Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  GJ030 za 3 dec 2011 - 7:43

Gezocht: meiden die willen afvallen (regio Utrecht)

Om weer lekker in m’n vel te zitten en me fit te voelen, wil ik gaan gaan afvallen (10 kilo ong.). Ik heb het eerder geprobeerd met behulp van een dietiste, en dit is redelijk goed gegaan. Het lijkt me echter gaaf om het met een groepje meiden te doen.

Het idee:
- Wekelijks contact per mail over je voortgang, of je je doelen hebt gehaald
- Een besloten facebookpagina waarop we recepten, ideeen, tips en inspirerende artikeltjes uitwisselen
- 1x per maand meeting om bij te kletsen, elkaars successen te vieren (!), tips uit te wisselen en elkaar te stimuleren om door te gaan etc.


Lijkt dit jou wat? Mail me! justme.gj@gmail.com

GJ030
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 8
Registratiedatum : 03-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 7:53

Maar waarom een besloten facebookpagina als je ook hier een topic hebt?

Ik woon wel in de buurt en ben wel aan het afvallen en ook ongeveer 10 kilo!

Edit: Bij een clubje van mensen in de zelfde regio denk ik eerder aan samen sporten en eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 8:19

Smikkell schreef:Maar waarom een besloten facebookpagina als je ook hier een topic hebt?

Ik woon wel in de buurt en ben wel aan het afvallen en ook ongeveer 10 kilo!

Edit: Bij een clubje van mensen in de zelfde regio denk ik eerder aan samen sporten en eten.

Ik snap het ook niet helemaal. Waarom regio Utrecht als het allemaal via FB gaat? Open hier een topic, er zijn er ook al een aantal waarbij je aan zou kunnen sluiten. Ik zit zelf ook in zo'n topic en het helpt toch wel Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  GJ030 za 3 dec 2011 - 8:37

Bij deze even een korte reactie op jullie berichtjes:

- Facebook vind ik laagdrempeliger dan een forum. Mocht echter iedereen het forum prettiger vinden, dan kan dat ook.
- Regio Utrecht is vanwege de '1 meeting per maand', dus het gaat zeker niet alleen via Facebook. Juist elkaar zien en elkaars successen vieren lijkt me stimulerend!

Edit: Met elkaar sporten en eten klinkt leuk!

GJ030
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 8
Registratiedatum : 03-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Terkina za 3 dec 2011 - 13:08

Met die opsomminglijstjes, lijkt dit me niet echt een gezellig clubje. Eerder een regime. (Niet dat ik me anders wilde aanmelden, maar viel me gewoon op...)
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 13:12

Terkina schreef:Met die opsomminglijstjes, lijkt dit me niet echt een gezellig clubje. Eerder een regime. (Niet dat ik me anders wilde aanmelden, maar viel me gewoon op...)
Eens.
Als ik het lees zie ik het eerder als een verplichting, dan als een leuk clubje. Maar dat kan ook door de manier van schrijven komen, want het idee zelf is zo slecht nog niet! Op dat facebook na.

Ik houd veel meer van vrijblijvende dingen eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Terkina za 3 dec 2011 - 13:22

Maar hoe vier je elkaar successen dan? Als je samen wilt afvallen doe je dat vast niet met wat lekkers te drinken/eten...
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 13:25

Terkina schreef:Maar hoe vier je elkaar successen dan? Als je samen wilt afvallen doe je dat vast niet met wat lekkers te drinken/eten...
Dat dacht ik dus ook... Maar er zijn vast ook andere manieren om iets 'te vieren'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Terkina za 3 dec 2011 - 13:34

Iets vieren = taart eten, of chocolade of ... Anders valt er niets te vieren Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) 166342
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 13:36

Terkina schreef:Iets vieren = taart eten, of chocolade of ... Anders valt er niets te vieren Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) 166342
Wat doe jij eigenlijk in dit topic? Je zei laatst zelf dat je geen tieten meer had. Ga taart eten ofzo Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Terkina za 3 dec 2011 - 13:41

Ja, ik ben een beetje misplaatst in dit topic. Maar ik opende hem, omdat ik benieuwd was waarom speciaal omgeving Utrecht. En tja, toen kon ik mijn commentaar(t) niet voor me houden... Ik wil helemaal niet afvallen (liever een paar kilo eraan), dus.. als ik trek heb, dan eet ik ook echt wel taart ofzo. Ook als er niets te vieren valt. ;-)


Laatst aangepast door Terkina op za 3 dec 2011 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 13:42

Terkina schreef:Ja, ik ben een beetje misplaatst in dit topic. Maar ik opende hem, omdat ik beniewd was waarom speciaal omgeving Utrecht. En tja, toen kon ik mijn commentaar(t) niet voor me houden... Ik wil helemaal niet afvallen (liever een paar kilo eraan), dus.. als ik trek heb, dan eet ik ook echt wel taart ofzo. Ook als er niets te vieren valt. ;-)
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  GJ030 zo 4 dec 2011 - 0:50

Jammer dat m'n berichtje op sommigen nogal regime-achtig overkomt. Dat is absoluut niet m'n bedoeling. 't Is juist m'n bedoeling om met elkaar stappen in de door jou gewenste richting te zetten, op een positieve manier. Dus mochten er nog meiden zijn die dat aanspreekt: mail vooral!

Wat betreft het vieren van successen: daar zijn voldoende (verantwoorde) manieren voor te bedenken! Juist voor mensen die willen afvallen is het ook belangrijk om te ontdekken op welke manier je jezelf nog meer kunt belonen dan snoep en chocola smile Dus 't lijkt me tof om daar met elkaar naar op zoek te gaan!


GJ030
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 8
Registratiedatum : 03-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht) Empty Re: Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum