Hoeveel geld geef je uit op vakantie?
+18
Tiara
Labeendje
Travelgurly
Moonlight
marjoleinnn
Jeanette
ChocoChip
Kexter
Melis_je
sonly
minoessepoes
Tiana
Primrose
Caramba
Caroow
Zonnetje
Atelier Madame
SuperGrover
22 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoeveel geld geef je uit op vakantie?
Zooo... dat vind ik toch knap hoor, toch relatief "weinig" geld uitgegeven en als ik het zo lees best veel gedaan!
Ik zou dat niet kunnen, geef altijd veel geld uit op vakantie maar ik bezuinig dan ook niet op eten en drankjes. Ik drink liever een paar glaasjes goede/lekkere wijn dan een liter goedkope sangria.... maar dat terzijde en niet lullig bedoeld...
Ook geef ik altijd "veel" geld uit aan excursies, want als ik ergens ben dan wil ik ook wat van de omgeving, het land en de cultuur zien.
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Ik zou dat niet kunnen, geef altijd veel geld uit op vakantie maar ik bezuinig dan ook niet op eten en drankjes. Ik drink liever een paar glaasjes goede/lekkere wijn dan een liter goedkope sangria.... maar dat terzijde en niet lullig bedoeld...
Ook geef ik altijd "veel" geld uit aan excursies, want als ik ergens ben dan wil ik ook wat van de omgeving, het land en de cultuur zien.
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
We hebben ook nergens op bezuinigd, Calella is gewoon erg goedkoop. Een fles Lambrusco rosé kost daar 1,59, en dat is best lekkere wijn! We zijn elke dag uit eten geweest, ook bijna altijd voor de brunch, maar voor ± 7,50 heb je daar een compleet menu inclusief drinken. We hadden daarnaast ook een Beachmasters kortingskaart, dus in veel eetgelegenheden, kroegen/discotheken kregen we ook nog korting of dingen gratis.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Oeh das goed om te horen! Ik ga namelijk vrijdag naar Calella:D
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Een tip: Doe boodschappen bij de Mercadona. Echt super goedkoop, en een groot aanbod! Ook is Boulevard een aanrader, dat is een coctailbar waarbij je ook gratis gebruik kan maken van een waterpijp (een "shisha") en soms gratis bodypainters, super relaxt sfeertje daar. De Strawberry Colada is erg smakelijk.
Qua uitgaan zijn Zillion en Menfis de grote clubs. De proppers kunnen je goede deals aanbieden, vaak is voor 0.00 uur naar binnen gaan een stuk goedkoper. De Nederlandse gelegenheden zijn Hans&Grietje en eetcafé de Luifel. De Luifel heeft lekkere broodjes, voor weinig geld (kwalitatief een stuk beter dan H&G).
En als je koopziek bent, dan wil je vast weten waar het winkelwalhalla is. Het is een grote winkel, zonder naam, die aan de winkelstraat staat. Het is een volledig open winkel, zonder deuren zeg maar. Er hangen bikini's aan de muur, en vooraan staan dingen met portomonnees. Echt super toffe dingen, voor nauwelijks geld! Echt de moeite waard.
Qua uitgaan zijn Zillion en Menfis de grote clubs. De proppers kunnen je goede deals aanbieden, vaak is voor 0.00 uur naar binnen gaan een stuk goedkoper. De Nederlandse gelegenheden zijn Hans&Grietje en eetcafé de Luifel. De Luifel heeft lekkere broodjes, voor weinig geld (kwalitatief een stuk beter dan H&G).
En als je koopziek bent, dan wil je vast weten waar het winkelwalhalla is. Het is een grote winkel, zonder naam, die aan de winkelstraat staat. Het is een volledig open winkel, zonder deuren zeg maar. Er hangen bikini's aan de muur, en vooraan staan dingen met portomonnees. Echt super toffe dingen, voor nauwelijks geld! Echt de moeite waard.
SuperGrover- Ratel
Oehh het is alweer 9 jaar geleden dat ik in Calella ben geweest, met Beachmaster.
Leuk om te horen dat de Hans en Grietje er nog zit, heb ik me goed vermaakt
Net bedrag heb je uitgegeven trouwens!
Net bedrag heb je uitgegeven trouwens!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh dankjewel voor de tips!! Daar kan ik zeker wat mee En het winkelwalhalla..jaa tuurlijk wil ik dat weten haha!
Heb er al helemaal zin in
Heb er al helemaal zin in
marjoleinnn- Fluisteraar
Wij zaten in een hotel op een hoek, vraag me niet meer hoe het heet. En dat was zo goed als aan de winkelstraat. We kwamen ook graag aan de boulevard, daar zat een camping waar een groep gasten zaten die we hadden leren kennen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik geef wel tussen de 900-1500 euro uit op vakantie. Ik ga dan meestal ook 2 of 3 weken en gaan lekker rondreizen.
Gast- Gast
Ik ookLejow schreef:
Wat voor iets heb je geboekt Marjolein? Ik hoop niet de camping... Is op een "heuvel". Oftewel: Bovenop een takke steile berg!!!
Dat winkelwalhalla is eigenlijk niet te missen, als je in de winkelstraat loopt, dan krijg je als koopziek persoon een rolberoerte al bij het zien van die winkel
SuperGrover- Ratel
Ja die camping was echt heel erg. Die gasten die wij hadden leren kennen zaten daar dus en we gingen nogal eens bij ze op bezoek.. Ik moest echt een half uur aan het zuurstof tegen de tijd dat ik bij hun tent was. Je kon zowat met handen en voeten tegen die berg op lopen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha nee zit niet op een camping, zit in een hotel Nou nu ben ik echt benieuwd naar dat winkelwalhalla :p
marjoleinnn- Fluisteraar
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel geld geef je uit op vakantie?
» Hoeveel geld geef je..?
» Hoeveel geld geef jij per maand uit aan....
» Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?
» Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?
» Hoeveel geld geef je..?
» Hoeveel geld geef jij per maand uit aan....
» Hoeveel geld geef je uit aan jezelf?
» Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: