Hoeveel geld geef je uit op vakantie?
+18
Tiara
Labeendje
Travelgurly
Moonlight
marjoleinnn
Jeanette
ChocoChip
Kexter
Melis_je
sonly
minoessepoes
Tiana
Primrose
Caramba
Caroow
Zonnetje
Atelier Madame
SuperGrover
22 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?
Kan ook meer als een 10tje zijn, is afhankelijk van de reissom als ik het goed heb en het aantal dagen dat je gaat.
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ja klopt, maar volgens mij bij ABN niet als je alles gewoon basis neemt, en niet europadekking plus ofzo...
Gast- Gast
Ik nam hem altijd vroeger bij achmea. Top ervaringen mee. Maar heb het nu al een X aantal jaren via mn werk. Ideaal
Moonlight- Prater
Maar even: Als ik zo'n EHIC kaart heb, is daarmee dan een reisverzekering voor de medische kosten onnodig?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Behalve dat een reisverzekering belangrijk is voor diefstal,ziekenhuis etc....had ik hem nodig bij de aswolk!
Wat was ik blij dat ik gewoon een doorlopende reisverzekering had. Mijn extra uitgaves, telefoontjes, eten etc werd volledig vergoed. en ik zat een week langer vast dus liep aardig in de kosten.
Wat was ik blij dat ik gewoon een doorlopende reisverzekering had. Mijn extra uitgaves, telefoontjes, eten etc werd volledig vergoed. en ik zat een week langer vast dus liep aardig in de kosten.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ik denk niet dat een bus last heeft van de aswolk, volgens mij is dat alleen vliegverkeer.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Ik denk niet dat een bus last heeft van de aswolk, volgens mij is dat alleen vliegverkeer.
De bus kan pech krijgen waardoor je genoodzaakt bent misschien een hotel overnachting te moeten boeken. Dat wordt dan niet vergoedt.
Moonlight- Prater
Ik heb een doorlopende reisverzekering, omdat we buiten 1 grote vakantie van ruim 2 weken tot een maand ook altijd nog wel weekendjes weg gaan, dus daar hoef ik gelukkig niet meer over na te denken
Labeendje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10
Nee dat snap ik, maar diefstal/vertraging, zulke dingen daar hoef ik niet per se een verzekering voor. Het gaat mij puur om de medische kosten, omdat dat in de duizenden euro's kan lopen.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Nee dat snap ik, maar diefstal/vertraging, zulke dingen daar hoef ik niet per se een verzekering voor. Het gaat mij puur om de medische kosten, omdat dat in de duizenden euro's kan lopen.
Doe jezelf een plezier en neem een reisverzekering Dan ben je verzekerd voor medische kosten die inderdaad hoog kunnen oplopen, en voor diefstal, vandalisme, problemen, overnachtingen etc etc. Die heb je ook nodig mocht je misschien een excursie gaan doen of water activiteiten wilt gaan doen. Beter meeverlegen als onverlegen zeg ik altijd maar.
Moonlight- Prater
SuperGrover schreef:Maar even: Als ik zo'n EHIC kaart heb, is daarmee dan een reisverzekering voor de medische kosten onnodig?
Nee. Een EHIC Kaart is puur een Europese zorgpas, dus dat ze die herkennen en aannemen in het buitenland.
Gast- Gast
Oké, het is me duidelijk, ik moet wel een reisverzekering!
SuperGrover- Ratel
Toevallig heb ik een maand geleden in het buitenland in het ziekenhuis gelegen en de medische kosten vielen onder mijn zorgverzekering. Wel moest ik dingen zoals een prive kliniek, huisarts, medicatie, eerst zelf betalen + de ambulancerit, maar dit kwam omdat je kon kiezen uit een private ambulance en eentje waar je wel uren op kon wachten. Wij hadden gelukkig ook een reisverzekering, want deze heeft kosten vergoed zoals ritten naar het ziekenhuis voor mijn man, extra hotelkosten, eten etc. Dit moesten we wel eerst allemaal voorschieten, maar thuis ingediend hebben we het geld heel snel gekregen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh bah Aanitaa. Maar eerst zelf voorschieten, dat lijkt me ook lastig, het gaat vast niet om een paar tientjes...
En gezien het feit dat ik geen aanvullende verzekering heb, moet ik eigenlijk wel een reisverzekering afsluiten. Ik wist dit gewoon echt allemaal niet
En gezien het feit dat ik geen aanvullende verzekering heb, moet ik eigenlijk wel een reisverzekering afsluiten. Ik wist dit gewoon echt allemaal niet
SuperGrover- Ratel
De ziekenhuis kosten waar ze zo'n pas accepteren, dus een regulier ziekenhuis hoef je niet voor te schieten. Anders had ik een probleem gehad haha, die werden gelijk betaald door de ziektekosten verzekering. Maar de rest liep inderdaad hard op, daar sta je niet bij stil als je op vakantie gaat. Maar het is wel dus wel lekker om wat extra geld op je rekening te hebben of dat je in ieder geval rood kan staan. En zeker dus een reisverzekering nemen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
SuperGrover schreef:Oeh bah Aanitaa. Maar eerst zelf voorschieten, dat lijkt me ook lastig, het gaat vast niet om een paar tientjes...
Daaaarvooooor heb je ons!!!! :joker:
(Sorry, verveel me @ work))
Gast- Gast
Ja bedankt! Ik heb een reisverzekering, bij Univé. Is maar 8,80 inclusief medische kosten verzekering, dus dat valt me echt zo mee
SuperGrover- Ratel
oh is wel prijzig dan! ik betaal 7 euro en heb dan doorlopende reisverzekering(werelddekking) en annuleringsverzekering
Gast- Gast
Nooit onverzekerd op vakantie gaan idd dus goed dat je er eentje hebt afgesloten! Ik reken zelf altijd rond de 100 euro per dag maar dat is heel erg ruim. De ene dag eet ik er alleen van, de andere dag moet ik er een overnachting bij betalen en weer een andere dag shop ik ook wat. Komende vakantie gaan we een paar dagen kamperen en slapen we een paar nachten bij mensen thuis dus dat scheelt allemaal geld. Voor 2 weken reken ik ongeveer 800 euro. Als het meer is, maakt het ook niet echt uit. Er staat geld op mijn spaarrekening, dat kan ik zo overschrijven. Voor een vakantie die jij hebt geboekt zou ik 300 euro redelijk vinden, mss nog net iets te veel. Maar bedenk voor jezelf wel wat je doet als je onverwachts iets overkomt. Neem dan ook altijd belangrijke telefoonnummers mee (van je verzekering, je ouders, een tante, je bank, whatever). En zorg sowieso dat je een beetje een buffer hebt met een spaarrekening. Maar goed, dat laatste vind ik sowieso verstandig, niet alleen als je op reis gaat .
Gast- Gast
Wij gaan al jaren met de bus naar Spanje op vakantie en zijn inmiddels in Pineda de Mar, Malgrat de Mar en Salou geweest.
Wij zijn natuurlijk al een stukje ouder en stappen doen we op vakantie niet waardoor onze kosten wel wat lager liggen. Verder hebben we vaak half- of volpension, scheelt met eten ook heel veel. Wij nemen voor 2 personen ongeveer €350 mee en wat we tekort komen wordt nog bij gepind, meestal gaat het dan om €100.
Wij zijn natuurlijk al een stukje ouder en stappen doen we op vakantie niet waardoor onze kosten wel wat lager liggen. Verder hebben we vaak half- of volpension, scheelt met eten ook heel veel. Wij nemen voor 2 personen ongeveer €350 mee en wat we tekort komen wordt nog bij gepind, meestal gaat het dan om €100.
Gast- Gast
Ik ben terug, heb echt een supervakantie gehad.
SuperGrover- Ratel
Welkom terug! Fijn dat je het zo leuk gehad hebt!
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd, hoeveel geld heb je nou uiteindelijk uitgegeven?
Makkelijk binnen je budget te blijven?
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd, hoeveel geld heb je nou uiteindelijk uitgegeven?
Makkelijk binnen je budget te blijven?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb ongeveer 225 euro inclusief de inkopen vooraf (zonnebrandcrème, shampoo, eten, dat soort dingen). En we hebben nergens op bezuinigd, zelfs 4 excursies gedaan, elke avond wezen stappen en zowel voor brunch als avondeten buiten de deur gegeten. Het was er gewoon erg goedkoop in Calella, maar daarnaast waren de drankuitgaven beperkt doordat we veel gratis kregen
SuperGrover- Ratel
Super SG, dat is nog eens leuk vakantie vieren!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Leuk voor je joh! En een keurig bedrag voor 10 dagen vakantie
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel geld geef je uit op vakantie?
» Hoeveel geld geef je..?
» Hoeveel geld geef jij per maand uit aan....
» Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?
» Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?
» Hoeveel geld geef je..?
» Hoeveel geld geef jij per maand uit aan....
» Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?
» Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: