Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 6:56

@ Applestar: Ik vind je eetlijstje echt heel mager! Tot de lunch krijg je amper calorieen binnen.. Kun je 's ochtends niet proberen wat biologische muesli of haver oid door je yoghurt te doen?

@ Schaapke: waarom kies je voor weightcare en niet voor een gezonder eetpatroon? Ik ben er inmiddels wel achter dat honger leiden niet bevorderend is voor je gewichtsverlies..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Schaapke ma 23 mei 2011 - 6:59

appeltje schreef:

@ Schaapke: waarom kies je voor weightcare en niet voor een gezonder eetpatroon? Ik ben er inmiddels wel achter dat honger leiden niet bevorderend is voor je gewichtsverlies..

Omdat ik even drie of vier weken even heel streng voor mezelf wil zijn, zodat ik even een flinke slag maak met afvallen en dan ga ik over op 's ochtends alleen een shake en dan 's middag gewoon een boterham met mager beleg en 's avonds een (magere) maaltijd.
Dus is alleen voor nu even.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  TGR ma 23 mei 2011 - 6:59

Je kunt het beste kiezen voor een dieet dat je na het lijnen ook kunt volhouden. Het gaat dan misschien niet zo snel, maar het is wel leuker en gezonder.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx ma 23 mei 2011 - 7:00

@ appeltje broer van mijn vriend is vegetarieer en eet heel veel op deze manier dus moet zijn vrouw maar ff voor wat recepten vragen. Wel leuk zij heeft vandaag het boek ook besteld. Ze eet al heel erg zo maar meer om de gedachte er achter ook alweer te weten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Sjors ma 23 mei 2011 - 7:01

Hoi meiden,

Ik wil me ook graag aanmelden voor dit topic! Ik heb alle vele pogingen gewaagd maar steeds hield ik het niet vol. Volgend jaar ga ik trouwen en ik wil er dan toch echt op mijn mooist uitzien smile. Ik moet zeker 30 kilo afvallen.
We hebben een hometrainer aangeschaft en verder wil ik gaan zwemmen en vaker de fiets pakken/gaan lopen.
Overdag gaat het goed maar ik heb vooral moeite met het avondeten. Ik wil graag gevarieerd eten maar wel gezond. Wat eten jullie zoal?
Ik ben gelukkig wel gek op fruit dus dat eet ik veel en verder veel water drinken.
Dit keer wil ik het echt volhouden en doorzetten!!!

Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes ma 23 mei 2011 - 7:06

Eigenlijk denk ik dat de invloed van een glas water op de zuurgraad in je maag verwaarloosbaar is, zeker als een flinke lading eten in zit.. Je eten zelf zal die zuurgraad meer neutraliseren dan dat glas water..

Ik heb net groenten (gekookt broccoli, bloemkool, wortels zo'n zak met mix) en zalm uit oven... Oh wat is zalm toch goddelijk!!!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx ma 23 mei 2011 - 7:09

Zo heel groot is de maag niet. Daarbij is water neutraal en heeft je eten ook een bepaalde zuurgraad. Dus op zich is het wel logisch. 1 glas water is niet erg maar meerdere glazen wel. Zo staat het er ook.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Aagje! ma 23 mei 2011 - 7:22

Nou ja zeg, gister een heel verhaal zitten typen, op verzenden geklikt en naar beneden gegaan, kom ik later tot de conclusie dat hij nergens terug te vinden is :s.... Dus hierbij nogmaals haha...

@Inge: Wow jij gaat echt als een speer! Super goed van je! Hoe lang ben je nu in totaal bezig voor die 20 kilo?
Wat leuk dat je gewonnen hebt! en ook nog is gratis zo een lekker coctail! Mazzelaar smile...


@Blackrabbit: Balen zeg dat je motivatie weg is! Hopelijk vind je hem voor jezelf snel weer terug... En waarschijnlijk helpt die dietiste goed als een stok achter de deur en heb je er veel baat bij!

@Puk: Ook al zo goed bezig met 6,5 kilo afvallen! Erg goed! Wat doet die coach precies? helpt hij je ook met meer bewegen? Doet hij een schema maken ofzo?
Klinkt erg leuk dit bruiloft! Volgens mij zag je er super leuk uit! Wat een grappig idee met die andere jurk in de avond... ik stond op mijn bruiloft mezelf in het zweet te werken met die zware jurk haha....


@Girli: Ohhh ik herken je choco drang! Knap dat je er toch niet aan toe gegeven hebt, helaas ben ik nog niet zo sterk Sad... Maar wat Inge ook al zegt, probeer als het niet weg gaat iets met chocola te nemen. ik vind optimel chocola erg lekker!!

@Purple: oh bah ik vind zuigen op chocola echt smerig haha.... smile

@Appel: Wat leuk dat je je droombaan gevonden hebt zeg!

@applestar: wat fijn een shirt maat kleiner, word al je gezonde harde werk beloond!
Ben benieuwd naar hoe je weightcare vind!
Helaas heb ik mijn vakantie geld nog niet ... maar het komt er wel bijna aan haha smile

@ elektropiry: Welkom hier! Knap dat je al 10 kilo kwijt bent! Hoe heb je dat gedaan toen?

@ sjors: Welkom! Wij eten 4 keer in de week aardappels/vlees/groente, 1 keer pasta en 1 keer rijst en dan de zondag eten we altijd iets makkelijk en is altijd compleet verschillend!

-----------------------------------------------------------------

Hier gaat het nog steeds hetzelfde... ik voel me nog steeds niet fit, heb bijna elke dag wel hoofdpijn, en als ik me niet fit voel ga ik snoepen. En als ik dan gesnoept heb dan voel ik me weer schuldig... zit dus lekker in die circel... Hopelijk kan ik hem snel doorbreken!

Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge ma 23 mei 2011 - 7:50

xxAnniexx, vorig jaar woog ik 121,5 en ben ik rond de 10 kilo afgevallen met dr Frank op mijn eigen manier (toen 26 mei begonnen. in juni gingen we op vakantie naar New York en Chicago). Na de vakantie kon ik het niet meer oppakken, ik had totaal geen motivatie. In Januari, de dag na mijn verjaardag opnieuw begonnen. 14 januari woog ik 116,5 kortom er was nog maar 5 kilo af van de 10 die er af waren.
Vanaf 14 jan t/m 31 jan 2 kilo afgevallen met dr Frank op mijn eigen manier :p en vanaf 31 jan tot pasen 2x per week 5 kwartier sportschool en minimale begeleiding diëtiste + 1x in de week zwemmen en meer bewegen en minder eten natuurlijk :p
Nu sinds na de pasen op mijn eigen manier bezig, want het sportprogramma is gestopt (in september gaat dat weer verder). Dus naja 5 kilo van vorig jaar en 15 kilo vanaf 14 januari.

Schaapke, ik kan het mij wel voorstellen, zelf heb ik ook aan zoiets getwijfeld... maar vond het toch te drastisch en had niet het idee dat ik dat vol kon houden. Het lijkt mij erg lastig qua hongergevoel. Zou dan eerder eerst kiezen voor een tijdje minder eten en dan dat.


Sjors, welkom hier... succes
Mijn eetpatroon is een beetje dit:
O; 2 volkoren boterhammen halvarine mager beleg
T; fruit
L; 2 volkoren boterhammen halvarine mager beleg, glas optimel drink
T; fruit
D; minimaal 200gr groente, 75 gr vlees en verder 3 aardappels of 2 opscheplepels zilvervliesrijst / volkoren pasta
A; bakje optimel yoghurt, soms een zakje snack a jacks of een blokje kaas of komkommer.

Zelf ben ik niet zo dol op aardappels dus dat eet ik zo min mogelijk. Ik eet vaak zilvervliesrijst met wokgroente en tartaartje of mager rundergehakt rulgebakken, eventueel wat chilisaus/ketjap/ketchup erdoor en veel kruiden. Of volkorenmacaroni met veel groente, rundergehakt en zelfgemaakte saus.
1x in de week eten we aardappeltjes of ovenfriet uit de oven.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:06

applestar schreef:
Lize schreef:Waah! Ik moet zo naar de Weight Watchers.. en vind het zo spannend! Embarassed Ben bang dat ik op de weegschaal ga staan en niks ben afgevallen. Nouja, we zullen het wel zien!

Spannend! ik ga voor je duimen. Laat je het hier wel weten?

2,5 kilo eraf! Very Happy (10% van mijn streefgewicht Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk ma 23 mei 2011 - 8:25

He Dames:-)

M1918, de schade valt vast mee...maar ik weeg me niet over 3 dagen, ik weeg me over 4 weken weer op de sportschool:-) Fijn dat je niet meer hoeft af te vallen, kan me wel voorstellen dat het eng is, er is niks mis met bijhouden wat je eet toch! Als je niet meer wil afvallen, moet je misschien meer avondeten nemen, een extra boterham etc.

Electropyri, welkom!

Liv, dan heb je geluk gehad met het weer, en een raketje kan geen kwaad, daar zitten 65 calorieën in ofzo.

Schaapke, lijkt me zwaar hoor, afvallen met shakes, en je moet je afvragen of het blijvend zal zijn, je kunt beter iets langszamer afvallen en je leefwijze veranderen dan crashen met shakes. Ik koop mijn kleding overal en nergens. Alleen voor broeken slaag ik alleen bij de Miss Etam of Promiss, heb maat 48 en ik pas niet in broeken in andere winkels. Bovenkleding is geen probleem vaak.

Appeltje, ik heb nog nooit van Amber Albarda gehoord, met welk "dieet" is het te vergelijken? Heb je dagmenu's ofzo?

Purple, ik heb dat groene jurkje aan gehad MET bolero, MET hemdje en MET legging(wel een groene) Iedereen was vol lof over mijn kleding, haha!

Bliss, als je meergranen pannenkoeken bakt en er dan halvajam opdoet, is het heus niet zo slecht hoor:) Ik heb ook 2 keer pannenkoeken gegeten afgelopen 2 maanden en ben gewoon afgevallen;-)

Lize, hoe was het bij Weight Watchers?

Fairytale, welkom! Is dat wel goed, die groente/vruchtensap? Kun je daar wel op leven?

Applestar, ik ben weer helemaal bijgekomen hoor, op een beetje hoofdpijn na, maar dat komt denk ik omdat ik deze week ongesteld moet worden, aarrgg! Is je hoofdpijn weer over?

Met mij gaat het weer prima, vandaag weer lekker gewerkt, een collega van me was jarig en die had speciaal voor mij een gezonde traktatie meegenomen, erg lief! De rest zat aan de appelflap of saucijzenbroodje, op dat soort momenten vind ik mezelf heeuuul sterk:-)
Ik heb vanavond ook lekker gesport, ging weer lekker, voel me weer voldaan. Nu lekker ff bankhangen........fijne avond!!

XxxX




Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 8:26

Nou Puk, dan doe jij het ook goed hoor! *Schouderklopje!*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx ma 23 mei 2011 - 9:20

@ puk om het weken vol te houden is zeker niet goed. Maar om ff je lichaam even een kickstart te geven is het wel goed. Je moet voor die tijd ook al iets minderen met eten om voor te bereiden dan 3 dagen sappen drinken en dan weer licht beginnen te eten en je dan aan de regels van het boek houden. Dat houd in in het begin weinig aardappel brood enzo. Al moet ik zeggen ik heb vandaag al 10 keer meer energie dan normaal en voel me ook een stuk beter.
Staat ook heel duidelijk beschreven om het zeker niet te lang te doen omdat je dan voedingsstoffen gaat missen.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 9:28

Lize schreef:
applestar schreef:
Lize schreef:Waah! Ik moet zo naar de Weight Watchers.. en vind het zo spannend! Embarassed Ben bang dat ik op de weegschaal ga staan en niks ben afgevallen. Nouja, we zullen het wel zien!

Spannend! ik ga voor je duimen. Laat je het hier wel weten?

2,5 kilo eraf! Very Happy (10% van mijn streefgewicht Wink )

Wauw wat goed! Helemaal super, op naar de rest Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 9:36

@ Puk: Is geen dieet maar een levensstijl. Ze beschrijft wat eten met je doet en hoe je lichaam reageert op bepaalde dingen. Zo geeft ze aan dat je beter geen melk kan drinken (melk is voor kalfjes en niet voor mensen), geen kaas eten, beter geen volkoren brood maar zuurdesem of spelt, zilverliesrijst en volkoren pasta ipv witte rijst, geen suiker en zeker geen lightproducten, zo min mogelijk vlees etc. En verder vooral veel verse (biologische) producten en zo min mogelijk (liefst geen) e-nummers en dan verder nog wat dingen over langzaam eten, niet drinken bij je eten etc. Eigenlijk allemaal heel logisch en ik heb me er een tijdje heel streng aan gehouden (haalde bijna alles bij de natuurwinkel). Ik merkte toen dat ik veel fitter was, mijn buik was niet meer opgeblazen etc. Het kost me alleen teveel moeite om dat bij te houden omdat echt bijna overal e-nummers inzitten en het wel veel geld kost. Wel probeer ik geen suiker meer te eten en ook geen nepsuiker/zoetjes etc., ipv dat eet ik nu algave siroop. Ik probeer ook sommige dingen biologisch te halen en verder eet ik geen gewoon brood meer, geen lightproducten en zoveel mogelijk verse dingen etc. Zo is het prima vol te houden en ik eet super gezond. Er is ook een topic over, het boek heet: 'eet jezelf mooi, slank en gelukkig'.

@ all: Ik heb net nog mijn tussendoortje op: 3 rijstwafels met een minidun laagje biologische chocopasta (echt voor de smaak) en 1 met kipfilet en 3 sinaasappels. Ik had hongerrrr! Dadelijk lekker slapen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  me1987 ma 23 mei 2011 - 11:06

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten.
Ik ben D.ianne, 23 jaar.
Ben in het verleden 15 kg afgevallen, helaas is dit de afgelopen jaren er weer ruimschoots bijaan gekomen.
Ik wil minimaal 15 kg afvallen.
Weeg op dit moment ong. 90 kg bij 1.65 cm.
Veel te veel dus.
Ik streef eerst naar 80 kg.
Ik heb nog geen echt goed eetpatroon gevonden, zoek dus nog naar het ideale...

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=8752
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 40 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum