Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:51

Inge> jeetje wat een verhaal zeg Sad Gelukkig ben je nu goed bezig met afvallen smile Medicatie werkt wel vaker tegen, zo hoor ik om mij heen. Zelf geen ervaring mee. Ik was vroeger ook altijd stevig, maar het is nu echt to much.

Mijn omgeving weten het niet allemaal. Mijn ouders en vriendinnen die weten het wel, op mij werk volgens mij niet en de rest van de familie ook niet want die zie ik niet zo vaak.
En idd het is vee leuk als mensen het gaan zien zonder dat ze het weten Wink

Welkom trouwens Snoopy en Buppie! Succes met afvallen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:54

@ snoopy> ik was ook 111,8 maar dan zaterdag Very Happy Ben benieuwd in hoeverre we samen blijven afvallen Very Happy

@Inge> dat van wel iets kiezen om te zondigen doe ik ook. Als ik weet dat ik dan een feestje heb of zo hou ik daar rekening mee. Dan let ik van te voren op wat ik eet, maar ook op het feestje zelf.

(sorry voor zoveel berichten van mij achter elkaar)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 31 maa 2011 - 7:02

Snoopy; ja idd... moet je nagaan hoe je zelfbeeld verpest kan worden door zoiets. Ik dacht echt dat ik dik was en zo voelde ik mij ook. Nu kijk ik foto's terug en denk ik wow. Echt dat heeft mijn beeld van mijzelf flink verpest.
Ik heb het wel bewust verteld aan iedereen, zodat mensen er rekening mee kunnen houden. Op mijn werk neem ik ook vaak mijn eigen eten mee, dus collega's en de jongeren die er wonen weten er van. Ook mijn familie en vriendinnen weten er van.

@theedoosje, ja zo doe ik het ook idd... oei lekker allemaal hapjes... zou idd de gezondste eruit kiezen en mocht je toch voor een iets ongezondere kiezen is het ook geen ramp Wink
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 7:07

Wat een verhalen hier allemaal zeg. Ik weeg 100.8 en dat vind ik echt teveel. Ben 1.73 en heb altijd 80-85 kilo gewogen, tot ik samen ging wonen. Toen kwam er 15 kilo bij. Ik vond mezelf echt altijd erg dik, ook met mn 80 kilo.
Maar nu weeg ik op mn werk dagelijks tientallen mensen en zie hier dus ook mensen voorbij komen met mijn lengte en oude gewicht. En dan denk ik van tevoren: Die heeft een mooi figuur. Blijkt dus gewoon dat ik er ook altijd zo uitzag. Echt een vertekend zelfbeeld!
Als ik nu 83 weeg zal ik nooit meer klagen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 7:33

Wat stoer van jullie dat jullie je persoonlijke verhaal en gewicht neer zetten!

Ik ben gedurende de jaren eigenlijk aangekomen. Ik ben in oktober 2007 naar Turkije geweest, daar heb ik een foto van mezelf in bikini en toen zag ik er best goed uit. Ik ben vrij lang, 1.82 en heb de bouw van mijn vader. Flinke heupen, kont en borsten dus een maatje 36 zal het nooit worden en dat is ook niet mijn doel. Ik ben ook nooit echt super slank geweest maar ook zeker niet dik. Door mijn lengte is het gelukkig wel goed verdeeld en zie je niet dat ik 103 kilo weeg. Ik zit ermee dat ik gewoon mijn vetjes overal heb, ik heb mezelf erop betrapt dat ik steeds shirtjes/jurkjes koop die mijn buik verhullen. Terwijl ik, als ik 10 kilo lichter ben, wel gewoon strakke shirtjes aan doe. Ik wil gewoon mijn bikini aandurven en een rokje aan kunnen doen zonder legging (aangezien mijn benen altijd kapot schuren zonder legging). Als ik in de spiegel kijk zie ik alles trillen en vind ik het echt verschrikkelijk om mezelf te zien zonder kleren. Ik ben ook echt heel gemotiveerd merk ik aan mezelf, ik moet alleen oppassen dat ik er niet in door ga slaan.

Komend weekend wordt voor mij lastig. Ik heb komend weekend mijn werkweekend. Ik werk van vrijdag 17 tot zondag 17 achter elkaar met een groep jongeren. Dan is er altijd witbrood, ongezond beleg, snoep, chips en noem het maar op. Daarnaast is komend weekend mijn laatste werkweekend en komen oud clienten en een oud collegaatje afscheid nemen en gaan we gourmetten. Ik heb dan ook besloten om komende vrijdag gezond te doen, 's avonds brood te eten (heb geen tijd om iets anders te eten). Zaterdag mag ik lekker genieten van mijn afscheid en lekker snoepen en gourmetten. Zondag doe ik weer gezond. Ik neem mijn eigen roggebrood/crackers mee dus ik ga mijn best doen..

Mijn eetlijstje van vandaag:

Voor het ontbijt: tomaten/groente sap met lijnzaadolie
Ontbijt: magere yoghurt met zomerfruit
Tussendoor: 2 volkoren crackers met rauwe ham/30 + kaas
Lunch: Roggebrood met 30+ kaas + 2 volkoren crackers met rauwe ham
Tussendoor: 2 volkoren crackers met boerenmetworst (ofzoiets :P)
Avondeten: Zelfgemaakte hamburgers met mager rundergehakt, komkommersalade met geitenkaas & aardappeltjes uit de oven.

's Avonds hoef ik eigenlijk geen tussendoortje meer dus die laat ik meestal zitten.

Lieve meiden ik ben nog geen weekje bezig maar ik merk echt dat jullie mijn stok achter de deur zijn, zo fijn! Dankjewel hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 7:43

@ Inge: Jij wil gaan trouwen volgend jaar toch? Heb je dan een bepaald streefgewicht voor ogen? Ik vind je verhaal heel heftig, zo knap dat je nu al zoveel bent afgevallen. Wel goed ook dat je het aan mensen hebt verteld. Ik doe dat bewust niet omdat mensen dan vast zeggen, alweeeer een poging. Dus ik doe het nu lekker zelf.

@ Theedoosje: Wat goed dat je maar een paar dingetjes hebt genomen!!

@ Lize: Samenwonen is echt een boosdoener he! Ik merk het bij mezelf ook. Goed dat je nu gaat afvallen Very Happy. Doet jou vriend ook mee of doe je het alleen?

@ All: Ik heb dus net mijn vriend verteld hoeveel ik weeg, ik vond dat echt heel lastig en werd er een beetje onzeker van. Ik vroeg hem dus wat hij daar nou van vond en hij zei: boeiend, je ziet er toch lekker uit, al stond er 150 kilo I love you. Vond ik heel lief smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 7:44

applestar schreef:
ENn ik heb vandaag te horen gekregen dat ik mag blijven op mijn werk! Want er was een kans dat ik per mei moest vertrekken i.v.m. de reorganisatie dus ik ben blij!

GEFELICTEEEERD Very Happy. Fijn dat je mag blijven, kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 7:48

Meiden ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wie jullie zijn. Ik weet jullie gewicht en lengte etc., deel veel met jullie maar weet eigenlijk niks van jullie dus:

- Hoe heet je (als je dat wil zeggen Wink)
- Hoe oud ben je?
- Waar woon je?
- Relatie, hoe lang samen (ik ben een enorme romanticus dus kom maar op met die liefdesverhalen :P)?
- Kindjes?
- Studie/baan?
- Passies, hobby's?

etc. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 7:53

Hoe heet je (als je dat wil zeggen Wink)
- Hoe oud ben je? 28
- Waar woon je? Brabant
- Relatie, hoe lang samen (ik ben een enorme romanticus dus kom maar op met die liefdesverhalen Razz)?we zijn nu ruim 5 jaar samen en wonen samen.
- Kindjes? nee
- Studie/baan ? werk in de kinderopvang
- Passies, hobby's? mijn werk is momenteel ook wel mijn passie. Hobby's heb ik niet echt maar terrasje pakken, bios en zo vind ik wel leuk . O ja wandelen daar hou ik wel van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 31 maa 2011 - 7:57

Ja klopt, volgend jaar ga ik trouwens vrijdag 13-07-2012
Ik zou het liefst rond de 80 willen wegen, maar zou met 90 al heel blij zijn.
Ik heb nu maat 46 (had 48-50) en wil graag 40-42

Dit was ik voor ik aan de medicatie ging, ik voelde mij hier echt verschrikkelijk dik (geloof dat ik hier 18 was). Ben wel stevig hier maar niet zo moddervet als ik mij voelde.
Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 2565105280105719355S500x500Q85


Appeltje, dat scheelt wel als het goed verdeeld is over je lichaam.
Geniet van je heerlijke weekendje... Qua brood neem ik altijd mijn eigen brood mee naar het werk en mijn eigen kipfilet (heb gewoon een la in de koelkast ingepikt waar optimel en 30+ kaas en kipfilet in liggen)
Maar groot gelijk, ga gewoon lekker genieten van je afscheid, wat vooral helpt (of zit dat tussen mijn oren?) is veel water / thee drinken en eventueel light frisdrank
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 31 maa 2011 - 8:00

- Hoe heet je; Inge
- Hoe oud ben je? 27
- Waar woon je? Dicht naast Zwolle (W.ezep)
- Relatie, hoe lang samen; wij zijn bijna 7jaar samen en wonen bijna 2 jaar samen. Ik ben verhuist voor mijn vriend naar de buurt van Leiden naar de buurt van Zwolle
- Kindjes? nee
- Studie/baan ? Sociaal pedagogisch hulpverlener op een orthopedagogisch behandelcentra voor jongeren met gedragsproblemen en een licht verstandelijke beperking
- Passies, hobby's? Reizen, lezen, Ajax, strand, zee, zon, zwemmen, badderen, filmpje kijken, biosje, uit eten, leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen, terrasje,


Laatst aangepast door Inge op do 31 maa 2011 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss do 31 maa 2011 - 8:02

appeltje schreef:Meiden ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wie jullie zijn. Ik weet jullie gewicht en lengte etc., deel veel met jullie maar weet eigenlijk niks van jullie dus:

- Hoe heet je (als je dat wil zeggen Wink)
- Hoe oud ben je? 27
- Waar woon je? Den Haag
- Relatie, hoe lang samen (ik ben een enorme romanticus dus kom maar op met die liefdesverhalen :P)? (eeuwige) vrijgezel
- Kindjes? nope
- Studie/baan? leerkracht basisonderwijs, groep 7
- Passies, hobby's? dansen, internetten, zumba, uitgaan, terrasje pakken, bios, lezen, in de zon zitten/lopen/fietsen, etc.

etc. Very Happy

Hmm heb net mijn 'avondappeltje' gegeten, maar had nog trek en nu heb ik een plak kaas gegeten (denk dat ik voorlopig maar ff geen kaas koop, heb daar echt een zwak voor!) en twee crackers (wel met mager beleg) :shock: Baal er nu alweer van, maar ja, had er ff zin in.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 31 maa 2011 - 8:04

Bliss, koop dan lekker 20+ of 30+ kaas, slankie 20+ kaas vind ik lekker en milner 30+ kaas vind ik ook lekker
dat kan niet veel kwaad als je lekker een stukje neemt in de avond


Laatst aangepast door Inge op do 31 maa 2011 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:06

inge> idd ik ga ook gewoon meer water en of thee drinken (alcohol kan toch niet aangezien ik moet rijden en prik drink ik sowieso nooit)

Ik ben lekker aan de aardbeitjes Wink Had er zo'n zin in Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:10

@ Inge Oeh Ajax! Ik ben een van de weinige vrouwen die van voetbal houdt en mijn clubje is PSV Laughing. Joh dat jij jezelf daar dik vond! Je bent hartstikke slank op die foto. Ik ben heel benieuwd hoe je er straks uit gaat zien in je trouwjurk Very Happy. Inderdaad veel water en thee drinken helpt voor mijn gevoel ook. Ik heb net een grote kop thee op en zit echt helemaal vol.

@ Theedoosje: Aardbeitjes zijn zo lekker! Geniet ervan Very Happy

@ Bliss: ik heb 30+ kaas van de ah gekocht en die vind ik net zo lekker als de 48+ (milner vind ik niet lekker) en die crackers zijn echt helemaal niet erg!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss do 31 maa 2011 - 8:13

Hmm ja ik zal eens naar andere kaas kijken dan, vind die er nooit zo smakelijk uit zien eigenlijk. Maar is wel beter natuurlijk.
Ik ga eens ff uitrekenen wat mijn BMI momenteel is smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 31 maa 2011 - 8:16

Bliss, hou je van pittige kaas dan moet je de pittige kaas van slankie nemen.
Ik vind Milner wel lekker eigenlijk :p

appeltje, owjee Very Happy Ik hou ook van voetbal. Heb mijn vriend leren kennen bij Ajax. Heb een seizoenskaart en bezoek veel wedstrijden, ook europees. Nou slank ben ik niet op de foto volgens mij, maar ook niet zo moddervet als ik dacht dat ik was.

Theedoosje, heerlijk aardbeien
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:17

Inge je ziet er daar zeker niet dik uit. Maar jammer is dat je door mensen je anders aan gepraat kan worden.

Appeltje ik geniet er zeker van Very Happy dank je Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss do 31 maa 2011 - 8:30

Ik hou juist niet van pittige kaas, heb altijd jong of eventueel jong belegen. Ik ga dit weekend eens kijken wat voor kaas er verder nog allemaal is.

Mijn BMI is trouwens 27.4 bij het gewicht van vandaag en gisteren (misschien zit er morgen wel weer een paar ons bij aan). Ik wil nog ongeveer 12 kilo afvallen eigenlijk, dan is mn BMI 23.9. Maar elke kilo is meegenomen en ik wil het liever in wat kleinere stapjes doen, zodat ik niet meteen weer gedemotiveerd raak.

Ik heb trouwens ook nog 11 of 12 kilo meer gewogen dan nu. Ben altijd zo vreselijk aan t jojoën, heb echt een marge van 30 kilo ofzo! Dat laagste gewicht haal ik sowieso niet meer. BMI was toen rond de 22, maar ik heb me nooit slank gevoeld eigenlijk. Ik moet die foto's weer eens opzoeken, misschien werkt het motiverend. Ik heb gewoon een heel verstoorde relatie met eten, kan echt vreetbuien hebben (afgelopen weekend nog, maar daardoor wel weer gemotiveerd op maandag) en eten tot ik misselijk word. Nu zit ik wel weer in een goede flow, maar het is altijd de vraag voor hoe lang. Dit topic is wel een goede stok achter de deur denk ik!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli do 31 maa 2011 - 8:30

Ik ga nog inhoudelijk reageren op wat ik vanmiddag heb getypt, ik moet het allemaal nog laten bezinken.

Hoe oud ben je? 24
- Waar woon je? Groningen
- Relatie, hoe lang samen (ik ben een enorme romanticus dus kom maar op met die liefdesverhalen )? nu ruim 4,5 jaar
- Kindjes? nee
- Studie/baan? ik studeer psychologie
- Passies, hobby's? ik hou van puzzelen, computerspelletjes ehhhh.... vast nog meer.

ik denk maar een ding als ik dit lees: BURGERLIJK hahaha

girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:16

@ snoopy, nee mijn omgeving weet het niet.. maar weet wel dat ik me er bewust mee bezig houdt smile

Ik heb n BMI van 28/29... dat vind ik toch echt de max! ik wil nu graag terug naar de 70 kilo.
Inge.. wat een mooie foto! ik zie dat jij graag naar 40/42 wil.. deze maat heb ik nu.. (naja meer 42 dan 40.. maar soms) graag zou ik naar de 38/40... ik schaam me daar dan wel een beetje over..
jullie hebben allemaal zulke heftige verhalen.. maar zoals ik lees zijn jullie echt top meiden smile
Ik merkte vandaag toen ik op het werk zat en dr gingen koekjes langs dat ik dacht, nee dat mag ik niet... ik heb t beloofd smile

Mijn eetlijstje vandaag:
- yoghurt met muesli
- 1 peer
- 2 boterhammen met sandwichspread
- dun plakje ontbijtkoek (bij het plasma geven)
- 1 stuk komkommer (had laat avondeten)
- gek. aardappelen, broccoli met kaassausje (heel fout, dus heb maar weinig saus op) en zalm uit de oven.
geen td vanavond, want at pas om 19.30!
Verder thee en water en 1 glaasje 7up.

Mijn pers. lijstje:
Hoe heet je : Nouja ik noem me hier Sannie, maar heet Sandra.. wil je het afkorten.. graag San ipv Sannie (heb dr zon hekel aan.. helaas noemt mn vriend me zo)
- Hoe oud ben je? 22
- Waar woon je? Brabant / Zuid-Holland (ik woon in brabant, maar ben meer in zuid holland.. vandaar)
- Relatie, hoe lang samen ? ja, 2 jaar. woon nog thuis bij paps en mams
- Kindjes? nee
- Studie/baan? studie : SPH, Werk: begeleider op wvz voor volwassenen met verst. beperking
- Passies, hobby's? creatief bezig zijn, voornamelijk schilderen en haken momenteel, filmpje kijken, boek lezen, winkelen, met vriendinnen keuvelen, uit eten. passie is mn vriendje :P

slaap lekker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 31 maa 2011 - 9:34

38-40 lijkt mij trouwens nog mooier als maat hoor voor mijzelf, maar wil wel wat realistisch blijven Very Happy maar wie weet (ooit)
Je hoeft je niet te schamen hoor, doe niet zo gek... ieder heeft een eigen reden, verhaal of maatstaaf qua kilo's / maat en afvallen etc...
wow super dat je de koekjes afgeslagen hebt Very Happy
Wij hadden gister stroopwafels in huis want de fotograaf die wij voor onze bruiloft willen kwam langs, dus wilde wel iets bij de koffie hebben. Heb de rest van dat pak door mijn vriend mee laten nemen naar zijn werk Very Happy
Netjes hoor dat je maar een beetje kaassaus genomen hebt, groentesaus staat trouwens wel in de groene kolom met dingen die je wel eens mag (verbaasde mij daar zelf over :P)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 17:16

Zit er ook geen verschil in kaassaus - groentesaus dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar do 31 maa 2011 - 19:22

even een berichtje vanaf mijn mobiel want ik heb mij vanochtend gewogen : er is alweer 0.7kg af. in totaal nu 1.3kg. dit motiveerd mij weer ontzettend en ook dit topic. ik zal vanavond of morgen op jullie allemaal reageren smile
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 19:31

Ik heb ook even tussendoor gewogen (zondag is mijn weegdag) maar er is niks af nog. Iig ook niet bij Wink

Vanmorgen heb ik een lekkere dubbele boterham met aardbeitjes op I love you En een rijstwafel van snack a jack.
Zometeen ga ik mijn flesje weer vullen met water. Die heb ik ook standaard bij eigenlijk.
Succes iedereen weer smile

Oow en ik heb nog wel paar maatjes groter dan 42 Embarassed Zit nu op 48 van broeken. Ik hoop echt zeker te zakken naar 44 maar ja daar zijn we hard voor bezig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum