Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli ma 11 apr 2011 - 9:28

Leuke outfits Very Happy

Ik gebruik geen medicijnen, pillen, whatever. Ik lust geen thee, dus dat doe ik ook niet. Ik probeer zoveel mogelijk mijn eetpatroon te veranderen en veel te drinken (een ramp voor mij).
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge ma 11 apr 2011 - 10:34

Lust je geen thee nee :O alle thee niet?
Vervelend lijkt mij dat als je moeite hebt met voldoende drinken (en dan bedoel ik geen alcohol Wink)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli ma 11 apr 2011 - 20:02

Ik heb een afkeer voor al het drinken dat warm is. Het enigste wat ik lust is chocolademelk, alleen als die dan soort van lauw is. Ik heb altijd veels te weinig gedronken en ik probeer nu van 1 liter naar 1,5 liter per dag te gaan. 's ochtends een flesje water, 's middags en 's avonds. Tot nu toe weinig succes. Ik moet constant naar de wc en dat wil ik niet als ik bijvoorbeeld lessen heb op school. Dus probeer ik het zoveel mogelijk na school en 's avonds te doen, maar dat werkt voor geen meter.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Aagje! ma 11 apr 2011 - 20:31

ik heb ook altijd moeite met genoeg drinken. Als ik op mijn werk ben dan drink ik wel veel, 3 flesjes water en nog thee erbij. en een beker melk. Maar goed dit is maar voor 3 dagen in de week smile

De rest van de week drink ik ook te weinig. Ik moet echt een flesje water naast me neer zetten, anders vergeet ik gewoon te drinken
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Penny Blossom ma 11 apr 2011 - 21:22

Goedemorgen!sunny
Mijn dag is vandaag zeer goed begonnen... De weegschaal gaf -3,4kg. aan.

Dit geeft toch goede motivatie!.
Mijn eetlijstje van gisteren zal ik nog even aanvullen:
O: Cornflakes met halfvolle melk
T: Geen
L: 4 crackers, twee met kaas en twee met halvarine en anijshagel, Optimel
T: Schaaltje met yoghurt, aardbeien en zoetstof
D: Pizza Embarassed met als toetje een raket waterijsje
T: Niets, toen was ik sporten.

Over de dag heb ik nog een flesje water gedronken en twee glazen sprite zero.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Aagje! ma 11 apr 2011 - 21:32

BlackRabbit schreef:Goedemorgen!sunny
Mijn dag is vandaag zeer goed begonnen... De weegschaal gaf -3,4kg. aan.

Dit geeft toch goede motivatie!.
Mijn eetlijstje van gisteren zal ik nog even aanvullen:
O: Cornflakes met halfvolle melk
T: Geen
L: 4 crackers, twee met kaas en twee met halvarine en anijshagel, Optimel
T: Schaaltje met yoghurt, aardbeien en zoetstof
D: Pizza Embarassed met als toetje een raket waterijsje
T: Niets, toen was ik sporten.

Over de dag heb ik nog een flesje water gedronken en twee glazen sprite zero.

goed dat je zoveel ben afgevallen! Is het in een week? of in totaal tot nu toe?
Hoe lang ben je bezig?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Penny Blossom ma 11 apr 2011 - 21:43

@ Annie: Ik ben nu 1 week bezig en dit is dus van 1 week. Ik ben nu bij een dietiste, en sinds twee/drie weken ook begonnen met sporten.

Edit: Omdat ik zo trots ben op mezelf heb ik een nieuwe zomerjas besteld op H&M.com. Met de kortingscodes uit het andere topic. Een jas en twee tops voor nog geen 30 euro cheers
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge di 12 apr 2011 - 0:11

BR, wow wat goed... Super bezig dus!
Wow dat is geen geld. Ik durf nog niet zo goed bij H&M te bestellen, bang dat ik het niet pas
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  bluppie di 12 apr 2011 - 1:37

BR: Wat goed zeg!! Goed bezig dus! Super ga zo door!

Ik heb tot nu toe gegeten:
O: 2 crackers met kalkoenfilet
L: 2 bruin volkoren broodjes met kipfilet

Tussendoortjes:
halve ananas met 1 kiwi en appel (in stukjes gesneden)
veel thee
water

Avondeten weet ik nog niet.

De weegschaal was bij mij nog steeds het zelfde, gelukkig niks aan, maar ook niets af. Moet misschien toch nog maar meer gaan sporten.. Iemand tips?
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar di 12 apr 2011 - 4:03


@XXannieXX: wat een lieve man heb jij die je steunt en meehelpt!

@snoopy: ik gebruik geen producten om te helpen afvallen. Ik hoorde juist dat je ali heel veel verschillende en vervelende bijwerkingen kunt krijgen. En naast dat het behoorlijk prijzig is wil ik het graag op eigen kracht doen het afvallen

@inge: wat een leuke kleren. Ik wil ook shoppen! Gelukkig ga ik zaterdag lekker naar Rotterdam om te winkelen.

@girli: ik drink nu ongeveer 2 liter water op een dag. In het begin moest ik om het kwartier plassen maar nu eigelijk niet meer. Je lichaam moet er wel aan wennen dat je opeens veel meer vocht binnenkrijgt dan eerst. Nu moet ik nog wel regelmatig plassen ( om de 2,5 uur ofzo ) maar voorheen om het kwartier. Hahah

@blackrabbit: Jeetje meid. Wat goed zeg. Zo’n resultaat wil ik ook wel!

@blubbie: mooi lijstje hoor!

@all:

Ik voel mij vandaag niet helemaal lekker. Heb steeds maar hoofdpijn en ben erg misselijk en heb last van mijn darmen 
Heb ook niet veel gegeten vandaag. Ik heb wel trek maar ik krijg het allemaal niet weg.
Ik hen zelf suiker in mijn thee gedaan zodat ik wat suiker binnenkreeg maar dat was ook geen succes.

Mijn eetlijstje voor vandaag:

Ont: special k ontbijtgranen
Td 2 kopjes thee
Lun: 1 boterhamen met vruchtenhagelslag en een half glas melk
Td 3 kopjes thee
Av:

Straks maar rijst als avondeten proberen. Hopelijk krijg ik het wel weg.
Ik wilde eigenlijk vanavond gaan sporten maar ik kruip lekker vroeg met mandje in…….
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar di 12 apr 2011 - 4:04

bluppie schreef:BR: Wat goed zeg!! Goed bezig dus! Super ga zo door!

Ik heb tot nu toe gegeten:
O: 2 crackers met kalkoenfilet
L: 2 bruin volkoren broodjes met kipfilet

Tussendoortjes:
halve ananas met 1 kiwi en appel (in stukjes gesneden)
veel thee
water

Avondeten weet ik nog niet.

De weegschaal was bij mij nog steeds het zelfde, gelukkig niks aan, maar ook niets af. Moet misschien toch nog maar meer gaan sporten.. Iemand tips?

Je kan meer gaan sporten maar ikweet niet hoeveel en hoevaak je nu al sport in de week.
Misschien heeft het ook wel tijd nodig. Ik heb ook wel eens een week dat ik stil sta en de week daarna is er opeens weer wat af.

mijn zus is een paar jaar geleden 10kg afgevallen alleen al door gezond te eten dus je kan ook afvallen zonder te sporten. Al helpt het sporten weer juist met afvallen
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss di 12 apr 2011 - 4:28

Ik zie hier vaak vruchtenhagel als beleg voorbijkomen, maar daar zit toch ook suiker in? Is dat niet slecht? En hoe zit het met kokosbrood?

Ik voel me nog steeds niet fit en heb vooral last van mn klieren (zijkant hals), maar ga zo toch naar zumba. Doe wel een beetje rustig aan en dan zie ik wel hoe het gaat. Verder gaat t wel goed qua eten enzo, vandaag op school weer chocola en een dikke vette koek afgeslagen smile (komen altijd zoveel kinderen langs om te trakteren!) Morgen is er een meisje uit mn eigen klas jarig en ik had eigenlijk de regel voor mezelf dat ik alleen van mijn eigen kinderen een traktatie mag nemen, maar ligt er een beetje aan wat ze bij zich heeft.

Leuke kleren, Inge!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss di 12 apr 2011 - 5:00

Ahh g*dver! Heb ik me in mn sportoutfit gehesen, sta ik gewoon voor een dichte deur bij de dansschool!! ZO IRRITANT!! Op de site staat letterlijk dat er vanaf 12/4 om 18:00 zumba is. Oehh ben echt geïrriteerd. Ga nu nog maar ff een stuk lopen of fietsen denk ik, zodat ik toch voldoende beweging heb gehad. Nu kan ik dus alweer twee lessen gaan inhalen een andere keer... Evil or Very Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Aagje! di 12 apr 2011 - 6:09

OH dat is irritant ja! Heb je jezelf zover gekregen om te sporten, zijn ze dicht! Balen! Goed dat je dan toch gaan lopen of fietsen! Ik ben dan al gauw geneigt om te zeggen: nou dan niet... *plof op de bank* smile

Vruchtenhagel is prima hoor, is niet slecht! Net als appelstroop Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Bliss di 12 apr 2011 - 6:15

Zo, ik heb net een poos doelloos rondgefietst haha. Kwam langs de Gamma en ben daar ook even naar binnen gegaan om inspiratie op te doen voor een evt. verbouwing aan mijn evt. toekomstige huis Wink (heb een bod uitgebracht)
Bij elkaar een half uur/drie kwartier gefietst denk ik, beter dan niks toch smile En ik heb een geïrriteerde mail naar de dansschool gestuurd, dat ze geen onjuiste informatie moeten verstrekken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:24

Bliss>dat is ook balen zeg Sad Maar erg goed van je dat je bent gaan fietsen Very Happy

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik sport thuis. Dat wil zeggen zo wat elke dag 30 min op de hometrainer. En ong 1x per 2 weken uurtje lopen met een vriendin.

Ik gebruik ook geen pillen en dergelijke. Ik wil zonder hulpmiddelen afvallen. Ik vind het te duur en onzin :P Ben bang dat je na het stoppen van de pillen zo weer wat kilo's er aan komt Wink

Inge> leuke kleding zeg! Heerlijk is shoppen he Very Happy

Vandaag goed gegaan. Normaal gegeten en tussendoor vanmorgen 2 volkoren koekjes. En veel water vandaag weer tussendoor. Over half uurtje ga ik op de hometrainer.

(O en sorry als ik iemand niet noem, het is niet bewust, maar soms wordt er zoveel gereageerd en kan ik het niet bijhouden)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar di 12 apr 2011 - 6:25

Bliss schreef:Zo, ik heb net een poos doelloos rondgefietst haha. Kwam langs de Gamma en ben daar ook even naar binnen gegaan om inspiratie op te doen voor een evt. verbouwing aan mijn evt. toekomstige huis Wink (heb een bod uitgebracht)
Bij elkaar een half uur/drie kwartier gefietst denk ik, beter dan niks toch smile En ik heb een geïrriteerde mail naar de dansschool gestuurd, dat ze geen onjuiste informatie moeten verstrekken!
\


Pfff heb jij weer! wel raar dat ze het dan wel op de site zetten maar dat het uiteindelijk toch niet is.....

Wel knap dat je toch ondanks 3 kwartier gefietst hebt. Enne kijken voor nieuwe huisideeen is altijd leuk! Tenminste dat vind ik altijd!

@all: heb net toch maar wat rijst gegeten. Ging niet echt van harte maar ik vond echt dat ik iets moest eten...........
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar di 12 apr 2011 - 6:26

Theedoosje schreef:Bliss>dat is ook balen zeg Sad Maar erg goed van je dat je bent gaan fietsen Very Happy

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik sport thuis. Dat wil zeggen zo wat elke dag 30 min op de hometrainer. En ong 1x per 2 weken uurtje lopen met een vriendin.

Ik gebruik ook geen pillen en dergelijke. Ik wil zonder hulpmiddelen afvallen. Ik vind het te duur en onzin :P Ben bang dat je na het stoppen van de pillen zo weer wat kilo's er aan komt Wink

Inge> leuke kleding zeg! Heerlijk is shoppen he Very Happy

Vandaag goed gegaan. Normaal gegeten en tussendoor vanmorgen 2 volkoren koekjes. En veel water vandaag weer tussendoor. Over half uurtje ga ik op de hometrainer.

(O en sorry als ik iemand niet noem, het is niet bewust, maar soms wordt er zoveel gereageerd en kan ik het niet bijhouden)

Je bent mij vergeten!

Neejoh, grapje hoor Wink Maar het is wel postief dat ons topic zo gewilt is Very Happy toch?
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 6:49

haha Applestar :P En ja het is positief Very Happy Maar wilde laten weten dat het dus niet zo is dat ik expres niet reageer op iemand of zo Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:24

@ Inge: leuke kleren!! Ik heb gisteren ook voor heel veel geld bij de h&m besteld Embarassed. Bij de h&m hebben ze ook grotere maten hoor, je hoeft niet eens per se bij b&b te kijken!

@ Bliss: Jee wat balen zeg, wel super goed dat je bent gegaan en daarna nog hebt gefietst. Wat gaaf dat je een bod hebt gedaan zeg, heel stoer! Ik vind huizen inrichten ook altijd erg leuk om te doen

@ Applestar: Wat balen dat je je niet lekker voelt Sad. Hopelijk voel je je morgen weer een beetje beter! Goed dat je een beetje rijst hebt gegeten.

@ ik weet niet meer wie het vroeg: Ik heb appelazijn pillen in de kast staan maar heb ze nog nooit gebruikt, misschien toch maar eens proberen.

@ Theedoosje: je bent eerder een theezeefje Wink

@ All: vandaag was een prima dagje, had 2 sollicitaties en ben voor allebei aangenomen! Helemaal super dus Very Happy

Ontbijt: yoghurt/muesli/zomerfruit
Tussendoor: 4 beschuitjes met muisjes/hagelslag + banaan
Lunch/tussendoor: appel + 3 boterhammen met kipfilet/stroop/30 + kaas
Avondeten: zelfgemaakte aardappelsalade/sla/hamburger
Tussendoor: rijstevla

ps: morgen weegdag! Hopelijk sta ik stabiel en ben ik niet aangekomen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 7:29

BlackRabbit schreef:Goedemorgen!sunny
Mijn dag is vandaag zeer goed begonnen... De weegschaal gaf -3,4kg. aan.

Dit geeft toch goede motivatie!.
Mijn eetlijstje van gisteren zal ik nog even aanvullen:
O: Cornflakes met halfvolle melk
T: Geen
L: 4 crackers, twee met kaas en twee met halvarine en anijshagel, Optimel
T: Schaaltje met yoghurt, aardbeien en zoetstof
D: Pizza Embarassed met als toetje een raket waterijsje
T: Niets, toen was ik sporten.

Over de dag heb ik nog een flesje water gedronken en twee glazen sprite zero.

Wow wat ben jij veel afgevallen in een week zeg! Hopelijk kun je zo doorzetten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli di 12 apr 2011 - 9:06

Ik heb vandaag gezondigd met een gratis B&J ijsje Very Happy Ik kon het mezelf niet ontzeggen hihi en het was heerlijk!! Gewoon 1 bolletje, niet te veel niet te weinig.

Ik zit er over te denken om misschien zelf maar iets van een hometrainer aan te schaffen ofzo. Echter, dit lijkt me zo duur?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 9:34

girli schreef:Ik heb vandaag gezondigd met een gratis B&J ijsje Very Happy Ik kon het mezelf niet ontzeggen hihi en het was heerlijk!! Gewoon 1 bolletje, niet te veel niet te weinig.

Ik zit er over te denken om misschien zelf maar iets van een hometrainer aan te schaffen ofzo. Echter, dit lijkt me zo duur?

Misschien kunnen je beginnen met een stepapparaat? Die heb ik 1 en dat kost niet zoveel.. Dan weet je of je er ook daadwerkelijk op gaat staan Wink

Edit: hopelijk heb je lekker genoten van je ijsje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 19:09

Girli> ik heb een simpele tweedehandse. Dit omdat ik niet wist of ik er wel veel gebruik van zou maken en ik dan een nieuwe zo duur vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 21:52

JAAAA ik ben 0,7 kilo afgevallen ondanks mijn slechte week Very Happy. Wat een lekkere motivatie zeg. Kan ik ook eindelijk mijn ticker gaan aanpassen. Ik ben blij!!! Dankjewel voor jullie motivatie meiden Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 19 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum