Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 4 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one wo 22 jun 2011 - 1:29

Dat was ook mijn verwachting Storm, maar volgens het schema mag ik gewoon vrije porties eten en is het 0 punten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Vanillivi wo 22 jun 2011 - 1:36

Amazzonia schreef:
Vanillivi schreef:Ik ben 1.82 en kwam er achter dat ik ineens 85( :shock: ) kilo woog (Gewoon stug volhouden dat het minder is natuurlijk, ookal zit je broek zo strak... Rolling Eyes )

Nu ben ik begonnen met Sonja Bakker en ik ben in drie weken 3 kilo afgevallen smile
Het gaat niet hard, maar ik doe het meer zodat ik andere eetgewoontes aanleer.

Mijn streefgewicht is 75 kilo, maar als ik al onder de 80 kom ben ik al heel blij!

Dan hebben wij wel hetzelfde figuur ongeveer.. Ik weeg 86 bij 1.85 Sad Voordeel van onze lengte is wel dat je er niet zo snel dik uitziet :P Maargoed ik wil ook echt afvallen.. Sowieso onder de 80 kg komen iig!

Dan hebben wij inderdaad een beetje hetzelfde figuur, en ik ben er ook erg blij mee hoor, zou mezelf ook niet als 'dik' bestempelen hoor, maar ja, dat zwembandje heb je nu eenmaal niet nodig op het droge... Wink

Sinds ik bezig ben voel ik me ook gewoon veel beter, mn buik is platter en niet zo opgeblazen en ik heb minder last van vette huid en pukkels, dus dat vind ik ook al een plus!

En iemand vroeg of yoghurt met aarbeien goed is voor de lunch, dit kan zeker! Ik heb van Sonja ook al een paar keer 's middags 250 gram yoghurt met een handje kellogs of iets van fruit gegeten. Vult super en je doet er best lang over om het te verteren voor mijn gevoel. Deze lunch is alleen maar fruit, mocht 2 appels, een sinasappel een kiwi en een opkikker (Zo'n bouillionnetje). Heb er gewoon moeite mee om het weg te krijgen! Alleen de kiwi nog....
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:47

Mijn eten van vandaag is:
O: 2 boterhammen filet americain
L: 2 kleine pistoletjes met geitenkaas en komkommer
rauwkost van komkommer, tomaat en paprika

Verder weet ik het nog niet, ga straks bij een vriendin eten! Wel zal er wat wijn doorheen gaan en sowieso ijs als toetje (dat neem ik namelijk mee). Ach, moet kunnen, gaat niet iedere dag zo gelukkig! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:33

Fruit tel ik echt nooit mee qua calorien, of suikers. Ben er niet dikker om geworden laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:35

Jen_ schreef:Fruit tel ik echt nooit mee qua calorien, of suikers. Ben er niet dikker om geworden laughcry
Jen ik wilde jou bedanken voor het posten van dat boek (Slank, gezond en gelukkig geloof ik). Ik heb t een maand geleden aangeschaft en t heeft mijn kijk op eten echt zo verandert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  papilon wo 22 jun 2011 - 6:44

heey ik ga zeker met jullie mee doen... ik was enorm goed bezig tot ik een paar daagjes weg was en jaa hoor weer raak.... ik weeg nu 63 en op een of andere stomme manier lukt het mij nooit onder die 60 te komen,, ik snap er niks van. maar vandaag heb ik wel gezond gegeten maar niet regelmatig heel slecht dus. vanaf morgen ga ik weer goed van start en kan zeker ook wel tussendoor wat steun en tips gebruiken... ik wil weer dagelijks met mijn hondje een stevige wandeling maken want dat werkt altijd super goed bij me en mijn hondje is dan ook weer gelukkig.. nu sta ik lekker lui buiten op het plein een balletje te schoppen... goed voor zijn beweging maar ik doe maar weinig dan. ik heb ook zumba dvd's dus ga die ook maar eens tevoorschijn halen en een keer op mijn stepje kan ook geen kwaad... Very Happy dus meiden.. we gaan ervoor ik start morgen en ga elke dag even posten hoe het is gegaan hoop dat jullie ook lekker actief mee doen dan gaan we het samen wel redden hoop ik zo hihihi good luck!!!!
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:45

Odilia schreef:
Jen_ schreef:Fruit tel ik echt nooit mee qua calorien, of suikers. Ben er niet dikker om geworden laughcry
Jen ik wilde jou bedanken voor het posten van dat boek (Slank, gezond en gelukkig geloof ik). Ik heb t een maand geleden aangeschaft en t heeft mijn kijk op eten echt zo verandert.

Oh wat leuk! Ja al houd je je er niet aan, je word je er zoveel bewuster voor van wat je in de mond stopt. Leuk om te lezen, en graag gedaan angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 20:01

@Jen/Odilia: wat is de kern van dat boek? Ben wel benieuwd!

Hier gaat het lekker smile Ik heb echt een beetje een ritme gevonden met gezond eten en ook lekker eten. Ik zit gemiddeld op 1300/1400 calorien op een dag. Betekent dus dat ik er gemiddeld 800-1000 op een dag minder eet. Ik merk nu dat het probleem bij mij vooral altijd de lunch is, ik eet zoooo makkelijk zoveel boterhammen weg (ik ben gewoon zo gek op brood!). En alleen dat brood oke, maar daar moet ook beleg op en dat is op mn stage vaak kipkerriesalade, geitenkaas, tapenade etc etc. Nu gewoon 2 of maximaal 3 boterhammen met lekker beleg. Dat scheelt zo al de helft aan calorien in mn lunch Very Happy

En gewoon niet teveel meer snacken savonds.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 20:20

Atelier Madame, ben je ook afgevallen daardoor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one wo 22 jun 2011 - 20:48

het gevaar met nu minder calorien eten is als je straks weer 'normaal' gaat eten dat je gelijk weer gaat aankomen. Het heerlijke jojo effect. Hier ook heel herkenbaar.

Gisteren echt een drama dag gehad. Veel gesnoept en 's avonds een wijntje gepakt. Maar ik zat zo zwaar slecht in mijn vel en ik had nergens zin in. Mede dor een leerling op school die gewoon echt te ver gaat, geen respect heeft etc. Puur omdat ik nieuw ben en een vrouw ( speciaal onderwijs).
Toch vanmorgen op de weegschaal eindelijk weer in de 75(.6). Ben daar dus heel blij mee. Lang geleden dat ik ( maand) dat ik dat heb zien staan. En het ging echt te hard omhoog mijn gewicht.

Vanmorgen weer ontbeten met een bord havermout.
nu zit ik aan de thee en straks als lunch ga ik lekekr twee boterhammetjes met kaas eten.
Vanavond eet ik gehaktballetjes met gebakken aardappelen en bloemkool ( zonder slechte saus).
Plus ik moet vanavond nog twee wedstrijden tennissen, dus aan bewegen kom ik wel vandaag.

Gisteren wel mijn laatste tennislessen van dit seizoen gegeven en ook op de vereniging waar ik nu werk en dat is nooit goed voor de lijn. Ben thuis gekomen met 2 dozen chocolade. Eentje blijft nog wel dicht, maar die bonbons daarvan pak ik de komende week er iedere dag 1. Het is gewoon zonde om die te laten liggen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 21:18

Storm schreef:Atelier Madame, ben je ook afgevallen daardoor?

Ik ben sinds maandag nu een kilo kwijt. Maar goed das in het begin vaak veel vocht natuurlijk. Is het niet goed dan? Embarassed

@ silly-one: klopt inderdaad dat is het gevaar als je straks weer meer calorien gaat eten. Maar 1300-1400 is ook weer niet een crashdieet.. Ik probeer gewoon regelmatig tussendoortjes te nemen om mn spijsvertering op gang te houden.

** cheers Lekker een snackkomkommertje op tijdens de koffiepauze cheers **

Suspect haha ik moet er toch nog ff aan wennen :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:38

Atelier Madame schreef:
Storm schreef:Atelier Madame, ben je ook afgevallen daardoor?

Ik ben sinds maandag nu een kilo kwijt. Maar goed das in het begin vaak veel vocht natuurlijk. Is het niet goed dan? Embarassed

Haha jawel hoor. Maar ik vroeg me dat oprecht af.

Gister is het helemaal misgegaan. Ik had verkeerd vlees meegebracht uit de supermarkt wat 70 minuten moest garen. Het was al behoorlijk laat dus vriend is nog even terug gefietst om dat andere vlees te halen. En wat doet hij...komt ie terug met frietjes! Ik was dus weer terug bij af, zucht.

Vanmorgen ontbeten met een boterham, halvarine en kaas, en nu als tussendoortje een beker halfvolle melk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 21:39

Storm schreef:
Atelier Madame schreef:
Storm schreef:Atelier Madame, ben je ook afgevallen daardoor?

Ik ben sinds maandag nu een kilo kwijt. Maar goed das in het begin vaak veel vocht natuurlijk. Is het niet goed dan? Embarassed

Haha jawel hoor. Maar ik vroeg me dat oprecht af.

Gister is het helemaal misgegaan. Ik had verkeerd vlees meegebracht uit de supermarkt wat 70 minuten moest garen. Het was al behoorlijk laat dus vriend is nog even terug gefietst om dat andere vlees te halen. En wat doet hij...komt ie terug met frietjes! Ik was dus weer terug bij af, zucht.

Vanmorgen ontbeten met een boterham, halvarine en kaas, en nu als tussendoortje een beker halfvolle melk.

Aah oke op die manier
haha frietjes is niet zo handig :P

maar wat is jouw taktiek dan?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:43

Mijn tactiek is om s' ochtends gezond te ontbijten met magere yoghurt + fruit, of een boterham met gezond beleg. Tussendoortjes ook gezond, zoals een cracker met kaas, plakjes komkommer, of een stuk fruit. En ik wil ook meer gaan bewegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 21:46

Storm schreef:Mijn tactiek is om s' ochtends gezond te ontbijten met magere yoghurt + fruit, of een boterham met gezond beleg. Tussendoortjes ook gezond, zoals een cracker met kaas, plakjes komkommer, of een stuk fruit. En ik wil ook meer gaan bewegen.


Das een beetje hetzelfde als ik doe smile

Ik merk wel dat ik het op mn werk verschrikkelijk lastig vind om alle snoepjes en koekjes te weerstaan. We hebben allemaal lekkere chocolatjes liggen en dropjes en winegums, maar ik mag ze gewoon niet van mezelf! Anders gaat het nooit lukken!

Ik baal dat het gisteren zulk slecht weer was om hard te lopen, vanavond en morgenavond heb ik al plannen, dus dan kan ik zaterdag pas weer Mad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:47

En jij bent in 1 week 1 kilo afgevallen? Ik hoop dat dat mij ook lukt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 21:54

In drie dagen Very Happy
Haha maar in het begin gaat het bij mij altijd heel snel! En heb maandagavond ook wel heel goed hardgelopen. Ik ga ongeveer uit van 1 kilo per week.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:55

Wauw, goed zeg. Ik verwacht niet dat het bij mij zo snel gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Suus wo 22 jun 2011 - 22:08

Ik ben ook zo slecht in afvallen... Maar moet nu echt wel! Maar gisteren was ik op de verjaardag van mijn broertje en heb ik toch weer twee biertjes gedronken, tja, was gewoon gezellig smile En vandaag ga ik uit eten, hoop dat ik iets gezonds op de kaart zie staan en me in kan houden met de frietjes Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 22:11

Ik denk altijd maar, zolang je die twee biertjes maar compenseert door bijvoorbeeld een boterham smiddags minder te eten, of een rondje extra te fietsen, loopt het allemaal wel los smile.
Ik was maandag begonnen met lijnen en kreeg gelijk een stuk appeltaart voorgzet op mn stage, die kon ik echt niet weigeren angel Merk wel dat het echt een kwestie van wennen is. Eerst had ik constant honger met hetzelfde wat ik nu eet.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Guus wo 22 jun 2011 - 22:30

Ik ben nu 61 ipv 62, dus dat is ok smile

maarrr ik ga denk ik toch maar iets aan mijn vetpercentage doen: ik heb 44% volgens mijn weegschaal... en volgens internet moet dit tussen de 22- en 30 zijn :S

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:35

Goochempie schreef:Ik ben nu 61 ipv 62, dus dat is ok smile

maarrr ik ga denk ik toch maar iets aan mijn vetpercentage doen: ik heb 44% volgens mijn weegschaal... en volgens internet moet dit tussen de 22- en 30 zijn :S


Dat geloof ik echt helemaal niet haha!! Dan is je weegschaal stuk ofzo.. kan nooit zo hoog zijn met jouw gewicht :P .

Ik schrok al van mijn eigen vetpercentage van 26% (bij 62kg en 172cm lengte).. Wil terug naar 22 dan 20 en uiteindelijk 18 :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Guus do 23 jun 2011 - 4:00

Hoe kan ik dan 44% hebben bij 175 en nu inmiddels 61 kilo? :'(

mijn taille in 67 cm

Volgens een tabelletje op internet is mijn vetpercentage 16%!

hmmm maar mn taille zit ook helemaal geen vet, alleen op mn billen, heupen en buikje (story of a woman's life?)

Dat is het ook, ik kan van truitjes soms nogsteeds 34 aan, en broek 38... dat verschil moet terug naar 34-36 voor de proporties
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Guus do 23 jun 2011 - 4:05

hmmm volgens weer een ander is het 21%

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:24

Pfff bij mij nog steeds geen gram er af! Ik heb netjes al 2 weken 3x hardgelopen (13 km, 10 km en 11 km) en 1 uur gestept en een uur gefietst en door de week niet gesnoept, maar er gebeurt nog steeds niks. Nog steeds precies 58,0 kg Cry
Nou ja, stug volhouden dan maar, net een halve broccoli en een paprikaburger op. Ik ga proberen deze week even geen pasta en rijst te eten, maar vooral veel groenten. Kijken of dat misschien wat scheelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 4 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum