flits-biechttopic
+44
Sjaantje
Tsjip
Steep
Sweety
Rovine
Pussycat
Rush
Snoes
shadow
Pien
Flinder
Caroow
silly-one
Rumble
Jerry
Thunder
rapa nui
Toet
girli
Tabbert
Catwoman79
mzcharlotte
Suus
Sterre
Susan
Polly
Lejow
Supertalentje
Muppetje
Laquisia
Oasis
Mamsie
nina
Guus
Lady4
Bolleke
SuperGrover
Antibes
xxDila
Caresses
Tania
bolus26
Melis_je
Inge
48 plaatsers
Pagina 9 van 11
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Re: flits-biechttopic
Jammer. Je hebt hier al beloofd dat je het zou doen, dus ehh: doe dat even!
Gast- Gast
Gewoon doen!!!! Wie weet wat er uit komt?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:Gewoon doen!!!! Wie weet wat er uit komt?
Daar ben ik juist zo bang voor! De situatie is er nu gewoon niet naar om er iets mee te kunnen, ik wacht nog even.
Gast- Gast
Er is verder nog helemaal niets dat er op wijst dat het gevoel wederzijds is?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Er is verder nog helemaal niets dat er op wijst dat het gevoel wederzijds is?
Behalve dat hij me besprong en we daarna een leuk weekend samen hebben gehad niet. We hadden afgesproken om het daarbij te laten, maar daar denkt mijn gevoel ineens anders over.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:toetje_ schreef:Er is verder nog helemaal niets dat er op wijst dat het gevoel wederzijds is?
Behalve dat hij me besprong en we daarna een leuk weekend samen hebben gehad niet. We hadden afgesproken om het daarbij te laten, maar daar denkt mijn gevoel ineens anders over.
Oké, ik zou de mail gewoon verzenden. Anders komt de juiste dag nooit en uitstellen heeft weinig nut. Of ik zou het hem irl vertellen, dan kun je meteen zijn reactie zien.
Toet- Lady Post-a-lot
Misschien zit hij wel met dezelfde gedachtes. En durft hij het ook niet tegen jou te zeggen.
Ik zou zeggen "niet geschoten is altijd mis"
Kom op versturen die mail !!
Ik zou zeggen "niet geschoten is altijd mis"
Kom op versturen die mail !!
Gast- Gast
Kan me voorstellen dat het eng is, maar als hij je al eens besprongen heeft..? Weet niet in welk verband ik dat moet zien trouwens haha. Maar het klinkt wel goed. Misschien is hij niet eens verrast over jou gevoelens?
En sowieso is hij je dan wel uitleg verschuldigd. Niemand bespringt toch zomaar mensen?
En sowieso is hij je dan wel uitleg verschuldigd. Niemand bespringt toch zomaar mensen?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Kan me voorstellen dat het eng is, maar als hij je al eens besprongen heeft..? Weet niet in welk verband ik dat moet zien trouwens haha. Maar het klinkt wel goed. Misschien is hij niet eens verrast over jou gevoelens?
Hij begon me ineens te zoenen en de rest laat ik aan jullie verbeelding over Dat is twee keer gebeurd, maar omdat we hadden afgesproken dat het verstandig zou zijn om het daarbij te laten, weet ik niet of het wel slim van me is als ik hem een e-mail stuur.
Gast- Gast
Nou ja, je hebt een afspraak gemaakt die blijkbaar toch niet goed voelt voor jou. Ik blijf er nog steeds bij dat je de mail gewoon moet verzenden, al helemaal na dit.
Toet- Lady Post-a-lot
Dan vinden jullie elkaar in elk geval aantrekkelijk, en dat is al een belangrijk begin!Biechtje01 schreef:Pussycat schreef:Kan me voorstellen dat het eng is, maar als hij je al eens besprongen heeft..? Weet niet in welk verband ik dat moet zien trouwens haha. Maar het klinkt wel goed. Misschien is hij niet eens verrast over jou gevoelens?
Hij begon me ineens te zoenen en de rest laat ik aan jullie verbeelding over Dat is twee keer gebeurd, maar omdat we hadden afgesproken dat het verstandig zou zijn om het daarbij te laten, weet ik niet of het wel slim van me is als ik hem een e-mail stuur.
Gewoon sturen, niks is erger als onzekerheid!
Gast- Gast
Zeker gewoon sturen en anders iig irl vertellen. NEE HEB JE JA KAN JE KRIJGEN!
En aangezien hij je aantrekkelijk vind, is het toch alleen prettig om te weten of er meer in zit?
En aangezien hij je aantrekkelijk vind, is het toch alleen prettig om te weten of er meer in zit?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:NEE HEB JE JA KAN JE KRIJGEN!
Maar ik ben echt bang dat hij me hierdoor anders gaat behandelen en dat ik de vriendschap verpest.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Tabbert schreef:NEE HEB JE JA KAN JE KRIJGEN!
Maar ik ben echt bang dat hij me hierdoor anders gaat behandelen en dat ik de vriendschap verpest.
Als je het niet doet en hij is even bang als jij met misschien wel dezelfde gevoelens zullen jullie het nooit van elkaar weten en dat is pas zonde van misschien iets heel moois.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
De vriendschap is sowieso al veranderd doordat jij anders naar hem kijkt.
Ik zou het trouwens face to face zeggen, anders is de eerstvolgende keer dat je hem ziet zo ongemakkelijk.
Ik zou het trouwens face to face zeggen, anders is de eerstvolgende keer dat je hem ziet zo ongemakkelijk.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
+1Tabbert schreef:Zeker gewoon sturen en anders iig irl vertellen. NEE HEB JE JA KAN JE KRIJGEN!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nobucta schreef:De vriendschap is sowieso al veranderd doordat jij anders naar hem kijkt.
+1
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Biechtje01 schreef:Ik doe het gewoon, ik ga straks mailen.
You go, girl!
Gast- Gast
Goed zo, Biechtje! Laat je ons weten hoe het afloopt?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zwanger biechtje 3,4,en 5 !!!! Melden please..... ik houd het niet meer uit van de nieuwsgierigheid !!!!
Gast- Gast
+1!Stuiterbal schreef:Zwanger biechtje 3,4,en 5 !!!! Melden please..... ik houd het niet meer uit van de nieuwsgierigheid !!!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:+1!Stuiterbal schreef:Zwanger biechtje 3,4,en 5 !!!! Melden please..... ik houd het niet meer uit van de nieuwsgierigheid !!!!
+ nog 1!!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
xxDila schreef:Suus schreef:+1!Stuiterbal schreef:Zwanger biechtje 3,4,en 5 !!!! Melden please..... ik houd het niet meer uit van de nieuwsgierigheid !!!!
+ nog 1!!
+ nog 1!! Er zijn nu al 6 weken voorbij dus het mag nu wel een keertje
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Pagina 9 van 11
Permissies van dit forum: