Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+44
Sjaantje
Tsjip
Steep
Sweety
Rovine
Pussycat
Rush
Snoes
shadow
Pien
Flinder
Caroow
silly-one
Rumble
Jerry
Thunder
rapa nui
Toet
girli
Tabbert
Catwoman79
mzcharlotte
Suus
Sterre
Susan
Polly
Lejow
Supertalentje
Muppetje
Laquisia
Oasis
Mamsie
nina
Guus
Lady4
Bolleke
SuperGrover
Antibes
xxDila
Caresses
Tania
bolus26
Melis_je
Inge
48 plaatsers

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 1:09

James schreef:Oh, ik heb dat soort dingen ook wel eens gedacht hoor als hij in een ontzettende klierbui is. Maar ik probeer het niet uit te spreken, omdat ik het toch niet meen en ik weet hoe hard het over kan komen. Maar ja, soms kan je het niet voorkomen. Probeer het dan voor de toekomst gewoon niet te doen. Ik weet niet hoe oud je kindje is?

Edit: oh ik zie het al. 2,5.

Van 2e biechtje ruim 3, dus echt een peuterpuber die helaas ook zelf goed doorheeft wat wel en niet mag, en die heel goed doorheeft dat ie mama kan manipuleren. Dus soms toegeven om van het gezeur af te zijn is echt heel dom op deze leeftijd, maarja, het vlees is zwak zullen we maar zeggen... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 1:12

Biechtje01 schreef:
James schreef:Oh, ik heb dat soort dingen ook wel eens gedacht hoor als hij in een ontzettende klierbui is. Maar ik probeer het niet uit te spreken, omdat ik het toch niet meen en ik weet hoe hard het over kan komen. Maar ja, soms kan je het niet voorkomen. Probeer het dan voor de toekomst gewoon niet te doen. Ik weet niet hoe oud je kindje is?

Edit: oh ik zie het al. 2,5.

Van 2e biechtje ruim 3, dus echt een peuterpuber die helaas ook zelf goed doorheeft wat wel en niet mag, en die heel goed doorheeft dat ie mama kan manipuleren. Dus soms toegeven om van het gezeur af te zijn is echt heel dom op deze leeftijd, maarja, het vlees is zwak zullen we maar zeggen... Sad

Joh hey, zo raar is dat toch niet? We zijn allemaal mens hoor. Perfecte moeders bestaan niet. Ik denk dat elke moeder dat in die periode wel eens heeft. Soms kan het gewoon even niet anders, omdat je anders constant grenzen aan het bewandelen bent en je daar doodmoe van wordt. Pijnig jezelf niet teveel. Als je maar zorgt dat je kind niet de overhand krijgt. En bedenk: het is een fase. Hier komen we ook weer doorheen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 2:43

Ik ben niet één van de zwangere biechtjes..
Maar toch ben ik bang dat ik zwanger ben.
Ik heb een test gedaan maar die was negatief..
Maar toch ben ik vreselijk moe en ook wel misselijk en voel me ook anders dan anders...
Ik heb twee weken geleden ook deze klachten gehad en heb toen bloedgeprikt. Daar is verder niets uitgekomen....
Ik heb een spiraaltje dus het kan eigenlijk niet. Maar ja waar komen mijn vage klachten dan vandaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 2:45

James schreef:Oh, ik heb dat soort dingen ook wel eens gedacht hoor als hij in een ontzettende klierbui is. Maar ik probeer het niet uit te spreken, omdat ik het toch niet meen en ik weet hoe hard het over kan komen. Maar ja, soms kan je het niet voorkomen. Probeer het dan voor de toekomst gewoon niet te doen. Ik weet niet hoe oud je kindje is?

Edit: oh ik zie het al. 2,5.
Heel herkenbaar idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Lady4 do 9 jun 2011 - 3:01

Biechtje01 schreef:Ik ben niet één van de zwangere biechtjes..
Maar toch ben ik bang dat ik zwanger ben.
Ik heb een test gedaan maar die was negatief..
Maar toch ben ik vreselijk moe en ook wel misselijk en voel me ook anders dan anders...
Ik heb twee weken geleden ook deze klachten gehad en heb toen bloedgeprikt. Daar is verder niets uitgekomen....
Ik heb een spiraaltje dus het kan eigenlijk niet. Maar ja waar komen mijn vage klachten dan vandaan?

Waarom plaats je dit onder het biechtaccount terwijl je er laatst onder je eigen naam een topic over geopend hebt, als ik mag vragen?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Guus do 9 jun 2011 - 3:09

Biechtje01 schreef:Ik ben niet één van de zwangere biechtjes..
Maar toch ben ik bang dat ik zwanger ben.
Ik heb een test gedaan maar die was negatief..
Maar toch ben ik vreselijk moe en ook wel misselijk en voel me ook anders dan anders...
Ik heb twee weken geleden ook deze klachten gehad en heb toen bloedgeprikt. Daar is verder niets uitgekomen....
Ik heb een spiraaltje dus het kan eigenlijk niet. Maar ja waar komen mijn vage klachten dan vandaan?

Ik heb dit ook, plus pijnlijke borsten al drie weken en een opgezette buik, dus ik heb onddanks mijn spiraaltje ook maar even een test gehaald en die was negatief.

Ik denk toch echt dat je er met een spiraaltje en een negatieve test echt vanuit kan gaan dat je niet zwanger bent, koop ijzer-voedingssupplementen, eet regelmatig en gezond en ga naar buiten in de frisse lucht, zet jezelf aan tot sporten. Het hoeft niet altijd iets verschrikkelijks te zijn, ik hoor overal om me heen deze klachten...

stapje vooruit, niet meer googelen en als het na twee weken proberen 'eroverheen' te stappen nog geen verbetering is terug naar de huisarts smile

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 3:12

Biechtje01 schreef:Ik ben niet één van de zwangere biechtjes..
Maar toch ben ik bang dat ik zwanger ben.
Ik heb een test gedaan maar die was negatief..
Maar toch ben ik vreselijk moe en ook wel misselijk en voel me ook anders dan anders...
Ik heb twee weken geleden ook deze klachten gehad en heb toen bloedgeprikt. Daar is verder niets uitgekomen....
Ik heb een spiraaltje dus het kan eigenlijk niet. Maar ja waar komen mijn vage klachten dan vandaan?

Ik voel me ook wel eens zo sinds ik een spiraaltje heb. Dat zijn veel voorkomende klachten. Ik doe gewoon één keer in de paar maanden een test en verder zou ik er niet te veel mee bezig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 3:12

Ik heb mijn kind ook wel eens een rotkind genoemd toen hij voor de zoveelste dag strontvervelend was. Een blauwe plek hebben ze hier nog nooit gehad door te hard vastpakken maar ik pák ze wel eens te hard naar mijn zin vast... ik ben ook maar een mens.

Het moederschap valt mij momenteel aardig zwaar, de laatste maanden. Ik ben net terug van twee weken vakantie zónder de kinderen en had gehoopt dat ik opgeladen zou zijn, maar helaas, toen ze vanmorgen allebei aan één van mijn benen stonden te jengelen was dat oververmoeide gevoel meteen weer terug.

Niet quoten graag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  nina do 9 jun 2011 - 3:20

Lady4 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben niet één van de zwangere biechtjes..
Maar toch ben ik bang dat ik zwanger ben.
Ik heb een test gedaan maar die was negatief..
Maar toch ben ik vreselijk moe en ook wel misselijk en voel me ook anders dan anders...
Ik heb twee weken geleden ook deze klachten gehad en heb toen bloedgeprikt. Daar is verder niets uitgekomen....
Ik heb een spiraaltje dus het kan eigenlijk niet. Maar ja waar komen mijn vage klachten dan vandaan?

Waarom plaats je dit onder het biechtaccount terwijl je er laatst onder je eigen naam een topic over geopend hebt, als ik mag vragen?
Ha! Dit had ik wel kunnen schrijven. Dat bedoel je ook neem ik aan?!
Ben het niet, maar kan wel mooi lezen of iemand het herkend of andere tips smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Mamsie do 9 jun 2011 - 3:26

Ik heb ook wel is rotjong geroepen tegen mijn middelste hoor. Ik was zó pissig en verloor echt mijn geduld nadat hij voor de 100ste keer weer zn bed uit kwam.

Menselijk! Heel rot even maar je kind houd er niks van over hoor. Goedmaken en dan is het prima.

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 3:32

Arden schreef:knip
Niet quoten graag.

Vervelend dat het er meteen weer was! Hoop dat je ergens anders een beetje mee kan opladen.

Het ís soms ook gewoon zwaar het moederschap. Ik verlies mijn geduld ook wel eens en noem hem rotkind. Daarna een schuld gevoel en maak ik het wel weer goed. Maar jeetje, wat kan ons zoontje soms vervelend zijn zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Lady4 do 9 jun 2011 - 5:46

nina schreef:
Lady4 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben niet één van de zwangere biechtjes..
Maar toch ben ik bang dat ik zwanger ben.
Ik heb een test gedaan maar die was negatief..
Maar toch ben ik vreselijk moe en ook wel misselijk en voel me ook anders dan anders...
Ik heb twee weken geleden ook deze klachten gehad en heb toen bloedgeprikt. Daar is verder niets uitgekomen....
Ik heb een spiraaltje dus het kan eigenlijk niet. Maar ja waar komen mijn vage klachten dan vandaan?

Waarom plaats je dit onder het biechtaccount terwijl je er laatst onder je eigen naam een topic over geopend hebt, als ik mag vragen?
Ha! Dit had ik wel kunnen schrijven. Dat bedoel je ook neem ik aan?!
Ben het niet, maar kan wel mooi lezen of iemand het herkend of andere tips flits-biechttopic - Pagina 3 561177

Ik dacht inderdaad dat jij het was ja!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 9:40

Gloria schreef:
Inge schreef:Ze vond mij wel aardig maar te dik om vriendinnen te kunnen zijn Very Happy
Najaaa! Zo iemand is natuurlijk gewoon te dom voor woorden om nog vriendinnen met jóu te zijn.

Misschien moet ze maar auditie doen voor een rolletje in Mean Girls 3? Wat een achterlijke opmerking zeg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 22:53

Ik biecht op dat ik met toestemming van mijn man heb gezoend met een andere man, en het was heerlijk! Heel moeilijk om niet meteen meer te willen. Ik blijf er open over naar mijn man, daarom voelt het ook niet 'slecht'. Maar wel heel spannend en nooit gedacht dat dit ooit nog zou gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 23:00

Wat leuk laatste biechtje! Lijkt me wel vreemd om met een ander te zoenen haha. Mag jou man ook met een ander zoenen van jou? En weet hij ook wie die man is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 23:20

Zwanger biechtje 1, ik was de eerste in het topic, haha! Vanmiddag de termijn-echo en doodzenuwachtig... Als alles goed is plaats ik het hier of is een comming out met 10 weken te vroeg...?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 23:22

Biechtje01 schreef:Zwanger biechtje 1, ik was de eerste in het topic, haha! Vanmiddag de termijn-echo en doodzenuwachtig... Als alles goed is plaats ik het hier of is een comming out met 10 weken te vroeg...?
Spannend! Veel succes!

Ik verteld het hier toen ik het 10 min wist angel, was toen nog geen 4 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 23:25

ProudMama schreef:
Biechtje01 schreef:Zwanger biechtje 1, ik was de eerste in het topic, haha! Vanmiddag de termijn-echo en doodzenuwachtig... Als alles goed is plaats ik het hier of is een comming out met 10 weken te vroeg...?
Spannend! Veel succes!

Ik verteld het hier toen ik het 10 min wist angel, was toen nog geen 4 weken.

Nee hoor zwanger biechtje 1, als alles goed is, mag je het wel van de daken schreeuwen hier! smile Succes bij de echo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 23:30

10 weken vind ik echt niet te vroeg hoor, Zwanger biechtje 1. Ben benieuwd wie je bent!smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 23:32

10 weken is precies goed!Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 23:34

Zwanger biechtje 1, spannend! Veel succes en kom het daarna maar fijn hier vertellen! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  nina do 9 jun 2011 - 23:34

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik met toestemming van mijn man heb gezoend met een andere man, en het was heerlijk! Heel moeilijk om niet meteen meer te willen. Ik blijf er open over naar mijn man, daarom voelt het ook niet 'slecht'. Maar wel heel spannend en nooit gedacht dat dit ooit nog zou gebeuren.
wow wat spannend zeg!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  xxDila do 9 jun 2011 - 23:37

Biechtje01 schreef:Zwanger biechtje 1, ik was de eerste in het topic, haha! Vanmiddag de termijn-echo en doodzenuwachtig... Als alles goed is plaats ik het hier of is een comming out met 10 weken te vroeg...?

Niet te vroeg, veel te laat, haha Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 0:20

Heel stom dit, maar oke. Ik heb stiekem op mij verjaardag wel 100 x gekeken of iemand toevallig een topic voor mij had geopend met gefeliciteerd, maar helaas en soms als ik dan nu een topic zie voor een ander dan baal ik daarvan. Voel me echt dom nu laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 0:21

Biechtje01 schreef:Heel stom dit, maar oke. Ik heb stiekem op mij verjaardag wel 100 x gekeken of iemand toevallig een topic voor mij had geopend met gefeliciteerd, maar helaas en soms als ik dan nu een topic zie voor een ander dan baal ik daarvan. Voel me echt dom nu laughcry
Whaha, dat is niet dom, dat had ik vorig jaar precies hetzelfde. Embarassed toen was ik nog niet zo bekend geloof ik.
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 3 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum