Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 3:07

Ik heb gezien dat er al een aantal onderwerpen zijn over afvallen, maar vaak willen meiden daar maar een 'paar' kilo afvallen. Nu zou ik graag met meiden de strijd aan willen gaan tegen 15 kilo of meer.

Ikzelf zou graag 15-20 kilo afvallen en begin hier vanaf maandag mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 3:17

Ik ben zelf bezig met afvallen en ben nu bijna 15 kilo kwijt. Zit op -14,6
Wil er nog zeker wel 15 af smile

Ben aangekomen door medicatie, met de medicatie gestopt en nu bezig met gezond eten en 2x per week sporten in de sportschool + 1x in de week zwemmen.

Succes vanaf maandag, hoe wil je die 15 a 20 kilo kwijt raken?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 3:22

Dat is erg knap, Inge. Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
Ikzelf wil gezonder gaan eten, meer gaan bewegen en niet meer snoepen. Snoepen is mijn boosdoener en dan vooral chocolade.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 3:31

Vorig jaar heb ik een tijdje dr Frank gedaan, daar ben ik 6 kilo mee afgevallen, daar eigenlijk weer mee gestopt (ging op vakantie en daarna kwamen de feestdagen enzo Very Happy)
Toen ben ik na mijn verjaardag op 14 januari weer 2 weken begonnen met dr Frank, toen 2 kilo afgevallen en sinds 31-1 volg ik een sportprogramma via fysiosportschool en heb je 1x in de 4 weken ook dietistebegeleiding. Vanaf toen ben ik 7,6 kilo afgevallen.

Gezond eten
O; 2 volkoren boterhammen met halvarine en mager beleg
T; stuk fruit
L; 2 volkoren boterhammen met halvarine en mager beleg, glas optimel (hou niet van melk)
T; stuk fruit
D; 75 gr vlees, 200gr groente, 2 opscheplepels volkoren pasta / zilvervlies rijst of 3 aardappels (maak bij de pasta een zelfgemaakte saus van tomatenblokjes met kruiden en bij de rijst van ketchup, sojasaus, kruiden)
Later op de avond een bakje optimel yoghurt / kwark
en in het weekend een zakje snack a jacks smile
Owja en veel water drinken en thee.
Zelf drink ik elke dag 3 koppen ideaal gewicht thee van zonnatura, 3 koppen pu erth thee (chineze gezondsheidsthee die schijnt te 'helpen' bij afvallen) en verder groene thee

Ik doe 2x in de week cardio 5 kwartier. 1x in de week zwemmen en verder vaker de fiets pakken of stuk lopen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 8:48

Ik wil wel veel meer afvallen:P Maar ben al goed op weg al zeg ik het zelf. Ik weet niet of ik veel ga posten hier maar ik zie wel.
Ik sport tegenwoordig bijna elke dag half uurtje op de hometrainer (voorheen deed ik niks aan extra beweging), ik kies bewust voor mjn broodbeleg en tussendoortjes en eet tussendoortjes ook met mate.
Hierdoor ben ik nu in 7 weken 4,5kg kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:34

Theedoosje schreef:Ik wil wel veel meer afvallen:P Maar ben al goed op weg al zeg ik het zelf. Ik weet niet of ik veel ga posten hier maar ik zie wel.
Ik sport tegenwoordig bijna elke dag half uurtje op de hometrainer (voorheen deed ik niks aan extra beweging), ik kies bewust voor mjn broodbeleg en tussendoortjes en eet tussendoortjes ook met mate.
Hierdoor ben ik nu in 7 weken 4,5kg kwijt.

Ik wil in totaal zo'n 20 kilo kwijt maar vind dit echt heel erg lastig. Ik ben 1,83 en heb maat 44 onder en 42 boven. Heb me ook aangemeld in het andere topic maar zag toen inderdaad dat iedereen daar maar een paar kilootjes kwijt wil. Ik wil een aantal richtlijnen uit het boek van Amber Albarda gaan volgen, hier voel ik me goed bij. Ik hoop dat dit een actief topic wordt want ik heb die motivatie wel echt nodig Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:36

Ik wil in totaal ook nog wel minstens 20 kwijt. Maar liefst meer. Ben nu namelijk 111,8 kg bij 1.65. Veel te zwaar dus.
Maar ik neem stapjes telkens. Mijn doel is nu onder de 110 te komen. En daar ben ik bijna Wink

Amber ken ik niet, ik volg mijn eigen patroon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:14

Theedoosje schreef:Ik wil in totaal ook nog wel minstens 20 kwijt. Maar liefst meer. Ben nu namelijk 111,8 kg bij 1.65. Veel te zwaar dus.
Maar ik neem stapjes telkens. Mijn doel is nu onder de 110 te komen. En daar ben ik bijna Wink

Amber ken ik niet, ik volg mijn eigen patroon.

Wat goed van jou! Ik ben (ongeveer? Heb de weegschaal vermeden de laatste weken) 103 bij 1,83, ook veel te zwaar dus. Goed dat je je eigen patroon hebt, ik heb het boek van Amber gelezen en vind veel erg overdreven maar sommige dingen vind ik wel fijn. Ik wil idd ook stapjes doen want anders lukt het me niet. Ik wil beginnen met onder de 100 en dan onder de 95 etc. Onder de 90 ben ik al heel erg blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:16

Dank je smile

Kwam jij nou uit omg Eindhoven?
Ik hoop dat jij ook een ritme en patroon vind om af te vallen. En niet te grote doelen stellen, blijf je vaak gemotiveerder door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 10:25

Theedoosje, dat was ook mijn 1e doel en daar zit ik nu 3kilo onder. Ben nu onderweg naar mijn 2e doel!
Wat is jouw eigen patroon?
Heb zelf een crosstrainer thuis, op de sportschool sta ik daar nu een half uur op 2x in de week, maar thuis 'vergeet' ik de crosstrainer elke keer

Appeltje, ik vind dat Amber idd best goede dingen heeft, tenminste van wat ik wel eens gelezen heb.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:27

Theedoosje schreef:Dank je smile

Kwam jij nou uit omg Eindhoven?
Ik hoop dat jij ook een ritme en patroon vind om af te vallen. En niet te grote doelen stellen, blijf je vaak gemotiveerder door.

Ja ik woon in B.est smile. Ik hoop het ook, we gaan beginnen met onder de 100. Moet lukken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:31

Goed bezig Inge!

Mijn patroon:

Ontbijt: 2 dubbele boterhammen met kipfilet, linessa jam, stroop of vruchtenhagel etc. + water
Tussendoor: verschillend + water
Lunch: 1 dubbele boterham en 1 enkele met hetzelfde soort beleg als ontbijt Wink + water
Tussendoor: wisselend + water
Diner: Ook dat is verschillend, maar ik let er op niet te vaak ongezond te doen en meer groentes te eten en magerder vlees.
Tussendoor: beschuitje of fruit of yoghurt

Tussendoortje neem ik net zoals het is zeg maar. Heel soms op het werk eet ik wat lekkers maar dan eet ik later op de dag geen tussendoortje of iig fruit of zo.

En dus elke dag (mits ik kan, en dat is wel bijna elke avond tot nu toe) op de hometrainer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:31

appeltje schreef:
Theedoosje schreef:Dank je smile

Kwam jij nou uit omg Eindhoven?
Ik hoop dat jij ook een ritme en patroon vind om af te vallen. En niet te grote doelen stellen, blijf je vaak gemotiveerder door.

Ja ik woon in B.est smile. Ik hoop het ook, we gaan beginnen met onder de 100. Moet lukken!

Oh oke ja dacht ik al doordat je je aan had gemeld eerst voor de meeting Eindhoven toch? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:33

Ik ga vanaf de eerste maandag van april (4 april dus) beginnen met Sonja Bakker. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het gaat en ik hoop zo hard dat ik het vol kan houden! Ik hoop dat dit topic ook wat motivatie geeft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:33

Oow en INGE dat vergeten van de hometrainer had ik eerst ook. Maar nu heb ik er voor gekozen om het onder GTST te doen en door de weeks om dezelfde tijd onder ander programma. De regelmaat werkt voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:34

Sushi> als ik vragen mag, hoeveel wil jij kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 10:42

Theedoosje; de crosstrainer staat boven en hebben op die kamer geen kabelaansluiting... dat zou ik ook wel een ideale oplossing vinden voor de dagen dat ik niet in de avonden werk.
Mijn eetlijstje lijkt idd wel beetje op die van jou.
1x in de week mag ik in ieder geval iets lekkers en zondig ik iets
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:45

Oh ja dat is dan lastiger Inge.
En jaaaaaa dat doe ik ook in principe. 1 x chips bijvoorbeeld. Al eet ik soms tussendoor op het werk wel een koekje of zo maar eet nu meer met mate Wink
Ik ben overigens vrijdag van de pot paaseitjes afgebleven Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 10:49

yeahhh... super is dat he, die kleine/grote overwinningen smile

Ik zondig bewust niet met chips, dat is mijn valkuil :$
Ben bang dat ik daar dan toch teveel van ga nemen.

Verder probeer ik overdag alleen fruit als tussendoortjes te nemen en in de avond dan iets lekkers (snack a jacks)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:53

Ja chips ben ik nu ook mee aan het opletten, ook een valkuil hier. Heb laatst voor mij ook snack a jacks gehaald ipv chips.

En ja ik kan niet wachten tot mijn doel bereikt is van onder de 110 :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 11:05

Snap ik... gaat je lukken, je bent al mooi op weg

De zakjes groene snack a jacks zijn een aanrader... Echt lekker Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:06

Dank je :P Ja ook en de rode die bbq ook! En de gele! haha allemaal :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 11:08

de paprika vind ik niet zo lekker. kaas wel idd Very Happy Maar de groene het aller lekkerst :p
In Engeland heb je salt and vinegair en sweet chili en die zijn zo lekker, maar hebben ze hier helaas niet.
Heb toen naar snack a jack gebeld of die groene ook in rijstewafels kwamen en dat die salt and vinegair en sweet chili zo lekker zijn. Over die groene ging ze een notitie van maken en de sweet chili komt binnenkort uit Very Happy


Heb net een zakje snack a jacks op en heb gewoon trek nu Sad

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:10

ooh heb je goed geregeld dan Very Happy

En minder dat je nu nog trek hebt. Anders neem je fruit of zo? Of water?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 11:14

Water drink ik nu liever niet meer ivm plassen vannacht Very Happy
Heb al 2 stuks fruit op en dietiste raad af om er meer te eten smile
Misschien pak ik wel stukje komkommer, dat is altijd lekker!
thanks voor de tips!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum