Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 21:51

Liv: Welkom terug en veel fietsen en wandelen is goed smile En meer snoepen mag dan ook wel Wink Mits het niet te gek wordt he Wink En heerlijk met je vriendin uit eten. Wat een lieve moeder die je een jurkje geeft. Nu heb je nog een doel dus Wink

Hier is er weer een kilo bij inmiddels. Maar ben nu sinds gisteren weer goed bezig, dus hoop dat er volgende week weer wat af is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar za 21 mei 2011 - 22:09

Stond vanmorgen op de weegschaal en ben gewoon aangekomen Mad :shock: en dat terwijl ik heel de week streng ben beweest en echt goed bezig ben geweest. Het is wel 0.4kg wat erbij zit maar vind het echt niet leuk Sad Heb echt het gevoel dat ik het nu gewoon allemaal voor niets doe.
Ik ga denk vandaag helemaal niks meer eten nerd
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:11

Oh balen Applestar. Maar waarschijnlijk is dat volgende week er echt wel weer af. Dus geef de moed niet op smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 22:20

Oh, balen zeg, allebei wat aangekomen.. Sad Maar wie weet is er volgende week dan wel dubbel iets af.. Wink Een dag niets eten is natuurlijk niet slim. Ik heb heel vaak van dat soort dagen door mijn gebrek aan regelmaat en geloof mij: het werkt niet!

Gisteren na de pizza uit geweest. Twee wijn en twee gin tonics.. Was dus weer geen topdag.. Wink Sjans van een Sjonnie en een veeeeeel te gelikte man van achterin de veertig, maar toch goed voor mijn ego.. Wink
Edit: het waren drie GTs.. :o

Vanaf vandaag weer goed aan de gang, boodschappen gisteren al gedaan. Zo eens opstaan en ontbijten..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar za 21 mei 2011 - 22:27

Theedoosje schreef:Oh balen Applestar. Maar waarschijnlijk is dat volgende week er echt wel weer af. Dus geef de moed niet op smile

dat zal ongetwijfeld wel maar het is gewoon niet leuk om te zien als je zo je best doet Sad
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 22:29

applestar schreef:
Theedoosje schreef:Oh balen Applestar. Maar waarschijnlijk is dat volgende week er echt wel weer af. Dus geef de moed niet op smile

dat zal ongetwijfeld wel maar het is gewoon niet leuk om te zien als je zo je best doet Sad

Maar 0,4 is écht heel weinig, dat is er morgen misschien zelfs wel af. Dat is echt gewoon kleine variaties, zeker als je wat meer weegt..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:30

applestar schreef:
Theedoosje schreef:Oh balen Applestar. Maar waarschijnlijk is dat volgende week er echt wel weer af. Dus geef de moed niet op smile

dat zal ongetwijfeld wel maar het is gewoon niet leuk om te zien als je zo je best doet Sad

Nee ik weet het. Is ook niet leuk.


Antibes: haha ja voor je ego is dat altijd lekker die mannen :P En gisteren een ongezond dagje, vandaag weer een betere smile Komt goed zo te lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 22:32

Waren wel hoop ongezonde dagjes he deze week, dat mag ook wel gezegd worden. Anders lijkt het alsof ik mijn best niet eens hoef te doen van jullie.. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:46

haha Antibes :P

Ik ben overigens vandaag aan de groene thee. Heb net een kan gemaakt smile Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 22:51

Zo, ik zit aan de yoghurt + kleine banaan + handje bosbessen en een flesje water.. =)

Hierna eens douchen en ook een nuttige dag hebben, heb weer veel te erg de neiging de hele dag in mijn pyjama te hangen als ik vrij ben!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:15

Hahah ja ik ben ook nog in pyjama maar heb wel al wat huishoudelijke dingen gedaan. Moet straks nog even de woonkamer stofzuigen en opruimen en zo de was ophangen, dweilen en boodschappen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Schaapke za 21 mei 2011 - 23:59

Hai meiden!

Ik wil me hier ook aan komen melden, want ook ik moet méér dan 15 kilo afvallen.
Ik begin vanaf morgen met shakes en repen van Weight Care en wil dit de eerste 3 à 4 weken heel intensief volhouden en dan doorgaan met twee shakes/repen per dag en dan een 'gewone' avondmaaltijd.

Ik hoop hier steun en een soort stok achter de deur te kunnen vinden. Op het moment weet ik niet hoeveel ik weeg, maar ik vermoed rond de 125 kilo bij een lengte van 1.81 m.

Liefs Schaapke

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:22

Welkom Schaapke! Hier is een enorme steun van mensen. Ik heb er veel aan. Al heb ik nu al 2 weken dat het wat minder gaat met afvallen Wink Maar schrijf gerust mee. Succes met afvallen!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar zo 22 mei 2011 - 0:37

Nou ik heb net de eerste maaltijd reep van weight care op. Moest bekennen dat die best lekker was. hahah.
Verder heb netjes 1.l water op.

Heb net lekker een dvdtje gekeken op de bank want hier is het weer nou niet echt zo denderend.

Mijn eetlijstje tot nu toe:
ont: bakje yoghurt met een scheutje siroop
Td; 1l water
Lun: weightcare reep


@schaapke: Welkom en natuurlijk mag je meeschrijven. Wordt dit de eerste keer met weightcare of heb je dit wel eens eerder gedaan. Ik ben vandaag begonnen met 1 maaltijd te vervangen voor een weightcare reep of shake. Eerst maar eens kijken wat voor resultaat dit geeft en hoe mijn darmen hier op reageren nerd

applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes zo 22 mei 2011 - 0:42

Wie wil mij een lunch-schop geven? Ik heb geen honger, maar eigenlijk moet ik nu wel wat eten. Om elf ontbeten met yoghurt, dus nu eettijd en lunchtijd!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:45

Hop even wat eten ! Dat is belangrijk Wink *schop*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes zo 22 mei 2011 - 0:55

Twee zuurdesemboterhammen geroosterd met een dun laagje boursin en kwamkwammer! nerd

*knaagknaag
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:15

Smakelijk! Very Happy Goed dat je bent gaan eten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Schaapke zo 22 mei 2011 - 1:21

Ja, dit is de eerste keer dat ik ga (proberen) af te vallen met Weight Care. Heb er van verschillende kanten goede verhalen over gehoord. Daarnaast beweeg ik iedere week wel 2 à 3 keer (fietsen, wandelen).

Ik heb op dit moment nog niet echt een streefgewicht, juist ook omdat ik niet weet hoeveel ik weeg, maar ik wil sowieso onder de 100 uitkomen. Eerst ga ik maar eens streng voor mezelf zijn met Weight Care, zodat ik het aan mijn kleding merk dat ik afval en dan gaan we wegen...misschien een beetje een ontkenning?!

Wat is jullie streefgewicht en waar komen jullie vandaan? Of staat dat al ergens in dit topic?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:46

Ik heb kleinere doelen telkens. Ik was van de 116 naar 110 en nu onder de 100. EN uiteindelijke doel weet ik nog niet precies. Ik ga gewoon door tot ik denk ja dit is goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk zo 22 mei 2011 - 2:49

He dames!!

Ik ben enorm aan het uitbrakken van gister, we hadden de hele dag bruitloft van vrienden en het was echt zoooo fantastisch! Echt, het heeft alle verwachtingen overtroffen!!

Heb me natuurlijk niet echt goed gedragen qua eten en drinken(vooral dat drankgebruik merk ik nu, beetje koppijn, haha!) Maar het valt me nog heel hard mee hoor, en op zo'n dag moet je ook gewoon niet bezig zijn met eten en drinken, dat is geen doen.
Gisteravond ook de hele avond staan dansen, er was echt een supergoede band en we hebben met de hele vriendengroep(jaja, ook de mannen) bijna de hele avond staan dansen, echt super! Om half 3 lagen we in bed, moe en heeeeeel erg voldaan:-) En de bruid was echt supermooi, echt een plaatje!!

Ik ga de foto's van gisteravond bekijken die door de band zijn gemaakt, ben benieuwd!! Mischien plaats ik er nog wel een als er een leuke bijzit;)

Fijne zondag...........XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 3:24

Klinkt goed Puk Very Happy En je hebt ook veel gedanst lees ik dus beweging heb je ook gehad Wink Alleen jammer van de koppijn :P Ik ben wel benieuwd naar foto :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk zo 22 mei 2011 - 3:49

Theedoosje schreef:Klinkt goed Puk Very Happy En je hebt ook veel gedanst lees ik dus beweging heb je ook gehad Wink Alleen jammer van de koppijn :P Ik ben wel benieuwd naar foto :P

Ik zal er ff speciaal voor jou 1 uploaden, haha!
Hier waren we het bruidspaar aan het inpakken:-) Ik ben diegene met dat roze bloemetje in het haar, roze bolerootje en groen jurkje...

De bruid had trouwens 's avonds een anderen jurk aan dan overdag, overdag had ze echt een witte bruidsjurk aan met sleep, sluier etc. 's Avonds had ze zich omgekleed nadat alle avondgasten er waren.....toen droeg ze een paarse, zonder sleep etc. Erg leuk idee vond ik het! Zo kon ze lekker vrijuit dansen, zonder bang te zijn dat er iemand op haar sleep ging staan!

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Index
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 4:05

Oow wat leuk zeg Puk! Ook leuke jurk van haar en leuk idee smile Fjn dat ze dan lekker kon dansen Wink
En jij zag er ook leuk uit zover ik het zie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes zo 22 mei 2011 - 5:30

Mijn lijstje vandaag:

O: yoghurt + kleine banaan + paar bosbessen
L: twee zuurdesemboterhammen met dun laagje boursin en komkommer
T: vier Embarassed biscuitjes
A: griekse rondo van de AH + wokgroenten champignons/ui

Vanavond nog een banaan als tussendoortje en hardlopen.

Drinken staat nu op 1,5 liter water en heb net lekker een glas light 7up voor bij de tv gepakt..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 38 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum