Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+44
Sjaantje
Tsjip
Steep
Sweety
Rovine
Pussycat
Rush
Snoes
shadow
Pien
Flinder
Caroow
silly-one
Rumble
Jerry
Thunder
rapa nui
Toet
girli
Tabbert
Catwoman79
mzcharlotte
Suus
Sterre
Susan
Polly
Lejow
Supertalentje
Muppetje
Laquisia
Oasis
Mamsie
nina
Guus
Lady4
Bolleke
SuperGrover
Antibes
xxDila
Caresses
Tania
bolus26
Melis_je
Inge
48 plaatsers

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:55

nina schreef:
Lady4 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben niet één van de zwangere biechtjes..
Maar toch ben ik bang dat ik zwanger ben.
Ik heb een test gedaan maar die was negatief..
Maar toch ben ik vreselijk moe en ook wel misselijk en voel me ook anders dan anders...
Ik heb twee weken geleden ook deze klachten gehad en heb toen bloedgeprikt. Daar is verder niets uitgekomen....
Ik heb een spiraaltje dus het kan eigenlijk niet. Maar ja waar komen mijn vage klachten dan vandaan?

Waarom plaats je dit onder het biechtaccount terwijl je er laatst onder je eigen naam een topic over geopend hebt, als ik mag vragen?
Ha! Dit had ik wel kunnen schrijven. Dat bedoel je ook neem ik aan?!
Ben het niet, maar kan wel mooi lezen of iemand het herkend of andere tips flits-biechttopic - Pagina 6 561177

Het lijkt eerlijk gezegd wel heeeeeeel erg op jouw schrijfstijl, als je het niet bent, lijkt het wel alsof iemand je wilde imiteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 0:14

Tania schreef:
Biechtje01 schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Biechtje01 schreef:Ik heb iets wat nogal genant is. Sinds kort word ik wel eens 's ochtends wakker met poep in mijn onderbroek Embarassed . Doe dus al expres iets aan. Ik schaam me dood voor mijn partner. Wat moet ik hiermee!? Ik ga al naar de wc voordat ik ga slapen.
Wat vervelend... Ik kan me voorstellen dat je je daarvoor schaamt. Ik zou denk ik even naar de huisarts gaan.

Dat durf ik echt niet..echt heel vervelend dit ja... Cry

De huisarts is dat soort dingen echt gewend hoor. Die hoort wel gekkere dingen.
Het is denk ik echt verstandig om even langs te gaan.
+1. Ik kan me wel voorstellen dat je het doodeng vindt (vond ik ook toen ik vaginale problemen had (wat uiteindelijk een hardnekkige schimmelinfectie bleek te zijn), maar inderdaad, een huisarts ziet en hoort wel gekkere dingen. Misschien is het wel heel eenvoudig op te lossen met een bezoekje en loop je er voor niets al een tijdje mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 0:21

Gefeliciteerd Supertalentje! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Catwoman79 za 11 jun 2011 - 18:24

Gefeliciteerd super talentje.

Nu nog 3 zwangere biechtjes te gaan, hahaha
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Muppetje za 11 jun 2011 - 22:08

Catwoman79 schreef:Gefeliciteerd super talentje.

Nu nog 3 zwangere biechtjes te gaan, hahaha

Vier toch, of heb ik er nu wéér een gemist?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:43

Muppetje schreef:
Catwoman79 schreef:Gefeliciteerd super talentje.

Nu nog 3 zwangere biechtjes te gaan, hahaha

Vier toch, of heb ik er nu wéér een gemist?
Ik dacht ook nog 4.

Wanneer komt de volgende het onthullen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:41

Ik biecht op dat ik mij eigenlijk heel eenzaam voel. Mijn relatie is uit, nadat we kort samenwoonden, er zit nog veel gevoel, ik weet dat het beter wordt maar ik ben af en toe zo boos en teleurgesteld in alles en iedereen. Boos dat hij niet hetzelfde voelt, boos dat we alle leuke dingen niet meer ondernemen, boos dat ik me regelmatig doodverveel, boos dat andere mensen dat niet aanvoelen, boos dat ik blijkbaar weinig vrienden heb, boos dat ik zelf blijkbaar niet genoeg een eigen leven had, boos dat een eigen huisje niet wil vlotten, boos dat ik ook regelmatig van mn werk baal.

Zo dat lucht op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Catwoman79 zo 12 jun 2011 - 1:38

ProudMama schreef:
Muppetje schreef:
Catwoman79 schreef:Gefeliciteerd super talentje.

Nu nog 3 zwangere biechtjes te gaan, hahaha

Vier toch, of heb ik er nu wéér een gemist?
Ik dacht ook nog 4.

Wanneer komt de volgende het onthullen?

Ik kan niet tellen inderdaad. Hahahaha
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:13

Gefeliciteerd Supertalentje en freakielief (wist niet dat jij ook zwanger was!). Beiden heel veel geluk en gezondheid gewenst!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 3:16

Afgelopen tijd heb ik 2 keer over een soort ex gedroomd (nooit een 'echte' relatie geweest). Als 's ochtends of gedurende de dag het kwartje dan valt waar ik over gedroomd heb, raak ik daar eigenlijk wel een beetje van in de war. Wil het iets zeggen, moet ik het en hem vergeten? Lastig. Heb trouwens inmiddels alweer 5 jaar een relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:49

Biechtje01 schreef:Afgelopen tijd heb ik 2 keer over een soort ex gedroomd (nooit een 'echte' relatie geweest). Als 's ochtends of gedurende de dag het kwartje dan valt waar ik over gedroomd heb, raak ik daar eigenlijk wel een beetje van in de war. Wil het iets zeggen, moet ik het en hem vergeten? Lastig. Heb trouwens inmiddels alweer 5 jaar een relatie.

Ik droom over heel veel mensen uit mijn verleden, vriendinnen, leerkrachten, collega's en ook wel specifieke jongens. Ik geloof niet zo dat het iets betekent.
Het is wel vervelend dat jij je er ongemakkelijk bij voelt. Ik hoop dat je dat gevoel snel van je af kan zetten, m.i. heeft het niks met je huidige relatie te maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 5:53

Ik denk dat ik mijn ex mis, en misschien zelfs wel terug bij hem wil.. Maar dit KAN en MAG en WIL ik gewoon niet.. Bah, stomme gevoelens.. GA WEG!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 5:57

Ik nou het liefste door alle tegenslagen die ik mee maak het liefste zou willen verdwijnen en nooit meer zou willen terug komen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Tabbert ma 20 jun 2011 - 6:05

Biechtje01 schreef:Ik nou het liefste door alle tegenslagen die ik mee maak het liefste zou willen verdwijnen en nooit meer zou willen terug komen..

Biechtje, het gaat duidelijk niet helemaal goed met je. Heb je iemand om erover te praten?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 6:16

Ik voel me alleen, en ik heb het gevoel dat alle vriend(inn)en me langzaam aan het laten vallen zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Tabbert ma 20 jun 2011 - 6:18

Hoe komt dat dat je je zo voelt? Spreek je ze weinig? Spreken ze niet meer af?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 6:20

Tabbert schreef:Hoe komt dat dat je je zo voelt? Spreek je ze weinig? Spreken ze niet meer af?


Ik spreek ze niet meer omdat ik voor mijn studie momenteel een stukje van huis verwijderd ben, en van het 'ik-kom-wel-langs' komt ook niets..
Zelfs niet een smsje hoe het me is ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Tabbert ma 20 jun 2011 - 7:24

Afstand zou niet de reden moeten zijn. En ik snap dat van het 'ik kom wel langs' ook niets komt. Dat heb ik zelf ook meegemaakt. Vriendschap is absoluut 2richtingsverkeer, maar je kan ook niet verwachten dat iedereen een flink eind kan afreizen. Het belangrijkste is dat jij ze blijft smsen en daarheen blijft gaan, wanneer je kan. En misschien wel een goede tip: spreek een datum af ipv 'ik kom eens langs'. Dat werkt al wonderen.

Verder zijn er misschien ook wel leuke mensen waar je nu zit.
En last but not least: echte vriendschappen overleven tijd en afstand.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  girli ma 20 jun 2011 - 8:28

Tabbert schreef:Afstand zou niet de reden moeten zijn. En ik snap dat van het 'ik kom wel langs' ook niets komt. Dat heb ik zelf ook meegemaakt. Vriendschap is absoluut 2richtingsverkeer, maar je kan ook niet verwachten dat iedereen een flink eind kan afreizen. Het belangrijkste is dat jij ze blijft smsen en daarheen blijft gaan, wanneer je kan. En misschien wel een goede tip: spreek een datum af ipv 'ik kom eens langs'. Dat werkt al wonderen.

Verder zijn er misschien ook wel leuke mensen waar je nu zit.
En last but not least: echte vriendschappen overleven tijd en afstand.
Ik ben het met je eens dat vriendschap tweerichtingsverkeer is en dat je niet van iedereen kan verwachten dat ze een flink eind afreizen. Ik vraag me alleen af: waar trek je de grens? Hoe vaak moet je zelf maar die kant op reizen, hoe vaak moet je blijven smsen en continue rekening met hen houden? Het is toch juist tweerichtingsverkeer.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:37

Tabbert schreef:
Biechtje01 schreef:Ik nou het liefste door alle tegenslagen die ik mee maak het liefste zou willen verdwijnen en nooit meer zou willen terug komen..

Biechtje, het gaat duidelijk niet helemaal goed met je. Heb je iemand om erover te praten?

Ik heb wel vriendinnen waar ik mee kan praten maar ik heb het idee dat ik ze nou meer tot last ben dan wat anders..
Ik heb nou het gevoel dat ik het leven gewoon niet meer aan kan.. Ik heb dit jaar al zo veel tegenslagen gehad dat ik me afvraag wat het nog meer gaat doen dit jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Toet ma 20 jun 2011 - 11:28

Als je bang bent dat je jouw vriendinnen tot last bent, kun je hier misschien een topic openen. Met wat uitgebreidere informatie. Wellicht zitten hier meiden die je tips kunnen geven want dit klinkt niet goed.

Als je echt het gevoel hebt dat je het leven niet meer aan kan (depressief?) zou ik contact op nemen met je huisarts..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 20:51

Tabbert schreef:Afstand zou niet de reden moeten zijn. En ik snap dat van het 'ik kom wel langs' ook niets komt. Dat heb ik zelf ook meegemaakt. Vriendschap is absoluut 2richtingsverkeer, maar je kan ook niet verwachten dat iedereen een flink eind kan afreizen. Het belangrijkste is dat jij ze blijft smsen en daarheen blijft gaan, wanneer je kan. En misschien wel een goede tip: spreek een datum af ipv 'ik kom eens langs'. Dat werkt al wonderen.

Verder zijn er misschien ook wel leuke mensen waar je nu zit.
En last but not least: echte vriendschappen overleven tijd en afstand.

Maar het is nou niet een kilometerslange afstand, het is 'maar' een half uurtje..
En waarom moet ik voor een verjaardag bijv. wel die kant op komen? Het is even lang hoor, ook richting mij!
Ik blijf ze smsen, maar als je bijv. geen reactie krijgt, is het al snel over..
Maar als ik met data aan kom, dan kunnen ze niet.. Dus dan zeg ik.. Kom maar met een nieuwe data, en dan komt die er gewoon niet..

En het is me nu duidelijk, ik ben niet uitgenodigd op een verjaardag.. Duidelijk zat..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 20:54

girli schreef: Ik ben het met je eens dat vriendschap tweerichtingsverkeer is en dat je niet van iedereen kan verwachten dat ze een flink eind afreizen. Ik vraag me alleen af: waar trek je de grens? Hoe vaak moet je zelf maar die kant op reizen, hoe vaak moet je blijven smsen en continue rekening met hen houden? Het is toch juist tweerichtingsverkeer.

Dankjewel. Ik heb dus zelf ook nu voor mij de grens getrokken.. Ik sms nog wel is hoe het gat etc. Maar ga niet meer zeuren om een data. Als ze me willen zien, prima.. Maar laat ze dan maar naar mij toe komen, en laten zien dat ze vriendschap nog wel willen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Tabbert ma 20 jun 2011 - 21:33

Biechtje01 schreef:
Tabbert schreef:Afstand zou niet de reden moeten zijn. En ik snap dat van het 'ik kom wel langs' ook niets komt. Dat heb ik zelf ook meegemaakt. Vriendschap is absoluut 2richtingsverkeer, maar je kan ook niet verwachten dat iedereen een flink eind kan afreizen. Het belangrijkste is dat jij ze blijft smsen en daarheen blijft gaan, wanneer je kan. En misschien wel een goede tip: spreek een datum af ipv 'ik kom eens langs'. Dat werkt al wonderen.

Verder zijn er misschien ook wel leuke mensen waar je nu zit.
En last but not least: echte vriendschappen overleven tijd en afstand.

Maar het is nou niet een kilometerslange afstand, het is 'maar' een half uurtje..
En waarom moet ik voor een verjaardag bijv. wel die kant op komen? Het is even lang hoor, ook richting mij!
Ik blijf ze smsen, maar als je bijv. geen reactie krijgt, is het al snel over..
Maar als ik met data aan kom, dan kunnen ze niet.. Dus dan zeg ik.. Kom maar met een nieuwe data, en dan komt die er gewoon niet..

En het is me nu duidelijk, ik ben niet uitgenodigd op een verjaardag.. Duidelijk zat..

Wow, een half uurtje is inderdaad te doen. Ik dacht eerder aan 1,5 uur zoals ik met een goede vriendin. Dan is het gewoon moeilijker omdat je veel tijd in moet plannen voor de reis. Maar dit is inderdaad gewoon vreemd.

En wat stom dat je niet uitgenodigd ben, hoe is dat gebeurd?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 21:40

Tabbert schreef:
Biechtje01 schreef:
Tabbert schreef:Afstand zou niet de reden moeten zijn. En ik snap dat van het 'ik kom wel langs' ook niets komt. Dat heb ik zelf ook meegemaakt. Vriendschap is absoluut 2richtingsverkeer, maar je kan ook niet verwachten dat iedereen een flink eind kan afreizen. Het belangrijkste is dat jij ze blijft smsen en daarheen blijft gaan, wanneer je kan. En misschien wel een goede tip: spreek een datum af ipv 'ik kom eens langs'. Dat werkt al wonderen.

Verder zijn er misschien ook wel leuke mensen waar je nu zit.
En last but not least: echte vriendschappen overleven tijd en afstand.

Maar het is nou niet een kilometerslange afstand, het is 'maar' een half uurtje..
En waarom moet ik voor een verjaardag bijv. wel die kant op komen? Het is even lang hoor, ook richting mij!
Ik blijf ze smsen, maar als je bijv. geen reactie krijgt, is het al snel over..
Maar als ik met data aan kom, dan kunnen ze niet.. Dus dan zeg ik.. Kom maar met een nieuwe data, en dan komt die er gewoon niet..

En het is me nu duidelijk, ik ben niet uitgenodigd op een verjaardag.. Duidelijk zat..

Wow, een half uurtje is inderdaad te doen. Ik dacht eerder aan 1,5 uur zoals ik met een goede vriendin. Dan is het gewoon moeilijker omdat je veel tijd in moet plannen voor de reis. Maar dit is inderdaad gewoon vreemd.

En wat stom dat je niet uitgenodigd ben, hoe is dat gebeurd?

Nee, het is maar een half uurtje!

Ik vroeg net aan haar vriend, goh hoe was de verjaardag? Ja, leuk, blablabla! Waarom was jij er niet? Ik zeg, ik was niet uitgenodigd.. Ooh ok..
Blijkt nu later op msn dat dit waarschijnlijk is omdat ik niet gereageerd had op een mailtje.. Nee goh, gek he! Als je op stage geen internet hebt, behalve op je telefoon...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 6 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum