Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 0:00

Appeltje wat goed!! Very Happy Super is dat he Very Happy Het gevoel dat je zo nog wel meer af gaat vallen heerlijk!

Hier vandaag een snoepdag> mini magnumpje, beetje chips al op :O Dus vandaag bombaardeer ik als de dag van het slechte eten :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge wo 13 apr 2011 - 0:54

appeltje wat fijn!!! dat is idd een mooie motivatie.

Girli, ik heb ook een 2e hands crosstrainer gekocht, via een collega van mijn moeder. oei lekker B&J ijs... maareh 1 bolletje ijs valt wel mee qua zondigen hoor Wink dat is gewoon een lekker extraatje smile

Mijn eetlijstje van gister was:
O; 1 volkoren bhm halvarine kipfilet
L; 2 volkoren bhm halvarine 30+ kaas en beetje ketchup
T; 1 volkoren bhm halvarine kipfilet
D; tartaartje, wokgroente en 1 schep bami (op mijn werk aten ze bami dus heb zelf tartaar en wokgroente gehaald om het wat gezonder te maken... wilde eigenlijk ipv de bami zilvervliesrijst doen, maar had een gesprek van 16.00uur tot 17.30uur en mijn collega had al heel lief mijn tartaar en wokgroente bereidt dus heb er makkelijk een schep bami bijgenomen)
A; druiven en een klein schaaltje optimel kwark.

Heb gruwelijke last van mijn nek Sad heel vervelend, dus heb maar even een pittenkussentje in mijn nek. Vanavond slaapdienst op mijn werk en daarna teamvergadering Sad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 1:00

Inge je bent goed bezig jij Very Happy En lief van je collega smile
Wel balen van je nek zeg Sad Vervelend dat je dan ook nog vergadering hebt. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss wo 13 apr 2011 - 4:07

Hier gaat ie best lekker, weegschaal gaf vanmorgen -1,9 aan! smile (en daarmee sinds januari ongeveer -4,5 geloof ik) Mijn eerste doel, -5 kilo, komt dus steeds meer in zicht. Heb vanmorgen wel een (zelfgebakken) cakeje gehad van een kind uit mn klas, maar ik vond dat dat wel een keer kon. Ik merk dat mn broeken iets wijder gaan zitten en vind dat een heerlijk gevoel! (behalve als ze straks echt te wijd zitten en het er niet meer uitziet haha, maar nu loop ik op de zaken vooruit)

@ BR (volgens mij): wow, jij bent veel afgevallen in een week! Hoe kan dat & is dat wel gezond? Ben ff nieuwsgierig!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge wo 13 apr 2011 - 4:15

Bliss, cake staat in het voorkeurs lijstje die ik gekregen heb van de diëtiste. Dus zal niet bijster slecht zijn voor een keertje. Netjes hoor, je 1e 5 kilo eraf komt heel dichtbij.
Ik viel in mijn eerste week ook veel af (is voornamelijk vocht, maar eraf is eraf :p)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 4:21

Bliss lekker dat je bijna je 1e doel hebt! En 1 cakeje is niet erg hoor Very Happy Hoop dat je er van genoten hebt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli wo 13 apr 2011 - 6:56

Inge schreef:Bliss, cake staat in het voorkeurs lijstje die ik gekregen heb van de diëtiste. Dus zal niet bijster slecht zijn voor een keertje. Netjes hoor, je 1e 5 kilo eraf komt heel dichtbij.
Ik viel in mijn eerste week ook veel af (is voornamelijk vocht, maar eraf is eraf :p)
Hoe val je vocht af? Dat klinkt zo raar.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:52

Ik had een bericht getypt en gereageerd maar die is weg Idea

Bliss wat goed!! Hopelijk heb je inderdaad lekker genoten van je cakeje smile

Inge wat vervelend dat je zo'n last hebt van je nek, zeker als je dan niet in je eigen bedje kunt slapen.

Mijn eetlijstje van vandaag:

Ontbijt/Lunch: 2 beschuitjes met hagelslag/muisjes, 3 crackers met 30 + kaas/kipfilet, suikervrije appel/peren stroop

Tussendoor: Aardbeitjes met zoetstof

Avondeten: Volkoren pasta met mager gehakt/tomaten/paprika/kaas (ik vond het echt niet lekker dus heb maar heel weinig op)

Tussendoor: nog niks maar ik heb hongerrr dus ik maak denk ik warme banaan met optimel vanillevla.

Als ik het zo zie heb ik heel weinig gegeten. Ik heb een soort tik dat wanneer ik een vrije dag heb, moet ik eerst alle huishoudelijke dingetjes doen voor ik mag ontbijten. En toen was het al 1 uur voor ik ging eten. De volgende keer dus even anders doen. Hoe was jullie dag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli wo 13 apr 2011 - 9:58

Kijken jullie ook naar al die programma's? Superdik/superdun (rtl4), afvallers xxl (sbs6)?

Ik vind het zelf wel confronterend. Wat vinden jullie?

*edit* Ik heb ook de eerste stap gezet richting een stepapparaat! Mijn zus heeft er eentje die ze ook al op marktplaats had gezet, dus ben benieuwd wat ze van mij wil hebben ervoor. Ik kan dat ding niet met de trein meenemen en ze komen binnenkort met de auto, dus dat is dan gelijk een goede mogelijkheid om dat ding hier te brengen yeah. Spannend en angstig tegelijk.


Laatst aangepast door girli op wo 13 apr 2011 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge wo 13 apr 2011 - 10:00

Nope, ik kijk het niet... voornamlijk omdat ik dan meestal aan het werk ben.

girli schreef:
Inge schreef:Ik viel in mijn eerste week ook veel af (is voornamelijk vocht, maar eraf is eraf :p)
Hoe val je vocht af? Dat klinkt zo raar.
veel drinken en dus veel naar het toilet Wink
vocht is het eerste wat je kwijt raakt als je af gaat vallen. Ik merk het ook in mijn gewicht als ik een dag niet voldoende gedronken heb
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli wo 13 apr 2011 - 10:03

Inge schreef:Nope, ik kijk het niet... voornamlijk omdat ik dan meestal aan het werk ben.

girli schreef:
Inge schreef:Ik viel in mijn eerste week ook veel af (is voornamelijk vocht, maar eraf is eraf :p)
Hoe val je vocht af? Dat klinkt zo raar.
veel drinken en dus veel naar het toilet Wink
vocht is het eerste wat je kwijt raakt als je af gaat vallen. Ik merk het ook in mijn gewicht als ik een dag niet voldoende gedronken heb
Maar dat zou juist slecht voor mij zijn, want ik heb al zo weinig vocht in mijn lichaam. Dan moet dat er ook juist niet uit. Of zeg ik dan iets heel raars?

Wat merk je dan als je niet voldoende hebt gedronken?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge wo 13 apr 2011 - 20:24

girli schreef:
Inge schreef:Nope, ik kijk het niet... voornamlijk omdat ik dan meestal aan het werk ben.

girli schreef:
Inge schreef:Ik viel in mijn eerste week ook veel af (is voornamelijk vocht, maar eraf is eraf :p)
Hoe val je vocht af? Dat klinkt zo raar.
veel drinken en dus veel naar het toilet Wink
vocht is het eerste wat je kwijt raakt als je af gaat vallen. Ik merk het ook in mijn gewicht als ik een dag niet voldoende gedronken heb
Maar dat zou juist slecht voor mij zijn, want ik heb al zo weinig vocht in mijn lichaam. Dan moet dat er ook juist niet uit. Of zeg ik dan iets heel raars?

Wat merk je dan als je niet voldoende hebt gedronken?
geldt volgens mij voornamelijk als je echt te zwaar bent, denk ik? (weet ik niet zeker)
geen idee hoe dat zit met te weinig vocht?
Als je niet genoeg drinkt merk je dat aan de kleur van urine die is donkerder, zelf voel ik mij dan ook minder fit die dag en ik merk het in gewicht.
te weinig vocht heb je volgens mij juist in je lichaam als je te weinig drinkt, je plast namelijk ook niet alles uit.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Aagje! wo 13 apr 2011 - 22:40

Ik kijk nooit naar die programma's omdat ik ze niet leuk vind haha!

Ik merk het ook altijd hoor als ik te weinig drink. Hoofdpijn en op de weegschaal smile
Maar moet mezelf wel dwingen om te drinken, het zit nog niet echt in mijn systeem zeg maar!

Gister had ik slechte dag. Paar lekkere dingen op Sad

Heb ook de thee gekocht van zonnatura wist niet dat het bestond haha. Was bang dat ie niet lekker zou zijn, maar valt mee!

Zit op me iPhone dus kan niet makkelijk terug kijken om persoonlijk te reageren, sorry!

Gezonde dag weer allemaal
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 14 apr 2011 - 2:54

Ik vind die zonnatura thee ook echt heel erg lekker trouwens smile je mag wel maar 3 kopjes per dag
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Penny Blossom do 14 apr 2011 - 2:57

@Girli: Ik kijk die programma's op tv niet meer. Voor mij heeft dat voor zoveel 'tegenstrijdigheden' gezorgd dat ik eigenlijk niet meer wist wat goed voor mij was en niet. Want Sonja zegt dit, Frank zegt dat.....

@All:
Ben vandaag naar school geweest en kan dan redelijk strak een lijstje volgen:
O: Brinta met halfvolle melk + zoetstof
T: Appel + flesje water
T: Droge crackertjes (Zo'n lu pakje met gedroogde tomaat)
L: 3 bruine boterhammen, 1 met kaas en 2 met vlees en optimel
T: yoghurt met verse aardbeien en zoetstof.

Zometeen nog wat drinken en dan koken. We eten vanavond pastapesto met kip en salade. Misschien dat ik vanavond nog even ga sporten.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:50

BlackRabbit schreef:@Girli: Ik kijk die programma's op tv niet meer. Voor mij heeft dat voor zoveel 'tegenstrijdigheden' gezorgd dat ik eigenlijk niet meer wist wat goed voor mij was en niet. Want Sonja zegt dit, Frank zegt dat.....

@All:
Ben vandaag naar school geweest en kan dan redelijk strak een lijstje volgen:
O: Brinta met halfvolle melk + zoetstof
T: Appel + flesje water
T: Droge crackertjes (Zo'n lu pakje met gedroogde tomaat)
L: 3 bruine boterhammen, 1 met kaas en 2 met vlees en optimel
T: yoghurt met verse aardbeien en zoetstof.

Zometeen nog wat drinken en dan koken. We eten vanavond pastapesto met kip en salade. Misschien dat ik vanavond nog even ga sporten.

Wat een goed lijstje BR! Ik ga ook Brinta kopen, vind dat af en toe zooooo lekker!

Ik kijk ook niet naar die afval programma's. Als ik alleen al dat hoofd van Sonja Bakker zie krijg ik al de neiging om haar te krabben. Ik vind dat zo'n onuitstaanbaar persoon, ze verkoopt ook echt onzin! Niet alles misschien maar wel veel. Ben geen Sonja fan :P

Ik heb ook die thee gekocht, zag wel dat je het langzaam moest opbouwen en bij je maaltijd moest drinken.. Ben benieuwd of het me gaat helpen. Vind het iig geen vieze thee smile

Annie: een paar lekkere dingen geeft niet! Als je basis maar goed is Very Happy

@ All: ik drink nog steeds veel te weinig, ik moet mezelf echt dwingen om meer te drinken maar vind dat erg lastig. Als ik op school ben gaat dat op een of andere manier veel beter maar daar ben ik bijna nooit meer dus dat schiet niet op Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar do 14 apr 2011 - 4:06

Nou, hier ben ik ook weer.

Vandaag was geen beste dag voor mij, eigenlijk een slechte Sad ik baal echt verschrikkelijk ) maarja, ik kan het nu niet meer veranderen. Volgensmij heb ik vandaag alles wat ik kon vinden gegeten. Heb ook niet echt een eetlijstje voor vandaag en als ik die zou maken kan je er volgens mij een boek van schrijven Wink

Ben wel trots op mijzelf dat het gisteravond tijdens de film wel goed ging. Heb wel een flesje cola op en wat popcorn maar verder op de dag ben ik streng voor mijzelf geweest.
De film is trouwens echt een aanrader: Alle Tijd, een film met paul de leeuw.

Helaas hadden we toen we weer weg wilde auto pech, de auto wilde niet meer starten. Toen wij de ANWB belde, waren zij te beroerd om ons te helpen omdat wij de auto van iemands oma hadden confused Na een uur! wachten in de kou kwam er gelukkig iemand langs met startkabels en die heeft ons geholpen om de auto weer aan de praat te krijgen.
Ik was helemaal verkleumt toen ik thuis kwam. Heb ook maar iets van 5 ur geslapen vannacht want mijn wekker ging weer vroeg.

Wat ik mezelf nog afvroeg is hoe gaan jullie om als je een vreetbui hebt? ik kan mijzelf echt geen halt toeroepen en daar baal ik van Sad want dat wil ik wet kunnen

Ik weet in iedergeval dat ik vanavond heel veel buikspieren ga doen!

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 6:23

applestar schreef:Nou, hier ben ik ook weer.

Vandaag was geen beste dag voor mij, eigenlijk een slechte Sad ik baal echt verschrikkelijk ) maarja, ik kan het nu niet meer veranderen. Volgensmij heb ik vandaag alles wat ik kon vinden gegeten. Heb ook niet echt een eetlijstje voor vandaag en als ik die zou maken kan je er volgens mij een boek van schrijven Wink

Ben wel trots op mijzelf dat het gisteravond tijdens de film wel goed ging. Heb wel een flesje cola op en wat popcorn maar verder op de dag ben ik streng voor mijzelf geweest.
De film is trouwens echt een aanrader: Alle Tijd, een film met paul de leeuw.

Helaas hadden we toen we weer weg wilde auto pech, de auto wilde niet meer starten. Toen wij de ANWB belde, waren zij te beroerd om ons te helpen omdat wij de auto van iemands oma hadden confused Na een uur! wachten in de kou kwam er gelukkig iemand langs met startkabels en die heeft ons geholpen om de auto weer aan de praat te krijgen.
Ik was helemaal verkleumt toen ik thuis kwam. Heb ook maar iets van 5 ur geslapen vannacht want mijn wekker ging weer vroeg.

Wat ik mezelf nog afvroeg is hoe gaan jullie om als je een vreetbui hebt? ik kan mijzelf echt geen halt toeroepen en daar baal ik van Sad want dat wil ik wet kunnen

Ik weet in iedergeval dat ik vanavond heel veel buikspieren ga doen!

liefs,

Oh lieve applestar! Wat een logisch gevolg. Vervelende afsluiting van je avond, weinig geslapen.. Dan krijg ik zelf ook meer last van vreetbuien. Ik vind het zelf dan ook lastig om me een halt toe te roepen. Ik mag van mezelf 1 dag in de week 'eten wat ik wil'. Dus frietjes/chips/chocola ofzo. Niet dat ik dan heel de dag door loop te eten maar ik mag dan s avonds lekker snoepen. Daardoor kan ik het meestal wel volhouden tot die dag. Maar je bent de rest van de week zo goed bezig dat het echt niet erg is als het een dagje minder gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 14 apr 2011 - 6:27

Appeltje, klopt idd... hoewel ik meteen vanaf het begin af aan 3 kopjes gedaan heb. Ik drink er 3 bij mijn ontbijt.
Bij de AH heb je hele lekkere groene thee (met sinasappel, papaja, meloen en aloe vera) -> misschien is dat een tip voor je om iets meer te drinken. en verder gewoon flesje water meenemen en drinken.

Applestar, ik heb nog geen vreetbui gehad eigenlijk... hoewel 1 verjaardag gehad van een vriendin die bij een chocoladewinkel werkt en die had allemaal onwijs lekkere hapjes op haar verjaardag. Toen kon ik echt geen maat houden en heb ik veel gegeten. Maar verder nog geen last van gehad eigenlijk.
Enkel dat ik wel eens 2 zakjes snack a jack heb genomen ipv 1 of en een zakje snack a jack en stukjes kaas met chilisaus...
Balen van de autopech zeg Sad
Doop dit om tot je slechte dag in de week en ga er weer vol tegen aan. Ik mag van mijzelf 1 dag in de week zondigen

Eetlijstje vandaag
O; 1 bhm margarine kipfilet, 3 koppen zonnatura thee, 1 kop groene thee
T; behoorlijk wat druiven, 1 kop zoethout thee, 2 koppen groene thee
L; 2 bhm halvarine, kipfilet glas optimel, glas groene thee
T; 1 bhm halvarine, kipfilet, banaan, 1 kop thee, 1/2 L water
B; cardio + 1/2 L water
A; volkoren macaroni met gehakt, groente en rode saus van tomatenpuree en kruiden. klein handje pijnboompitten

Nog steeds last van mijn nek, dus met sporten rustig aan gedaan, werd snel duizelig. Als eerst op de crosstrainer gestaan, ipv 30minuten maar 12 minuten vol gehouden toen was ik ook echt duizelig en maar gestopt. Daarna rustig aan gedaan
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar do 14 apr 2011 - 7:21

ik heb toch welweer lekker gezond gegeten. een tartaartje met wat sla. en heb net een bakje yogurt met aarbeien op. ook heb ik al 250 buikspieroefeningen gedaan dus ik hoop dat ik nu weer een beetje in de goede afval flow zit. gelukkig ben ik morgen vrij en heb ik een extra dag weekend dus kan ik even heerlijk bijkomen.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Penny Blossom do 14 apr 2011 - 7:46

@Applestar: Ohh balen zeg van die autopech. En logisch dat je een vreetbui krijgt de volgende dag. Eerst stress en balen, dan te weinig slaap.... ik zou ook gaan snaaien. Momenteel heb ik nog geen snaaidag gehad. Ik eet heel bewust mijn maaltijden en tussendoortjes. Als ik 's avonds dan nog een tussendoortje mag dan neem ik vaak iets wat ik lekker vind. Japanse mix (mag toevallig van de dietiste alleen dan zonder de nootjes maar die eet ik toch nerd), toastjes met filet american, blokje kaas. Af en toe kan dat echt geen kwaad.

@All: ik lees iets over thee, maar kan het niet terug vinden. Lees ik erovereen?
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar do 14 apr 2011 - 8:11

het doet me goed dat jullie zo positief blijven als ik vertel dat het bij mij minder is gegaan. thanks ladies! mijn zelfvrouwn stijgt ook weer omhoog Wink
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 14 apr 2011 - 8:54

BlackRabbit schreef:

@All: ik lees iets over thee, maar kan het niet terug vinden. Lees ik erovereen?
Zonnatura thee ideaal gewicht (mag je 3 kopjes per dag... is ook lekkere thee)
Pu erth thee, is een chinese gezondheidsthee die ook "helpt' bij het afvallen
groene thee, werkt ook goed bij afvallen

Of het echt echt helpt geen idee? maar voor mijn gevoel wel smile
Groene thee is nu wel pas van gezegd dat je meer afvalt als je groene thee drinkt bij je dieet / gezonde eetpatroon

ik drink per dag 1/2 L zonnatura thee, 1/2 L pu erth thee en 1/2 L groene thee
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss do 14 apr 2011 - 9:28

Hmm misschien moet ik ook eens van die thee gaan proberen.

Ik heb net flink gezondigd trouwens! Was uit eten met een vriend en zijn vriendin, erg gezellig, maar wel drie gangen gegeten! Daar zat ook een héérlijk toetje bij met ijs en slagroom en caramelsaus én stroopwafelkruimels! Very Happy Morgen maar weer ff goed opletten Wink

Ik ga slapen, welterusten allemaal!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar do 14 apr 2011 - 20:47

Goed nieuws hier! Ik stond vanmorgen weer op de weegschaal en er is weer 0,5kg af:) ik weeg nu 95,2kg. Heb gewoon een soort van opgelucht omdat gister zo slecht ging. En ik heb bijna mijn eerste doel behaald. Ik hoop zo dat ik volgende week onder de 95 zit.....
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 20 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum