Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

+21
Sterre
Effie_O
Shisha
Roze Roos
MissBlunt
Laquisia
Toet
Belle1985
Merai
NoorA
Janelie
loura
Sneeuwvlok
Caresses
Zininzon
Frappuccino
Alias
Jeanette
Bliss
Zwerver
Blond
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Blond zo 9 jan 2011 - 6:58

Ik rond de 20 euro, met af en toe een uitschieter naar boven (als ik veel tequilla drink ipv bier).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Zwerver zo 9 jan 2011 - 7:00

Soms drink ik niks! of een Colatje, dan ben ik 2.20 kwijt.
Laatst hadden mijn vriend en ik 50 euro gepint, dit was er toen doorheen gegaan inclusief taxi van 15 euro. Dit is echt mijn record haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Blond zo 9 jan 2011 - 7:08

wc-eend schreef:Soms drink ik niks! of een Colatje, dan ben ik 2.20 kwijt.
Laatst hadden mijn vriend en ik 50 euro gepint, dit was er toen doorheen gegaan inclusief taxi van 15 euro. Dit is echt mijn record haha

Ik had laatst 40 euro uitgegeven, dat was voor mij ook een record. Maar toen had ik ook wel heel veel tequilla gedronken en rondjes gegeven!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Bliss zo 9 jan 2011 - 7:40

Ik geef meestal ook rond de 20 euro uit, maar t kan ook iets meer worden (als ik dorst heb Wink).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Jeanette zo 9 jan 2011 - 7:42

Ik neem altijd veels te veel mee, maar geef meestal 20 euro uit. En als ik naar feestjes ga, geef ik meer uit, maar dat is meer omdat het daar belachelijk duur is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Alias zo 9 jan 2011 - 7:45

Meestal tussen de 20 en 30 euro met het uitgaan.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:33

Ik pin voor een avondje stappen 50 euro en meestal mag ik ruim 30 euro weer meenemen naar huis. Soms gaat het op. Maar dan houd het avondje stappen ook gelijk op, dan vind ik het mooi geweest. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Frappuccino zo 9 jan 2011 - 11:25

20 á 30 euro vind ik redelijk normaal voor een avondje stappen.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Zininzon zo 9 jan 2011 - 11:28

Ligt er aan of ik een taxi nodig heb, entree moet betalen, er met munten of geld betaald moet worden.

In het duurste geval ben ik 40 a 50 euro kwijt.
Onlangs ging ik naar een kroeg waar ik nog 11 munten van had, dat was 'gratis' drinken!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:36

Discotheek rond de €20..
In de kroeg meestal tussen de €5 en €15 per avond.. Soms haal ik ook maar 1 frisdrankje en dan ben ik maar 2 euro kwijt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Caresses zo 9 jan 2011 - 21:15

Heel verschillend.
Soms sta ik op de gastenlijst waardoor ik geen entree kosten heb. Maar anders ben ik daarvoor al rond de 15,- kwijt.
Verder tussen de 10 en 25 euro aan drankjes.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Sneeuwvlok zo 9 jan 2011 - 23:21

Als ik echt uit ga, 20 euro. Als ik alleen even wat ga drinken tot een uur of 2 dan vaak 10 euro
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  loura zo 9 jan 2011 - 23:32

Ik ga niet vaak uit. Als ik uitga is dat naar een festival, strandfeest of een leuk house feestje. Dus dan ben ik gemiddeld veel meer kwijt dan als je bijv naar de kroeg gaat. De entree alleen al is meestal al gemiddeld 45 euro dus dan ben je al snel 100 euro kwijt op zn feest
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Janelie ma 10 jan 2011 - 0:27

Ik geef meestal tussen de 15 en 20 euro uit als ik ga stappen. Inclusief intree, maar waar ik naartoe ga is de intree ook nooit duurder dan 5 euro smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:28

Als ik met mijn vriendinnen uitga dan potten we meestal. Iedereen legt dan ongeveer 20 euro in, en meestal houden we het daarbij.
Als ik met huisgenoten uitga dan doen we meestal rondjes geven. Het tempo ligt daar ook veel hoger. Het is me wel eens gebeurd dat ik 40 euro kwijt was. Dat vind ik eigenlijk niet nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 3:32

Uhm als ik naar de kroeg ga, vaak rond de 15 tot 20 euro..
Als ik naar een ander soort feestje ga, ben ik meer kwijt, tegen de 50 euro is dan zeer normaal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 4:22

Toch al snel 50 euro als het niet meer is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  NoorA ma 10 jan 2011 - 4:36

Ik pin altijd 50€ en kan mij eigenlijk niet herinneren wanneer ik daar voor het laatst veel aan over heb gehouden. Soms wel een eurootje of 2, maar het gaat meestal wel op.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:00

Ik pin altijd 50/60 euro. Taxi heen en terug is samen zo'n 10 euro bij elkaar p.p ( deel de taxi dan met vriendinnen, ze moeten de zelfde kant op).
Ik drink dus zo'n 50 euro op aan bacardi razz 7ups en een hoop lekkere borrels :P
Mijn vriendinnen en ik doen om de beurt een rondje geven. Als ik er over nadenk dat wij met zijn 5en zo'n 250 euro opdrinken op een avond :shock: ..Maargoed als het maar gezellig is Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:14

Stappen: rond de € 50.00
Concert of iets dergelijks: hooguit € 25.00

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Merai ma 10 jan 2011 - 8:15

Op een avondje in de kroeg hangen, wat mijn favoriete avondje uit is smile, geef ik zeker 20 euro uit. Afgelopen zaterdag was ik in de melkweg, daar was de entree €9,00 en dan nog €1,50 garderobe, toen zat ik wel boven de €30 maar dat probeer ik te voorkomen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Belle1985 ma 10 jan 2011 - 8:49

Als ik gewoon op stap ga maak ik vaak rond de 30 euro op. Ga ik naar een groter feest (Dirty Dutch, Dance Valley e.d.) neem ik meestal 50 euro mee, exclusief de entreeprijs dan natuurlijk.
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Toet ma 10 jan 2011 - 11:19

Ik sta echt te kijken van sommige (lage) bedragen!
Hoe doen jullie dat in hemelsnaam? Als ik ga stappen ben ik toch al snel 50 euro kwijt.
Daar zit dan vaak wel entree of soms een taxi bij in.
Maar ik heb ook dagen dat ik véél meer op maak. Pas naar mega piraten festijn had ik bijvoorbeeld 90 euro opgemaakt.
Gelukkig kan het soms ook nog met minder, afgelopen zaterdag was ik maar €15-, euro kwijt. (Met de fiets, ik had nog 4 muntjes en heb voor 15 euro muntjes bijgehaald.)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Laquisia ma 10 jan 2011 - 11:23

Ik ben altijd 5 euro kwijt aan entree. Daarbij 20 euro aan muntjes. Dus 25 euro per avond.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  MissBlunt ma 10 jan 2011 - 11:28

Toch wel minimaal 50 euro en het gebeurt ook wel eens dat ik zomaar 100 euro uitgeef op een avond. Alleen aan drank, drank en nog meer drank.

MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum