Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen Empty Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen

Bericht  remover27 wo 20 apr 2011 - 3:35

Omdat er zoveel verschillende afval topics zijn open ik maar een nieuwe. Zijn er mensen die net als mij nog een kilo of 5 a 6 af willen vallen? (ben er al bijna 7 afgevallen in 4 maanden)

Misschien leuk om er over te kletsen omdat het maar 5/6 kilo is en geen 15 zoals de meeste topics.

Mijn lengte is 1,73 en weeg 73,2 kilo dus bijna mijn lengte. Ik ga voor de 67/68 kilo.

wie doet er mee?

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen Empty Re: Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 4:31

Ik wil ook 5 kg kwijt.

Ruim een jaar geleden woog ik dat (door gezond eten en sporten).. Nu sport ik niet meer en hoppa die 5 zit er weer aan.

Nu wil ik weer (vooral voor de zomer) terug naar mijn streef van 57 kg. (vanmorgen was ik 61.5). Ik lijn niet, maar probeer gezond te eten rond de richtlijnen van amber albarda. Ik moet het echt van het sporten hebben om mijn lichaam te 'tonen' zeg maar. En meestal raak ik die 5 kg dan ook kwijt Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen Empty Re: Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen

Bericht  Sanne_86 wo 20 apr 2011 - 6:50

Ik doe ook mee!

Ik heb voor een paar maanden in Engeland gezeten en heb er niet al te gezond gegeten. Veel kant-en-klaar maaltijden en weinig groente. Ik wil dan ook graag weer een aantal kilo'tjes eraf hebben. Ik ben 1.79 en weeg nu 74.6. Het liefst wil ik weer terug naar de 68 kg.
Zetten we hier ook neer wat we op een dag gegeten hebben? Misschien stimuleert dat ook om gezonder te eten als je weet dat je het op het forum neer moet zetten :-P
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen Empty Re: Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum