Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:11

Ik denk dat ik gewoon maar meedoe. Net heb ik nog wat paaseitjes op en over een uurtje schuif ik een pizza in de oven, maar vanaf morgen hoop ik volledig mee te doen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:12

Maple schreef:Ik denk dat ik gewoon maar meedoe. Net heb ik nog wat paaseitjes op en over een uurtje schuif ik een pizza in de oven, maar vanaf morgen hoop ik volledig mee te doen Wink
Relaxed!
Ik eet vanavond ook spareribs en patat... Beeje jammer, maar ik heb daar even geen inspraak in want ik woon nog bij pa en moe. Vanaf maandag (en sowieso vanaf april) wil ik mijn eigen maaltijden dus gaan klaarmaken, ik wil precies weten wat ik binnenkrijg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:12

Maple geniet er wel van he van de pizza en de eitje Wink Als je zondigt mag je er best van genieten, maar ga er daarna weer tegen aan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge zo 27 maa 2011 - 4:14

Sushi, ik mocht van de diëtiste niet ontbijten met zuivel, dit ivm het beter op gang brengen van je stofwisseling (geloof dat dat het was?)
Ik hou van recepten, dus kom maar op :P
Zelf heb ik een paar jaar geleden sonja bakker gedaan, toen ze net in was (als het ware:P) en ik vond het echt niet weinig wat je in haar 1e boek mocht eten, kon er prima op werken/school/etc... Achteraf gezien denk ik wel eens dat het te weinig geweest is. Ik ben toen ook best wat afgevallen. Het ideale daarvan is dat je eten gewoon vaststaat en dat is gewoon lekker makkelijk :p
Ow augurk kan je trouwens prima vaker eten hoor, zit bijna niks in.


Thanks appeltje smile Na vandaag een slechte dag morgen een goede dag Wink gaat je lukken!

Theedoosje, nou ze zijn iig uit de oven dus dat is niet super erg en ketchup erbij genomen dus ook dat is een verstandige keuze geweest... balen dat het tegenviel, dat is dan zonde.

Mijn eetlijstje voor vandaag: (ik hou dus wel van eetlijstjes :P)
O; 2 volkoren boterhammen halvarine 2 plakjes kipfilet, glas optimel, 1/2 L thee
T; niks ivm laat ontbijt
45 minuten baantjes getrokken
L; 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas, beetje ketchup, 0,75 L water ongeveer
T; stukje fruit
D; zometeen; 2 el meergranen rijst, 200gr roerbakgroente en 60gr (ongeveer) kip met een saus van conimex (kip paniki)
Voor vanavond stukje fruit en optimel kwark

Mijn favo recept op het moment is: (eergister voor het eerst gemaakt :P)

Volkoren pasta (ik had spaghetti maar kan ook macaroni)
mager rundergehakt (je kan het gehakt er ook uitlaten of kiezen voor zalm)
ui
champignons
ei
kruiden die je lekker vind
ei (kan je er ook uit laten, of alleen ei ipv vlees of vis)
kruidenkaas light

Diepvriesspinazie ontdooien/warm maken (vers kan ook)
champignons en ui bakken in de pan, mager rundergehakt erbij en rul bakken. Kruiden erbij die je lekker vind (ik had peper, knoflookpoeder, cayennepeper, italiaanse kruiden)
De lauwe spinazie erbij doen en doorwarmen
Tomaten in blokjes snijden en erbij doen, 2 EL kruidenkaas light erbij doen en nog wat kruiden erdoor... lekker laten pruttelen. (je kan ook eventueel een blikje tomatenblokjes erbij doen en de kruidenkaas er niet bij doen)

Eitje koken en in stukjes snijden en erbij doen (eitje kan je ook eruit laten of geen gehakt en alleen eitje)

Volkoren spaghetti koken

klaar ben je.. Was erg lekker


Laatst aangepast door Inge op zo 27 maa 2011 - 4:36; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:21

Oh je recept klinkt lekker Inge! alleen houd mijn vriend van veel dingen niet.

En ja over de frikandellen het is wel iets gezonder dan uit de frietpan en met mayo :P

Ik heb net macaroni op en ik neem straks nog wat fruit.

Oh en Inge je bent goed bezig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:35

Theedoosje schreef:Appeltje> wat voor repen heb jij ?

Heb ik repen? Ik geloof niet dat ik je snap :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:37

appeltje schreef:
Theedoosje schreef:Appeltje> wat voor repen heb jij ?

Heb ik repen? Ik geloof niet dat ik je snap :P


heb ff terug gezocht...en heb verkeerd gelezen Very Happy Je zei recepten...excuses! Wink En recepten mag je altijd delen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:38

Sushi schreef:Meiden, is het een idee om dagelijks op te schrijven wat we eten en dat aan het eind van de dag hier te posten?
Zo kunnen we elkaar misschien tips geven?

Ik weet niet of ik dat zelf wel ga volhouden hoor, het is toch al snel zo dat je iets eet en later vergeten bent. En om nou continu een schrijfblokje binnen handbereik te hebben vind ik ook weer zo wat. Maar we kunnen het proberen?

I'm in!

@ Maple: herkenbaar! Ik heb me ook al eerder aangemeld, maar merk dat deze motivatie mij wel heel erg kan helpen. Misschien kan het jou ook helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:40

Theedoosje schreef:
appeltje schreef:
Theedoosje schreef:Appeltje> wat voor repen heb jij ?

Heb ik repen? Ik geloof niet dat ik je snap :P


heb ff terug gezocht...en heb verkeerd gelezen Very Happy Je zei recepten...excuses! Wink En recepten mag je altijd delen Very Happy

Haha zal ik doen! Ik ben trouwens wel fan van de eat natural repen, daar zitten geen toevoegingen in. Ik probeer zoveel mogelijk zonder e-nummers etc. te eten. Eerst had ik als tussendoortjes vaak sultana's, ontbijtkoek etc. maar daar zit ZOVEEL suiker in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:41

de eat natural repen ken ik niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:07

Theedoosje schreef:de eat natural repen ken ik niet?

http://www.eat-natural.nl/

En dan die kleine repen, is wel bijna een hele maaltijd Wink
Die verkopen ze bij de tuinen en bij sommige supermarkten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:12

Ooow die ja! Wel eens gezien maar nog nooit gehad. Ik ga eens op de site kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:14

weet jij zo wat ze kosten? Ze hebben ze bij de AH en de Spar dat is mooi Very Happy Welke vind jij de lekkerste? Mij lijkt die oranje met yoghurt wel wat Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:21

Theedoosje schreef:weet jij zo wat ze kosten? Ze hebben ze bij de AH en de Spar dat is mooi Very Happy Welke vind jij de lekkerste? Mij lijkt die oranje met yoghurt wel wat Wink

Die oranje is echt het allerlekkerst. Volgens mij zijn ze wel duur maar weet niet hoe duur. Ik eet het als ik heel de dag weg ben en geen tijd heb oom te lunchen bijvoorbeeld. Ideaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:43

appeltje schreef:
Theedoosje schreef:weet jij zo wat ze kosten? Ze hebben ze bij de AH en de Spar dat is mooi Very Happy Welke vind jij de lekkerste? Mij lijkt die oranje met yoghurt wel wat Wink

Die oranje is echt het allerlekkerst. Volgens mij zijn ze wel duur maar weet niet hoe duur. Ik eet het als ik heel de dag weg ben en geen tijd heb oom te lunchen bijvoorbeeld. Ideaal Very Happy

Ik keek al op de AH site maar online zie ik ze niet. Maar dank je wel voor de tip. Ik zal eens kijken.
Ben nu wel nieuwsgierig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:52

Ik denk dat ik vooral op zondag heel erg moet wennen aan gezonder ontbijten. Ik eet op zondag meestal croissantjes of afbakbroodjes uit de oven. Dit is natuurlijk niet heel erg gezond...

Ik ga vanaf morgen lijstjes bijhouden.

Woensdag ga ik met collega's eten, we gaan wokken. Ik ga proberen zo veel mogelijk groente te eten!

Ik heb net al een soort yes-momentje gehad, ik had lekkere trek (eet pas over een half uur nu) en normaal ben ik dan zo dat ik snel naar de pinda's of koekjes grijp. Nu heb ik twee stengeltjes bleekselderij gegeten. Oké, ik heb nog steeds wel trek, maar dat wordt zo toch opgelost als ik ga eten smile Maar daar ben ik wel tevreden over.

Wat doe ik met mijn Cup-a-Soup zakjes? Ik heb er heel veel op mijn werk liggen (tomaat en kip (is heldere soep met wat vermicellidingetjes erin). Kan dat, als tussendoortje of is dat heeeeel slecht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:53

Inge: ik ontbijt trouwens wel regelmatig met zuivel. Ik neem vaak Brinta en daar moet dus melk in. Ik moet van de dokter ook zeker twee glazen melk per dag drinken want ik heb een B12-tekort gehad. Dat moet ik op peil houden door twee keer per dag zuivel te gebruiken. Ik vind halfvolle melk dan het lekkerste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:58

Sushi> ik ben trots op je!! Goed bezig! Very Happy
en je went echt wel aan een ander soort ontbijt op zondag. Wink

En die cup a soup die jij zegt kan volgens mij wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 6:06

Theedoosje schreef:Sushi> ik ben trots op je!! Goed bezig! Very Happy
en je went echt wel aan een ander soort ontbijt op zondag. Wink

En die cup a soup die jij zegt kan volgens mij wel.
Ik denk dat die Cup-a-Soup kip inderdaad wel kan, dat is een heldere soep. Tomaat wellicht ook wel. Zal morgen eens op de verpakking naar het aantal calorieën kijken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 6:11

Ja precies gewoon even kijken hoeveel er in zit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar zo 27 maa 2011 - 6:29

dames mag ik met jullie mee gaan kletsen? ik wil ook graag veel kilos afvallen. het mooiste zo minimaal 20 kg zijn , maar eerst maar ees beginnen. ik begin morgen met weight watchers op mijn eigen manier Wink
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 6:30

Ja kom er bij Applestar welkom! Jij ook succes met afvallen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 7:25

applestar schreef:dames mag ik met jullie mee gaan kletsen? ik wil ook graag veel kilos afvallen. het mooiste zo minimaal 20 kg zijn , maar eerst maar ees beginnen. ik begin morgen met weight watchers op mijn eigen manier Wink

Tuurlijk hoe meer meiden hoe meer motivatie Very Happy Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss zo 27 maa 2011 - 7:51

Ik eet volgens mij best veel op een dag, heb snel trek altijd en voel me altijd raar als ik een paar uur niks eet (lage bloedsuikerspiegel).
Op een doordeweekse dag eet ik als volgt:
8:00 dubbele cracker met bijv. Philadelphia light (paprika & kruiden)
10:15 banaan
12:15 twee boterhammen (met bijv. kipgehakt of smeerpaté van Linera), een appel en een klein bekertje Cup a Soup (kip)
15:15 nog twee boterhammen
17:00 Liga (een pakje, dus twee biscuits)
18:30 avondeten
20:30 appel

Dit is wat ik eet als ik verder niet zit te snaaien ofzo. Ik werk op een school en wat ik als lunch eet vind ik genoeg, zit dan wel even vol, maar na school moet ik echt gewoon weer wat eten. Kan ik aan dit eetpatroon iets veranderen/verbeteren? Tips zijn welkom!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Snoopy zo 27 maa 2011 - 8:12

Jeetje was is het topic al weer groot! Leuk dat er zoveel meiden mee doen.

Inge-> Wat goed dat je al 14 kilo kwijt bent!

Mijn grootste probleem is regelmaat en de tijden waarop ik eet. Meestal sla ik mijn ontbijt over, omdat ik te laat opsta en dus haast heb en vaak heb ik m'n avondeten erg laat (vandaag was het 20.15 uur). Ik weet dat ik dat echt moet veranderen. Maar meestal ben ik rond 18.00 uur thuis en wil dan effe bankhangen, tv kijken en voor ik het weet is het al weer 19.30 of zo:S.
Maar ik hoop dat ik nu wat minder tv zal kijken en op m'n wii aan de gang ga, vandaag 1 uur en 10 minuten beweging er op gehad:D

Ik heb het boek van Sonja Bakker liggen trouwens, maar het is niets voor mij om te volgen, daarvoor zit er niet genoeg regelmaat in mijn leven en vind ik het te veel gedoe. Wat ik wel doe is het boek doornemen voor tips. Ik bekijk wat voor producten er worden gegeten en met welke regelmaat. Op basis daarvan weet ik wat ik beter wel en wat ik beter niet kan eten. Zo zijn die eerste 8 kilo er ook af gegaan, dus hopelijk de rest ook!

Iemand tips voor een goed ontbijt? Ik kan niet echt aan de boterhammen, dat krijg ik er niet in. En het liefst eet ik onderweg, omdat ik dan al wat wakkerder ben en tijd heb. Vaak pak ik dus een liga of zo en afgelopen week vaak kruidkoek. Het moet iets zijn wat ik snel kan eten of makkelijk kan meenemen. *Of ik moet leren eens op tijd op te staan Rolling Eyes *
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum