Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 x 20 = 100 kilo afvallen

+3
bolus26
applestar
Antibes
7 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes wo 14 sep 2011 - 8:06

Wat:
Een afvaltopic voor een klein select groepje! Vergelijkbare doelen (20-25 kilo), vergelijkbare situaties (we gaan voor een gezond gewicht!) en een vergelijkbare aanpak (geen crashdieten).

Wie:
Naam Leeftijd Lengte Start Streef Huidig KWIJT
Antibes 23 1.81 96.0 75.0 - -
Applestar 20 1.71 93.8 72.8 - -
bolus26 25 1.70 93.0 68.0 - -
Inge 27 ? 99.2 75.0 - -
xxDila 23 1.75 92.0 70.0 - -


Meiden, als jullie even gegevens voor de tabel willen plaatsen? En wellicht een kort verhaaltje over hoe het zover gekomen is (als je wilt), wat je valkuilen zijn en hoe je het gaat doen. =)


Laatst aangepast door Antibes op do 15 sep 2011 - 7:42; in totaal 17 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes wo 14 sep 2011 - 8:21

Antibes: ik ben 23 en al enkele jaren te zwaar, eigenlijk sinds mijn depressie in mijn puberteit die gepaard ging met eetproblemen. Tussen zeg 16 en 18 ben ik van 63 kg naar 95 kg gegaan, bij een lengte van 1.81. Een paar jaar terug was ik er klaar mee en ben ik een aantal kilo afgevallen via een dietiste. Ik kwam toen onder de negentig en nam mezelf voor er nooit meer boven te komen. Op het moment weeg ik 96, dat betekent BMI = 29,3. Het begint een gewicht te worden dat niet gezond meer is en ik worstel al jaren met mijn figuur, kortom: ik ben er KLAAR mee.

Ik wil mijn levensstijl blijvend veranderen: weer regelmatiger en gezonder leven. Wat ik ga doen is regelmaat (dat is mijn valkuil), veel drinken (ben ik qua gewichtsschommelingen erg gevoelig voor), gezond eten en ik heb zondag mijn fears ge-faced en ik ben gaan zwemmen. HEERLIJK! Dus dat wil ik ook 3x per week aanhouden.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  applestar wo 14 sep 2011 - 8:58

Antibes, ik heb je berichtje gehad en ik doe hier ook graag mee! Ik zal morgen uitgebreid reageren en mij netjes voorstellen smile

Alvast voor het lijstje:

Naam: Applestar
Leeftijd: 20 jaar
Lengte: 1.71m
Start 93.0kg ( hoop ik )
Streef 72.8kg ( dan heb ik een gezond bmi )
Huidig: Weet ik morgen pas!
Kwijt -
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  bolus26 wo 14 sep 2011 - 9:32

ik snap even niet hoe ik het in de tabel kan krijgen

naam:bolus 26
leeftijd 25
lengte 170
start (met 95 maar ben er al 2 kwijt in dit topic dus)93
streef 68
huidig
kwijt

ik ben door stofwisselingsproblemen en schildklier e.d. heel veel aangekomen. In een half jaar 20 kilo en daarna nog bijna 10.
ging dus van maat 36/38 naar 44/46 in 6 maanden. Ben nu 5 jaar aan t rommelen met gezondheid. In april ben ik overspannen geraakt en heb ik na een maand thuis gezeten te hebben t werken weer opgebouwd.In die periode is mn lichaam goed tot rust gekomen (en met hulp van acupunctuur) en ik merk voor het eerst in 5 jaar dat ik weer af kan vallen al gaat het niet zo snel.

Ik val af door gezond te eten volgens het boek eet jezelf gezond,slank en gelukkig, aangezien deze eetstijl een positieve invloed op mn schildklier en stofwisseling heeft. verder fiets ik 2 a 3 keer per week naar mn werk (12 km heen en terug),ga ik op maandag aquarobicen en loop ik 1 a 2 keer hard volgens het slimrun programma.

omdat het niet zo snel gaat kan ik een beetje extra motivatie van hier wel gebruiken! Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes wo 14 sep 2011 - 9:46

Hoeft ook niet, ik houd hem wel bij! =)

Slik je ook schildkliermedicatie?

Ik zit op 125 ug thyrax en 12,5 liothyronine. Ook juist omdat mijn stofwisseling dus al tweedehands is, zou ik regelmaat aan moeten houden. Dat is voor mij het lastigst! Ik val wel af als ik mijn best doe, maar als ik mijn regelmaat dan weer kwijt ben en weer te weinig drink dan kom ik ook in no time weer een paar kg aan. Frustrerend!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Inge wo 14 sep 2011 - 9:54

Inge, 27 jaar, weeg nu 99,2 kilo en woog 121,5 :shock:
Ik ben aangekomen door medicatie, die ik uit voorzorg slikte vanwege familiair cholesterol. En ook een gedeelte doordat ik niet lekker in mijn vel zat doordat ik maar aan bleef komen en op een gegeven moment iets had van "zoek het maar uit"
Ik had maat 48/50 en nu 44/46


Wow Antibes, ben je gaan zwemmen... wat een overwinning voor jezelf denk ik? Heerlijk!
Ik ben ook gek op zwemmen. Heerlijk!
Ik zwem in ieder geval 1x in de week, soms 2x. Sta thuis op de crosstrainer en het sporten gaat bijna weer beginnen. 3x in de weken 1,5uur.
Ben nu weer hard aan de gang met afvallen maar sta een beetje stil.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes wo 14 sep 2011 - 10:07

Zal ik die 99.2 voor de tabel aanhouden als startgewicht vanaf nu weer? En waar streef je op het moment naar?

Inderdaad, was een hele overwinning. Had deze zomer voor het eerst weer een bikini gekocht, voor bij ons huisje in Frankrijk in de achtertuin. Toen ik weekendje naar Barcelona ging, gingen de anderen uit het hotel 's ochtends naar het strand en toen ben ik gewoon GEGAAN. Toen zondag hier mijn zus over dezelfde drempel heen gesleept en ik ben addicted haha! Gisteren wel helemaal vuurdoop overigens, kwam een jongen van mijn vereniging tegen: auw! laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Inge wo 14 sep 2011 - 10:21

Ja doe dit gewicht maar aanhouden ja.
Ik streef naar 75kilo

Super goed van je.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  xxDila wo 14 sep 2011 - 11:11

.


Laatst aangepast door xxDila op vr 9 nov 2012 - 4:16; in totaal 1 keer bewerkt
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes do 15 sep 2011 - 0:02

xxDila schreef:
Wat mij trouwens opviel is dat we allemaal rond hetzelfde gewicht zitten en in de buurt bij elkaars streef, dat maakt het echt leuker!

Antibes, heerlijk is dat gevoel he! Ik ben ook echt een waterrat. Op vakantie durfde ik altijd wel, was dan vaak alleen met familie, vriendinnen, vakantievrienden(die je daarna toch niet meer ziet), of mijn vriend die mij en mijn lichaam wel kent.. Maar ik durfde al jaren niet meer te zwemmen bij een meertje hier dichtbij. Teveel bekenden. Als ik mensen mijn gewicht vertellen geloven ze het vaak niet. Blijkbaar kan ik dat dus goed verbloemen met kleding, dus die angst voor zwemkleding werd alleen maar groter.
Ik heb dit jaar voor het eerst weer gezwommen bij dat meertje. Ik dacht, krijg allemaal maat de pestpokken, zo zie ik eruit en iedereen mag het weten. Toch voelde ik me daar nog wel wat ongemakkelijk!


Leuk hè! Heb trouwens net als bij Inge jouw huidige gewicht als startgewicht gezet. Is wel ok neem ik aan? Beginnen we allemaal ook op 0.

Zwemmen is echt heerlijk en volgens mij best goed qua cardio/spieren en je verbrandt nog extra voor je lichaamstemperatuur.. Wink Vind dat van jou helemaal knap, ik woon in Amsterdam dus dat is nog wel wat anoniemer dan het plaatselijke meertje..

Ik ga overigens morgen "beginnen", want vandaag wordt een rare dag qua eetlijstje bijhouden en ik weeg altijd op vrijdag. Kan ik mooi nog even boodschappen doen vanavond. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  xxDila do 15 sep 2011 - 4:32

.


Laatst aangepast door xxDila op vr 9 nov 2012 - 4:16; in totaal 1 keer bewerkt
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  applestar do 15 sep 2011 - 6:31

Hallo meiden!

Ik zal eerst eens even iets kort over mijzelf vertellen

Ik ben Applestar, 20 jaar jong en woon nog lekker thuis. Al zo lang ik weet ben ik sinds de pubertijd met mijn gewicht bezig. Ben altijd wel een beetje aan de zware/mollige kant geweest maar de laatste jaren loopt het de spuigaten uit. Ben al een paar keer een kilo of 7 afgevallen, maar elke keer als ik mijn motivatie verloor kwam dat er weer gelijk aan. Zo gaat het hier al jaren.
Bijna 3 jaar geleden begon ik te tobben met mijn maag en darmen en dit maakt het afvallen er niet makkelijker op. Helaas nu 3 jaar verder en de artsen weten nog steeds niet wat er ' mis' met mij is. Ik heb namelijk heel de dag door maagpijn en als ik wat gegeten heb, wordt dit alleen maar erger. Naast mijn maag zijn mijn darmen erg overgevoelig en heb ik PDS. Dit betekend voor mij dat ik om elk klein dingetje op de wc zit. Ook niet echt fijn.
Nu heb ik zelf al een lijst kunnen samenstellen met voedingsmiddelen waar ik echt niet tegen kan, en deze laat ik nu al staan. IK merk wel licht wat verschil maar nog niet optimaal.
Doordat ik zo gevoelig ben, heb ik per dag 40 gram vezels nodig, anders gaat het fout. maar waar vezels zijn, zijn koolhydraten en vetten en die heb ik eigenlijk weer niet nodig met het afvallen.
Erg lastig allemaal.

Mijn valkuilen zijn toch echt wel de weekenden. Door de weeks werk ik hele dagen en heb ik er totaal geen moeite mee om af te vallen maar ik het weekend ben ik thuis en dat is het soms erg lastig! Vooral chocolade kan ik niet weerstaan. Zeker als ik ongesteld ben. Nu heb ik met mijzelf afgesproken dat ik 1x per week iets lekkers mag. Wanneer, dat ligt eraan hoe de week loopt maar echt maar 1x per week.

Naast het letten op mijn voeding moet ik echt meer gaan sporten. Ik sport nu 1x per week maar dit moet echt naar 2x per week. Alleen ik ben altijd zo verrot als ik terug kom van werken en dan is de zin om te sporten ook erg ver te zoeken. Ik wil nu een sportschema gaan maken, per week. Waarin ik van te voren plan wanneer ik ga sporten en wanneer ik eventueel iets thuis doen. Denk aan buikspieroefeningen. Hopelijk helpt dit ook weer wat met afvallen.

mijn startgewicht in de tabel kan trouwens aangepast worden want ik ben afgelopen week aangekomen. Ik week nu 93.8kg. ondanks ik ben aangekomen, motiveerd dit mij juist weer om er extra voor te gaan en om nu eens van die extra kilo's af te komen.

Ik heb er heel veel zin in en ik geloop erin dat het ons gaat lukken!

Is het misschien een idee om onze eetlijstjes te posten zodat we elkaar kunnen helpen en steunen ? Ik schrijf het zelf al op in een schriftje en ik vind het erg prettig. Zo kan ik zien wanneer het goed gaat en wat ik eventueel kan verbeteren.

Zo, een heel verhaal geworden smile
liefs,
applestar
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes do 15 sep 2011 - 7:45

Heb hem aangepast! Dat sporten is lastig inderdaad, ik trek dat ook niet. Ik heb ook als ik kapot ben nagenoeg altijd hoofdpijn en sporten werkt dan helaas averechts. Maar zwemmen lukt me WEL als ik moe ben en vaak knap ik op zodra ik in het water lig. Is dat niets voor jou?

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes do 15 sep 2011 - 9:27

Zo, ik heb braaf boodschappen gedaan. Ga morgen lekker zalm met veeeeeel broccoli eten! Heb alleen morgenavond én zaterdagavond feestjes.. Sniff, waarom zitten er nou zoveel calorieën in alcohol!

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  xxDila do 15 sep 2011 - 9:52

Mijn eetlijstje van vandaag

o: niets, ik was pas laat wakker.. Embarassed
t: niets, zie boven
l: twee bruine boterhammen met kipfilet
t: sultana (2 stuks) + 2 blokjes milka tijdens de vergadering ( en ooh ik wilde die hele reep wel! laughcry )
d: snijbonen, aardappels & schnitzel
t: bakje wortels + appel

Drinken: 1 blikje V-energie (soort red bull, een slechte verslaving), heel veel thee, 2 glazen ijsthee.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes vr 16 sep 2011 - 0:04

Zo, ik ben mijn dag qua eten goed begonnen... =) Kon alleen mijn bed echt niet uitkomen, helemaal niet met een avond feesten in mijn achterhoofd, haha!

L: twee volkoren boterhammen met kipfilet en komkommer en een groot glas water

Ga nu zo lekker zwemmen en een appeltje mee voor op de terugweg. Ben benieuwd, ga eens baantjes tellen.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  applestar vr 16 sep 2011 - 4:31

Helle dames!

@antibes: Zwemmen klinkt wel leuk. Mijn collega vertelde mij vandaag dat zij aan aqua joggen doet. Klinkt wel leuk alleen voel mij nog niet echt goed in bikini. Ga denk eerst maar eens kijken of ik een proefles mee kan draaien ofzo

Hier vandaag niet zo super goede dag gehad. Heb vandaag een oreo koek op en een kitkat. Baal er dan weer enorm van dat ik het gedaan heb Sad Maargoed, kan er nu niet zo veel aan veranderen.
Verder heb ik wel netjes gegeten, alleen nog niet zo veel drinken op. Daar moet ik echt op gaan letten.

mijn eetlijstje:
Ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml melk
Td: 3 thee en 3 kaakjes
Lun: 2 boterhammen met rosbief banaan, glas melk en een glas icetea
Td: oreo koek, kitkat, appel en banaan en 3 glazen water


Ik ga morgen denk een balansdag houden om de schade een beetje te beperken!

Wilde ik morgen gaan sporten, hoorde ik van een collega dat ze de ruimte waar alle apparaten staan, gaan verbouwen. Nouja alles anders inrichten zodat er nog meer nieuwe apparaten bij kunnen.
Ik ga denk maar dit weekend veel buikspieroefeningen doen en vanaf maandag weer sporten in de sportschool.

Ik had voor mijzelf een sportschema opgesteld:
Maandag: Sporten sportschool/ buikspieroefeningen thuis
Dinsdag -
woensdag: Buikspieroefeningen thuis
Donderdag : buikspieroefeningen thuis/ buikspieroefeningen thuis
Vrijdag: -
Zaterdag: sporten sportschool
Zondag: buikspieroefeningen thuis

De maandag en donderdag ga ik om en om doen omdat ik de ene week tot half 7 werk en de andere week tot half 5. Zelf vind ik het niet fijn om nog te gaan sporten als ik pas half 7 klaar ben. Eer dat ik dan thuis ben, gegeten heb en omgekleed ben, zijn we alweer een uur verder ofzo.
Ik heb het zelf ook op papier gezet en op mijn slaapkamerdeur geplakt. Hopelijk motiveerd dit extra!
De buikspieroefeningen die ik thuis wil gaan doen, ga ik opbouwen. Ik doe nu denk ik zo'n 125 oefeningen per keer.
Nu doe ik het alleen nog maar op zondag maar ben van plan om het zoals in het schema staat aangegeven te doen.

Verder ben ik wezen shoppen vandaag. Ik wilde in eerste instantie niet omdat ik ga afvallen maar moet toch echt wat kleding hebben voor van de winter. Vorige winter had ik ook al niet zo veel dus alles wat ik had, is veel gedragen en nu eigenlijk gewoon op, niet meer mooi of gekrompen door het vele wassen.
Ben lekker naar de hm geweest en heb vooral wat basic shirtjes gekocht met lange mouwen en wat vestjes. Heb het bewust gedaan zodat het niet heel erg zonde is als het strakjes te 'groot' is. Heb genoeg sjaals, blazers en sieraden om die shirtjes weer op te pimpen!

Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend? hier staat niet echt heel iets bijzonders op de planning maar heb toch wel een to do lijstje gemaakt met dingen die nu echt eens moeten gebeuren en ik kan jullie zeggen dat het lijstje wel steeds langer wordt! Straks moet ik nog bijkomen van mijn weekend! hahah

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  bolus26 vr 16 sep 2011 - 6:20

goed schema applestar, lekker bezig zo!

ik heb geen medicatie voro deschildklier,kreeg hier veel allergische reactie op, nu met acupunctuur gaat het ook goed zonder bijwerkingen dus dat is fijn!

ik heb vandaag een handje chips op dus dat is jammer,voor de rest een goede dag zo!
van t weekend niet zo veel bijzonders
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Inge vr 16 sep 2011 - 7:14

Antibes, lekker gezwommen?

Applestar, schema ziet er goed uit.

Bolus, jammer van dat ene handje chips... maar dat is best te verwaarlozen. Je kan het ook bekijken als "Je hebt maar 1 handje genomen"

Hier gister en vandaag 2 goede dagen gehad.
Gisteravond lekker een stuk gaan lopen met een jongere van mijn werk.

Eetlijstje vandaag

O; magere franse kwark
T; 2 blokjes kaas
L; bietensalade (bietjes, walnoot, rode ui, fetakaas light)
T; eitje
D; veel groente, beetje kip en gele curry
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes vr 16 sep 2011 - 14:54

Zo, ik heb net drie dönerzaken genegeerd toen ik aangeschoten naar huis fietste! En ik heb maar drie wijntjes op! Aangeschoten omdat mijn kom-snert-avondeten al om vijf was, nu hongerig slapen!

Ben alleen niet meer aan het zwemmen toegekomen vandaag, maar die komt er het weekend SOWIESO! Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes vr 16 sep 2011 - 14:57

Inge: eet jij zo losse kwark als ontbijt? Vult dat?

Bolus: fijn dat het zonder medicatie te hanteren is. Ik ben stiekem ook niet écht blij met de emmers pillen die ik in mijn leven al naar binnen heb gewerkt, dus voor jou wel fijn dat het niet hoeft. Maja, ik heb gewoon die auto-immuun-aandoening en ik moet mijn hormonen toch hebben. Rolling Eyes
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  bolus26 vr 16 sep 2011 - 22:07

no ik had liever gehad dat mijn lichaam wel goed opmedicatie had gereageerd. Ben nu veel ziek geweest (en dik) maar goed,nu ik een balans gevonden heb met de acupunctuur is t ook wel lekker dat ik al die pillen nu niet hoef. Maar wel jammer dat de pondjes er zo moeilijk afgaan.

heb vanmorgen al een uurtje gesport dus de dag goed begonnen!
plan voor vandaag

O: volkoren rijstewafel met amandelpasta
t: appel
l: salade
d: mossels (gaan ergens eten dus maar geen friet nemen)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  applestar vr 16 sep 2011 - 23:04

Goedemorgen allemaal!

Hier is het weeken begonnen. Voor mij is het echt een valkuil dus ik hoop dat het goed gaat.
Vandaag is voor mij een balansdag en miscchien morgen ook wel.

Ga vandaag maar mijn to do lijstje afwerken want die wordt ook steeds maar langer en langer.
Vanavond ga ik oppassen met een vriendin. Meestal nemen we wat lekkers mee maar ik heb dr al ge-smst dat we voor vanvond maar iets van fruit moeten meenemen aangezien ik gisteravond ook al iets lekkers op heb!

liefs,
Samantha
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes vr 16 sep 2011 - 23:22

bolus26 schreef:no ik had liever gehad dat mijn lichaam wel goed opmedicatie had gereageerd. Ben nu veel ziek geweest (en dik) maar goed,nu ik een balans gevonden heb met de acupunctuur is t ook wel lekker dat ik al die pillen nu niet hoef. Maar wel jammer dat de pondjes er zo moeilijk afgaan.

heb vanmorgen al een uurtje gesport dus de dag goed begonnen!
plan voor vandaag

O: volkoren rijstewafel met amandelpasta
t: appel
l: salade
d: mossels (gaan ergens eten dus maar geen friet nemen)

Maar hormonaal zitten je waardes nu goed? Ik heb ook nog altijd klachten hoor en kom ook heel snel aan, pillen zijn ook de oplossing niet. Schildklier blijft gewoon lastig en de klachten vaag.. =(

Supergoed dat je al gesport hebt!

Ik kom net mijn bed uit, zo yoghurt met fruit. Denk dat ik een appel meeneem de stad in en vanavond zalm uit de oven + broccoli en dan weeeer een feestje.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Antibes vr 16 sep 2011 - 23:42

applestar schreef:

Ga vandaag maar mijn to do lijstje afwerken want die wordt ook steeds maar langer en langer.
Vanavond ga ik oppassen met een vriendin. Meestal nemen we wat lekkers mee maar ik heb dr al ge-smst dat we voor vanvond maar iets van fruit moeten meenemen aangezien ik gisteravond ook al iets lekkers op heb!


Goeie oplossing! En als je verschillende soorten en extra lekker fruit haalt, is het ook verwennerij! Frambozen of aardbeien en druiven ofzo.. Jammie!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

5 x 20 = 100 kilo afvallen Empty Re: 5 x 20 = 100 kilo afvallen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum