Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:16

Oh oke Very Happy EN ja komkommer lekker!!
Je moet idd ook niet teveel fruit eten idd ivm de fruitsuikers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 11:18

Yupz dat is idd de reden, dat heb ik nooit echt geweten voordat ik dat van de diëtiste hoorde
Ga denk lekker komkommer in azijn doen Very Happy

Wat eet jij 's avonds als je trek hebt? (ik ben van de avondtrek, overdag nooit echt trek)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:19

Soms een boterham of een beschuitje of een bakje yoghurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 11:21

Owja ik heb mijn avond yoghurt nog niet op Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:23

Oow dan kan je dat nog doen :P Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:30

Theedoosje, ik wil best veel afvallen maar mijn eerste streven is tien kilo. Daarna weer tien kilo en dan nog eens. Ik wil het geleidelijk doen en niet meteen een heel hoog aantal kilo's willen afvallen, want ik denk dat dat demotiverend werkt. Als de eerste tien kilo eraf is ben ik al ontzettend blij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 11:32

Mooi streven Sushi!

*hoewel morgen op je streefgewicht wakker worden, lijkt mij wel wat* angel
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:32

Heel goed Sushi. Ik doe het ook in stappen. Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:33

Inge> ja dat zou helemaal top zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:40

Haha ja Inge dat zou ik ook wel willen!
Al is het natuurlijk ook heerlijk om te kunnen zeggen: "Ik heb het ZELF voor elkaar gekregen om X aantal kilo af te vallen!"

Ik ben blij dat de zomer eraan komt, weer allemaal lekker fruit! (kersen, aardbeien, perziken, heerlijk!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:41

Jaaa aardbeien vooral! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 11:46

Heb je gelijk in Sushi... dat is absoluut waar...
Maar toch zal het heerlijk zijn Very Happy

Ow heerlijk aardbeien (aardbeien met suiker en slagroom zijn ze helemaaaaal niet lekker angel), ananas, watermeloen, meloen... heerlijk!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Oasis za 26 maa 2011 - 11:51

Ik wil ook afvallen, in totaal zo'n 25-30 kilo. Maar laat ik beginnen met 10 smile
Ben al begonnen met gezonder en bewuster eten, volgende week gaan we een crosstrainer in huis halen en als het beter weer wordt ben ik van plan te gaan joggen.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 11:52

Oh meloen!

Irma > wat goed van je! Als je een keer samen wilt wandelen let me know smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Oasis za 26 maa 2011 - 12:02

Is goed TD, al ben ik daar eerlijk gezegd niet zo'n fan van Wink Maar lief aanbod iig!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Snoopy za 26 maa 2011 - 12:34

Hey meiden,

Ik ben ook bezig met een groot aantal kilo's af te vallen. Heb deze week even een slechte week gehad, maar maandag ga ik echt weer op m'n voeding letten. Dat heb ik al sinds januari ongeveer gedaan en er is zo'n 8 kilo af, maar er moet nog veeeeel meer af.
Heb vandaag een wii in huis gehaald, om thuis ook wat oefeningen te doen en ik moet zeggen dat ik er al van heb staan zweten, dus hopelijk gaat het me lukken dit elke dag te gaan doen. Vanaf volgende week (of de week er op) ga ik er ook nog minstens 1 x in de week bij zwemmen (mag nu niet zwemmen omdat er een chirurg in mij heeft lopen snijden (niks groots of ernstig) maar hopelijk mag het na de controle van woensdag weer). En nu het mooier weer wordt hoop ik ook wat meer te lopen en fietsen.
Hopelijk haal ik uit dit topic nog meer motivatie!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 19:25

irma> graag gedaan Wink


Snoopy> wat goed dat je er al 8 kwijt bent! wat is jouw eetpatroon?

Succes met afvallen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 20:59

Meiden, watermeloen schijnt helemaal niet zo goed te zijn. Volgens mij is dat zelfs slechter dan en Galiameloen. In watermeloen zitten volgens mij heel veel suikers. Maar goed, het is natuurlijk wel erg lekker en altijd beter dan een zak snoep :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Catwoman79 za 26 maa 2011 - 20:59

Ik moet er ook hoognodig wat aan gaan doen, maar weet nog niet hoe.
Ik ben in het verleden heel veel afgevallen door weight watchers. Maar ik heb geen zin meer in al die punten tellen.
En elke keer naar die bijeenkomsten was ook niet bepaald goedkoop.

Nu het mooier weer wordt kom ik er wel weer meer uit met wandelen en fietsen. Dat scheelt al een hoop.
Ik ben nu 106 kg bij 1,81 m. Ook veel te zwaar dus.
Mijn eerste doel is onder die 100 te komen en uiteindelijk wil ik naar die 90 toe.
Als ik kijk naar mijn BMI dan moet ik zelfs naar 80 toe, maar of ik dat wil gaan redden weet ik nog niet.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:02

Sushi schreef:Meiden, watermeloen schijnt helemaal niet zo goed te zijn. Volgens mij is dat zelfs slechter dan en Galiameloen. In watermeloen zitten volgens mij heel veel suikers. Maar goed, het is natuurlijk wel erg lekker en altijd beter dan een zak snoep :P

Oh ja joh is die zo erg? Nog nooit gehoord. Maar dank je voor de tip Wink en ja ik verkies dat idd toch wel boven een zak snoep Wink

Catwoman> begin ook met kleine stapjes inderdaad. Alles wat je afvalt is mooi, en als je dat doet met een gezond eetpatroon dan ben je iig al gezond bezig. Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:04

Volgens deze site is watermeloen wel erg goed: http://www.janleegwater.nl/k/n7443/news/view/108220/33280/Watermeloen-is-gezond.html

en volgens hier ook: http://gezondheid.rubriek.nl/gezondheid/toch_gezond.php


Waar had jij dat gehoord/gelezen dan Sushi ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 22:28

*maakt spandoek*

Ik hoef niet meer vijftien kilo of meer af te vallen maar ik kom jullie wel aanmoedigen en motiveren....
Ik weet hoe lastig het soms is, en ook hoe graag je het kunt willen (het afvallen) en dat het dan toch soms niet lukt of niet vol te houden is...
Hopelijk helpt het om elkaar te stimuleren....

Mijn tips zijn vooral dat je moet blijven eten. De verleiding en ook misvatting bij afvallen is altijd om drastisch minder te gaan eten.
Om het simpel te stellen, je kunt beter meer eten en voor andere produkten kiezen, dan de helft gaan eten van alle junkfood.
Verder, probeer te letten op regelmaat. Als je je lichaam laat wennen aan een eetstructuur, merk je dat de tussendoorse trek (waar het heel lastig is om dan niet even snel iets 'lekkers' of 'extraas' te nemen) bijna niet meer voorkomt.
Probeer na je avondeten geen produkten meer te eten die veel suikers of vetten bevatten. Fruit of wat magere yoghurt is dan veel beter, dan nog een boterham met kaas bv...
Maak gebruik van het mooier wordende weer en ga op de fiets naar het werk bijvoorbeeld, of regelmatig flink wandelen.

O en het belangrijkste. Weeg maar hoogstens 1x per week op eenzelfde tijdstip. Niet vaker.

Het gaat jullie zeker lukken.... !!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss za 26 maa 2011 - 22:49

Ik wil ook afvallen! Was in januari begonnen en het ging toen goed, er was al vrij snel 3 á 4 kilo af. De laatste weken gaat t echter weer totaal niet goed en ben ik weer wat aangekomen. Er is nu pas twee kilo af en ik wilde in totaal ongeveer 15 kilo afvallen. Nog 13 te gaan dus! Echter, ik wil het ook in kleine stapjes van 5 kilo gaan doen. De eerste 5 had ik er in de voorjaarsvakantie al af willen hebben, maar ik ga nu dus maar voor de meivakantie! Morgen wil ik écht weer beginnen, hoop dat ik de knop weer om kan zetten!!

Ik ga wel meelezen in dit topic, misschien werkt dat motiverend. Succes allemaal!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli za 26 maa 2011 - 23:03

Ik moet me hier ook melden. De ontkenningsfase ben ik inmiddels voorbij en ik weet ook (ongeveer) hoe erg het is. Ik ben nog niet begonnen met lijnen. Ik ben nu vooral bezig met een goed patroon creeren en meer water drinken/meer fruit eten. Drinken is voor mij altijd al een probleem geweest. Ik heb tot nu toe ongeveer 250 ml gedronken (half flesje water) en ik moet nu al constant plassen. Ik ontbijt amper/niet, omdat ik 's ochtends moeilijk kan eten.

Wat ik nu wil is eerst een goed eetpatroon creeren, zodat het straks makkelijker wordt om dingen tussendoor te laten staan. Misschien een smoesje, ik weet het niet. Ik weet gewoon dat ik moet gaan afvallen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 26 maa 2011 - 23:27

Sushi, ik hoop het niet hoor dat watermeloen slecht is, zou best kunnen dat er veel fruitsuikers in zitten, maar dacht dat watermeloen juist veel uit water bestond?

Theedoosje, dan hoop ik dat die links van jou kloppen Very Happy (over watermeloen)

Snoopy, goed dat je al 8 kilo kwijt bent, netjes.

Catwoman, succes, goed dat je in kleine stapjes doet. Ik doe met je mee voor onder de 100, nog 7 kilo te gaan voor mij. Mijn gezonde gewicht volgens BMI zou 75 zijn, maar ben al heel blij als ik onder de 100 zit en ben nog blijer als ik richting de 90 ben L)

Do, thanks voor je aanmoedigingen, heb toen ook veel aan de pb's gehad van jou... Ik weeg trouwens wel elke dag en kan dat niet loslaten smile op een vaste dag + tijdstip is voor mij ook geen doen ivm onregelmatig werken. Maar ik weet dat ik beter 1x per week op de weegschaal kan staan Very Happy Ik merk nu ook, nu ik regelmatiger eet met tussendoortjes, dat ik vaak geen eens trek meer heb en moet oppassen dat ik mijn tussendoortjes niet vergeet

Bliss, goed dat je er al bent afgevallen, jammer van die mindere weken, maar ik denk dat iedereen wel eens een mindere periode heeft. Succes van af morgen, het gaat je lukken!

Girli, een goed eetpatroon is het belangrijkste en idd veel drinken. Je lijf gaat uiteindelijk na een tijdje wel wennen aan het vele drinken, vooral aan het begin zal je vaker naar het toilet gaan.
Probeer wel te ontbijten in de ochtend, dat is de belangrijkste maaltijd van de dag. ik deed dat dus ook nooit en heb het mijzelf aan moeten leren... voel mij nu veel fitter nu ik ontbijt in de ochtend.

Ga nu lekker richting het zwembad, flinke tijd baantjes trekken en daarna gewoon relaxen. Hoef pas om 19uur te werken vanavond tot morgen 17uur (cursus) dus lekker de hele dag voor mijzelf.

Ben nu -14,6 kwijt Very Happy (maandag is mijn officiele weegdag, maar morgen kom ik uit de slaapdienst dus kan ik niet wegen, daarom vandaag al gewogen (net als gister en eergister en de dag ervoor en daarvoor :p)
In vergelijking met vorige week -1,2 eraf.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum