Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Schaapke
Verde
TGR
Sunny
bolus26
Antibes
Puk
Phileine
love
Lavendel
Monte
Aagje!
Penny Blossom
bluppie
Caramba
Pussycat
Zeepje89
Niekske
applestar
luenca
girli
Bliss
Catwoman79
Snoopy
Oasis
Inge
30 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:16

We zijn in Punta Cana geweest. Gewoon 9 dagen gerelaxed.

Als je op gewicht wilt blijven, zou ik af en toe een soort van "balansdag" houden. En voor de rest wel gezond en regelmatig proberen te eten. Natuurlijk mag je dan iets vaker zondigen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  bluppie vr 6 mei 2011 - 0:27

Ziet er leuk uit hoor Puk!! is je hempje ook roze, of zie ik dat verkeerd? Wel leuke match zo met de kleuren!

@Liv: Natuurlijk mag jij ook meeschrijven, zou niet weten waarom niet? Was je vakantie leuk? Mooi weer etc?

@M1918: Het is inderdaad wel zo dat je lichaam gaat wennen aan bepaalde dingen die je eet. Aangezien je nu voornamelijk gezond eet, reageert het daarom misschien wat raar op ander eten?

@ all: Ik vertrouw mijn weegschaal niet meer, elke keer geeft hij iets anders aan. Sta ik erop en 2 tellen later nog een keer zegt ie heel wat anders.. Misschien toch een keer een andere weegschaal kopen die niet digitaal is.
Als ik hem wel moet geloven ben ik nu in totaal in bijna 3 week 2.5 kilo kwijt! :-) Nu hopen dat ik zo door blijf gaan.

Wil nou toch wel een in de zomer in mijn bikini durven....

hebben jullie een leuk weekend voor de boeg? Ik ga niet veel bijzonders doen. Dus ik wacht af wat het weekend mij gaat brengen... smile
bluppie
bluppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 0:32

Ja, m'n vakantie was leuk. Het weer was elke dag rond de 40 graden, dus ik heb een mooi bruin kleurtje gekregen. Iedereen is er jaloers op, haha!

Vervelend van je weegschaal. Ik zet hem elke keer als ik me weeg wel opdezelfde plek neer. Soms kan je gewicht ook schommelen als je op plavuizen of op vloerbedekking weegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk vr 6 mei 2011 - 4:53

Inge schreef:Puk, ik vind je helemaal geen 123 kilo lijken... Ik heb ook in je eigen topic gereageerd en vind het erg om te lezen dat je zo onzeker bent over je lichaam. Ik herken het zo heel erg goed. Maar je bent mooi zoals je bent en ik moet zeggen dat ik het zonder legging en hemdje je slanker vind lijken... maar je moet dragen waar jij je goed bij voelt... Dit vind ik je zo ook heel erg goed staan. De kleding staat je absoluut heel goed, niet onzeker over zijn.
welke maat heb jij van dat jurkje... ik vind het echt een heel leuk jurkje

Doet me goed, dat er wordt gezegd dat ik er minder zwaar uit zie dan de weegschaal zegt:-) Het is ook niet leuk, die onzekerheid, maar zoals jij zegt, komt het je heel bekend voor, maar we worden zekerder, dat moet, als we zo doorgaan als nu:-)

Het is maat 44 van de Steps, hij valt groot uit. En hij is lang he, dat vind ik ook zo fijn!

Ik ga nu eten koken en dan relaxen vanavond, want morgen vrijgezellendag, ik heb er zin in! Fijn weekend allemaal! XxxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge vr 6 mei 2011 - 6:25

Mocht ik toevallig bij een steps in de buurt lopen binnenkort ga ik toch ook even buurten :p
Staat je echt heel goed.
De legging eronder zou ik echt niet doen, hemdje als je je daarmee prettiger voelt vind ik niet eens verkeerd... maar ook zonder hemdje staat het heel goed.
Je benen zijn mooi in verhouding met je lichaam en absoluut niet dik, aanstootgevend of weet ik veel wat...
Zelf vind ik dat zonder legging je slanker doet lijken... maar wat je draagt daar moet jij je prettig in voelen anders loop je er niet lekker bij...
maar echt echt echt het staat je heel erg goed, maakt je niet dik en je lijkt absoluut geen 123 kilo.

liv, ik ben ook jaloers :p Zelf ben ik 4jaar geleden in punta cana geweest... heerlijk smile

bluppie, wat irritant van je weegschaal Sad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 22:00

Heej meiden ik ben nu in totaal 8 kilo kwijt! Very Happy

Ik ga zo op iedereen reageren. Maar eerst even Puk. Wat zie je er leuk uit met die out fit! En idd ik zie echt geen 123 kilo. Ik wou dat ik er zo uit zag met mijn 108,3 kilo Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 22:07

Puk, niet zo onzeker. Je ziet er hartstikke leuk uit in die kleding.

Theedoosje, goed zo! Dat is al een hele prestatie. Hoeveel wil je in totaal eigenlijk kwijt? Het zal vast wel ergens in dit topic staan. Embarassed

Inge, in welk hotel/resort zaten jullie toen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 22:14

_Liv schreef:Puk, niet zo onzeker. Je ziet er hartstikke leuk uit in die kleding.

Theedoosje, goed zo! Dat is al een hele prestatie. Hoeveel wil je in totaal eigenlijk kwijt? Het zal vast wel ergens in dit topic staan. Embarassed

Inge, in welk hotel/resort zaten jullie toen?

Ehm veel Embarassed Ben maar 1.65 dus 108,3 is veel te veel. Maar ik zie wel hoe ver ik kom. Eerst onder de 100 komen Wink

Ik had heel wat getypt maar laptop hing Sad
Dus dan maar even algemeen bericht.
Ik zie dat jullie goed bezig zijn ook. Ga zo door!

Puk ik ben benieuwd hoe groot jij bent? Ik denk namelijk een stuk groten dan dat ik ben Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 22:17

M1918 schreef:Ik zou mijn vraag even wat duidelijker omschrijven :P. Ik heb altijd wel last gehad van ongezond eten, maar sinds ik aan het afvallen ben (en dus eigenlijk alleen maar gezond eet) heb ik echt overal last van, zoals gisteren bijvoorbeeld van het Turkse brood, dat heb ik altijd kunnen eten zonder buikpijn. Miss heeft het wel te maken met waar je lichaam aan gewend is, maar het is zo jammer! Dan trakteer je jezelf een keer op iets lekkers en dan krijg je buikpijn :o

Hoe willen jullie eigenlijk verdergaan met eten als je je streefgewicht hebt bereikt? Ik vind het nu niet meer echt nodig om nog af te vallen, maar als ik weer ga eten zoals "vroeger" ben ik bang dat ik aankom. Dat ben ik sowieso bij al het ongezonde dat ik eet. Eigenlijk wil ik nu niet meer zo heel veel bezig zijn met het gezond eten, want nu beheerst het best wel mijn leven, en dat vind ik gewoon niet meer nodig. Hoe zien jullie het voor je als je straks klaar bent met afvallen? Tips... ?!

Ik heb dat met vet eten. Dat kan ik nu ook niet heel goed meer verdragen. Soms wel wat hoor maar het is gauw genoeg Wink

En dat laatste dik gedrukte nog geen idee. Ik moet nog zoveel kwijt dus ik zie wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  applestar vr 6 mei 2011 - 23:13

@puk: Leuke outlift hoor! Ik zou er denk alleen wel een witte legging onder doen. Dat staat wat zomerser

@m1918: bij mij is de buikpijn helaas wel erger geworden en ik kan sommige dingen ook echt niet meer eten. Maar dit past ook weer bij het beeld van prikkelbaar darm syndroom, wat ik heb, dus bij mij is het denk ik de combinatie. Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon naar de dokter gaan hoor!
als ik jou verhaal zo lees klinkt het bij mij meer PDS dan dat het door het gezonder eten komt.

@_liv: welkom hier! Gezellig dat je mee gaat schrijven

@bluppie : weeg je wel steeds op hetzelgde moment ? Ik ben aan het einde van de dag ook zwaarder dan normaal.

@theedoosje; wat goed!

@all:

Ik wilde mij vanmorgen wegen maar de weegschaal werkte niet echt mee. Volgens mij zijn de baterijen weer eens op. Heb vanochtend na het sporten gelijk even nieuwe op dus morgen ochtend sta ik als eerst op de weegschaal.
Heb net wel ietsjes gezondigd, heb namelijk 4 toffeesnoepjes op.
Verder gaat het afvallen hier goed!

Vanmiddag komt Adlicious ( van axfactor ) hier op de markt optreden dus daar ga ik even kijken. Woon er namelijk praktisch naast. En vanavond heb ik een verjaardag. Ik hoop dat ik mij een beetje in kan houden. Al is het iniedergeval geen alcohol voor mij want ik ben de bob!

Liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 23:22

Applestar> Lastig dat de batterijen leeg waren. Ik ga duimen voor je morgen smile Ach die 4 snoepjes mag best als je voor de rest een beetje op let. En zo te lezen ben je goed bezig dus prima smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 0:55

Dames, gaat goed hier zeg! Knap hoor smile Ik lees nog steeds mee, haha, ik heb nooit iets te posten.

Puk: ik vind je jurkje echt té mooi staan en snap jouw weegschaalgetal ook niet :P Lekker zonder legging doen! Zou ik ook nogal een drempel vinden, maar soms is het gewoon mooier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 7 mei 2011 - 7:14

@Reva, thanks :p gewoon meekletsen hier joh Wink

@applestar, stomme weegschaal, jammer is dat. die 4 snoepjes is echt niet zo erg... bedenkt eerder "wow wat knap ik heb MAAR 4 snoepjes op" smile
Was Adilicious leuk? 1 van die meiden werkt bij dezelfde werkgever dan dat ik werk smile
Veel plezier op de verjaardag

@theedoosje, wow wat goed... goed bezig meid... ook voor jou komt -100 steeds dichter in zicht

@liv, Iberostar Dominicana / punta cana. Jij?

Morgen ga ik naar de bekerfinale twente - Ajax (ben voor Ajax). Ik ga terug rijden dus kan (helaas, voor de lijn beter) niet aan de alcohol. Heb broodjes gekocht (2 meergranen bollen en 2 kaas uien bollen.. oke die kaas uien bollen is minder :P) en gezond lekker beleg dus heb voor overdag mijn eigen brood... 's avonds zal wel snacken worden daar... de wedstrijd begint om 18uur maar om 12.45uur moet ik al in de trein stappen van Amsterdam naar de kuip toe... dus lange maar vooral heel gezellige dag Very Happy
Vandaag goede dag gehad

O; 2 bhm halvarine kipfilet
T; cherrytomaatjes
L; 2 bhm halvarine gebakken ei
T; optimel drink, banaan
D; zilvervliesrijst met chili con carne en komkommer in azijn
S; 40 min baantjes getrokken
A; optimel yoghurt en of een zakje snack a jacks of stukjes komkommer en paar stukjes kaas met chilisaus :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 21:37

Ja Inge steeds dichterbij he. Bij jou gaat dat ook als een speer.
Hoe was de wedstrijd? Lekker gesnackd (is dat een woord?) ook? :P Je had die dag ervoor wel goed je best gedaan dus dan mogen die dingen zaterdag wel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli za 7 mei 2011 - 22:23

Zo, het is weer een tijdje dat ik hier wat gepost heb geloof ik. Het lukt me nog steeds niet om een schema aan te houden. Ik heb daar veel moeite mee. Ik kan gewoon niet eten als ik geen honger heb. Ik probeer nog steeds meer te drinken, maar ook dat blijft zo lastig. Ik heb constant het gevoel dat ik stil blijf staan. Niet qua gewicht, maar qua mezelf zeg maar. Al kan ik wel goed lekkere dingen laten staan. We hebben al twee weken paashazen in de koelkast liggen die over zijn. Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant ben ik bang dat ie in één keer op gaat als ik eraan ga beginnen.

Ik heb ook al een kleine vooruitgang geboekt. Ik heb gister een step apparaat gekocht van mijn zus en het staat nu in de gang! Ik moet er nu nog een goede plek voor vinden. Hij kan helaas niet voor de tv, want dan wordt de buurman boos haha. Ik vind het handig om een beetje afleiding te hebben tijdens het 'sporten'. Ik ben zelf een aantal keer naar de sportschool geweest en daar hebben ze tv schermpjes en ik merk dat ik daardoor minder bezig met 'ik ben aan het sporten en ik vind het niet leuk'. Als ik tv kijk, gaat de tijd veel sneller.

Ik ben wel grotendeels met jullie mee blijven lezen en wat gaat het allemaal goed bij iedereen Very Happy De kilo's worden steeds minder!! Ik vind het alleen vervelend om te lezen dat een aantal mensen echt buikpijn krijgen als ze iets ongezonds eten. Dat is echt vervelend! Misschien toch eens naar de dokter gaan, want dat lijkt me niet te horen. Zo wordt je als het ware gelijk 'gestraft' als je een keer iets ongezonds eet, dat kan niet.

Veel succes deze week voor iedereen Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk za 7 mei 2011 - 23:40

He allemaal!!
Ik ben weer bovenwater na een superleuke vrijgezellendag van een vriendin. We zijn naar de bruid in spé gereden met allemaal lekkere dingetjes , dat hebben we bij de bruid in spé dus gezellig opgemaakt(ik heb alleen een cupcake en mini appelflapje gehad)

Daarna gingen we met zijn allen naar een fotostudio en hebben daar eerst een 2 uur durende visagie workshop gehad, was erg leuk! En we zijn ook mooi opgemaakt vond ik! Vervolgens hadden we dan de fotoshoot, eerst een paar alleen, en daarna in groepjes/groepen. Ik ben zooooooo benieuwd naar het resultaat. Tijdens de fotoshoot heb ik rivella light gedronken en een paar droge toastjes gegeten en wat druiven.

Toen de schoot afgelopen was, zijn we naar haar schoonouders boerderij gereden en hebben daar samen met de mannen gebarbecued, was superleuk! Ik heb 6/7 rosé biertjes gehad, 2 worstjes, wat stokbroodjes en dat was het!

Oja, ik heb wel gefietst, heen en terug, samen 15 km, dus dat is een leuke bijkomstigheid, haha!! Het was echt een mooie, leuke dag en ik geniet nu nog na:-)

Inge, ik heb besloten toch een legging aan te doen, welke kleur is nog ff de vraag, ik zie het wel ff. Veel plezier bij de Steps, als je gaat, haha! En natuurlijk ook veel plezier bij de voetbalwedstrijd!

Theedoosje, thanks voor het compliment! Ik ben 1.81 lang…..

Liv, ik heb me er al een beetje overheen gezet hoor, haha!
Applestar, ik denk nog ff na over een legging:-) Was het leuk bij Adlicious? Ik vind ze echt wel goed!!

Reva, ik heb misschien zware botten, haha! Nee geintje, ik weet niet hoe het komt dat het zoveel is en het minder lijkt, zal wel een reden hebben toch! Misschien omdat ik lang ben, dat het minder dik lijkt ofzo.

Girlie, ik heb het ook, als ik iets vets eet, dat ik er nu gelijk last van heb. Had het gister met de bbq ook, maar ik maak me er maar niet meer druk om.

Vanmiddag nog naar een verjaardag van een vriendin, ik ga aan de thee en water, ff ontslakken na gisteren!
Fijne zondag allemaal!! XXxX




Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 23:43

Heej Girli. Leuk dat je er weer bent. Balen dat je het gevoel hebt stil te hangen.
Die paashazen, kun je die niet weg geven? Zodat je ook niet die gedachten hebt dat ze anders misschien in 1x op gaan? Wel knap dat je je er nog niet aan toe gegeven hebt!

Goed dat je een step apparaat heb gekocht. Maar hoezo heeft de buurman last van je ?


Puk> ja zie jij bent gewoon langer dan ik dus ziet jouw figuur er heel anders uit dan de mijn Very Happy (1.65 )
Wat heb jij je goed gehouden op het vrijgezellenfeest, mijn complimenten! En wat een leuke dingen hebben jullie gedaan zeg! Fijne dag vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 0:17

En dan heb je een heel verhaal getypt en is het ineens weg. :shock:

Girli, ik herken dat wel van dat drinken. Ik drink ook te weinig. Ik moet mezelf echt "dwingen" om meer te drinken. Steppen is leuk. Ik doe dat ook graag. Heb je al een plekje gevonden voor je apparaat?

Puk, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Veel plezier op de verjaardag.

Inge, wij zaten in Iberostar Punta Cana. 7 jaa geleden zijn we daar ook geweest. Mooi is het daar, he? Hoe was de wedstrijd? Hij zal wel afgelopen zijn als je dit leest.

Theedoosje, wij zijn ongeveer even groot. Ik ben ongeveer 1.68m. Soms zou ik ook wel langer willen zijn.

Gister zijn mijn vriend en ik naar de Waal geweest met ons hondje. We hadden aardbeien, meloen en bananen meegenomen. Het smaakte goed! 's Avonds hebben we met z'n 2en gebarbequed. Ik heb 2 spiezen en een halve hamburger op. Voor de rest nog wat stokbrood en salade. Ik zat daarna ook wel vol. Vanmorgen stiekem al op de weegschaal gestaan en het gaat de goede kant op. smile Misschien gaat die 10 kilo wel lukken. En daarna de rest nog, haha!
Straks gaan we naar m'n ouders en daarna naar de opa en oma van m'n vriend. Zij zijn binnenkort zoveel jaar getrouwd en daarom gaan we vanavond Chinees halen. Ik zal me inhouden. M'n schoonouders, schoonzus en zwager komen ook, dus dat is wel leuk. Tenminste, als m'n schoonzus niet aan het bevallen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 0:27

Liv> wat gezellig zo met je vriend en lekker fruit gegeten heerlijk! Wij gaan vanavond barbecueen als het goed is Wink
En hoeveel weeg jij nu ook weer? (of had je dat nog niet gezegd?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes zo 8 mei 2011 - 0:47

Hai meiden,

Ik vroeg me af of ik eventueel met jullie mee zou mogen posten. Ik ben sinds een paar dagen ook aan het proberen mijn levensstijl aan te passen (dus niet zo zeer dieten, echt aan het omgooien, mijn grootste probleem is regelmaat) en hoop daarbij ook uiteindelijk >15 kg af te vallen (het liefst 25, 20 streef en om te beginnen maar eens 15 (naar gezond BMI van 24.7)). Ik woon alleen en ik doe het alleen en ik mis eigenlijk toch iemand om het mee te bespreken, terug te koppelen. Toch soort van verantwoording afleggen.. Wink

Ben tussen mijn 16e en 19e van 60 naar 95 kg gegaan. Ben toen paar jaar terug onder de 90 gekomen en dat eigenlijk wel twee/drie jaar gebleven. En nu afgelopen maanden zo weer op de 96 uitgekomen. Ik wil écht de 100 niet halen, dat is toch een soort magische grens en ik wil dus ook NU veranderen.

Mag ik eventueel aansluiten? (ben trouwens x.a.ndra van vorige forum, voor het geval jullie zoiets hebben van wie is dat - hoewel ik hier alleen inge ken geloof ik qua nick)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 0:59

Heej ja natuurlijk mag je meeschrijven!

Ik ken jou ook nog wel van naam, ik heette eerst anders Wink
Succes iig met afvallen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes zo 8 mei 2011 - 1:11

Zit een beetje terug te lezen om een beetje te kijken wie jullie zijn en hoe jullie aan de gang zijn enzo, maar het zijn wel erg veel pagina's haha!!

Inge: goede tip om je af te vragen of je ergens ECHT zin in hebt, dat is bij mij meestal namelijk niet eens het geval.. laughcry

Puk: wauw! Jouw postuur komt gewoon ontzettend overeen met het mijne, heb ook jurkje van steps maat 44 (als ik hem nu nog pas trouwens, was toen onder de 90) en ik haal de honderd kilo niet eens! Ben ook 1.81 trouwens, ik zou zeggen: knap verdeeld die kilo's! cheers

Theedoosje: kun je me pm'en wie je was? Onder welke naam ik je waarschijnlijk wel ken? Was op vorige forum ook al maanden niet actief voor het uit de lucht ging, dus noem maar een oude nick, haha! nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Antibes zo 8 mei 2011 - 1:16

Heb trouwens zelf ook nog wel een tip, yoghurt (vol of juist mager, net wat jij aanhoudt) met bevroren frambozen in de blender/staafmixer!
Of bevroren frambozen los uit de hand: net snoepjes!

Ik ga me morgenochtend eens wegen en ook weer eens met start to run beginnen, dat heb ik ooit een paar weken gedaan en vond ik superleuk, had alleen net een tikje dwang nodig dat ik verantwoording af moest leggen dat ik geweest was haha.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 1:22

Antibes ik heb je gepmd Very Happy Ik ben benieuwd of je mij herkend haha Very Happy

En oh ja goede tip ja van die Yoghurt met bevroren frambozen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 2:51

Theedoosje, ik weeg 90,3 kilo. Pff, dat is eruit! En ik ben 1.68m.

Antibes, leuk dat je weer terug bent. Ik kan jou nog wel herinneren. Hoe is het met je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 30 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum