Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes zo 22 mei 2011 - 5:31

Ziet eruit als een gezellig feestje Puk! Grote vraag nog, wat had je onder het jurkje aan? Toch een legging? nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 6:11

Kom op, meiden! We gaan er met z'n allen weer goed tegenaan.

Puk, je zag er leuk uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk zo 22 mei 2011 - 8:16

Jazeker toch een legging, haha! Eentje in dezelfde kleur als de jurk, ik voelde me er happy mee:-)
Mijn hoofdpijn is gelukkig over, heb een advilletje genomen, en lekker veel thee gedronken en een fruitsalade gemaakt en opgegeten natuurlijk, vandaag dus een beetje ontslakt! Morgen weer extra hard sporten en dan moet de schade beperkt zijn gebleven hoop ik:-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge zo 22 mei 2011 - 10:32

heel kort berichtje, want ben net weer terug van heerlijk weekendje... veel bewogen (gister 35 km gefietst, stuk gelopen en gezwommen).. en verder vandaag lekker groot softijsje op met stukjes stroopwafel en caramel. Gister een patatje en kibbeling op :p Naja ach Very Happy

Schaapje (grom weet even niet hoe je je naam schrijft :p naja jij dus :p) welkom hier... stel eerst een kleiner doel... ik woog 121,5 en mijn eerste doel was onder de 115 en daarna onder de 110 en nu is mijn doel onder de 100 smile

Ga nu lekker slapen en later reageer ik uitgebreider
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 19:06

Zo, voor mij al even geleden dat ik heb gereageerd, ik lees wel telkens mee.. Ik zal ook proberen weer wat vaker te schrijven, maar soms gaat het zo snel. Dan moet ik echt even de tijd nemen om te reageren.

@ Schaapke: Welkom & succes!
@ Theedoosje: De 1e kilo’s zijn ook gelukt, ga er gewoon weer voor. Lekker gezond eten en weer op de hometrainer.
@ Applestar: Ik ben benieuwd hoe de weight care repen en shakes je bevallen, ik heb er geen ervaring mee, maar klinkt als weinig eten, hoewel de goede voedingsstoffen er waarschijnlijk in overvloed inzitten. Ben ook benieuwd hoe je darmen reageren.
@ Antibes: Zoals je zelf al zegt: een dagje wat minder mag wel, deze week ga je er gewoon weer voor, met hooguit 1 dagje minder. Misschien helpt het je om van te voren te bedenken welke dag dat wordt?
@ Inge: Jij bent zo goed bezig dat het ijsje en die kibbeling vast niet veel schade aanrichten. Knap dat je het allemaal nog zo goed volhoudt.
@ Puk: Fijn dat je het zo leuk hebt gehad, op zo’n dag hoef je toch ook niet op te letten, je hebt veel gedanst, de schade zal wss wel meevallen, anders weeg je je pas over 3 dagen (die je dan heel gezond doorkomt)

@ All: Zoals ik al eerder schreef hoef ik niet meer af te vallen, ik ben tevreden nu. Maar ik durf het nog niet los te laten, ik blijf eten volgens mijn eetlijstjes, en ongezonde dingen mijd ik nog steeds (neem wel extra tussendoortjes, maar dat is dan een handje muesli of een extra wortel). Zaterdag hightea gehad, waar ik ook alleen maar de sandwiches heb gegeten en 1 scone, de cakes allemaal laten staan. Gisteren spare-ribs, halve haan, sla en gebakken aardappels gegeten, waarbij ik de spare-ribs en gebakken aardappels heb laten staan.
Ik blijf dus afvallen, terwijl ik het niet meer wil (en het is beter van niet) Sad, iemand tips?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gebruikersnaam ma 23 mei 2011 - 1:30

Hey meiden!

Hebben jullie nog plek voor een mede afvaller in dit topic? Very Happy
Ik worstel al jaren met mijn gewicht en ben sinds een tijdje weer druk bezig met sporten en gezonder eten.. Ben ooit al 10 kg afgevallen, en wil er nu nog graag 10 af hebben..
Heb het soms best zwaar en kan best een extra steuntje in de rug gebruiken Very Happy
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 2:38

electropyri, welkom!

M1918, fijn dat je je doel hebt bereikt! Vervelend dat je het niet los kunt laten. Ik begrijp het ook wel. Je bent er zo mee bezig (geweest) dat het moeilijk is om los te laten. Ik heb niet echt een goede tip voor je. Ik denk dat ik het ook niet los zou kunnen laten.

Zo, ik heb vandaag spelletjesdag gehad met groep 1 t/m 4. Het was erg gezellig en lekker weer. Ik heb wel een ijsje (raket) op, maar dat moet kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Schaapke ma 23 mei 2011 - 2:50

Pfffoeh, dames! Ik ben vandaag begonnen met de shakes en repen van Weight Care, maar het valt me zwaar. Ik denk ook dat dit komt, omdat ik er vandaag alleen voor stond (ben Pabo-stagiaire, 2e jaars en heb groep Cool en er van alles mis ging....dat werkt natuurlijk ook niet echt mee....

Leuk, dat jullie me allemaal zo welkom laten voelen!
Ik vroeg me af: welke maat hebben jullie en waar kopen jullie kleding? Ga volgende week winkelen en wil een beetje inspiratie op doen Wink!

Ga nu maar even een appeltje eten en dan lekker naar huis zometeen.

Liefsss

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Phileine ma 23 mei 2011 - 3:07

Ik reageer hier erg weinig, maar lees nog wel mee hoor! En het gaat redelijk goed, val de laatste tijd niet af, maar er komt ook niets bij smile Ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar dat komt snel weer!

@ Schaapke: Ik koop vaak kleding bij H&M, Hema en Esprit. Bij Hema heb ik meestal XL nodig, bij Esprit 44 en bij de H&M XL (shirts, vesten, etc)/46 (jurkjes)/L (BIB collectie).
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:09

Schaapke schreef:Pfffoeh, dames! Ik ben vandaag begonnen met de shakes en repen van Weight Care, maar het valt me zwaar. Ik denk ook dat dit komt, omdat ik er vandaag alleen voor stond (ben Pabo-stagiaire, 2e jaars en heb groep Cool en er van alles mis ging....dat werkt natuurlijk ook niet echt mee....

Leuk, dat jullie me allemaal zo welkom laten voelen!
Ik vroeg me af: welke maat hebben jullie en waar kopen jullie kleding? Ga volgende week winkelen en wil een beetje inspiratie op doen Wink!

Ga nu maar even een appeltje eten en dan lekker naar huis zometeen.

Liefsss

Heey meiden,

Vanaf deze week ga ik er ook weer voor!

@ Inge: fijn dat je weekendje leuk was Very Happy

@ Theedoosje: Dipje moet kunnen, vanaf deze week gaan we er weer voor hug

@ Liv: Een raketje zitten maar 40 calorieen in! Ik heb ze in huis voor als ik echt wil snoepen, vind ze zoo lekker!

@ Schaapke: Valt ook niet mee lijkt me weightcare, daarom ben ik ook meer van de gezonde levensstijl. Ik heb maat 42/44 (ik weeg 102 bij een lengte van 1,82, alles is bij mij wel in verhouding) ongeveer en koop mijn kleren overal en nergens. Koop veel bij de h&m en heb zaterdag leggings bij de esprit gekocht (maat L!!!! en ik pas ze ook nog, okee het is wel stretch maar toch Very Happy). Verder koop ik ook wel eens dingetjes bij de store, zara, WE etc. Maar ik merk dat ik nu liefst geen strakke shirts meer aan doe. Als ik 5 kilo lichter ben doe ik dat meestal al wel. Ik draag trouwens wel gewoon strakke rokjes en ook korte rokjes. Heb lange benen als pluspunt dus die mag ik wel laten zien vind ik. Ik weet ook wel goed wat me wel en niet staat, vandaar dat mensen vaak ook niet aan me zien dat ik 102 kilo weeg Wink. Waar koop jij je kleren Schaapke?

@ M1918: wat goed dat je je doel hebt bereikt! Echt onwijs knap van je, kan me goed voorstellen dat het lastig is om los te laten. Dat hoeft ook niet denk ik, gewoon je gezonde levensstijl vasthouden en die kilo's eraf houden.

@ electropyri: Welkom! Altijd fijn om nog meer steun te hebben, succes met afvallen!

Ik heb vandaag mijn eerste echte dag weer. Ik merk dat ik erg moe ben dus ik wil proberen om me weer wat meer aan de richtlijnen van Amber Albarda te houden, daar voelde ik me toen goed bij. Vandaag al een overwinningsmomentje; vriendinnetje (maatje 34) heeft een mc flurry rolo op en ik heb er geen genomen! Ik was trots, mc flurry's vind ik zooooooo lekker.
Verder mijn eetlijstje:

Ontbijt: havermout gemaakt met rijstmelk
Tussendoor: appel
Lunch: italiaanse bol met filet americain en uitjes
Tussendoor: druiven
Avondeten wordt: gewokte kip met snijboontjes & aardappeltjes uit de oven met rozemarijn (jammie!)

Voor iedereen weer heel veel succes deze week, morgen ga ik me wegen. Ben benieuwd of er iets bij zit.. Fingers crossed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:22

Puk, ik ben wel heel benieuwd wat je uiteindelijk aan hebt gehad? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge ma 23 mei 2011 - 4:55

Electropyri, maar natuurlijk hebben we nog plek smile iedereen is welkom hier hoor.

Schaapke, pfff lijkt mij pittig hoor die shakes. Ik shop bij miss etam, we, c&a, v&d, h&m, shoeby's uhm en vast nog wel wat winkeltjes die ik nu vergeet :p

Appeltje, super dat je een mc flurry afgeslagen heb... grote overwinning!!!

Vilein, niks erbij is het belangrijkste toch smile

liv, een raketje is gewoon een heel verantwoord tussendoortje hoor :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss ma 23 mei 2011 - 5:36

Ha meiden, ik probeer deze week ook maar weer eens wat beter mn best te doen! Al ga ik wel woensdag en zaterdag uit eten en donderdag ga ik pannenkoeken bakken voor VH en Marin... :o Maar verder ga ik op mn eten letten Wink
En ik ga nu sporten, zumba, is alweer anderhalve week geleden! Heb alleen vannacht maar een paar uur geslapen (kon gewoon niet in slaap komen) en mn ogen vallen bijna dicht, zit hier te knikkebollen op de bank. Zie dan ook wel tegen het sporten op, maar misschien voel ik me daarna fitter. Ik ga in elk geval vroeg naar bed straks!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:38

Waah! Ik moet zo naar de Weight Watchers.. en vind het zo spannend! Embarassed Ben bang dat ik op de weegschaal ga staan en niks ben afgevallen. Nouja, we zullen het wel zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:42

appeltje: dank je voor je steun . Nu komt alleen de meeting zaterdag dan niet zo goed uit he haha. Maar goed dan is mijn dag dat alles mag :P. Deze week let ik erg goed met eten.

Lize: Succes!

Bliss: ook jij succes met sporten!


Ik shop ook bij Miss Etam, C&A ... ehm ff denken...verder niet heel veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx ma 23 mei 2011 - 5:44

Hallo meiden, vinden jullie het heel erg als ik hier mee kom kletsen. Ik ben vandaag (voor de 4e keer dit jaar) weer begonnen nu volgens het boek van amber albarda. Alles wat daar in staat kan ik me goed in vinden. Nu wil ik net geen 15 kg afvallen (10-13 kg) maar de andere topics zijn zo snel altijd weer hun fut kwijt en dat steuntje in de rug kan ik heel goed gebruiken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar ma 23 mei 2011 - 5:59

Hello meiden!

Vandaag de tweede dag dat ik met weight care maaltijden bezig ben. Nu alleen nog maar als lunch maar het ging goed vandaag. Ik had vandaag een shake. Was wel even wennen qua smaak maar uiteindelijk best lekker = )
Eigenlijk wilde ik vanavond gaan sporten maar ik heb zo’n hoofdpijn dat ik dat maar even laat. Het licht doet zelfs zeer aan mijn ogen…

Mijn eetlijstje voor vandaag:
Ont: Bakje yoghurt
Td0,5 liter water
Lunch: Maaltijd shake weight care
Td 1 l water, kiwi en een appel
Av: Tartaartje met spinazie en een gekookte ei. En een bakje yoghurt

Hebben jullie trouwens jullie vakantie geld al? Ik keek vandaag op mijn rekening en het stond erop =)

@Schaapke: waar koop jij jou weightcare producten. Ik had ze van de week namelijk bij de kruidvat maar die hadden niet zo heel veel keus..
Mijn begin gewicht is 97.5kg en ik wil graag naar de 75kg. Maar ik ben eigenlijk met alles tevreden wat er af gaat. Ik wil wel afvalllen maar ik wil ook mijn eetgewoonte aanpassen zodat ik ook gezond blijf eten na het afvallen. Mijn eerste doel was 95kg behalen. Nu weeg ik 94.8kg dus die heb ik behaald. Mijn volgende doel wordt richting de 90kg!
Jij bent toch erg streng begonnen met weightcare. Ik vond namelijk die shake tussen de middag best goed gaan. Ik at al vroeg rond 11.30 maar kreeg rond 16.00 pas weer echte trek en heb toen een kiwi en een appel genomen.
Ik koop mijn kleding vaak bij: Miss Etam, Hennes, Vero Mode, Sting, V&d

@puk: ben je al een beetje bijgekomen van de bruiloft?
je zag er leuk uit hoor!

@m1918: ik denk dat het aan je keuze qua voedingsmiddelen ligt. Je had bijvoorbeeld wel een spare rib kunnen eten. Ik denk dat jou keuzes nog een beetje op het afvallen zijn gericht.

@Electropyri: Welkom! Natuurlijk mag je hier mee komen kletsen!

@appeltje: Goed dat je nee hebt gezegt tegen een mcflurrie! Je eetlijstje ziet er ook goed uit! Fijn dat je het weer hebt kunnen oppakken.

Nou ik duik lekker mijn bed in met een lading paracetamol.
Liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar ma 23 mei 2011 - 6:00

Lize schreef:Waah! Ik moet zo naar de Weight Watchers.. en vind het zo spannend! Embarassed Ben bang dat ik op de weegschaal ga staan en niks ben afgevallen. Nouja, we zullen het wel zien!

Spannend! ik ga voor je duimen. Laat je het hier wel weten?
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx ma 23 mei 2011 - 6:07

Ohw ja mijn eten voor vandaag, en nee zo ga ik niet de hele tijd door dit is voor de eerste drie dagen even flink afkicken van mijn suikerverslavind en dan hopelijk een goede start maken.

ontbijt: glas groente/vruchtensap
tussendoor: zie ontbijt
lunch zie ontbijt
tussendoor zie ontbijt.
diner: kipsnitzel (vriend had de waarom achter de kipfilet niet helemaal begrepen) en een groenteomelet, 3 eieren op 4 ons groente.

tussendoor ook nog water. Heb nu zin aan wat drinken want dat ben ik gewend maar meot nog ff wachten volgens amber :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge ma 23 mei 2011 - 6:11

Welkom hier Fairytale... waarom moet je wachten met drinken volgens Amber? ben benieuwd smile

Lize, dat komt vast wel goed... ik duim voor je. En mocht je niet afgevallen zijn dan is dat ook echt niet erg
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx ma 23 mei 2011 - 6:16

Dat heeft te maken met de zuurgraad die je maag moet bereiken. Wanneer je water gaat drinken word deze verdunt en kan je eten dus niet genoeg verteerd worden. Daarom kun je beter ook niet te veel drinken bij het eten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge ma 23 mei 2011 - 6:17

ow echt :o hmz dat wist ik niet... ik drink eigenlijk bijna altijd water bij het eten
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx ma 23 mei 2011 - 6:18

Ja wist ik ook niet hoor en zo wist ik wel meer dingen niet die in dat boek staan. Dus probeer me er maar aan te houden. Voor klinkt het in ieder geval erg logisch. En het klinkt ook niet echt als een crash dieet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 6:53

Fairytale schreef:Ja wist ik ook niet hoor en zo wist ik wel meer dingen niet die in dat boek staan. Dus probeer me er maar aan te houden. Voor klinkt het in ieder geval erg logisch. En het klinkt ook niet echt als een crash dieet.

Ik vind veel dingen van Amber ook erg fijn, alleen ben ik niet begonnen met een dag sapjes want ik geloof er niet in dat dat zo heel goed is voor je lichaam.. Ik moet zeggen dat ik niet alles precies doe, zo eet ik toch wel nog af en toe e-nummers (foei;)) maar wel zo min mogelijk. Heb net lekker desembrood, roggebrood, rijstwafels en fruit gehaald. Ik ga er weer voor Very Happy. Fijn dat jij ook Amber volgt, misschien kom ik nog op briljante recepten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Schaapke ma 23 mei 2011 - 6:53

Hai meiden,

Ik heb nu maat 48/50, broeken soms 52 en dus koop ik kleding altijd bij winkels die ook grote maten verkopen: Miss Etam, M&S mode, Promiss en H&M.

Mijn eetlijstje voor vandaag:
O: Weight Care shake vanille.
T: Weight Care tussendoortje.
L: Weight Care maaltijdreep Chocola.
T: appel
A: Weight Care shake aardbei.
En heul veel groene thee tussendoor.

Ik moet wel zeggen dat ik er écht aan moet wennen, ik merk dat ik meer honger tussendoor heb en dat ik daar dan echt doorheen moet, maar dat is echt een kwestie van wennen, denk ik.

@ applestar: ik had inderdaad ook de shakes bij het Kruidvat gekocht. Scheelde een hoop geld! Hier hadden ze weer heel veel keuze, nadat ik had gevraagd wanneer er een nieuw vrachtje kwam Wink!

Tot zover weer meiden! Morgen weer 'shaken' Wink

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 39 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum