Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat eet jij bewust niet, om gezondheidsredenen?

+24
Phileine
Suus
Flippin' Bitch
Sterre
Melis_je
loura
Blond
Xanna
Monte
Inge
Lady Starstruck
SnowWhite
Caresses
Mizz_S
Zonnetje
Kaat
nijntje4
SuperGrover
aniet
minoessepoes
loesje
Antibes
Linda
Ugly Betty
28 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat eet jij bewust niet, om gezondheidsredenen? Empty Wat eet jij bewust niet, om gezondheidsredenen?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:34

nav topic over panga filet. Wat eet jij bewust niet, om gezondheidsredenen?

Ik drink zo weinig mogelijk light ivm aspartaan, voor de rest let ik niet heel erg op eigenlijk. Weet ook niet zo goed waar ik op moet letten

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet jij bewust niet, om gezondheidsredenen? Empty Re: Wat eet jij bewust niet, om gezondheidsredenen?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 9:47

Om gezondheidsredenen, bij mij is dat dan natriumbeperkt ivm mijn nierziekte.

Gast
Gast

Wat eet jij bewust niet, om gezondheidsredenen? Empty Re: Wat eet jij bewust niet, om gezondheidsredenen?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 10:48

_MamaRosa_ schreef:Om gezondheidsredenen, bij mij is dat dan natriumbeperkt ivm mijn nierziekte.

dat kan heel breed zijn...ik doel dan voornamelijk op gezondheid als "dit is niet goed voor het menselijk lichaam".

Is het voor jou lastig? Natriumarme producten vinden?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 18:00

Ik eet en drink niks waar lactose in zit. Omdat ik er allergisch voor ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 18:53

ivax schreef:
_MamaRosa_ schreef:Om gezondheidsredenen, bij mij is dat dan natriumbeperkt ivm mijn nierziekte.

dat kan heel breed zijn...ik doel dan voornamelijk op gezondheid als "dit is niet goed voor het menselijk lichaam".

Is het voor jou lastig? Natriumarme producten vinden?

Ik hoef gelukkig (nog) niet natrium-arm te eten, eet nu nog natrium-beperkt. Wat dus inhoudt dat ik zo min mogelijk zout toevoeg. En dat is nog goed te doen gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 19:32

Geen light producten, zo min mogelijk schadelijke E-nummers, vrijwel geen frisdrank, geen vlees en weinig suiker ivm hypoglykemie klachten die ik had (die nu overigens voorbij zijn).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 19:42

Ik drink geen cola en koffie of dingen waar veel caffeïne in zit. Weet nl dat is daar een gigantisch migraine aanval van krijg.

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty vr 10 jun 2011 - 19:45

Zo min mogelijk suiker, geen gist, geen varkensvlees, geen citrusvruchten, geen frisdrank, geen melkproducten... Ik heb fibromyalgie en door een speciale bloedtest bij een praktijk voor biologische geneeskunde weet ik dat dit dingen zijn waar ik op reageer en die ik dus beter niet kan eten/drinken.

Laatst aangepast door Ugly Betty op za 11 jun 2011 - 2:30; in totaal 1 keer bewerkt
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Linda vr 10 jun 2011 - 20:47

Ik eet en drink geen producten waar melk, ei, soja en cacao in zit, omdat mijn dochter daar allergisch voor is en ik borstvoeding geef.

Voor mezelf: geen lightproducten en wij koken niet uit pakjes en zakjes, maar alles gewoon lekker vers. Omdat ik geloof dat dat gezonder is.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Antibes vr 10 jun 2011 - 20:49

Aspartaam is minstens net zo'n fabeltje als de panga filet.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 20:54

Ik eet geen appels, ananassen, groene kiwi's, kersen, nectarines en abrikozen (met schil) ivm allergie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:07

Wat is er met pangafilet dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:11

James schreef:Geen light producten, zo min mogelijk schadelijke E-nummers, vrijwel geen frisdrank, geen vlees en weinig suiker ivm hypoglykemie klachten die ik had (die nu overigens voorbij zijn).

+1 (beperkt vlees)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:24

James schreef:Wat is er met pangafilet dan?

Daar moet je maar eens op googlen.. Echt zo vies.

Wordt gekweekt in vervuilt rivierwater in Vietnam. Het schijnt wel pas schadelijk te zijn als je per jaar meer dan een "...."aantal kg eet :P ..

Ontopic:
Ik eet geen varkensvlees omdat mijn huid daar sterk op reageert en ik het eigenlijk het 'slechtste' vlees vind wat er is. Verder let ik op E-nummers in eten.. (muv van zo af en toe wat snoepjes haha). Ik let met eten ook op de hoeveelheid koolhydraten die ik eet (in vergelijking tot eiwitten en vet).

Laatst aangepast door Punk'd op vr 10 jun 2011 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:24

Ik heb eens een artikel gelezen over melk en toen ben ik gelijk gestopt eigenlijk. Heeeeeel soms neem ik nog weleens een glas bij mijn ouders maar ik drink het nagenoeg niet meer. Maar als je me vraagt wat er in dat artikel stond kan ik het je niet meer navertellen haha.

Verder drink ik zo min mogelijk thee omdat het mijn tanden heel erg aantast.

Gast
Gast

Bericht  loesje za 11 jun 2011 - 1:18

ik neem bijna geen melkproducten om dat ik er allegies voor ben.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:54

Ik probéér... Geen energydrink te drinken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 2:04

Ik drink geen energydrink (slecht voor je tanden) en eet geen zuurkool meer (na overgevoelige reactie).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 4:03

Bij mij ook aspartaam. Heb een aspartaam vergiftiging gehad dus als ik nu ook maar een klein beetje binnen krijg komen die symptomen meteen weer op.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes za 11 jun 2011 - 5:49

Voor honing en ananas ben ik echt allergisch. Bij honing krijg ik overal jeuk, voelt mijn huid heel warm/heet aan en ben ik helemaal rood gevlekt, van ananas krijg ik direct blaren in mijn mond, ook als ik het geschild aanraak krijg ik jeuk en hele rode handen.

Melk kan ik ook niet zo goed tegen maar dat is meer een intolerantie. Ik krijg er eczeem van, ik gebruik wel melkproducten maar alleen als het ergens in verwerkt zit en dat probeer ik met mate te doen, ik drink dus geen melk e.d. Ik reageer hetzelfde op zuurkool dus dat eet ik ook niet.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  aniet za 11 jun 2011 - 5:57

Ik ben allergisch voor kiwi en ananas.
Als ik het eet krijg ik overal rode vlekken die erg jeuken.
Dus voor mij geen zoet zure saus of multivitamine drankjes.
Sommige mensen hebben dezelfde allergie maar dan van aardbeien.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SuperGrover za 11 jun 2011 - 6:06

Zusje schreef:
Verder drink ik zo min mogelijk thee omdat het mijn tanden heel erg aantast.
Thee zonder iets erin is goed voor je tanden. Er zit namelijk fluoride in smile

Verder laat ik niks staan om gezondheidsredenen. Ik eet rustig taugé en komkommers en trek met een gerust hart een blikje Redbull light open smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nijntje4 za 11 jun 2011 - 9:15

Ik eet geen spinazie omdat mijn darmen daar niet zo blij van worden...

En ik drink geen melk omdat ik daar misselijk van wordt. Ik eet wel andere producten waar melk in zit.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Kaat za 11 jun 2011 - 10:00

Ik eet (helaas) geen spinazie meer, krijg er ontzettende buikpijn van. Jammer, want ik vind het wel lekker.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312

Bericht  Zonnetje za 11 jun 2011 - 10:12

- Ik drink geen light-dranken, omdat er aspartaam in zit.
- Ik drink ook geen energy-drinks, omdat ik denk dat die helemaal niet goed voor je zijn.
- Verder volg ik een paar richtlijnen van Amber Albarda (lang niet allemaal) en probeer ik niet teveel producten met E-nummers te eten en drink ik weinig tot geen melk.
- Ik hou niet van koffie en ga het ook niet leren drinken, omdat daar geen goede voedingsstoffen in zitten.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: