Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?
+32
Marin
sanne-84
VeryCherry
Zwerver
Sunshine24
Jerry
vlinder-2011
Nala
Bet Weter
Silver
Geluk
SoGood
Tiana
CCC
sonly
Lavendel
luenca
Suus
papilon
Queen
Vanillivi
Ellebel
Sayuri
Dennenappel
Tabbert
Guus
silly-one
Atelier Madame
Toet
Possom
Mida4you
Shisha
36 plaatsers
Pagina 6 van 37
Pagina 6 van 37 • 1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37
Re: Nog iemand die ook 5 kg kwijt moet?
100 gram crusli heeft al 68.5 gram koolhydraten. (stel je eet 40 gram heb je ongeveer 30 gram kh binnen)
(Ik probeer 1600 Kcal te eten uit zoveel mogelijk eiwitten en gezonde vetten, daardoor eet ik ongeveer tussen de 100 en 120 gram koolhydraten per dag)..
Een plak ontbijtkoek heeft 18 kh. Dus dan zit je qua inname Kh in totaal al bijna op de helft.
Als je ook nog brood eet (per boterham 13 gram KH)
En aardappels (per 200 gram 34 gram KH)
Met deze 4 producten zit je dan al op 100 gram.. (en dit is pas met 1 boterham.. Ik weet niet hoeveel brood je eet tijdens de lunch). Verder neem je misschien ook nog wel een bakje yoghurt en beleg op je brood)..
Koolhydraten tikken gewoon ontzettend snel aan.
(Ik probeer 1600 Kcal te eten uit zoveel mogelijk eiwitten en gezonde vetten, daardoor eet ik ongeveer tussen de 100 en 120 gram koolhydraten per dag)..
Een plak ontbijtkoek heeft 18 kh. Dus dan zit je qua inname Kh in totaal al bijna op de helft.
Als je ook nog brood eet (per boterham 13 gram KH)
En aardappels (per 200 gram 34 gram KH)
Met deze 4 producten zit je dan al op 100 gram.. (en dit is pas met 1 boterham.. Ik weet niet hoeveel brood je eet tijdens de lunch). Verder neem je misschien ook nog wel een bakje yoghurt en beleg op je brood)..
Koolhydraten tikken gewoon ontzettend snel aan.
Gast- Gast
whaaaaa,,, klinkt niet goed nee... maar ik tel nooit omdat ik niet weet hoeveel wat is per kom of stukjes dus vind da lastig... en dan ben je er echt fulltime mee bezig krijg ik dan het gevoel... wil gewoon een paar kilotjes kwijt met wat gezonder eten en wat meer bewegen.. en dan vind ik dit erg lastig... waar kun je zien hoeveel koolhydraten overal in zit...
ik moet zeggen eerst at ik meer brood dan nu.. en ik was wel afgevallen.. ma dan blijf ik ineens hangen op zo'n gewicht maar wil er dan toch wa meer af hebben... dus misschien toch ma een idee te gaan tellen zodat ik weet hoeveel ik kan eten..
hebben jullie een site of iets???
dan heb ik het vandaag wel verknalt met mijn cruesli en ontbijtkoekje
ik moet zeggen eerst at ik meer brood dan nu.. en ik was wel afgevallen.. ma dan blijf ik ineens hangen op zo'n gewicht maar wil er dan toch wa meer af hebben... dus misschien toch ma een idee te gaan tellen zodat ik weet hoeveel ik kan eten..
hebben jullie een site of iets???
dan heb ik het vandaag wel verknalt met mijn cruesli en ontbijtkoekje
papilon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
wow zo had Ik het nog nooit bekeken punkd.. maar als Ik minder koolhydraten móet eten, wat kan Ik dan als vervanging nemen voor brood en aardappelen?
Hier vanochtend 2 croissantjes op, had Ik Mn vriend beloofd dat we die nog een xtje zou afbakken. Ach eet vanmiddag dan gewoon yoghurt met wat fruit als lunch.
Hier vanochtend 2 croissantjes op, had Ik Mn vriend beloofd dat we die nog een xtje zou afbakken. Ach eet vanmiddag dan gewoon yoghurt met wat fruit als lunch.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik eet volkorencrackers sport+ van wasa.. daar zitten extra eiwitten in en die crackers bevatten 8.5 gram koolhydraat per cracker. (en vullen erg goed naar mijn mening).
Aardappelen eet ik 2x per week, op avonden dat ik geen aardappelen eet zorg ik dat ik ruim 200 gram groente eet en pak ik meestal 200 gram vis (ipv 100 gram). Of twee rundertartaartjes ipv 1. (ik eet meer vis omdat ik alleen biologisch vlees eet en dat ontzettend aantikt als je 2 van die dingen op een avond gaat eten (3x per week ofzo haha).
Verder eet ik om aan mijn vetten te komen 'S middag om 16:00 30/40 gram ongebrande pinda's.
En als ik volkorenpasta eet, neem ik heel weinig pasta maar gooi er extra veel tonijn en tomaten in bijv. (en met allerlei kruiden spice ik het dan lekker op).
Verder eet ik op brood pindakaas, eitjes, kipfilet (die ik zelf bak en in plakjes snij - kan ook de avond voor dat je gaat werken ofzo want het is natuurlijk wel meer werk.. Of je pakt het uit zo'n pakje maar dat vind ik zelf niet lekker).
En 's ochtends tussendoor (rond 11 uur ofzo) pak ik wat fruit. (een appeltje of wat aardbeien o.i.d.)
Aardappelen eet ik 2x per week, op avonden dat ik geen aardappelen eet zorg ik dat ik ruim 200 gram groente eet en pak ik meestal 200 gram vis (ipv 100 gram). Of twee rundertartaartjes ipv 1. (ik eet meer vis omdat ik alleen biologisch vlees eet en dat ontzettend aantikt als je 2 van die dingen op een avond gaat eten (3x per week ofzo haha).
Verder eet ik om aan mijn vetten te komen 'S middag om 16:00 30/40 gram ongebrande pinda's.
En als ik volkorenpasta eet, neem ik heel weinig pasta maar gooi er extra veel tonijn en tomaten in bijv. (en met allerlei kruiden spice ik het dan lekker op).
Verder eet ik op brood pindakaas, eitjes, kipfilet (die ik zelf bak en in plakjes snij - kan ook de avond voor dat je gaat werken ofzo want het is natuurlijk wel meer werk.. Of je pakt het uit zo'n pakje maar dat vind ik zelf niet lekker).
En 's ochtends tussendoor (rond 11 uur ofzo) pak ik wat fruit. (een appeltje of wat aardbeien o.i.d.)
Gast- Gast
Dit is een hele handige site die ik veel gebruik.
Daar kun je het product opzoeken, aanklikken en daar staat meestal ook hoeveel een portie is.. (en die porti voer je dan in bij het aantal gramma en voila je krijg de uitkomt direct te zien )
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/
Daar kun je het product opzoeken, aanklikken en daar staat meestal ook hoeveel een portie is.. (en die porti voer je dan in bij het aantal gramma en voila je krijg de uitkomt direct te zien )
Gast- Gast
Storm schreef:Oke, dan ga ik straks thuis een gekookt eitje eten ik ben eigenlijk pas sinds gister echt begonnen met anders eten/afvallen maar ik had gister zo'n enorme buikpijn. Ik zat dubbelgeklapt op de bank, volgens mij is dat niet normaal. Zou dat door de verandering van mijn eetpatroon kunnen zijn?shygirl87 schreef:
hey storm, eieren zijn goed. gekookt of gebakken maakt niet uit.ei kan je ook eten als vervanging voor vlees of vis. je mag ook melk. maar sonja bakker raad ik je niet aan, te weinig kcal op een dag en nadat ik ermee gestopt was kwam ik weer aan. crackers met nutella is voor een keertje niet erg. als jij je aan een gezonde levensstijl houd met voldoende fruit en groenten e.d, mag je af en toe best zondigen. sport je ook? heb niet heel het topic gelezen dus sorry als ik dingen vraag die al vermeld staan...
Tot nu toe gegeten:
O: zacht wit broodje zonder beleg naar binnen gepropt (geen tijd..)
T: 2 mandarijnen en een flesje water
Maar nu heb ik zo'n enorme honger, heb nog boterhammen bij met boterhamworst maar die wil ik juist niet nu eten.
verandering van eetpatroon kan buikpijn veroorzaken, maar ligt erook aan hoe drastisch je je eetpatroon veranderd, wit brood vult idd niet en maakt indirect dik. maar als je het zo af en toe eens doet of omdat het niet anders kan, kan dat nog wel. boterhamworst zou ik vervangen voor mager vlees of ander mager beleg. boterhamworst is erg vet. als je alleen een broodje zonder iets erop hebt wat ook nog eens wit is kan ik me voorstellen dat je honger hebt ontbijt overslaan moet je sowieso nooit doen, en altijd tijd voor maken, dat is het belangrijkste van je dag. zoals punkd zegt eieren zijn idd heel goed en in principe mag je er zelfs elke dag 1. ik maak er niet elke dag 1 maar wel soms 2 of 3 tegelijk...zorg voor een stevig ontbijt, hoeft niet perse eieren te zijn, maar t vult wel goed, dan heb je ook minder of geen honger, zoals je nu hebt ;-) en elke dag om de 3 uur een beetje eten.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
pfff ik heb er helemaal geen zin in om over alles na te denken en te tellen... dus ik eet gewoon gezond en beweeg meer en dan weet ik dat het wel goed komt. Ik hoef ook niet mega veel kilo's kwijt dus ga niet heel drastisch mijn leven omgooien
Wat ik vandaag gegeten heb:
06.00 Kommetje Cruesli (die van special K) met wat druifjes, banaan en yogurt
- daarna half uur hardgelopen
10.00 eierkoek en kopje koffie
- daarna half uur hond uitgelaten
12.00 wat druifjes gesnoept en een glas water
zometeen:
14.00 Twee rozijnenboterhammen met balans smeerkaas en een nectarine
-daarna drie kwartier hond uitlaten
17.00 rijstewafel met light pindakaas
- en weer de hond uitlaten
19.30 eten we een spinaziestamppotje met chorizo
en dat was m wel weer want dan mag mn vriend de hond uitlaten (vaak loop ik nog wel even gezellig mee)
en gister heb ik gewoon kibbeling gegeten omdat mijn vriend promotie had gehad en het eten mocht kiezen, en het was heeeeerlijk
zometeen:
en dat was m wel weer want dan mag mn vriend de hond uitlaten (vaak loop ik nog wel even gezellig mee)
en gister heb ik gewoon kibbeling gegeten omdat mijn vriend promotie had gehad en het eten mocht kiezen, en het was heeeeerlijk
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Punk'd schreef:Dit is een hele handige site die ik veel gebruik.
Thanks voor de uitleg! Dus eigenlijk moet je gewoon je koolhydraten proberen te beperken en aan te vullen met gezonde vette en eiwitten..
maar ja ik heb ook geen zin om me blind te staren op de hoeveelheid koolhydraten die ergens inzitten, ik neem meestal calorien als uitgangspunt .
Overigens is www.calorieteller.nl ook een hele handige website om te tellen hoeveel je van alles binnenkrijgt!
Atelier Madame- Ratel
Ik was past laat wakker dus ik heb net pas mijn ontbijt op. Ik ga vannacht de nachtdienst in dus ik heb het gister flink laat gemaakt om alvast een beetje in het ritme te komen.
Ik vind nachtdiensten trouwens wel altijd lastig qua eten omdat mijn hele ritme word omgegooid en ik 's nacht dus totaal geen honger heb...
Hebben jullie daar nog tips voor? Ik ben dan meestal rond 17.00u wakker en dan 'ontbijt' ik tegen 17.30u, 'lunch' rond 21.00u en dan moet ik al weer bijna naar het werk.
Ik neem wel altijd groente/fruit en brood mee maar ik moet mijzelf altijd dwingen om wat weg te krijgen.
Ik vind nachtdiensten trouwens wel altijd lastig qua eten omdat mijn hele ritme word omgegooid en ik 's nacht dus totaal geen honger heb...
Hebben jullie daar nog tips voor? Ik ben dan meestal rond 17.00u wakker en dan 'ontbijt' ik tegen 17.30u, 'lunch' rond 21.00u en dan moet ik al weer bijna naar het werk.
Ik neem wel altijd groente/fruit en brood mee maar ik moet mijzelf altijd dwingen om wat weg te krijgen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik lust trouwens écht geen gekookte eieren, ik vind dat zo verschrikkelijk ranzig. Dus ik probeer eens in de zoveel tijd maar een gebakken eitje te eten. Mja ik kan toch moeilijk een gebakken ei maken op mn werk
olijfolie is toch een goed vet?
olijfolie is toch een goed vet?
Atelier Madame- Ratel
Ik lust geen eigeel dus als ik een eitje kook eet ik alleen het eiwit.
Maar olijfolie is goede vetten ja.
Maar olijfolie is goede vetten ja.
Shisha- Ratel
shygirl87 schreef:Jen_ schreef:Storm schreef:Mijn eetlijstje van vandaag:
O: bruine boterham met jonge kaas
L: magere yoghurt met aardbeien, glas halfvolle melk
T: crackers met nutella
A: Broodje subway (wel gezond!)
T: Plakjes komkommer met een glas halvolle melk
Mag ik wat zeggen? Kaas is heel vet. De melk kun je beter ook weglaten. Melk is voor kafljes, niet voor mensen. Melk heeft de eigenschap om te laten groeien. Aangezien wij allang uitgegroeid zijn, groei je in de breedte. De crackers zou ik ook vervangen door iets anders. Bijvoorbeeld crackers op basis van roggetarwe. En iets anders erop. Een gekookt eitje, of hummus.
En je mag best wat meer eten hoor! Het moet wel leuk blijven, en vol te houden zijn!
jen, ik wil niet vervelend zijn, vind je heel aardig. maar melk voor kalfjes? ik weet waar je het vandaan haalt maar heb t nagevraagd bij huisarts en dietiste en het is echt onzin. ik drink 2 glazen melk per dag bij mijn gezonde levensstyl en ik val nog steeds af. zolang je niet teveel melk drinkt en het is gewoon magere of halfvolle is dat helemaal niet verkeerd. melk is ook goed voor je botten, mits je teveel van drinkt krijg je botontkalking maar daarom max 1 of 2 glazen per dag. en je hebt gelijk kaas is erg vet, 30 plus kaas is een goeie vervanging! en brood vervangen voor crackers is ook goed. zitten ook minder koolhydraten in.
Ik vind je niet vervelend, en fijn dat je me aardig vindt.
Ja melk is voor kalfjes. Dat de dokter 't zegt, of de diëtiste, zegt voor mij niks. Kijk maar eens naar het 'ik kies bewust' logo wat de overheid op etenswaren plakt. Slaat nergens op, vaak zijn het ongezonde dingen ook! Wij zijn een van de weinigen in Nederland, die na de 'zoogtijd' hardnekkig melk blijven drinken. Kalk kun je ook uit andere dingen halen. Echt, het is niet voor volwassenen bedoelt, niet zoals wij het consumeren in Nederland.
Laatst aangepast door Jen_ op vr 24 jun 2011 - 1:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind het juist fijn dat ik tips van je krijg. En nog meer eten? de crackers met Nutella was ook een vergissing hoor, ik kreeg opeens zo'n trek in iets zoets en toen had ik er al een paar opJen_ schreef:
Mag ik wat zeggen? Kaas is heel vet. De melk kun je beter ook weglaten. Melk is voor kafljes, niet voor mensen. Melk heeft de eigenschap om te laten groeien. Aangezien wij allang uitgegroeid zijn, groei je in de breedte. De crackers zou ik ook vervangen door iets anders. Bijvoorbeeld crackers op basis van roggetarwe. En iets anders erop. Een gekookt eitje, of hummus.
En je mag best wat meer eten hoor! Het moet wel leuk blijven, en vol te houden zijn!
Dat van die melk wist ik niet, dat is een goede. Er staat in het Sonja Bakker boek dat je best een glas halfvolle melk tussendoor mag drinken, vandaar. Word je van een gekookt eitje niet dik dan?
SB is een h**r. Haha nee maar serieus, wat Sonja allemaal vertelt is toch wel zo slecht. En nee van een eitje word je niet dik! Fijn he
Gast- Gast
Goochempie schreef:pfff ik heb er helemaal geen zin in om over alles na te denken en te tellen... dus ik eet gewoon gezond en beweeg meer en dan weet ik dat het wel goed komt. Ik hoef ook niet mega veel kilo's kwijt dus ga niet heel drastisch mijn leven omgooien
zometeen:
en ik denken dat ik mijn hond wel goed uitlaat... dammm jij bent echt goed bezig.. wat zou jij een gelukkig hondje hebben hahaha... en zelf beweeg je meteen ook goed mee.. dat moet ik ook eens proberen, maja ben niet de hele dag thuis dus zou iets minder vaak kunnen maar de dagen dat ik vrij ben ga ik ook eens proberen zo vaak te wandelen.. voel me al goed als ik een hele lange wandeling maak.. vandaag wel lekker al wezen fietsen met mijn hondje.. straks toch ma een uurtje wandelen dan
goed bezig hoor...
papilon- Fluisteraar
Maar ik vind eieren zo verschrikkelijk vies
overigens ik heb nu best wel trek, maar vanochtend al heel vet ontbeten dus net mager geluncht. Maaaar wat is nou een goed tussendoortje dan om te nemen? Ik durf na alle reacties van punkd geen koolhydraat meer te eten
overigens ik heb nu best wel trek, maar vanochtend al heel vet ontbeten dus net mager geluncht. Maaaar wat is nou een goed tussendoortje dan om te nemen? Ik durf na alle reacties van punkd geen koolhydraat meer te eten
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Maar ik vind eieren zo verschrikkelijk vies
Haha, balans is het codewoord! Je kunt wortels eten, fruit, komkommer of wortels dippen in hummus, snoeptomaatjes, 8 walnoten, dat soort dingen
Gast- Gast
papilon schreef:
en ik denken dat ik mijn hond wel goed uitlaat... dammm jij bent echt goed bezig.. wat zou jij een gelukkig hondje hebben hahaha... en zelf beweeg je meteen ook goed mee.. dat moet ik ook eens proberen, maja ben niet de hele dag thuis dus zou iets minder vaak kunnen maar de dagen dat ik vrij ben ga ik ook eens proberen zo vaak te wandelen.. voel me al goed als ik een hele lange wandeling maak.. vandaag wel lekker al wezen fietsen met mijn hondje.. straks toch ma een uurtje wandelen dan
goed bezig hoor...
Ach ja ik werk thuis dus ik heb de luxe tussendoor met haar naar buiten te kunnen, nu is die 'en weer de hond uitlaten' maar een kwartiertje hoor, even mijn vriend van de tram halen en laten plassen en ze is nog jong.
Maar al met al gaat ze vier keer per dag 'echt' uit en dat wil ik ook zo houden, dus mocht ik buiten de deur gaan werken zal ik wel een uitlaatservice inschakelen om met haar te lopen. Dit ras heeft ook wel beweging nodig, nu mag ze nog niet zo lang omdat ze nog niet volgroeid is
maar inderdaad, je wordt er zelf ook best fit van!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Atelier Madame schreef:Maar ik vind eieren zo verschrikkelijk vies
haha sorryy! maar als je het goed volhoud dan ben je jezelf echt dankbaar.. Ik vind het ook ontzettend a-relaxed haha.. Maar goed ik wil een killer body
Gast- Gast
Tot nu toe gaat het goed hier vandaag. We hebben hier nog appelflappen liggen maar ik heb mij kunnen inhouden en heb in plaats daarvan vanmiddag yoghurt met een banaan gegeten. Ook erg lekker!
Straks eten we gekookte aardappelen met rode kool en een rundersaucijsje.
Straks eten we gekookte aardappelen met rode kool en een rundersaucijsje.
Shisha- Ratel
Jen_ schreef:
Ik vind je niet vervelend, en fijn dat je me aardig vindt.
Ja melk is voor kalfjes. Dat de dokter 't zegt, of de diëtiste, zegt voor mij niks. Kijk maar eens naar het 'ik kies bewust' logo wat de overheid op etenswaren plakt. Slaat nergens op, vaak zijn het ongezonde dingen ook! Wij zijn een van de weinigen in Nederland, die na de 'zoogtijd' hardnekkig melk blijven drinken. Kalk kun je ook uit andere dingen halen. Echt, het is niet voor volwassenen bedoelt, niet zoals wij het consumeren in Nederland.
Oke, niet dat dit veel toevoegd aan dit topic, maar het "ik kies bewust logo" zit expres ook op allerlei ongezonde dingen. Het is dan van bijvoorbeeld 10 soorten chips, op de chips geplakt met de minste caloriën. Onder het mom van "als je dan toch slecht wilt eten, kies dan het minst slechte" maargoed, ik vind het net zo goed dikke onzin, want ik heb nog nooit gehoord van iemand dat mensen dan inderdaad maar voor dat product kiezen.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Goochempie schreef:papilon schreef:
goed bezig hoor...
Ach ja ik werk thuis dus ik heb de luxe tussendoor met haar naar buiten te kunnen, nu is die 'en weer de hond uitlaten' maar een kwartiertje hoor, even mijn vriend van de tram halen en laten plassen en ze is nog jong.
Maar al met al gaat ze vier keer per dag 'echt' uit en dat wil ik ook zo houden, dus mocht ik buiten de deur gaan werken zal ik wel een uitlaatservice inschakelen om met haar te lopen. Dit ras heeft ook wel beweging nodig, nu mag ze nog niet zo lang omdat ze nog niet volgroeid is
maar inderdaad, je wordt er zelf ook best fit van!
toppie toch.... enne ja ik werk nie altijd thuis... ben nu wel bezig meer in de buurt te werken en hopelijk ook 'smiddags thuis te komen soms om extra te wandelen... de mijne heeft het ook nodig (beagle) hihihi ma heb gelukkig een uitlaat vriendinnetje... dus hij komt niks te kort ma ik wel hahaha...
na en ik ben by the way helemaal over de zeik... ik had pas in belgie een hele schattige bikini gekocht ma broekje was te klein.. nu had leaf een nieuwe voor me gehaald met groter broekje en f...k weer te klein.. of mijn reet is enorm of die broekjes zijn stom.. ma toch vind ik ook al schelen die broekjes ma een mm in maat mijn reet echt enorm.. dus ik ga er nu echt en dan ook echt echt echt wa aan doen.. meiden pleasssss help me.. wa kan ik morgen eten.. ??? ik wil het echt goed doen en er minimaal 5 kilo vanaf hebben...
papilon- Fluisteraar
na en ik ben by the way helemaal over de zeik... ik had pas in belgie een hele schattige bikini gekocht ma broekje was te klein.. nu had leaf een nieuwe voor me gehaald met groter broekje en f...k weer te klein.. of mijn reet is enorm of die broekjes zijn stom.. ma toch vind ik ook al schelen die broekjes ma een mm in maat mijn reet echt enorm.. dus ik ga er nu echt en dan ook echt echt echt wa aan doen.. meiden pleasssss help me.. wa kan ik morgen eten.. ??? ik wil het echt goed doen en er minimaal 5 kilo vanaf hebben...[/quote]
papilon, mag ik vragen wat je maten zijn en je bmi-gewicht? ik ken je verder niet en weet ook niet hoe je eruit ziet, maar ik weet wel dat veel meisjes denken dat ze een dikke kont hebben maar t helemaal niet hebben ;-)
wat kan je morgen eten? bruin brood, crackers, mager beleg, groenten, fruit, vis, eieren. ontbijtpap. wat je maar wilt ;-) ik heb 2 tips voor je. stoppen met vlees eten of max 50 gr per dag val je van af, dat is wetenschappelijk bewezen en het is bij mij ook gebeurd. je kan je aardappelen rijst en pasta laten staan en alleen groentes en vis/vlees eten. helpt ook. en wat vaker krackebrod eten ipv boterhammen. minder koolhydraten dus ;-)
luenca- Prater
shygirl87 schreef:
na en ik ben by the way helemaal over de zeik... ik had pas in belgie een hele schattige bikini gekocht ma broekje was te klein.. nu had leaf een nieuwe voor me gehaald met groter broekje en f...k weer te klein.. of mijn reet is enorm of die broekjes zijn stom.. ma toch vind ik ook al schelen die broekjes ma een mm in maat mijn reet echt enorm.. dus ik ga er nu echt en dan ook echt echt echt wa aan doen.. meiden pleasssss help me.. wa kan ik morgen eten.. ??? ik wil het echt goed doen en er minimaal 5 kilo vanaf hebben...
papilon, mag ik vragen wat je maten zijn en je bmi-gewicht? ik ken je verder niet en weet ook niet hoe je eruit ziet, maar ik weet wel dat veel meisjes denken dat ze een dikke kont hebben maar t helemaal niet hebben ;-)
wat kan je morgen eten? bruin brood, crackers, mager beleg, groenten, fruit, vis, eieren. ontbijtpap. wat je maar wilt ;-) ik heb 2 tips voor je. stoppen met vlees eten of max 50 gr per dag val je van af, dat is wetenschappelijk bewezen en het is bij mij ook gebeurd. je kan je aardappelen rijst en pasta laten staan en alleen groentes en vis/vlees eten. helpt ook. en wat vaker krackebrod eten ipv boterhammen. minder koolhydraten dus ;-)[/quote]
vraag me niet wat mijn bmi is hahaha geen idee... ik weeg 63 en kom er maar niet onder.. mijn maat is 38 ik wil gewoon weer strak zijn en een paar kilo kwijt.. woog altijd onder de 60 en kom er maar niet onder... ben al blij met 59 alleen al omdat ik dan eindelijk er weer onder zit... en wil het gewoon weer mooi hebben... ben pas ook gestopt met roken, en gelukkig ben ik er niet veel van aangekomen,.. ma wil echt wat kwijt.. wil die lovehandels niet meer die had ik voorheen ook nooit en wil gewoon weer strakke billen.. vlees eet ik weinig.. tot niet.. pasta en rijst moet ik zeker minderen.. ben niet van de hollandse pot.. en ik heb het idee als ik alleen vis met groente eet ik wat mis hihi.. ma misschien toch maar eens doen.. soepjes met een snee brood ofzo.. en vis met groente of kipfilet met groente.. dan nog zoiets wat moet ik op mijn brood of evt. krackers doen??? houd niet zo van kaas.. en kalkoenfilet of kipfilet is zo saai haha... nog ideen daarin?? een geluk ik drink geen frisdrank dus daar hoef ik niet van af te kicken...
papilon- Fluisteraar
oh en magere yoghurt is dat ook ok als ontbijt of lunch... ik ga morgen echt heel serieus aan de gang met veranderen niet alleen ma gezond eten.. gewoon goed opletten dit keer gaat het me lukken... blij met jullie steun thanks meiden
papilon- Fluisteraar
papilon schreef:oh en magere yoghurt is dat ook ok als ontbijt of lunch... ik ga morgen echt heel serieus aan de gang met veranderen niet alleen ma gezond eten.. gewoon goed opletten dit keer gaat het me lukken... blij met jullie steun thanks meiden
light jam, pindakaas light, ham, rosbief, runderookvlees, stroop, kaas met tomaat komkommer, augurk, alleen boter...bruine bonen op me boterham doe ik ook weleens haha. humnus. yoghurt lijkt me ook oke. als ie maar mager is ja. de beste manier van afvallen-figuurverbetering is het te doen icm bewegen.
luenca- Prater
Pagina 6 van 37 • 1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Moet het even kwijt!
» Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!
» Ik moet het even kwijt!!
» Ik moet even wat kwijt.
» Moet het eventjes kwijt
» Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!
» Ik moet het even kwijt!!
» Ik moet even wat kwijt.
» Moet het eventjes kwijt
Pagina 6 van 37
Permissies van dit forum: