Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers

Pagina 3 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Ellebel di 21 jun 2011 - 9:22

Storm schreef:
mozzarella schreef:Ok, ik ben dus ook 1.69 en ik weeg dus 10 kilo meer....63....en vind mezelf dus eigenlijk nu al gewoon slank...goed kan altijd wat vanaf maar ik heb écht geen extreem dikke zones ofzo en ik sport ook veel. Ben dus bestwel verwonderd over sommige gesprekjes hier.
Ik weeg 63 maar ben 1.58, ruim 10 cm. kleiner dan jij dus. Bij jouw lengte is 63 kilo al heel anders dan mijn lengte.

Ik ben precies even groot en zwaar Storm! Waar heb jij je probleemzones? Ik heb echt een dikke buik Cry
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 9:24

Punk'd schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Punk'd schreef:@ Amazzonia,

Ik ga voor de variant waar het minst verzadigd vet in zit en de meeste eiwitten. (Ik kies daar op dit moment voor omdat ik veel aan krachttraining doe). Meestal is dit de magere variant.

Ik vind het sowieso echt heel moeilijk om aan mijn minimum aan eiwitten te komen per dag. Gemiddeld moet je 1.5x je eigen gewicht aan eiwitten eten.. Pff en dat vind ik zo ontzettend moeilijk :P .. Ik kom er nu pas achter in hoe weinig producten eiwitten zitten.. (of je moet de hele dag eieren, kip en tartaar eten Wink )
Anderhalf keer je eigen gewicht aan eiwitten per dag? :shock: Ik vind het überhaupt knap als je anderhalf keer je eigen gewicht aan voedingsmiddelen naar binnen werkt op een dag :P

haha in grammen :P

Stel je weegt 60 kg.. 1.5x60=90 gram eiwitten Wink

Ik eet trouwens niet koolhydraat vrij hoor. Gewoon netjes 120 gram per dag. Ik eet sport + crackers (volkoren), verder s avonds een beetje aardappelen (en ik kies er dan voor om 200 gram vis te eten, om toch aan mijn eiwitten te komen).. En verder probeer ik 6x per dag te eten.

Ontbijt: 2 sport + crackers met 2 eitjes
Tussendoor: 1 appel
Lunch: 2 zuurdesemboterhammen met 100 gr. tartaar
(Dan ga ik meestal sporten, na een goede koolhydraat maaltijd)
Tussendoor (tegen 16:00) - handje onbewerkte noten (40 gram ofzo)
Avondeten: 200 gram vis, 200 gram brocolli en 1 aardappel
Tussendoor: 200 gram magere kwark

Op een perfecte dag gaat het zoals hierboven Wink (Maar ik zeg eerlijk, dat lukt me niet elke dag haha)

Wat is dat 2 sport als ontbijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one di 21 jun 2011 - 18:19

Ik heb gisteren een redelijke dag gehad.
ontbeten met havermout,
tussendoor: bananaan
Lunch: Twee sneetje brood met kaas
Tussendoor: lige cracker
avond: Poffertjes ( geen zin om te koken, een keer moet kunnen).
's avonds nog een wedstrijd getennist en geen bier gedronken na afloop.

Nu zit ik al weer aan mijn havermout en straks even mijn brood smeren voor vandaag.
Vanavond ga ik denk ik weer een couscous salade maken.
Gisteren is er namelijk besloten om maandag te gaan barbecue. Mede omdat een vriendin voor 2 maanden gaat reizen. Dus ik ga voor die avond een lekkere pastasalade bedenken en een gewone salade en verder lekker gezonde dingen op tafel zetten.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 21:21

Jen_ schreef:
Punk'd schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Punk'd schreef:@ Amazzonia,

Ik ga voor de variant waar het minst verzadigd vet in zit en de meeste eiwitten. (Ik kies daar op dit moment voor omdat ik veel aan krachttraining doe). Meestal is dit de magere variant.

Ik vind het sowieso echt heel moeilijk om aan mijn minimum aan eiwitten te komen per dag. Gemiddeld moet je 1.5x je eigen gewicht aan eiwitten eten.. Pff en dat vind ik zo ontzettend moeilijk :P .. Ik kom er nu pas achter in hoe weinig producten eiwitten zitten.. (of je moet de hele dag eieren, kip en tartaar eten Wink )
Anderhalf keer je eigen gewicht aan eiwitten per dag? :shock: Ik vind het überhaupt knap als je anderhalf keer je eigen gewicht aan voedingsmiddelen naar binnen werkt op een dag :P

haha in grammen :P

Stel je weegt 60 kg.. 1.5x60=90 gram eiwitten Wink

Ik eet trouwens niet koolhydraat vrij hoor. Gewoon netjes 120 gram per dag. Ik eet sport + crackers (volkoren), verder s avonds een beetje aardappelen (en ik kies er dan voor om 200 gram vis te eten, om toch aan mijn eiwitten te komen).. En verder probeer ik 6x per dag te eten.

Ontbijt: 2 sport + crackers met 2 eitjes
Tussendoor: 1 appel
Lunch: 2 zuurdesemboterhammen met 100 gr. tartaar
(Dan ga ik meestal sporten, na een goede koolhydraat maaltijd)
Tussendoor (tegen 16:00) - handje onbewerkte noten (40 gram ofzo)
Avondeten: 200 gram vis, 200 gram brocolli en 1 aardappel
Tussendoor: 200 gram magere kwark

Op een perfecte dag gaat het zoals hierboven Wink (Maar ik zeg eerlijk, dat lukt me niet elke dag haha)



Wat is dat 2 sport als ontbijt?

haha foutje met typen.. 2 Sport+ crackers moest er staan.

Dat zijn crackers van wasa met meer volkoren rogge en proteine dan in normale crackers. (en minder koolhydraten)

Ingredienten:
Volkoren roggemeel 85%
Lijnzaad 6.2%
Tarwekiemen5.7%
Zout
Gist (Beetje tegen Amber in, maar ik volg het boek sowieso niet 100% meer Wink )
Emulgator (mono en diglyceriden van vetzuren) - zal ook wel niet 100% gezond zijn haha..

Het helemal e-nummer vrij eten begon mij tegen te staan. Probeer er nog steeds wel op te letten, neem geen producten die echt alleen maar troep zijn, maar probeer de richtlijnen nog wel redelijk aan te houden. (Verse groentes, biologisch vlees en eitjes)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame di 21 jun 2011 - 21:44

silly-one schreef:Ik heb gisteren een redelijke dag gehad.
ontbeten met havermout,
tussendoor: bananaan
Lunch: Twee sneetje brood met kaas
Tussendoor: lige cracker
avond: Poffertjes ( geen zin om te koken, een keer moet kunnen).
's avonds nog een wedstrijd getennist en geen bier gedronken na afloop.

Nu zit ik al weer aan mijn havermout en straks even mijn brood smeren voor vandaag.
Vanavond ga ik denk ik weer een couscous salade maken.
Gisteren is er namelijk besloten om maandag te gaan barbecue. Mede omdat een vriendin voor 2 maanden gaat reizen. Dus ik ga voor die avond een lekkere pastasalade bedenken en een gewone salade en verder lekker gezonde dingen op tafel zetten.


Lekker voor de lijn bbqen.. haha als je gewoon een beetje normaal eet als in: niet teveel vlees, geen sausjes (of alleen curry) slechts een paar stokbroodjes en voor de rest veel salade, moet het wel goedkomen.. desnoods eet je overdag wat minder en ga je volgende dag een fruitdagje houden.

Het gaat hier trouwens vet goed! Ik ben sinds maandag al een kilo kwijt cheers
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Vanillivi di 21 jun 2011 - 23:21

Ik ben 1.82 en kwam er achter dat ik ineens 85( :shock: ) kilo woog (Gewoon stug volhouden dat het minder is natuurlijk, ookal zit je broek zo strak... Rolling Eyes )

Nu ben ik begonnen met Sonja Bakker en ik ben in drie weken 3 kilo afgevallen smile
Het gaat niet hard, maar ik doe het meer zodat ik andere eetgewoontes aanleer.

Mijn streefgewicht is 75 kilo, maar als ik al onder de 80 kom ben ik al heel blij!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:25

Ellebel schreef:
Storm schreef:
mozzarella schreef:Ok, ik ben dus ook 1.69 en ik weeg dus 10 kilo meer....63....en vind mezelf dus eigenlijk nu al gewoon slank...goed kan altijd wat vanaf maar ik heb écht geen extreem dikke zones ofzo en ik sport ook veel. Ben dus bestwel verwonderd over sommige gesprekjes hier.
Ik weeg 63 maar ben 1.58, ruim 10 cm. kleiner dan jij dus. Bij jouw lengte is 63 kilo al heel anders dan mijn lengte.

Ik ben precies even groot en zwaar Storm! Waar heb jij je probleemzones? Ik heb echt een dikke buik Cry
Mijn buik inderdaad, ik lijk wel zwanger soms en heb daarbij ook een 'muffin-top' zoals dat heet. Ook vind ik dat ik te dikke benen heb, ze schuren tegen elkaar aan en dat vind ik niet mooi. Mijn billen mogen ook wel iets minder laughcry

En jij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:25

Ik ben nu aan het lunchen met magere yoghurt en verse aardbeien, is dat goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Queen di 21 jun 2011 - 23:26

Ha meiden,

Ik wil graag ook gaan meeschrijven in dit topic! Wil er graag zo'n 5 kg af hebben, ben al een aantal weken bezig maar het schiet nog niet op. Wie weet hebben jullie een idee wat ik nog kan verbeteren?

In maart ben ik geopereerd en ik heb 3 maanden moeten herstellen daarvan. In die tijd veel op m'n kont gezeten en flink bijgegeten (was 10 kg afgevallen voordat ik geopereerd werd). Nu heb ik een flinke blubberbuik, blubberkont en lovehandles. Rest van het lichaam is prima in orde, ik wil dus op die plekken wat strakker worden. Nu kan ik niet heftig gaan sporten omdat ik dus sinds kort een stoma heb (door een buikspier zit dat ding).

Wel ben ik sinds vorige week gaan hardlopen met de lessen van Evy (gaat goed! en leuk ook) en wandel en fiets ik veel.

Nu wat ik eet op een dag:

Ochtend:
1 donkere boterham met klein beetje boter en worst/kaas
1 vezelrijk cracker met hagelslag
1 beker melk

Rond 12 uur:
2 bruine boterhammen met gezond beleg (tomaat, komkommer, sla, ei, etc)

Rond 3 uur:
bakje yoghurt met fruit en noten

Rond 7 uur:
Gezonde warme maaltijd, normale portie.

Daarbij drink ik veeeeel (water, groene thee, cola light) en snoep ik niks.

Dit lijkt mij prima om af te vallen maar er gebeurt weinig? Jullie een idee wat ik verkeerd doe?

Liefs,
Chocolade

PS: ik ben 1.82 en 70 kg...
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:32

@chocolade,

Plaatselijke vetverbranding kan echt bijna niet. De enige manier om lovehandles en plaatselijk vet weg te krijgen is door je gehele vetpercentage te laten dalen. Gewoon goed blijven hardlopen en eten hoe je nu eet dan ga je vast de goede richting wel uit!

Als je lang en blijvend vet wilt kwijtraken duurt dat echt wel even. (Ik trek voor 4% vetdaling 6 maanden uit)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Queen di 21 jun 2011 - 23:37

Punk'd schreef:@chocolade,

Plaatselijke vetverbranding kan echt bijna niet. De enige manier om lovehandles en plaatselijk vet weg te krijgen is door je gehele vetpercentage te laten dalen. Gewoon goed blijven hardlopen en eten hoe je nu eet dan ga je vast de goede richting wel uit!

Als je lang en blijvend vet wilt kwijtraken duurt dat echt wel even. (Ik trek voor 4% vetdaling 6 maanden uit)

Ja daar heb je natuurlijk wel gelijk in.

Voordat ik ging lijnen at ik 8 boterhammen per dag, dronk ik veel sapjes, at ik per dag hele pakken koekjes, paaseitjes e.d. Dus het is nogal een verschil met wat ik nu eet, vandaar dat ik me erover verbaas dat de kilo's er nu niet ineens afvliegen.
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:40

Vanillivi schreef:Ik ben 1.82 en kwam er achter dat ik ineens 85( :shock: ) kilo woog (Gewoon stug volhouden dat het minder is natuurlijk, ookal zit je broek zo strak... Rolling Eyes )

Nu ben ik begonnen met Sonja Bakker en ik ben in drie weken 3 kilo afgevallen smile
Het gaat niet hard, maar ik doe het meer zodat ik andere eetgewoontes aanleer.

Mijn streefgewicht is 75 kilo, maar als ik al onder de 80 kom ben ik al heel blij!

Dan hebben wij wel hetzelfde figuur ongeveer.. Ik weeg 86 bij 1.85 Sad Voordeel van onze lengte is wel dat je er niet zo snel dik uitziet :P Maargoed ik wil ook echt afvallen.. Sowieso onder de 80 kg komen iig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Queen di 21 jun 2011 - 23:40

Chocolade schreef:
Punk'd schreef:@chocolade,

Plaatselijke vetverbranding kan echt bijna niet. De enige manier om lovehandles en plaatselijk vet weg te krijgen is door je gehele vetpercentage te laten dalen. Gewoon goed blijven hardlopen en eten hoe je nu eet dan ga je vast de goede richting wel uit!

Als je lang en blijvend vet wilt kwijtraken duurt dat echt wel even. (Ik trek voor 4% vetdaling 6 maanden uit)

Ja daar heb je natuurlijk wel gelijk in.

Voordat ik ging lijnen at ik 8 boterhammen per dag, dronk ik veel sapjes, at ik per dag hele pakken koekjes, paaseitjes e.d. Dus het is nogal een verschil met wat ik nu eet, vandaar dat ik me erover verbaas dat de kilo's er nu niet ineens afvliegen.

En ook jammer dat mijn benen en armen altijd eerst dunner worden. Dus als ik wil afvallen dan krijg ik eerst sprietige armen en benen en dikke buik lijkt wel als aaalllerlaatste weg te gaan (met 10 kg eraf had ik nog steeds lovehandles grr). Idee hoe ik dit probleem dan oplos?
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:43

Kan iemand antwoord geven op mijn vraag? Is magere yoghurt met verse aardbeien goed voor een lunch? Ik zit nu aardig vol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Queen di 21 jun 2011 - 23:45

Storm schreef:Kan iemand antwoord geven op mijn vraag? Is magere yoghurt met verse aardbeien goed voor een lunch? Ik zit nu aardig vol.

Puur op intuïtie lijkt het me wat weinig, ik eet dat eigenlijk meer als tussendoortje. Je hebt zo weinig energie-stoffen om de rest van de dag door te komen lijkt me?
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Queen di 21 jun 2011 - 23:46

Chocolade schreef:
Storm schreef:Kan iemand antwoord geven op mijn vraag? Is magere yoghurt met verse aardbeien goed voor een lunch? Ik zit nu aardig vol.

Puur op intuïtie lijkt het me wat weinig, ik eet dat eigenlijk meer als tussendoortje. Je hebt zo weinig energie-stoffen om de rest van de dag door te komen lijkt me?

En ook al zit je vol, dat gevoel kan natuurlijk snel weer weggaan....
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:47

Ja dat kan goed zijn, dat het hongergevoel snel weer terug komt. Dan eet ik wel een kiwi tussendoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 21 jun 2011 - 23:47

Ik heb dat ook hoor. Ik ben een paar kilo aangekomen en dat is voornamelijk op de heupen, dijen en bovenbenen gaan zitten. Maar ik val altijd als eerste af bij mijn taille, borsten en buik dus de verhouding is niet helemaal goed. Helaas kun je niet plaatselijk vet verbranden dus ik doe nu voornamelijk oefeningen voor de benen en heupen om die wat strakker te krijgen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha di 21 jun 2011 - 23:49

Storm schreef:Ja dat kan goed zijn, dat het hongergevoel snel weer terug komt. Dan eet ik wel een kiwi tussendoor smile

Ik eet regelmatig kwark met verse aardbeien en bij mij vult het aardig en ik heb dan de komende uren geen honger.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 0:12

Storm schreef:Kan iemand antwoord geven op mijn vraag? Is magere yoghurt met verse aardbeien goed voor een lunch? Ik zit nu aardig vol.

Ik zou dan kiezen voor magere kwark, daar zitten namelijk meer eiwitten in meen in ergens gelezen te hebben. Fruit kan je nooit genoeg van eten natuurlijk voor de rest :P

Voor de rest gaat het hier nu lekker! Eet nu smiddags 2 a 3 boterhammen en daarmee zit ik goed gevuld. Beter dan die 5 of soms wel 6 die ik eerst at
:shock:

Ik probeer ook flink te varieren met ontbijten, ene dag yoghurt met musli, dan weer is crackers dan weer een boterham.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Shisha wo 22 jun 2011 - 0:15

Fruit zitten juist veel suikers in dus niet teveel! Dan kun je beter groente eten. Komkommer, worteltjes, reepjes paprika etc.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one wo 22 jun 2011 - 0:24

Atelier Madame schreef:.

Lekker voor de lijn bbqen.. haha als je gewoon een beetje normaal eet als in: niet teveel vlees, geen sausjes (of alleen curry) slechts een paar stokbroodjes en voor de rest veel salade, moet het wel goedkomen.. desnoods eet je overdag wat minder en ga je volgende dag een fruitdagje houden.

Het gaat hier trouwens vet goed! Ik ben sinds maandag al een kilo kwijt cheers

Sausje bij een barbecue doe ik eigenlijk al niet. Of het moet tzatziki zijn, maar die maak ik vaak zelf met magere kwark. Verder vind ik sausje helemaal niet lekker. En daarom wil ik ook een bak salade erbij zetten. Daar mag ik lekker veel van eten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  silly-one wo 22 jun 2011 - 0:26

Shisha schreef:Fruit zitten juist veel suikers in dus niet teveel! Dan kun je beter groente eten. Komkommer, worteltjes, reepjes paprika etc.

Het is een beetje afhankelijk van het soort fruit. Ik doe veel volgens Weight Watchers. En Aardbeien mag ik onbeperkt eten terwijl kersen mij wel 'punten' kost. Tevens kost een banaan ook punten, maar een ananas en een appel weer niet. Ongeacht de soort appel.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 0:38

Shisha schreef:Fruit zitten juist veel suikers in dus niet teveel! Dan kun je beter groente eten. Komkommer, worteltjes, reepjes paprika etc.
ja oke er zitten suikers in, maar wel gezonde suikers, en je hebt voor de energie ook suiker nodig.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:28

Ananas is mierzoet en ik zou verwachten dat daar veel suikers/calorieëen in zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet? - Pagina 3 Empty Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum