Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 0:20

Do you are so sweet! Tnx! Door jou ben ik nu zo bezig, je hebt mij laten zien welk beleg je kan kiezen en zo Very Happy

Vandaag heb ik heerlijk 2 uur gewandeld door het bos, een route die ik niet kende en dus ook niet wist hoe lang hij was Very Happy Onderweg kwam ik wel soms hele mooie paarden tegen met daar achter karretjes (mennen?). Maar een groot deel liep ik ook lekker alleen Very Happy Heerlijk zonnetje, heb zo genoten Very Happy

Succes degenen die zich nog hebben aangemeld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 0:59

Over die watermeloen, ik heb het eens gehoord van een diëtiste en mijn moeder zei het. Maar het zal vast niet ontzettend ongezond zijn denk ik. Ik vind het ook verder wel gek hoor, want er zit ook zoveel water in!

Ik begin dus vanaf april met Sonja Bakker maar wil me de komende week niet vol gaan proppen "omdat het nu nog kan", dus ik eet al gewoon met regelmaat en gezonder. Alleen nu doe ik nog wel smeerworst op mijn brood en straks niet meer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:04

Waarom nu nog wel Sushi? Geliijk niet meer doen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:07

Nee. Ik begin vanaf april gewoon echt met Sonja Bakker en tot die tijd ga ik nog niet überstreng doen.

Ik vraag me alleen wel het volgende af. In haar boek (de eerste) heeft ze het over 'de veilige vrucht'. Die mag je altijd nemen als je lekkere trek hebt. Prima, leuk, fijn, maar wat nou als ik zin heb in 'veilige groente'. Kan dat ook? Mag ik dan ook in plaats van een appel of een kiwi kerstomaatjes, komkommer, bleekselderij of worteltjes eten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:08

Ja denk het wel. Ze zijn gezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:14

Sushi schreef:
Ik vraag me alleen wel het volgende af. In haar boek (de eerste) heeft ze het over 'de veilige vrucht'. Die mag je altijd nemen als je lekkere trek hebt. Prima, leuk, fijn, maar wat nou als ik zin heb in 'veilige groente'. Kan dat ook? Mag ik dan ook in plaats van een appel of een kiwi kerstomaatjes, komkommer, bleekselderij of worteltjes eten?

Ja dat mag ook. Ze bedoelt waarschijnlijk dat niet al het fruit "veilig" is. Dingen als banaan en mango kun je beter iets minder eten Wink Maar komkommer en worteltjes enzo lijkt me ook helemaal prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:42

Chipp schreef:
Sushi schreef:
Ik vraag me alleen wel het volgende af. In haar boek (de eerste) heeft ze het over 'de veilige vrucht'. Die mag je altijd nemen als je lekkere trek hebt. Prima, leuk, fijn, maar wat nou als ik zin heb in 'veilige groente'. Kan dat ook? Mag ik dan ook in plaats van een appel of een kiwi kerstomaatjes, komkommer, bleekselderij of worteltjes eten?

Ja dat mag ook. Ze bedoelt waarschijnlijk dat niet al het fruit "veilig" is. Dingen als banaan en mango kun je beter iets minder eten Wink Maar komkommer en worteltjes enzo lijkt me ook helemaal prima!
Ah oké op die fiets! Er staat inderdaad in het boek dat je maximaal twee bananen per week mag.
Ik weet ook dat druiven niet te vaak kunnen, maar hoe zit het met aardbeien (uiteraard zonder suiker, zoetstoffen en slagroom!) en kersen? En perziken en pruimen? Weet iemand dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:45

Oh handig, ik zit even te kijken op Voedingswaardetabel.nl.
In aardbeien zitten per 100 gram 36 calorieën, bij kersen is dat 54.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  luenca zo 27 maa 2011 - 1:49

ik weet zelf niet precies hoeveel ik weeg, want dat wil ik liever niet weten, maar ik ben al wel afgevallen een aantal kilo´s 5 ofzo, miss meer. maar ik wil ook minstens 15 kilo misschien wel 20 afvallen ( weet wel wat k ongeveer weeg ) en ik ben 1.70 en 60 kilo lijkt me precies goed. ik weeg nu rond de 80 geloof ik.
ik fiets veel, ga binnenkort weer fitnessen, eet gezond en eet bijna geen vlees meer. het is wetenschappelijk bewezen dat je dan ook kilo's afvalt Wink
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:51

Oh nee vlees eet ik echt nog wel Very Happy Vind ik veel te lekker :P

Succes met afvallen Shy!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  luenca zo 27 maa 2011 - 2:09

Theedoosje schreef:Oh nee vlees eet ik echt nog wel Very Happy Vind ik veel te lekker :P

Succes met afvallen Shy!

ik vind het ook erg lekker, nouja niet alle vlees, maar ik mis het niet eens meer! had ik niet verwacht! ik eet wel vis en soyaproducten. en af en toe wil ik nog weleens wat vlees eten, stukje van mn vriend ofzo. ben geen vegetarier geworden :P
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 2:11

Very Happy Ja nee ik hou vlees er echt in hoor :P Alleen let ik op wat. Bv geen speklappen of zo Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 3:02

aah ik heb mij laten gaan Rolling Eyes Vriend ging frikandellen bakken in de oven en ik heb er nu ook 2 op. Wel uit de oven met ketchup, maar damn niet goed.

Straks macaroni, maar dan doe ik zonder geraspte kaas. Getver en de frikandellen vond ik niet eens echt lekker Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 3:56

@ Do: wat lief!! Dankjewel, gaat ons ook lukken Very Happy

@ Sushi: hier een ervaren sonja bakkeraar Wink. Nou ja heb het 1 keer gevolgd, ben er snel heel veel mee afgevallen maar dat is niet vol te houden! Als je bijvoorbeeld naar het eetpatroon van Theedoosje of Inge kijkt, kun je veel beter zoiets volgen.

@ allemaal: ik heb vandaag nog een slechte dag, ga vanaf morgen weer gezond beginnen. Fijn dat er meerdere meiden zijn die meer willen afvallen, daar kan ik mijn motivatie wel uithalen! Ik ga elke dag posten wat ik eet.

@ Theedoosje, klopt Wink. De eerste keer was ik ziek, de tweede keer was mijn oma ziek en nu hebben jullie bij iemand thuis afgesproken en weet ik niet of ik durf :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 3:58

Inge schreef:
Ben nu -14,6 kwijt Very Happy (maandag is mijn officiele weegdag, maar morgen kom ik uit de slaapdienst dus kan ik niet wegen, daarom vandaag al gewogen (net als gister en eergister en de dag ervoor en daarvoor :p)
In vergelijking met vorige week -1,2 eraf.


Wauw wat goed joh! Daar mag je echt trots op zijn hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:00

Catwoman79 schreef:Ik moet er ook hoognodig wat aan gaan doen, maar weet nog niet hoe.
Ik ben in het verleden heel veel afgevallen door weight watchers. Maar ik heb geen zin meer in al die punten tellen.
En elke keer naar die bijeenkomsten was ook niet bepaald goedkoop.

Nu het mooier weer wordt kom ik er wel weer meer uit met wandelen en fietsen. Dat scheelt al een hoop.
Ik ben nu 106 kg bij 1,81 m. Ook veel te zwaar dus.
Mijn eerste doel is onder die 100 te komen en uiteindelijk wil ik naar die 90 toe.
Als ik kijk naar mijn BMI dan moet ik zelfs naar 80 toe, maar of ik dat wil gaan redden weet ik nog niet.

Denk dat wij ongeveer hetzelfde figuur smile. Idd zegt mijn bmi ook dat ik onder de 80 moet maar dat is mijn doel niet. Jaren geleden woog ik 86 en dat vond ik mooi bij mezelf dus daar wil ik naar toe. Hoe wil je het nu gaan doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:00

appeltje schreef:
@ Sushi: hier een ervaren sonja bakkeraar Wink. Nou ja heb het 1 keer gevolgd, ben er snel heel veel mee afgevallen maar dat is niet vol te houden! Als je bijvoorbeeld naar het eetpatroon van Theedoosje of Inge kijkt, kun je veel beter zoiets volgen.

Daar ben ik dus ook wel bang voor. Soms staan er dingen in het boek, dat je bijvoorbeeld een augurk moet eten. Verder zie ik dan geen augurken voorkomen. Ik ga niet een hele pot augurken kopen om er vervolgens maar eentje op te eten. Maar ik ben ook bang dat ik zonder richtlijnen geen dieet kan volgen.

Wat ik wellicht ook kan doen is alleen de avondmaaltijden uit het boek eten en de rest zelf invullen. Uiteraard geen chips en slechte dingen, maar ik vind een bakje yoghurt als ontbijt toch wel erg weinig. Ik eet dan liever twee bruine boterhammen met mager beleg. Dan komt je spijsvertering toch ook veel beter op gang dan na een bakje yoghurt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:03

Sushi schreef:
appeltje schreef:
@ Sushi: hier een ervaren sonja bakkeraar Wink. Nou ja heb het 1 keer gevolgd, ben er snel heel veel mee afgevallen maar dat is niet vol te houden! Als je bijvoorbeeld naar het eetpatroon van Theedoosje of Inge kijkt, kun je veel beter zoiets volgen.

Daar ben ik dus ook wel bang voor. Soms staan er dingen in het boek, dat je bijvoorbeeld een augurk moet eten. Verder zie ik dan geen augurken voorkomen. Ik ga niet een hele pot augurken kopen om er vervolgens maar eentje op te eten. Maar ik ben ook bang dat ik zonder richtlijnen geen dieet kan volgen.

Wat ik wellicht ook kan doen is alleen de avondmaaltijden uit het boek eten en de rest zelf invullen. Uiteraard geen chips en slechte dingen, maar ik vind een bakje yoghurt als ontbijt toch wel erg weinig. Ik eet dan liever twee bruine boterhammen met mager beleg. Dan komt je spijsvertering toch ook veel beter op gang dan na een bakje yoghurt?

Inderdaad, de avondmaaltijden zijn denk ik prima maar over het algemeen mag je echt VEEL te weinig eten van Sonja Bakker waardoor je het welbekende jojo effect krijgt. Ik eet zelf als ontbijt vaak yoghurt met fruit (doosjevol van de ah uit de diepvries) met een beetje haver er doorheen of anders een beetje muesli van zonnatura erdoorheen. Daar zit geen suiker etc. doorheen. Dan zit ik wel vol tot mijn tussendoortje. En ik heb anders nog veel lekkere (lichte) recepten voor 's avonds. Die kunnen we ook altijd uitwisselen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:03

appeltje schreef:@ Do: wat lief!! Dankjewel, gaat ons ook lukken Very Happy

@ Sushi: hier een ervaren sonja bakkeraar Wink. Nou ja heb het 1 keer gevolgd, ben er snel heel veel mee afgevallen maar dat is niet vol te houden! Als je bijvoorbeeld naar het eetpatroon van Theedoosje of Inge kijkt, kun je veel beter zoiets volgen.

@ allemaal: ik heb vandaag nog een slechte dag, ga vanaf morgen weer gezond beginnen. Fijn dat er meerdere meiden zijn die meer willen afvallen, daar kan ik mijn motivatie wel uithalen! Ik ga elke dag posten wat ik eet.

@ Theedoosje, klopt Wink. De eerste keer was ik ziek, de tweede keer was mijn oma ziek en nu hebben jullie bij iemand thuis afgesproken en weet ik niet of ik durf :P

Je moet gewoon komen, leuk juist!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:05

Appeltje> wat voor repen heb jij ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:06

Ik wil ook meedoen, maar ik heb me al honderdduuzend keer aangemeld in dergelijke topics en vervolgens laat ik niets meer horen. En ik heb geen weegschaal voor handen, en daarmee mis ik voor mezelf ook al een enom stuk motivatie.

Edit: voorbarig op 'plaats' gedrukt, haha. Maar ik ga dus weer ene poging wagen... Kijken of ik de weegschaal nog ergens kan vinden, maar ik overweeg misschien om een digitale te kopen, die van mij zijn nog stenen-tijdperk-analoog...


Laatst aangepast door Maple op zo 27 maa 2011 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:07

appeltje schreef:
Sushi schreef:
appeltje schreef:
@ Sushi: hier een ervaren sonja bakkeraar Wink. Nou ja heb het 1 keer gevolgd, ben er snel heel veel mee afgevallen maar dat is niet vol te houden! Als je bijvoorbeeld naar het eetpatroon van Theedoosje of Inge kijkt, kun je veel beter zoiets volgen.

Daar ben ik dus ook wel bang voor. Soms staan er dingen in het boek, dat je bijvoorbeeld een augurk moet eten. Verder zie ik dan geen augurken voorkomen. Ik ga niet een hele pot augurken kopen om er vervolgens maar eentje op te eten. Maar ik ben ook bang dat ik zonder richtlijnen geen dieet kan volgen.

Wat ik wellicht ook kan doen is alleen de avondmaaltijden uit het boek eten en de rest zelf invullen. Uiteraard geen chips en slechte dingen, maar ik vind een bakje yoghurt als ontbijt toch wel erg weinig. Ik eet dan liever twee bruine boterhammen met mager beleg. Dan komt je spijsvertering toch ook veel beter op gang dan na een bakje yoghurt?

Inderdaad, de avondmaaltijden zijn denk ik prima maar over het algemeen mag je echt VEEL te weinig eten van Sonja Bakker waardoor je het welbekende jojo effect krijgt. Ik eet zelf als ontbijt vaak yoghurt met fruit (doosjevol van de ah uit de diepvries) met een beetje haver er doorheen of anders een beetje muesli van zonnatura erdoorheen. Daar zit geen suiker etc. doorheen. Dan zit ik wel vol tot mijn tussendoortje. En ik heb anders nog veel lekkere (lichte) recepten voor 's avonds. Die kunnen we ook altijd uitwisselen Very Happy
Ik heb wel eens mensen horen zeggen dat Sonja Bakkeren tegen anorexia aanzit. Of dat zo is weet ik niet, maar ik las wel wat dingen in het boek waar ik even mijn wenkbrauwen bij optrok.
Dit bijvoorbeeld: "Heb je honger of trek? Laat de leeuw maar brullen. En hiermee bedoel ik dat je best wel een rammelende maag mag hebben, dan ben je juist vetten aan het verbranden. Voor mij was dit altijd een extra motivatie."
Ik vind dat gek klinken. Alsof honger hebben een motivatie is om niet te eten want je valt dan dus af.

Ook vind ik het gek dat ze opschrijft dat je 's avonds een glas wijn of een speculaasje mag, want ze geeft ook eerder in het boek aan dat je na 19.00 uur niet veel meer verbrandt. Natuurlijk is één speculaasje niet veel, maar beter is helemaal geen speculaasje, toch?

Ik denk dat ik gewoon eerst de avondmaaltijden ga maken en dan eventueel later nog eens kijken of ik ook een lunch van haar kan doen.

Magere recepten zijn hier altijd welkom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:08

Maple schreef:Ik wil ook meedoen, maar ik heb me al honderdduuzend keer aangemeld in dergelijke topics en vervolgens laat ik niets meer horen. En ik heb geen weegschaal voor handen, en daarmee mis ik voor mezelf ook al een enom stuk motivatie.
Gewoon meedoen!
Heb je zo'n meetlint? Kan je dan niet de omtrek van je benen, armen, buik etc. opmeten? Dan kan je wellicht ook zien of je centimeters verliest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:09

Meiden, is het een idee om dagelijks op te schrijven wat we eten en dat aan het eind van de dag hier te posten?
Zo kunnen we elkaar misschien tips geven?

Ik weet niet of ik dat zelf wel ga volhouden hoor, het is toch al snel zo dat je iets eet en later vergeten bent. En om nou continu een schrijfblokje binnen handbereik te hebben vind ik ook weer zo wat. Maar we kunnen het proberen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 4:10

Welkom Maple en succes!

Ik ben niet zo van de lijstjes plaatsen, maar als je dit wil moet je het gewoon doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum