Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

+18
Tiara
Labeendje
Travelgurly
Moonlight
marjoleinnn
Jeanette
ChocoChip
Kexter
Melis_je
sonly
minoessepoes
Tiana
Primrose
Caramba
Caroow
Zonnetje
Atelier Madame
SuperGrover
22 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover wo 15 jun 2011 - 0:28

Ik ben al eens in Barcelona geweest, dus eigenlijk voel ik niet echt de behoefte om er weer heen te gaan (is ook pas 2 jaar geleden dat ik daar was). Maar het is inderdaad wel leuk daar!

Ja precies, 10 dagen snackbar trek ik echt ook niet hoor. Een dagje een maaltijdsalade moet ik er dan ook wel tussendoor hebben.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 0:30

Ooooh je bent er al geweest smile

Zit ff te denken wat ik in callella ooit nog heb gedaan maar wij hadden altijd hotel met volpension dus dan hoefde ik me nooit zorgen te maken over waar te eten
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover wo 15 jun 2011 - 0:32

Ja dat is wel anders dan een camping. Ik heb nog nooit in een hotel met volpension gezeten (denk ook niet dat ik dat zou willen) smile Maar heb je dan een buffet of gewoon à la carte dat je niet hoeft te betalen?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 1:25

Guattari schreef:Wat lekker dat je binnenkort op vakantie gaat. Ik zag dat je naar Spanje ging. Waar precies naartoe?smile Op zich is het aan de Costa Dorada/Brava vrij prijzig, maar zodra je niet aan de boulevard zit, is het prijsverschil al aanzienlijk. Los daarvan zijn die oorden ook op jongeren ingericht en heb je overal aanbiedingen qua eten. Als je allemaal een beetje met hetzelfde budget zit, is het ook minder lastig denk ik om het relatief goedkoop te houden. Ik denk dat je met 400 euro een heel eind komt. Tja, en calamiteiten vind ik lastig hoor. Ik bedoel: als je onverhoopt valt en iets breekt of zoiets, tik je dat allemaal ter plekke af en dan heb je aan 100 euro extra geheel niets. Dit is bij mijn moeder jaren geleden gebeurd en je betaalt dan alles contact en declareert dat in NL bij je zorgverzekeraar en dat is duur. Een ritje ambulance is domweg duur. Zelf heb ik het gehad met een bezoekje aan het ziekenhuis en dat kost je eerder een paar honderd euro dan 50 euro. Maar goed, in dat opzicht kan je natuurlijk nog eens 400 euro extra rekenen, maar ik zou daar niet van uit willen gaan op voorhand. Ik ben heel benieuwd waar je naartoe gaat!

Als je een goede reisverzekering hebt (dus als je die nog niet afgesloten moet je dat even doen!) dan wordt een ritje in de ambu oid gewoon vergoed hoor. Meestal moet je tot een bepaald bedrag, bijv 250 euro, voorschieten en alles daarboven wordt vergoed. Moet je wel meteen bellen met je reisverzekering, moet je sowieso altijd doen al brand je je kont, want anders kan het moeilijker worden het in NL weer terug te krijgen.

Heb bij een reisverzekering gewerkt, vandaar;)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 1:30

@Leaf: dat voorbeeld dat ik benoemde van mijn moeder is echt 16 jr. geleden en ik weet dat ze in NL alles kon declareren, maar dat ze in Spanje zelf ter plekke moest betalen voor veel kosten. In India moest ik ook alles voorschieten, maar kon ik ook alles declareren. Ik kon zelfs met een vliegtuigje opgehaald worden.Very Happy Klinkt nu leuker dan het was, want op dat moment kon ik niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  marjoleinnn wo 15 jun 2011 - 1:32

Jada schreef:
_Donnaa schreef:
Jada schreef:

Maar goed, als jij lekker eten voor een schappelijk prijsje "onnodige kosten" noemt, dan wens ik je een fijne busreis alvast (wat een ellende).
Wat een steek onder water..


Ja, er is niets ergers dan in een bus zitten (mijn ervaring dan). Ik wijs haar daar alvast op!
Slapen lukt namelijk echt niet in een bus, tenzij je oxazepam hebt ofzo.
Omg wat ben jij een aansteller zeg. In een bus zitten is echt niet voor iedereen erg hoor. Ik ben ook met de bus naar Salou geweest, en ik ga dit jaar met de bus naar Calella..daarbij snap ik ook niet echt waarom je over een busreis zou beginnen als het hier over geld meenemen gaat maar oke.

On topic: Ik ben een paar jaar geleden 2 weken naar Salou geweest en ik kon het wel redden met €300,00. Ik zat dan wel in een hotel en hoefde dus smorgens en savonds al geen eten te kopen. Verder hebben wij het inderdaad ook zo gedaan dat we voor het uitgaan al wat gedronken hadden zodat we geen drankjes van 5 euro hoefde te gaan kopen.
Wat ik dit jaar meeneem weet ik ook nog niet precies.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover wo 15 jun 2011 - 1:35

Hee leuk ook Calella!

Leaf: Ik heb geen reisverzekering, maar wordt dat niet gewoon vergoed door je eigen zorgverzekering? Je been breken is toch niet anders in het buitenland dan hier?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 1:38

SuperGrover schreef:Ja dat is wel anders dan een camping. Ik heb nog nooit in een hotel met volpension gezeten (denk ook niet dat ik dat zou willen) smile Maar heb je dan een buffet of gewoon à la carte dat je niet hoeft te betalen?
meestal gewoon buffetvorm, afhankelijk van het aantal sterren kun je uit een paar maaltijden tot tientalle gerechten kiezen. Ik vind het altijd wel fijn, gewoon lekker kunnen kiezen zonder op zoek te moeten naar een restaurantje. Hoewel dat laatste ook wel erg leuk kan zijn (als je budget hebt en genoeg restaurantjes)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 1:41

Ja, dat wordt vergoed tot Nederlands tarief. En ik kan je verzekeren dat je daarmee nergens komt in het buitenland, want ze knijpen toeristen flink uit.

Echt, mensen die geen reisverzekering hadden afgesloten en een ongeluk kregen in het buitenland, hebben weleens 50.000 euro moeten terugbetalen...Ik heb alle horrorscenario's gezien. Een reisverzekering heb je al voor een tientje, dus ik vind het persoonlijk erg dom als je dat niet afsluit. Ze helpen je ook met een nieuw paspoort als je dat kwijt bent, of een ooronsteking of diarree...En ga NOOIT naar de dokter op een camping of in een hotel, die zit daar om dikke knaken te vangen. 250 euro voor een klein consult en diarreeremmens heb ik al voorbij zien komen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  marjoleinnn wo 15 jun 2011 - 1:41

Wanneer ga je eigenlijk precies:P??
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 1:45

@Leaf: jouw verhaal klopt niet helemaal.
Vanuit de basisverzekering wordt tot het nederlandse tarief vergoed, maar met de EU is dat meen ik een europees gemiddelde.
Daarbovenop heb je vaak een aanvullende verzekering die nog extra vergoed, namelijk 200% van het nederlandse tarief en vaak ook gewoon alle gemaakte kosten.
Uitgangspunt is dat het gaat om zorg die niet kan wachten tot je terug bent in Nederland, dan wordt dit vergoed.

Op de achterkant van je zorgpas staat de EHIC kaart, dit is de Europese gezondheidskaart waarmee je in EU landen bijna nooit meer grote bedragen hoeft voor te schieten. Wel moet je áltijd contact opnemen met het noodnummer van je zorgverzekering (meen eurocross genaamd). Die beslissen vaak of ze overgaan op repatriering of dat je daar geholpen gaat worden. Sowieso wel fijn om extra ondersteuning te krijgen.

Dus Supergrover: check eventjes je zorgpas smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 1:47

En inderdaad een reisverzekering afsluiten is heel belangrijk! Medische zorgkosten vallen dus onder je zorgverzekering (vaak). Maar als je ineens terugmoet naar nederland, je reis onverhoopt niet doorgaat, je tas gejat wordt etc is het gewoon heel nuttig om een reisverzekering te hebben.
Ik weet niet of je vaker weekendjes weggaat, vaak als je ongeveer 3/4 weken per jaar op vakantie gaat is het al voordeliger om een permanente reisverzekering (doorlopend) af te sluiten. Dan weet je sowieso altijd dat je gedekt bent.

maar mss hebben je ouders m al wel afgesloten?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 1:51

Atelier Madame schreef:@Leaf: jouw verhaal klopt niet helemaal.
Vanuit de basisverzekering wordt tot het nederlandse tarief vergoed, maar met de EU is dat meen ik een europees gemiddelde.
Daarbovenop heb je vaak een aanvullende verzekering die nog extra vergoed, namelijk 200% van het nederlandse tarief en vaak ook gewoon alle gemaakte kosten.
Uitgangspunt is dat het gaat om zorg die niet kan wachten tot je terug bent in Nederland, dan wordt dit vergoed.

Op de achterkant van je zorgpas staat de EHIC kaart, dit is de Europese gezondheidskaart waarmee je in EU landen bijna nooit meer grote bedragen hoeft voor te schieten. Wel moet je áltijd contact opnemen met het noodnummer van je zorgverzekering (meen eurocross genaamd). Die beslissen vaak of ze overgaan op repatriering of dat je daar geholpen gaat worden. Sowieso wel fijn om extra ondersteuning te krijgen.

Dus Supergrover: check eventjes je zorgpas smile

Verschilt per land en per verzekeraar. Ik heb er gewerkt, dus weet waar ik het over heb...Sommige landen rekenen 500% van het NL tarief, dus dan heb je flink wat nodig van je reisverzekering...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 1:53

En al die Europese regeltjes zijn heel mooi, maar daar heb je geen reet aan als je daar met je gebroken poot zit en het ziekenhuis doet wat ie zelf wil....Ik heb bij de a.nwb gewerkt, voor reisverzekeringen van c.z. I.za, I.ZZ, P.ostbank-I.ng, a.bn a.mro, etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Moonlight wo 15 jun 2011 - 1:58

Jada schreef:Als je het zo low-budget wilt houden, moet je niet naar de Spaanse costa's gaan, maar naar camping de Appelhof op Terschelling. Lijkt me niet zo leuk om pakken koppijn Sangria te drinken, omdat je een drankje in een kroeg te duur vindt.

Zelf geef ik in een week ongeveer 400 euro aan excursies, eten, drinken, alles wat ik gewoon doe tijdens een vakantie.
In 2 weken is dit vaak 600 euro, dan leef ik ietsje minder ruim.

Ik vind altijd dat als je op vakantie bent, je het ervan moet nemen en niet elk dubbeltje moet willen omdraaien.

+1
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 1:58

_Leaf_ schreef:
Atelier Madame schreef:@Leaf: jouw verhaal klopt niet helemaal.
Vanuit de basisverzekering wordt tot het nederlandse tarief vergoed, maar met de EU is dat meen ik een europees gemiddelde.
Daarbovenop heb je vaak een aanvullende verzekering die nog extra vergoed, namelijk 200% van het nederlandse tarief en vaak ook gewoon alle gemaakte kosten.
Uitgangspunt is dat het gaat om zorg die niet kan wachten tot je terug bent in Nederland, dan wordt dit vergoed.

Op de achterkant van je zorgpas staat de EHIC kaart, dit is de Europese gezondheidskaart waarmee je in EU landen bijna nooit meer grote bedragen hoeft voor te schieten. Wel moet je áltijd contact opnemen met het noodnummer van je zorgverzekering (meen eurocross genaamd). Die beslissen vaak of ze overgaan op repatriering of dat je daar geholpen gaat worden. Sowieso wel fijn om extra ondersteuning te krijgen.

Dus Supergrover: check eventjes je zorgpas smile

Verschilt per land en per verzekeraar. Ik heb er gewerkt, dus weet waar ik het over heb...Sommige landen rekenen 500% van het NL tarief, dus dan heb je flink wat nodig van je reisverzekering...

Oh dan gaat er toch iets mis, aangezien ik ook bij een verzekeraar heb gewerkt (zorg) en die regeltjes dus ook ken Wink!

Mijn ervaring is juist dat er veel aanvullende polissen een volledige dekking voor de zorg in het buitenland regelen. Dan is een medische dekking overbodig binnen je reisverzekering. Alleen voor kosten bijvoorbeeld met gevaarlijke sporten (skien, duiken, surfen) is het dan nuttig om er een af te sluiten.
Inderdaad wel sterk afhankelijk van je type verzekering/

En je kunt wel zeggen 'En al die Europese regeltjes zijn heel mooi, maar daar heb je geen reet aan als je daar met je gebroken poot zit en het ziekenhuis doet wat ie zelf wil....' maar ze zijn er niet voor niets.. het is altijd van belang je zorgverzekeraar binnen 24 uur op de hoogte te stellen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 2:12

Atelier Madame schreef:
_Leaf_ schreef:
Atelier Madame schreef:@Leaf: jouw verhaal klopt niet helemaal.
Vanuit de basisverzekering wordt tot het nederlandse tarief vergoed, maar met de EU is dat meen ik een europees gemiddelde.
Daarbovenop heb je vaak een aanvullende verzekering die nog extra vergoed, namelijk 200% van het nederlandse tarief en vaak ook gewoon alle gemaakte kosten.
Uitgangspunt is dat het gaat om zorg die niet kan wachten tot je terug bent in Nederland, dan wordt dit vergoed.

Op de achterkant van je zorgpas staat de EHIC kaart, dit is de Europese gezondheidskaart waarmee je in EU landen bijna nooit meer grote bedragen hoeft voor te schieten. Wel moet je áltijd contact opnemen met het noodnummer van je zorgverzekering (meen eurocross genaamd). Die beslissen vaak of ze overgaan op repatriering of dat je daar geholpen gaat worden. Sowieso wel fijn om extra ondersteuning te krijgen.

Dus Supergrover: check eventjes je zorgpas smile

Verschilt per land en per verzekeraar. Ik heb er gewerkt, dus weet waar ik het over heb...Sommige landen rekenen 500% van het NL tarief, dus dan heb je flink wat nodig van je reisverzekering...

Oh dan gaat er toch iets mis, aangezien ik ook bij een verzekeraar heb gewerkt (zorg) en die regeltjes dus ook ken Wink!

Mijn ervaring is juist dat er veel aanvullende polissen een volledige dekking voor de zorg in het buitenland regelen. Dan is een medische dekking overbodig binnen je reisverzekering. Alleen voor kosten bijvoorbeeld met gevaarlijke sporten (skien, duiken, surfen) is het dan nuttig om er een af te sluiten.
Inderdaad wel sterk afhankelijk van je type verzekering/

En je kunt wel zeggen 'En al die Europese regeltjes zijn heel mooi, maar daar heb je geen reet aan als je daar met je gebroken poot zit en het ziekenhuis doet wat ie zelf wil....' maar ze zijn er niet voor niets.. het is altijd van belang je zorgverzekeraar binnen 24 uur op de hoogte te stellen!

Klopt, maar de zorgverzekeraar verwijst je dan door naar de Alarmcentrale, en daar zat ik dus. Ik heb gewoon heel veel fout zien gaan en een hoop malafide praktijken gezien, daar wil ik anderen graag voor behoeden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 2:15

Ik neem meestal gewoon mee wat ik voor ogen had om te sparen.

De keren dat ik naar italie (rimini) en spaanse costa (calella) ben geweest heb ik denk ik 600/700 euro uitgegeven. Nu ben ik wel echt een shopper dus daarvan was minimaal 300 euro kleding :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover wo 15 jun 2011 - 2:15

Moet dit echt? Ik heb geen reisverzekering nee. Pff, daar heb ik dus niet aan gedacht. Hoe groot is het risico?

Sluiten jullie altijd een reisverzekering af?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 2:16

SuperGrover schreef:Moet dit echt? Ik heb geen reisverzekering nee. Pff, daar heb ik dus niet aan gedacht. Hoe groot is het risico?

Sluiten jullie altijd een reisverzekering af?

Ja, altijd. En ook voor de hele familie. Liever een tientje kwijt, dan in de shit in het buitenland.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Moonlight wo 15 jun 2011 - 2:18

SuperGrover schreef:Moet dit echt? Ik heb geen reisverzekering nee. Pff, daar heb ik dus niet aan gedacht. Hoe groot is het risico?

Sluiten jullie altijd een reisverzekering af?

Zou ik wel doen. Wat als je gaat comazuipen? Of beter gezegd: wat als je te lang in de zon ligt en medicijnen nodig hebt mbt een zonnesteek? Of je breekt je arm? Of er wordt iets gejat? Je camera, telefoon, geld? Ik zou me echt maar verzekeren...Ben je al eens zelfstandig op vakantie geweest? laughcry
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover wo 15 jun 2011 - 2:25

Die laughcry is niet nodig Moonlight. Nee, ik ben nog nooit eerder zelfstandig op vakantie geweest. Ik ben 18.

Goed, ik ga toch maar eens kijken naar een kortlopende reisverzekering dan. Als het maar een tientje kost, ja dat risico wil ik niet lopen. Ik dacht dat een reisverzekering alleen maar ging om verzekerde spullen. En ik heb weinig waardevols, alleen mijn pinpas en id-kaart, maar je kunt kluisjes huren op de camping, dus daarom zag ik er het nut niet zo van in.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 2:26

Ik ben inmiddels in staat je reisverzekering te betalen, zo serieus neem ik het! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover wo 15 jun 2011 - 2:29

Haha Leaf, nee dat komt goed hoor. Maar om nog maar een andere domme vraag te stellen waar mijn onvolwassenheid uit blijkt: moet je die reisverzekering bij je eigen verzekering afsluiten of mag dat ook bij een andere?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 2:31

SuperGrover schreef:Haha Leaf, nee dat komt goed hoor. Maar om nog maar een andere domme vraag te stellen waar mijn onvolwassenheid uit blijkt: moet je die reisverzekering bij je eigen verzekering afsluiten of mag dat ook bij een andere?

Mag overal. Je kunt ook bij je bank afsluiten, dat doe ik altijd, ik neem altijd ABN AMRO gewoon en dan betaal je een tientje ongeveer en je rekeningnummer is je polisnummer. Als startdatum doe ik altijd de vertrekdag en als einddatum 1 of 2 dagen later dan je reis eindigt, voor het geval je vertraging oid oploopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum