermeld staan...
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 20:58

Ik eet echt heel veel eieren.. Het is allang achterhaald dat dat niet gezond zou zijn.

Eiwit is ontzettend gezond voor je spieren en vult veel beter dan koolhydraten. (langer verzadigd door eiwitten dus minder snel snaaien).

Als je toch graag melk wilt drinken kies dan voor de soja variant. (er bestaan slechte verhalen over maar dat is alleen als je meer dan 5 liter per dag drink ofzo :P lijkt me niet dat je dat doet).

Het enige waar ik melk in gebruik is in Brinta.. brrrrr maar dat eet ik dan ook niet voor de lol Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel do 23 jun 2011 - 21:09

Ik doe ook mee hoor. Ik ben 1.58 en week 55 kilo (Maat (36)/38) en wil er nog wel 3/4 af zodat ik in altijd in 36 pas. Bij mij zit echt alles op mn buik en billen. Ik heb ook een muffintop :S.
Deze zomer wil ik gewoon in bikini en leuke jurkjes rond lopen zonder dat ik me als ik ga zitten steeds moet ergeren aan mijn buik.
Ik probeer 2 keer per week te gaan hardlopen en fitnessen. Verder eet ik veel groenten en fruit, weinig vlees en altijd volkoren en magere producten en drink ik water of thee. Dit doe ik al jaren, maar buiten mijn gezonde eetpatroon eet ik te veel lekkere dingen als chips als ik bij anderen ben.

Het zal denk ik best dat melk een samenstelling heeft om te laten groeien, maar ik denk niet dat een glaasje melk of bakje yoghurt kwaad kan. Kalfjes en baby's drinken dit de hele dag door dus dan zal het een groeieffect hebben. Maar er zijn zat slanke meiden die een glaasje melk drinken elke dag dus heel erg veel kwaad zal het niet doen.

De hele week eet ik al gezond en zat vanochtend op 54.6. Vanavond ga ik alleen stappen dus dat zal wel Liqor 43 en witte wijn worden :S. Ik zal het gaan beperken want het valt me in de afvaltopics wel op dat meiden echt ALLEs afdoen met "maar dat mag wel een keertje". En zo wil ik dus niet denken Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one do 23 jun 2011 - 21:10

Nou mijn poging tot geen alcohol drinken is mislukt. Gisteren moesti k twee wedstrijden tennisen van beide 4 uur. Plus echt slecht nieuws gehoord en toen had ik echt zo iets na de laatste wedstrijd Boeiend ik wil een biertje. Wel een klein biertje gepakt i.p.v. een grote. De wedstrijden hadden we gewonnen ( dubbel). Dus ik vond wel dati k het had verdient.
Vandaag zal het ook prut worden, want gewoon veel te weinig geslapen en dan eet ik vaak heel slecht en ik heb geen zin om te koken.
Vanmorgen wel ontbeten met havermout en voor lunch heb ik brood met pindakaas bij. Lekker vet, maar wel beter dan snacken o.i.d.
Morgen ga ik weer op mijn eten letten. Ik was vanmorgen wel bij dat ik nogsteeds hoog in de 75 zit en dat ik niet gelijk naar de 76 ben gegaan na gisteren.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel do 23 jun 2011 - 21:13

Oja en wat ik op een normale dag probeer te eten:

O: Muesli, magere yoghurt met kiwi / 2 volkoren crackers met mager beleg/ Kop groene thee

T: Water

L: 2 Volkoren boterhammen met mager beleg

T: Water en Appel

A: Veel groenten en iets van volkoren Pasta/ Zilvervliesrijst/ Couscous/ Aardappels/ Risotto. Soms een stukje biologisch vlees. Sausjes eet ik vrijwel nooit en ik kook ook nooit uit pakjes en zakjes.

Ik studeer trouwens en zit dus de hele dag achter de computer. Als ik ga sporten of moet werken in de horeca 's avonds eet ik nog wel eens een boterham of crackers extra.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon do 23 jun 2011 - 21:14

storm... ben van creusli gelukkig nooit aangekomen, en het is niet dat ik dat elke ochtend eet.. maar om niet elke dag hetzelfde te eten.. want vaak is het anders bij mij dat ik elke dag precies hetzelfde eet... morgen worden het granen beschuitjes Very Happy... maar thanks wel een rede om goed in de gaten te houden dat ik het niet elke dag eet...

en jen, ik weet dat er veel suikers in ontbijtkoek zitten.. maar ik heb snel een te laag suiker dus mag het wel hebben... ik moet het vooral van de vetten hebben denk ik.. dus belangrijk om gewoon niet te vet te eten en vooral veeeeel water te drinken en van de snoep af te blijven... gelukkig houd ik van groene thee dus drink veel water en groene thee dan kan dat plakje ontbijtkoek bij mij niet zoveel kwaat... Wink maar indd niet te vaak pakken hihihi

thanks allemaal
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 21:14

Tja volgens mij is alcohol echt het meest slechte wat je kunt nuttigen als je wilt afvallen. :P

Het zijn 100% loze Kcal die direct in vet worden omgezet..

Ga jezelf maar even 50x opdrukken Wink haha..

Nouja kan gebeuren.. Gewoon weer met frisse moed er tegen aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 21:16

@ papilon. De meeste vrouwen eten echt teveel koolhydraten en juist te weinig vetten (nu heb ik het over gezonde vetten natuurlijk).

Je kunt volgens mij per dag ongeveer 60 gram vet eten (en daarvan mag max. 10% verzadigd zijn). De meeste mensen komen niet eens aan 60 gram onverzadigd vet per dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 21:19

shygirl87 schreef:
hey storm, eieren zijn goed. gekookt of gebakken maakt niet uit.ei kan je ook eten als vervanging voor vlees of vis. je mag ook melk. maar sonja bakker raad ik je niet aan, te weinig kcal op een dag en nadat ik ermee gestopt was kwam ik weer aan. crackers met nutella is voor een keertje niet erg. als jij je aan een gezonde levensstijl houd met voldoende fruit en groenten e.d, mag je af en toe best zondigen. sport je ook? heb niet heel het topic gelezen dus sorry als ik dingen vraag die al vermeld staan...
Oke, dan ga ik straks thuis een gekookt eitje eten smile ik ben eigenlijk pas sinds gister echt begonnen met anders eten/afvallen maar ik had gister zo'n enorme buikpijn. Ik zat dubbelgeklapt op de bank, volgens mij is dat niet normaal. Zou dat door de verandering van mijn eetpatroon kunnen zijn?

Tot nu toe gegeten:

O: zacht wit broodje zonder beleg naar binnen gepropt (geen tijd..)
T: 2 mandarijnen en een flesje water

Maar nu heb ik zo'n enorme honger, heb nog boterhammen bij met boterhamworst maar die wil ik juist niet nu eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel do 23 jun 2011 - 21:23

Storm, als je vaker last hebt van je buik (of dat wilt voorkomen) zou ik echt geen witbrood meer eten. Daar zit echt niks in. Het vult ook totaal niet, vandaar dat je nu alweer honger hebt waarschijnlijk. Daarnaast kan je lichaam dat ook niet zo goed verwerken.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 21:27

Lavendel schreef:Storm, als je vaker last hebt van je buik (of dat wilt voorkomen) zou ik echt geen witbrood meer eten. Daar zit echt niks in. Het vult ook totaal niet, vandaar dat je nu alweer honger hebt waarschijnlijk. Daarnaast kan je lichaam dat ook niet zo goed verwerken.
Ik eet amper witbrood. Ik had vanmorgen geen tijd om iets anders te eten dus heb ik even snel een wit broodje gepakt, dat doe ik normaal eigenlijk nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel do 23 jun 2011 - 21:28

Dan heb ik niks gezegd Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon do 23 jun 2011 - 21:45

Punk'd schreef:@ papilon. De meeste vrouwen eten echt teveel koolhydraten en juist te weinig vetten (nu heb ik het over gezonde vetten natuurlijk).

Je kunt volgens mij per dag ongeveer 60 gram vet eten (en daarvan mag max. 10% verzadigd zijn). De meeste mensen komen niet eens aan 60 gram onverzadigd vet per dag!

is dat zo da wist ik niet... maare is het dan echt heel slecht wat ik doe... keertje ontbijtkoek en voor de afwisseling een keer creusli??
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 5 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum