Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 21 van 37 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 5 aug 2011 - 7:48

Hier gaat het goed! Alleen vandaag een dagje minder, was met een vriendin de stad in en we zijn uiteindelijk op een terrasje wijn gaan drinken en we hebben tappas gegeten. We erg lekker haha!
Maar verder heb ik de afgelopen dagen netjes gegeten. Veel fruit, kwark en salade. En trouwjurken geshopt en dat is echt een sport apart, was doodop aan het einde van de dag haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 7:50

Klinkt als een lekker dagje Shisha. Ik ben wel heel erg benieuwd naar je jurken, ben je er al uit?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 7:52

@ shisha, dat lijkt me echt zo leuk!!

@ Lavendel, goede inkopen gedaan Very Happy

Hier ging het vandaag ook lekker, gisteren heb ik gesport en s ochtends hard gelopen dus dat was ook een prima dagje. Had wel ineens een pukkel breakout en werd ongesteld.. (heb een mirena en ben bijna nooit ongesteld) en ineens zat er 1.5 kg aan!!! Gelukkig was er vanmorgen alweer 1 kg af.. Ben nu als een idioot water aan het drinken om dat vocht goed af te drijven :P ..Nu nog die 2 lelijke pukkels weg en ik kan er weer helemaal tegenaan Wink haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 5 aug 2011 - 7:53

Ja ik heb mijn jurk gevonden! Ik ga hem morgen ophalen! Very Happy
En jurken passen is ZO leuk! Haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 7:55

Foto's Shisha!! Punk'd jij blijft ook echt super goed bezig he, hoeveel is er nu af? En de centimeters? Jij bent mijn fanatieke voorbeeld hier haha.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 5 aug 2011 - 7:57

Haha hij heeft al in het fototopic gestaan maar vooruit dan maar weer! :P

*weg!*

De jurk zit wel iets te strak dus gelijk weer een motivatie erbij om wat af te vallen. angel


Laatst aangepast door Shisha op vr 5 aug 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 8:03

Heel erg mooi!!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 9:03

Neeee nu heb ik hem gemistt.. even snell nog 1xxx :P

@ Lavendel, qua gewicht eigenlijk niets.. schommel een beetje tussen de 61 en 62.. Maar ik zie mezelf gewoon strakker worden.

24 augustus heb ik weer een uitgebreide weeging op de sportschool.. Ben zelf echt super benieuwd naar mijn vetpercentage.. Wil dat uiteindelijk (rond november) op 18/20% hebben staan.. (zat 7 juli op 24.7).. En met een goed eet en sportschema kun je gemiddeld zo'n 1 a 1.5% per maand kwijtraken.. (ik zet gewoon in op 1% dan kan het niet heel erg tegenvallen haha).


Laatst aangepast door Punk'd op vr 5 aug 2011 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 5 aug 2011 - 9:05

Punk'd schreef:Neeee nu heb ik hem gemistt.. even snell nog 1xxx :P

Heel snel dan! :P

*weg*


Laatst aangepast door Shisha op vr 5 aug 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 9:06

WAAAAUWIEEE
MOOOII!!!! :d:d

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha vr 5 aug 2011 - 9:06

Punk'd schreef:WAAAAUWIEEE
MOOOII!!!! :d:d

Thanks!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 12:04

Hoe gaat t met jullie? Ik ben nu 3 weken aan t sporten en 1 week op mn eten aan t letten. Dit moet ik minstens tot 1 sept volhouden. Ik woog 62.7 kg (wat voor mij heel veel is). Ik weeg nu 60.6kg, dus dat gaat goed. Ik ga ondertussen gewoon uit (met de nodige wijntjes) en eet gezond.

Ik probeer zo gezond mogelijk te eten op werk en thuis. Het weekend is wel het zwaarst vooral nu met gay pride.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 vr 5 aug 2011 - 20:52

Hoi allemaal,

Ik ben ook tijdje terug begonnen met afvalllen. Wil graag 3-4 kilo kwijt.
Ben ook op sport gegaan en ben minder en gezonder gaan eten.
Dus geen koekjes,frisdrank en snoep meer etc.
Resultaat is er nog niet echt :S en daar baal ik van.
Wat eten jullie zoal op een dag? Wat mag je wel en niet eten?
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 21:10

Volgens mij eet het grootste gedeelte hier echt genoeg.. (veel mensen eten te weinig).. Dus echt proberen 5/6x per dag te eten. Verder letten volgens mij ook redelijk wat meiden op hun koolhydraatinname en dan met name de suikers uit koolhydraten. (dus musli/crusli - rijstwafels - eierkoeken - muslirepen) - de zogenaamde "gezonde" tussendoortjes die helemaal niet gezond zijn Laughing .. Verder geven eiwitten je langer een verzadigd gevoel dus daar moet je genoeg van op een dag binnenkrijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 21:16

Hoi Sunshine!

Balen dat het nog niet opschiet. Gewoon zo door blijven gaan hoor, want ook al word je er niet slanker van, natuurlijk wel gezonder!
Ik heb helemaal niks wat ik niet mag eten omdat ik niet op dieet ben maar gewoon een gezonde leefstijl aan het aanmeten ben (heb ik eigenlijk al). Dit houdt gewoon heel logisch in veel groenten, fruit, weinig verzadige vetten en suikers, volkoren pasta, zilvervliesrijst en verder veel biologisch, niks uit pakjes en zakjes. En ik eet ook weinig vlees. Punk'd sport heel erg veel en heeft juist meer een 'sport dieet' met veel vlees en eiwitten, dus het ligt er maar net aan waar je voor kiest. Edit: maar dat heeft ze net zelf al verteld Wink

Verder is het goed dat je bent gaan sporten, want zonder sporten zal er bij mij iig niet heel erg veel gebeuren.

Succes!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Jerry vr 5 aug 2011 - 22:31

jeeheej, eindelijk een beetje goed nieuws :P

M'n rug gaat alweer beter. Dit weekend nog even rustig aan doen (maar zo moeilijk, want huis is een mess en vriend is niet thuis...) Doordat ik afgelopen week weinig gedaan heb, had ik ook helemaal geen trek (toch fijn om te merken dat m'n lijf wel een soort van aangeeft wat hij wel/niet nodig heeft). Nu een kilo kwijt vergeleken met vorige week (maar daar zit ook stopweek-vocht-vast-hou-gewicht bij, dus 't zal iets meer dan 'n halve kilo zijn...) bounce

Nu 64,4. Met sporten erbij (waarvan ik vet kwijtraak en spieren opbouw) zou ik graag 62 kilo willen wegen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 22:56

Punk'd schreef:Volgens mij eet het grootste gedeelte hier echt genoeg.. (veel mensen eten te weinig).. Dus echt proberen 5/6x per dag te eten. Verder letten volgens mij ook redelijk wat meiden op hun koolhydraatinname en dan met name de suikers uit koolhydraten. (dus musli/crusli - rijstwafels - eierkoeken - muslirepen) - de zogenaamde "gezonde" tussendoortjes die helemaal niet gezond zijn Laughing .. Verder geven eiwitten je langer een verzadigd gevoel dus daar moet je genoeg van op een dag binnenkrijgen.
Ik breek even in hoor, maar zijn rijstwafels ook niet goed? Die andere dingen wist ik wel dat die helemaal niet zo gezond zijn, maar rijstwafels ben ik even verbaasd over. En dan bedoel ik gewoon de naturel rijstwafels he, dus geen Snack a Jacks, want die snap ik wel dat ze niet zo gezond zijn (ook al zijn ze wel lekker).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 23:03

Qua suikers en vetten is een rijstwafel gewoon 'oke' maar ik let echt op allerlei koolhydraten (dus ook niet teveel aardappels/rijst en pasta's) en dan tikken rijstwafels wel aan. 1 Rijstwafel bevat 6 gram koolhydraten. En voor mij persoonlijk vult 1 rijstwafel nauwelijks en moet ik er zeker 2/3 eten wil ik een beetje het gevoel hebben dat ik een opkikkertje heb gehad. (Zijn dan toch alweer gauw 18-24 koolhydraten).

Een avondmaaltijd bevat al snel 60 gram koolhydraten en ik eet ook nog 4/5 volkoren crackers per dag (ipv brood) en dan zijn ook al 35 koolhydraten. (Ik ga meestal uit van 100 a 120 gram koolhydraten per dag) de rest eiwitten en ongeveer 65 gram vetten (onverzadigd).

Maar goed ik ben redelijk strikt wat betreft koolhydraten die ik niet nodig heb. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Sunshine24 vr 5 aug 2011 - 23:10

Volkoren pasta is idd ook wel een goed idee!!
Eten jullie wel 'gewoon' warm eten of juist hele kleine porties?
Vooral nu het zomervakantie is en ik thuis ben heb ik juist meer trek.

Ik heb een onbeperkt ab. genomen bij de sportschool. Doe nu Zumba,Body Move en Fitness.
Wat voor sport doen jullie allemaal?

Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 23:12

Goed bezig! Very Happy

Ik doe krachttraining en hardlopen.

Verder probeer ik altijd goed te ontbijten (grootste maaltijd van de dag) en bij het avondeten gewoon normaal op te scheppen.. (niet teveel).. Maar goed dat is bij mij echt een heikelpunt want ik vind avondeten gewoon een stuk lekkerder.. Dus ik hou mezelf er nog veel te weinig aan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 23:25

Als het gezond is eet ik gewoon een normale portie en als het iets minder gezond is dan probeer ik er iets minder van te nemen. Ik ben juist heel erg van het middageten dus voor mij is minder brood of crackers eten lastiger.

Ik ben nu echt een lekkere lunch aan het eten! Zelfgemaakte salade van gemengde sla, stukjes kip, ui, komkommer, cherrietomaatjes, een klein beetje geitenkaas, croutons van een volkoren boterham en pittenmix. Lekker!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 23:44

Nog een groot probleem van mij.. Ik lust geen sla, komkommer, tomaat, paprika....(rauw).. dus een salade zit er voor mij nooit echt. Echt jammer want lijkt me heerlijk om een uitgebreide salade te maken en die lekker op te eten.

Ik lust tomaat en paprika trouwens wel warm.. maarja ik kan m'n sla moeilijk opwarmen in een pannetje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 23:49

Oh dat is balen, lust je geen enkele soort sla? Want rucola ofzo smaakt al heel anders. En je kunt ook een salade maken van rauwe spinazie met gegrilde groenten erdoor.. mm dat weet ik trouwens niet of het lekker is met spinazie.
Alle afzonderlijke ingredienten van mijn salade vind ik ook niet zo super hoor, koude tomaat en sla, maar door elkaar smaakt het wel heel anders.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Bet Weter za 6 aug 2011 - 0:01

Spinazie kan je inderdaad lekkere dingen mee maken en dan lekker walnoten erdoor gooien en wat geitenkaas en honing angel Ik ben zelf echt slecht bezig. Alleen maar bier aan het drinken in de zon en witte boterhammen aan het eten. Ook steeds geen zin om te sporten. Ik was even op de weegschaal geweest bij mij ouders en woog 56.5 kilo, dus opzich gewoon prima, maar toch voel ik me dik. Ik wil in September weer normaal gaan doen Very Happy

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 4:57

Punk'd schreef:Qua suikers en vetten is een rijstwafel gewoon 'oke' maar ik let echt op allerlei koolhydraten (dus ook niet teveel aardappels/rijst en pasta's) en dan tikken rijstwafels wel aan. 1 Rijstwafel bevat 6 gram koolhydraten. En voor mij persoonlijk vult 1 rijstwafel nauwelijks en moet ik er zeker 2/3 eten wil ik een beetje het gevoel hebben dat ik een opkikkertje heb gehad. (Zijn dan toch alweer gauw 18-24 koolhydraten).

Een avondmaaltijd bevat al snel 60 gram koolhydraten en ik eet ook nog 4/5 volkoren crackers per dag (ipv brood) en dan zijn ook al 35 koolhydraten. (Ik ga meestal uit van 100 a 120 gram koolhydraten per dag) de rest eiwitten en ongeveer 65 gram vetten (onverzadigd).

Maar goed ik ben redelijk strikt wat betreft koolhydraten die ik niet nodig heb. :P
Oké op die manier! Dan blijf ik rustig af en toe rijstwafels eten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 21 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 37 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum