Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+44
Sjaantje
Tsjip
Steep
Sweety
Rovine
Pussycat
Rush
Snoes
shadow
Pien
Flinder
Caroow
silly-one
Rumble
Jerry
Thunder
rapa nui
Toet
girli
Tabbert
Catwoman79
mzcharlotte
Suus
Sterre
Susan
Polly
Lejow
Supertalentje
Muppetje
Laquisia
Oasis
Mamsie
nina
Guus
Lady4
Bolleke
SuperGrover
Antibes
xxDila
Caresses
Tania
bolus26
Melis_je
Inge
48 plaatsers

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Tabbert ma 20 jun 2011 - 22:15

Wat een gedoe zeg. Ik zou als ik jou was eens een goed gesprek hebben. Misschien voelt zij zich net als jou in de steek gelaten. Of als zij echt geen zin meer heeft om jou te zien dan kan je het dan ook fatsoenlijk afsluiten.

Sterkte!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:39

Maar wist zij dat jij geen internet hebt en dus geen e-mail kan lezen? Zij dacht misschien 'wat stom dat ze niet op mijn uitnodiging reageert'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Lady4 ma 20 jun 2011 - 22:59

Hoe naar het ook allemaal klinkt Biechtje, je doet wel veel aannames vind ik. In plaats van alleen maar (bijna niet dus) te communiceren via sms en mail, is het misschien beter om ze face to face te spreken. En nu niet gelijk gaan roepen dat het nooit lukt om af te spreken, maar gewoon binnenkort toch weer een keer hun kant op gaan en een afspraak plannen.

Ik ben meestal van mening dat waar twee zijn, twee schuld hebben. Ik kan me niet voorstellen dat, als jullie vriendschap zo hecht was, jouw vriendinnen je ineens laten vallen nu je verhuisd bent. Wellicht is er iets voorgevallen, wat voor jou niks betekend heeft, maar voor hun doorslaggevend is geweest om het contact op een laag pitje te zetten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:17

Sproet schreef:Maar wist zij dat jij geen internet hebt en dus geen e-mail kan lezen? Zij dacht misschien 'wat stom dat ze niet op mijn uitnodiging reageert'.

Ze weet inderdaad dat ik geen internet heb daar.. Maar het was een mailtje hoe het met me ging, en niet 1 met de uitnodiging van haar verjaardag..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:19

Lady4 schreef:Hoe naar het ook allemaal klinkt Biechtje, je doet wel veel aannames vind ik. In plaats van alleen maar (bijna niet dus) te communiceren via sms en mail, is het misschien beter om ze face to face te spreken. En nu niet gelijk gaan roepen dat het nooit lukt om af te spreken, maar gewoon binnenkort toch weer een keer hun kant op gaan en een afspraak plannen.

Ik ben meestal van mening dat waar twee zijn, twee schuld hebben. Ik kan me niet voorstellen dat, als jullie vriendschap zo hecht was, jouw vriendinnen je ineens laten vallen nu je verhuisd bent. Wellicht is er iets voorgevallen, wat voor jou niks betekend heeft, maar voor hun doorslaggevend is geweest om het contact een laag pitje te zetten.

Maar, als ik ze face to face wil spreken, kunnen ze niet. Ik heb al vaker gezegd tegen ze, dat ik ook wel hun kant op wil komen, maar dan kunnen ze nog niet. Dus dan laat ik het maar zo, en in de hoop dat ze dan een keer naar mij toe komen met data..

We spraken elkaar voor dat ik op stage ging ook al niet vaak, maar nu ik iets verder weg zit, komt het harder aan. En dat is met meer vriend(inn)en zo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:31

Soms verwateren vriendschappen. Zeker als je al niet heel vaak omging met iemand (je zegt zelf 'we spraken elkaar voor de stage ook niet heel veel'). Dan is de kans dat ze verwateren als je elkaar niet meer op school ziet heel groot.

Ik zou gewoon nieuwe vriendschappen op doen daar waar je nu woont. Daar heb je veel meer aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:55

Sproet schreef:Soms verwateren vriendschappen. Zeker als je al niet heel vaak omging met iemand (je zegt zelf 'we spraken elkaar voor de stage ook niet heel veel'). Dan is de kans dat ze verwateren als je elkaar niet meer op school ziet heel groot.

Ik zou gewoon nieuwe vriendschappen op doen daar waar je nu woont. Daar heb je veel meer aan!

Dankjewel voor je eerlijke antwoord! smile De waarheid is hard, maar ik denk inderdaad dat dit het beste is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 8:46

Mijn vriend en ik gaan over niet al te lange tijd trouwen. Mijn vriend heeft binnenkort een vrijgezellenfeest, maar ik vrees dat mijn vriendinnen niets voor me gaan organiseren. Eerlijk gezegd weet ik het bijna wel zeker. En ik voel me daar eerlijk gezegd (en stom genoeg) best verdrietig onder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Muppetje di 21 jun 2011 - 8:50

Vrijgezel-biechtje. Wat naar dat je dat denkt. Waarom ga je ervan uit dat je vriendinnen niets voor Jou regelen?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Guus di 21 jun 2011 - 8:54

En heb je iemand gevraagd om dit te doen? Als ceremoniemeester bijv?

Volgens mij is het vrij normaal dat je daar zelf iemand voor vraagt toch?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 9:08

Goochempie schreef:En heb je iemand gevraagd om dit te doen? Als ceremoniemeester bijv?

Volgens mij is het vrij normaal dat je daar zelf iemand voor vraagt toch?

Bij ons wordt het eigenlijk altijd georganiseerd door de vriendengroep. Het zelf opperen vind ik ook een beetje vreemd eigenlijk. De vrienden van mijn vriend hebben het ook georganiseerd zonder dat hij er van wist , in overleg met mij voor een datum.

@Muppetje: we zijn al jaren vriendinnen, maar de laatste jaren (na het afstuderen) zijn de levens meer uit elkaar komen te staan. We zien elkaar met verjaardagen en dan is het heel gezellig, maar doordeweeks zien we elkaar eigenlijk niet. Misschien ben ik te onzeker op dit gebied. Mijn vriend zegt dat hij wel denkt dat er wat georganiseerd wordt, al zegt hij ook eerlijk dat er (nog?) geen contact met hem is opgenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 9:16

Ik heb een ontzettend moeilijke stoelgang en als gevolg daarvan waarschijnlijk, heb ik nu een ontzettend grote aambei, die ontzettend veel pijn doet. Ik heb nu wel zalf in huis van de drogist, maar ik weet niet hoe ik moet zitten of staan. Heeft iemand advies voor mij? Ga je met zoiets ook naar de dokter? Hoe lang moet het dan aanhouden? Ik kan wel janken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Susan di 21 jun 2011 - 9:22

Curanol zalf en pillen helpen heel goed tegen aambeien, het is wel vrij moeilijk verkrijgbaar maar je kunt het online bestellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  rapa nui di 21 jun 2011 - 9:31

Zelf geen ervaring met aambeien maar heb wel gehoord dat het minder pijnlijk kan zijn als je op een zwembandje gaat zitten.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:46

Susan schreef:Curanol zalf en pillen helpen heel goed tegen aambeien, het is wel vrij moeilijk verkrijgbaar maar je kunt het online bestellen.

Het actieve bestandsdeel van de Curanol zalf heb ik vergeleken met het actieve bestandsdeel van de zalf die mijn vriend voor me heeft gekocht. Ze komen overeen, dus het zal wel hetzelfde werk doen. Bedankt voor de tip in elk geval.

Inmiddels is het minder pijnlijk maar misschien komt dat ook omdat ik een paar pijnstillers heb ingenomen. De zwelling lijkt ook wel wat afgenomen dus daar kan het ook aan liggen. Zodra de dokter terug is van vakantie zal ik contact opnemen om in elk geval het een en ander te laten onderzoeken. Heb er geen zin in dat dit vaker terug gaat komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 4:14

Ik heb er door mijn zwangerschap ook last van, het gewicht van mijn buik wordt gewoon te zwaar.
Bij de apotheek heb ik vaseline/ lidocaine 3% zalf gehaald, dat verdoofd een beetje. Mag je er 4x daags opsmeren en dat helpt echt!

Ik heb overigens gewoon mijn huisarts gebeld, maar iets anders als dit mag ik niet en heeft ook geen nut, pas na de bevalling kunnen ze er evt iets aan doen als het niet uit zichzelf of met zalf overgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Susan wo 22 jun 2011 - 4:20

Waarom mag je geen Curanol dan, dat mag toch gewoon tijdens de zwangerschap? Hier kun je het zelfs kopen bij de verloskundigenpraktijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 4:29

Susan schreef:Waarom mag je geen Curanol dan, dat mag toch gewoon tijdens de zwangerschap? Hier kun je het zelfs kopen bij de verloskundigenpraktijk.
Vlg de huisarts was de lidocaine het enige wat echt zou werken, oplossen kan je het probleem toch pas als je bevallen bent, dan is de druk er af.

Is Curanol niet ongeveer hetzelfde qua bestanddelen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Susan wo 22 jun 2011 - 4:50

Geen idee meer, volgens mij zat er ook wel iets in om de zwelling te laten afnemen. Ik had toen zalf en pillen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Thunder wo 22 jun 2011 - 8:04

Wat ook goed verlicht bij aambeien is jam in een boterhamzakje doen, goed dichtknopen en dan in de vriezer leggen. Na een uurtje kun je het tussen je billen op de aambei leggen. Dit verkoelt zó! Je wilt niet weten hoeveel zakjes jam hier na de bevalling van de jongste in de vriezer lagen laughcry

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 8:19

Rataplan schreef:Wat ook goed verlicht bij aambeien is jam in een boterhamzakje doen, goed dichtknopen en dan in de vriezer leggen. Na een uurtje kun je het tussen je billen op de aambei leggen. Dit verkoelt zó! Je wilt niet weten hoeveel zakjes jam hier na de bevalling van de jongste in de vriezer lagen laughcry

Dat klinkt sowieso wel lekker, of je nu aambeien hebt of niet... angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Thunder wo 22 jun 2011 - 8:25

Youandi schreef:
Rataplan schreef:Wat ook goed verlicht bij aambeien is jam in een boterhamzakje doen, goed dichtknopen en dan in de vriezer leggen. Na een uurtje kun je het tussen je billen op de aambei leggen. Dit verkoelt zó! Je wilt niet weten hoeveel zakjes jam hier na de bevalling van de jongste in de vriezer lagen laughcry

Dat klinkt sowieso wel lekker, of je nu aambeien hebt of niet... angel

lol!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Jerry wo 22 jun 2011 - 8:31

aambeienjam, mmmm smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 8:39

Die jam- tip is ook prima als na een bevalling (knip) of bij een schimmelinfectie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  nina wo 22 jun 2011 - 8:55

ProudMama schreef:Die jam- tip is ook prima als na een bevalling (knip) of bij een schimmelinfectie.
Vast een gekke vraag maar waarom is jam zo verkoelend?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 7 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum