Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

+18
Tiara
Labeendje
Travelgurly
Moonlight
marjoleinnn
Jeanette
ChocoChip
Kexter
Melis_je
sonly
minoessepoes
Tiana
Primrose
Caramba
Caroow
Zonnetje
Atelier Madame
SuperGrover
22 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover ma 13 jun 2011 - 23:36

Ik ga volgende week op vakantie, met Beachmasters, dus een jongerenreis. 10 dagen, maar 2 daarvan worden ingenomen door de busreis. Het plan is om in die 8 dagen, zeker 7 dagen uit te gaan, maar wel low budget (lees: we kopen vooraf al een pak Sangria). Sowieso willen we de hele vakantie low budget, dus geen luxe restaurants, maar eerder een pizzahut. Maar inclusief eten, drinken, uitgaan, ik heb geen idee hoeveel geld ik daarvoor moet reserveren. Ik snap dat dat voor jullie ook niet te zeggen is, maar ik kan ook echt geen schatting maken. 100 euro, of eerder 500? Ik weet het gewoon echt niet!

Dus, bij deze, hoeveel geven jullie ongeveer uit, en wat doen jullie van dat geld?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Atelier Madame ma 13 jun 2011 - 23:39

Ik lees van de Sangria af dat je naar een van de spaanse costas gaat?

Nou wat je sowieso moet rekenen qua eten:
-Avondeten: +- 7,50 per dag
-Ontbijt + Lunch: 2,50 per dag
-Water (kraanwater kan je niet drinken) / cola / wijn: 5 euro per dag?
Nja zou ongeveer 15-20 euro per dag rekenen voor eten (je gaat niet zelf koken toch)

Voor de rest niet vergeten
-Buskaartjes
-Toegang van de discotheek

Ik zou ongeveer 200 euro berekenen voor 7-8 dagen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover ma 13 jun 2011 - 23:41

Ja dat is onze gok, aangezien we last minute doen, weet ik zelfs 6 dagen van tevoren nog niet waar we heen gaan. Maar aangezien Beachmasters vooral naar de Spaanse costa's gaat, gaan we daar voor het gemak vanuit. En we gaan niet koken nee, we willen op een camping, dus in een tent wordt dat moeilijk.

Bedankt voor die berekening. Dat klinkt wel redelijk inderdaad, wellicht iets meer voor het 'wijn' gedeelte laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:44

Als je het zo low-budget wilt houden, moet je niet naar de Spaanse costa's gaan, maar naar camping de Appelhof op Terschelling. Lijkt me niet zo leuk om pakken koppijn Sangria te drinken, omdat je een drankje in een kroeg te duur vindt.

Zelf geef ik in een week ongeveer 400 euro aan excursies, eten, drinken, alles wat ik gewoon doe tijdens een vakantie.
In 2 weken is dit vaak 600 euro, dan leef ik ietsje minder ruim.

Ik vind altijd dat als je op vakantie bent, je het ervan moet nemen en niet elk dubbeltje moet willen omdraaien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:44

Ik zou iets ruimer rekenen met het eten. Zou toch zeker een tientje gemiddeld per avond rekenen, en 3 tot 5 euro voor ontbijt en lunch.

Als je het geld hebt, zou ik toch zeker 300+ euro op je rekening zetten, je weet maar nooit, en niets is zo vervelend als niet mee kunnen stappen met je vriendinnen omdat jouw geld op is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:46

Ik rekende altijd 50 euro per dag aan eten en drinken. En dat was dan exclusief uitgaan en souvenirs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:48

_Leaf_ schreef:Ik rekende altijd 50 euro per dag aan eten en drinken. En dat was dan exclusief uitgaan en souvenirs.

Idd, dus per week ongeveer 400 euro. De ene dag doe je ook minder dan de ander of eet je goedkoper.

Lijkt me nou niet zo fijn om 8 dagen daar naar de Pizzahut te gaan en sangria uit pakken te drinken (daar word je ziek van).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:50

Ik kon voor dat geld gewoon 's avonds een pizza eten bij een restaurant hoor, dus niet bij de Pizzahut :P En ook de boodschappen voor overdag rekende ik onder die 50 euro, dus broodjes voor ontbijt, ijsje, lunch, etc. Ik ben wel een grote eter, dat wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover ma 13 jun 2011 - 23:51

Jada: Sorry op zulke reacties zit ik niet echt te wachten. Ik denk dat ik zelf prima kan inschatten wat ik leuk vind, daarbij heb ik jouw advies echt niet nodig. Ik kan natuurlijk wachten met op vakantie gaan totdat ik genoeg geld heb om dat zonder enig nadenken te kunnen uitgeven, maar om nou meer dan 5 jaar niet op vakantie te gaan... Ik denk dat je prima een fantastische vakantie kunt hebben dat geen tonnen kost, en low budget betekent niet dat ik op een houtje ga bijten, maar dat we onnodige kosten vermijden (zoals het eten in sterrenrestaurants).

Marin: Dank je, ja ik denk dat ik dat maar moet doen. Sowieso wil ik aan de veilige kant zitten, liever hou ik geld over, dan dat ik tegen het einde me zorgen moet maken over of ik nog wel kan pinnen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:53

Atelier Madame schreef:Ik lees van de Sangria af dat je naar een van de spaanse costas gaat?

Nou wat je sowieso moet rekenen qua eten:
-Avondeten: +- 7,50 per dag
-Ontbijt + Lunch: 2,50 per dag
-Water (kraanwater kan je niet drinken) / cola / wijn: 5 euro per dag?
Nja zou ongeveer 15-20 euro per dag rekenen voor eten (je gaat niet zelf koken toch)

Voor de rest niet vergeten
-Buskaartjes
-Toegang van de discotheek

Ik zou ongeveer 200 euro berekenen voor 7-8 dagen.

Dat vind ik echt veel te weinig. Stel er gebeurd wat, of je raakt je paspoort kwijt oid, of je moet medicijnen voorschieten, dan is je budget wel goed ingekrompen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Zonnetje ma 13 jun 2011 - 23:53

Ik heb een paar jaar geleden ook regelmatig dat soort vakanties gedaan en en ik rekende vaak ook 50 euro per dag voor alles. Hiermee bedoel ik dan: eten, drinken, buskaartjes en/of taxikosten, uitgaan (dan dronk ik een paar drankjes per avond) en entreekosten.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:54

SuperGrover schreef:Jada: Sorry op zulke reacties zit ik niet echt te wachten. Ik denk dat ik zelf prima kan inschatten wat ik leuk vind, daarbij heb ik jouw advies echt niet nodig. Ik kan natuurlijk wachten met op vakantie gaan totdat ik genoeg geld heb om dat zonder enig nadenken te kunnen uitgeven, maar om nou meer dan 5 jaar niet op vakantie te gaan... Ik denk dat je prima een fantastische vakantie kunt hebben dat geen tonnen kost, en low budget betekent niet dat ik op een houtje ga bijten, maar dat we onnodige kosten vermijden (zoals het eten in sterrenrestaurants).


Marin: Dank je, ja ik denk dat ik dat maar moet doen. Sowieso wil ik aan de veilige kant zitten, liever hou ik geld over, dan dat ik tegen het einde me zorgen moet maken over of ik nog wel kan pinnen.

Uhm je vraagt hier om advies SUpergrover en nu zeg je dat je mijn adviezen niet nodig hebt. Hier kan iedereen reageren, dus sorry als mijn antwoorden voor jou niet bevredigend zijn.
En er is een wereld van verschil tussen de Pizzahut en sterrenrestaurants. Die zul je aan de Costa niet vinden. Wel alles ertussen natuurlijk!

Maar goed, als jij lekker eten voor een schappelijk prijsje "onnodige kosten" noemt, dan wens ik je een fijne busreis alvast (wat een ellende).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:58

Jada schreef:

Maar goed, als jij lekker eten voor een schappelijk prijsje "onnodige kosten" noemt, dan wens ik je een fijne busreis alvast (wat een ellende).
Wat een steek onder water..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover ma 13 jun 2011 - 23:58

Jada schreef:
SuperGrover schreef:Jada: Sorry op zulke reacties zit ik niet echt te wachten. Ik denk dat ik zelf prima kan inschatten wat ik leuk vind, daarbij heb ik jouw advies echt niet nodig. Ik kan natuurlijk wachten met op vakantie gaan totdat ik genoeg geld heb om dat zonder enig nadenken te kunnen uitgeven, maar om nou meer dan 5 jaar niet op vakantie te gaan... Ik denk dat je prima een fantastische vakantie kunt hebben dat geen tonnen kost, en low budget betekent niet dat ik op een houtje ga bijten, maar dat we onnodige kosten vermijden (zoals het eten in sterrenrestaurants).


Marin: Dank je, ja ik denk dat ik dat maar moet doen. Sowieso wil ik aan de veilige kant zitten, liever hou ik geld over, dan dat ik tegen het einde me zorgen moet maken over of ik nog wel kan pinnen.

Uhm je vraagt hier om advies SUpergrover en nu zeg je dat je mijn adviezen niet nodig hebt. Hier kan iedereen reageren, dus sorry als mijn antwoorden voor jou niet bevredigend zijn.
En er is een wereld van verschil tussen de Pizzahut en sterrenrestaurants. Die zul je aan de Costa niet vinden. Wel alles ertussen natuurlijk!

Maar goed, als jij lekker eten voor een schappelijk prijsje "onnodige kosten" noemt, dan wens ik je een fijne busreis alvast (wat een ellende).
Ik vraag advies over hoeveel geld ik ongeveer moet reserveren voor zo'n vakantie, omdat ik dat moeilijk in te schatten vind, geen advies over of ik al dan niet Sangria moet drinken, pizza moet eten of naar de Spaanse Costa's moet gaan. En je opmerking over de bus slaat ook als een tang op een varken, dit is de 5e keer dat ik met de bus op vakantie ga, ik ben niet anders gewend. Jij hebt blijkbaar een heel ander idee over vakanties dan ik, prima. Waarschijnlijk heb jij ook een heel ander salaris dan ik.

Zonnetje/Leaf: Goed dat jullie dat zeggen. Met 50 euro per dag, voor 8 dagen, dan kom ik op ongeveer 400 euro, dat is wel iets anders dan 200.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:59

_Donnaa schreef:
Jada schreef:

Maar goed, als jij lekker eten voor een schappelijk prijsje "onnodige kosten" noemt, dan wens ik je een fijne busreis alvast (wat een ellende).
Wat een steek onder water..


Ja, er is niets ergers dan in een bus zitten (mijn ervaring dan). Ik wijs haar daar alvast op!
Slapen lukt namelijk echt niet in een bus, tenzij je oxazepam hebt ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover di 14 jun 2011 - 0:02

Jada schreef:
_Donnaa schreef:
Jada schreef:

Maar goed, als jij lekker eten voor een schappelijk prijsje "onnodige kosten" noemt, dan wens ik je een fijne busreis alvast (wat een ellende).
Wat een steek onder water..
Ja, er is niets ergers dan in een bus zitten (mijn ervaring dan). Ik wijs haar daar alvast op!
Slapen lukt namelijk echt niet in een bus, tenzij je oxazepam hebt ofzo.
Prijs je dan maar gelukkig. Ik kan namelijk minstens 100 ergere dingen verzinnen. Maar goed, ik hou op met reageren op jou, we komen hier namelijk niet uit, en dat kost me alleen maar nutteloos verspilde energie.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 0:04

Jada schreef:
_Donnaa schreef:
Jada schreef:

Maar goed, als jij lekker eten voor een schappelijk prijsje "onnodige kosten" noemt, dan wens ik je een fijne busreis alvast (wat een ellende).
Wat een steek onder water..


Ja, er is niets ergers dan in een bus zitten (mijn ervaring dan). Ik wijs haar daar alvast op!
Slapen lukt namelijk echt niet in een bus, tenzij je oxazepam hebt ofzo.
Hahaha, dat is persoonlijk.. Ik kan prima slapen in een bus Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Zonnetje di 14 jun 2011 - 0:08

Ik vraag advies over hoeveel geld ik ongeveer moet reserveren voor zo'n vakantie, omdat ik dat moeilijk in te schatten vind, geen advies over of ik al dan niet Sangria moet drinken, pizza moet eten of naar de Spaanse Costa's moet gaan. En je opmerking over de bus slaat ook als een tang op een varken, dit is de 5e keer dat ik met de bus op vakantie ga, ik ben niet anders gewend. Jij hebt blijkbaar een heel ander idee over vakanties dan ik, prima. Waarschijnlijk heb jij ook een heel ander salaris dan ik.

Zonnetje/Leaf: Goed dat jullie dat zeggen. Met 50 euro per dag, voor 8 dagen, dan kom ik op ongeveer 400 euro, dat is wel iets anders dan 200. [/quote]

Het kan vast wel goedkoper dan 50 euro per dag, maar ik nam dat altijd als richtlijn, omdat ik het fijn vond om het ruim in te schatten. Bovendien is drank in toeristische gebieden soms een stuk duurder, maar het scheelt ook waar je naar toe gaat met uitgaan. Als je iedere dag naar een discotheek gaat die 10-15 euro entree vraagt en waar je met de taxi naar toe moet, dan ben je zo meer geld kwijt, dan wanneer je te voet naar een kroeg gaat die allerlei happy hours heeft.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 0:12

Haha wat een reacties van Jada, dat slaat toch nergens op!
Ga zelf lekker naar de camping op Terschelling, als je Spanje en busreizen zo'n ellende vindt.

Wat Leaf zei is ook wel een goed punt, SuperGrover. Net even 100 euro extra voor calamiteiten is ook geen slecht plan. Je hoeft het niet uit te geven, en kan het zo terug overmaken naar je spaarrekening na de vakantie. Ik zou toch zeker voor 300+ zorgen, dan hoef je je daar niet druk om te maken. Denk trouwens dat Sunny Beach een stuk goedkoper is dan Spanje, maar daar zal je met Beachmasters misschien niet heen kunnen, want dan moet je wel echt vliegen. Daar is het echt spotgoedkoop namelijk.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  SuperGrover di 14 jun 2011 - 0:22

Ja, ik wil me geen zorgen maken als er onverhoopte tegenvallers zijn. Dus een buffer is wel handig. Pff, ik vind het lastig, ook omdat er tijdens de vakantieperiode nog inkomsten en uitgaven zijn (zorgtoeslag, geld van DUO, zorgverzekeringskosten). Als ik bij vertrek 350 euro op mijn rekening heb staan, en er komt gedurende de periode nog 200 euro bij, en er gaat 91,25 af op de laatste vakantiedag, zou dat genoeg zijn? Of misschien voor de veiligheid nog iets meer bij voorbaat erop zetten?

Marin, op zich lijkt Sunny Beach me erg leuk, maar we kiezen juist voor een busreis omdat vliegen nadelen heeft. De laatste keer dat ik gevlogen heb, zijn mijn trommelvliezen bijna geknapt, omdat ik door een chronisch ontstoken neusamandel niet kan klaren. Ik zoek met de KNO-arts nog naar een oplossing, maar vooralsnog is die er nog niet. En mijn vriendin ziet vliegen ook helemaal niet zitten, zij is busvakanties gewend.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 0:26

Wij hadden all in maar zijn wel regelmatig uiteten geweest, elke avond (soms ook de middag) op een terrasje gezeten, kleine cadeautjes meegenomen, beide naar de kapper geweest, wat kleding gekocht en wat boodschapjes voor H gedaan. zoals bananen en danoontje en melk.

Wij waren voor 12 dagen iets van 300.- kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Caroow di 14 jun 2011 - 0:27

Ik vond op de vakantie met de bus altijd heel relaxt. Beetje lezen, beetje slapen en elke 4 uur je benen strekken. En, je ziet nogal wat landen, dus je hebt best wel wat te doen. Helaas is mijn vriend met nog geen stok de bus in te slaan en moet ik nu toch echt gaan vliegen.

Wij rekenen voor onze vakantie in Turkije 50 euro per persoon, per dag. We gaan dan niet elke dag uit eten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 0:28

Ik denk dat het wel voldoende is SuperGrover. Zelf ben ik altijd van voor de veiligheid er nog wat meer opzetten, maar eventueel kun je misschien ook nog internetbankieren in een internetcafe. Heb ik in Mexico toen ook gedaan, omdat ik nog iets heeeeel graag wilde kopen, haha.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Atelier Madame di 14 jun 2011 - 0:29

Jada schreef:
_Donnaa schreef:
Jada schreef:

Maar goed, als jij lekker eten voor een schappelijk prijsje "onnodige kosten" noemt, dan wens ik je een fijne busreis alvast (wat een ellende).
Wat een steek onder water..


Ja, er is niets ergers dan in een bus zitten (mijn ervaring dan). Ik wijs haar daar alvast op!
Slapen lukt namelijk echt niet in een bus, tenzij je oxazepam hebt ofzo.

tsja ik vind niets ergers dan kamperen.. lekker met je wc rol onder je arm naar het toiletgebouw lopen.. maar is dat van toepassing op dit topic? NEE!

Het is aan een ieder of ze een busreis wel of niet vervelend vinden. Ik ga liever 20 uur in een bus zitten dan 14 uur in de auto. De busreizen die ik heb gemaakt waren altijd in ruime bussen.

@SuperGrover: heb je soms een creditcard? Die zou je kunnen gebruiken voor noodgevallen.
Ik zou hoe dan ook zorgen dat je minimaal 300 euro op je rekening hebt staan, wat je niet uitgeeft heb je ook geen last van smile.

Overigens heb ik in 2.5 week griekenland wel eens 250 euro uitgegeven (inclusief excursies, scooterhuur, drankjes en al het eten). We kookten toen wel een aantal keer zelf maar hebben ook gewoon wel is bij lokale restaurantjes gegeten. Je hebt vaak wel een dagmenu voor een euro of 8.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Atelier Madame di 14 jun 2011 - 0:31

_Leaf_ schreef:
Atelier Madame schreef:Ik lees van de Sangria af dat je naar een van de spaanse costas gaat?

Nou wat je sowieso moet rekenen qua eten:
-Avondeten: +- 7,50 per dag
-Ontbijt + Lunch: 2,50 per dag
-Water (kraanwater kan je niet drinken) / cola / wijn: 5 euro per dag?
Nja zou ongeveer 15-20 euro per dag rekenen voor eten (je gaat niet zelf koken toch)

Voor de rest niet vergeten
-Buskaartjes
-Toegang van de discotheek

Ik zou ongeveer 200 euro berekenen voor 7-8 dagen.

Dat vind ik echt veel te weinig. Stel er gebeurd wat, of je raakt je paspoort kwijt oid, of je moet medicijnen voorschieten, dan is je budget wel goed ingekrompen....

Hier heb je dus inderdaad een heel goed punt mee! Maar ik bedoelde het bedrag ook puur om daar uit te geven.. het is inderdaad nooit weg om een buffertje op de achtergrond te hebben.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef je uit op vakantie? Empty Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum