Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zeker weet jij ...

+22
Atelier Madame
Toet
SuperGrover
xxDila
Paper Crown
Pannetoet
Tunrida
luisa
nina
Susan
Julia
Kabouter
Guus
Merai
Antibes
Prosecco
Zonnetje
lyke
Kaboutertje
Arwyn
Tania
Zora
26 plaatsers

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Susan wo 8 jun 2011 - 1:33

Jen_ schreef:

Hed Kendi, ken jij dat? Nu vind ik je een hippe moeder. Of, hippere, voor je denkt dat ik je een saaie moeder vond.

Volgens mij zijn we in 2006 nog een keer tegelijkertijd op hetzelfde feest geweest, alleen toen hebben we elkaar niet gezien. Dat was in Amsterdam, in Hotel Arena als ik me niet vergis. Ik moet trouwens wel zeggen dat het meer Dion is die van die muziek houdt, dus dat hij meer een hippe vader is dan ik een hippe moeder.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:33

June schreef:
_Donnaa schreef:Ik ben trouwens geen vriendin van Marin, en nu? laughcry

Donaa, je kunt het ergens mee oneens zijn, daar heeft niemand het over. Ik heb jou nergens vreemd zien reageren in dit topic. Daar ging het om. Ik vond dat er opmerkingen tussen zaten die neerbuigend waren en ik kreeg het gevoel dat het inderdaad te maken had met het feit dat Fauve en Marin het hier met elkaar eens waren (waarmee ik niet wil zeggen dat ze het altijd met elkaar eens zijn en elkaars kont likken).
Het was een geintje.. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:33

Julia schreef:Ik was overigens diegene die haar eigenwijs noemde. En waarom heb ik vorige pagina ofzo nog duidelijk uitgelegd. Daar wordt, behalve door Donna, niet op ingegaan.
En fauve, ik snap June wel een beetje. En dat komt ook met name door die ene reactie die ze net kopieerde. En dat je rebels doet was me wel opgevallen. Ik vind het overigens eerder fel of te snel op de kast dan rebels :P

Daar doe ik het ook voor :P Oh en ik heb me wel lullig uitgelaten in dit topic hoor, dat ga ik niet ontkennen, lijkt me ook vrij nutteloos gezien mijn reacties.


Laatst aangepast door Fauve op wo 8 jun 2011 - 1:34; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:33

Merai schreef:
Marin schreef:
Merai schreef:

Dat is mijn verwachting en mijn inzicht in onze relatie, die jullie niet kennen.


Verwachting en inzicht is wat anders dan kennis. Ik begrijp heel goed dat het je verwachting is, en jij kent je relatie als geen ander. Maar je kunt het gewoon niet met zekerheid zeggen. Hoe kun je dat nou nog niet door hebben?!

Dat kan ik wel en dat doe ik ook. Het spijt me voor je dat het niet strookt met jouw beeld van de werkelijkheid. Zoals Susan en Freakielief ook al ergens zeiden, er zijn een heleboel andere dingen waarvan je wel meteen zou zeggen dat je vriend het nooit zou doen, dit is er daar een van in onze relatie.

Het gaat mij zoals Luisa zei al 12 pagina's lang (en nu wat onzin er tussen door) om het woordje weten. Jij verwacht niet dat je vriend vreemd zal gaan, je verwacht ook niet dat je vriend een moord pleegt. Die twee dingen, en nog veel andere dingen, hoop jij natuurlijk ook niet. Maar weten zal je het nooit. Dat heeft niets met mijn beeld van de werkelijkheid te maken, dat heeft te maken met die glazen bol waar ik je al van adviseerde in te kijken. En als het argument nou nog niet duidelijk is, weet ik het ook echt niet meer, ben er nu echt zo klaar mee. Als je het niet wilt snappen, is het prima, maar dan ben je wel naief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:34

_Donnaa schreef:
Het was een geintje.. :shock:

Haha oké :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Julia wo 8 jun 2011 - 1:35

Fauve schreef:
Julia schreef:Ik was overigens diegene die haar eigenwijs noemde. En waarom heb ik vorige pagina ofzo nog duidelijk uitgelegd. Daar wordt, behalve door Donna, niet op ingegaan.
En fauve, ik snap June wel een beetje. En dat komt ook met name door die ene reactie die ze net kopieerde. En dat je rebels doet was me wel opgevallen. Ik vind het overigens eerder fel of te snel op de kast dan rebels :P

Daar doe ik het ook voor :P Oh en ik heb me wel lullig uitgelaten hoor, dat ga ik niet ontkennen, lijkt me ook vrij nutteloos gezien mijn reacties.

Waarom? Ik had het toenstraks ook al in dit topic, zat je er ook meteen bovenop. Terwijl je het gewoon niet goed begreep. Ik vind dat persoonlijk erg irritant, omdat ik het dan nog duidelijker moet gaan uitleggen. Of is dat juist de lol :shock:


Laatst aangepast door Julia op wo 8 jun 2011 - 1:35; in totaal 1 keer bewerkt
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:35

Merai schreef:

Ik begrijp niet waarom het zo'n issue is dat ik dat wel zeker weet. Zie mijn reactie op Marin net.
Uh, omdat je het gewoonweg niet weten kan, maar als jij denkt van wel, dan laat ik je maar in die waan.. :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:36

Merai schreef:
_Donnaa schreef:Ik ben trouwens geen vriendin van Marin, en nu? laughcry

Beetje flauw dit, ik heb ook duidelijk aangegeven dat het prima is dat ze dezelfde mening hebben, maar de stukjes die June net heeft gequote zeggen denk ik genoeg hierover.
Het was niet serieus bedoeld. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:36

Ik vind het prima dat jij me naïef vindt, zoals ik al zei, ik weet wel beter. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar het is wel zo eerlijk om alle delen van het gesprek mee te nemen in een discussie en dat deed je niet, dat is waar ik over viel. Dat we er niet hetzelfde over gaan denken is me wel duidelijk en daar heb ik helemaal geen moeite mee.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:37

_Donnaa schreef:
Merai schreef:
_Donnaa schreef:Ik ben trouwens geen vriendin van Marin, en nu? laughcry

Beetje flauw dit, ik heb ook duidelijk aangegeven dat het prima is dat ze dezelfde mening hebben, maar de stukjes die June net heeft gequote zeggen denk ik genoeg hierover.
Het was niet serieus bedoeld. Wink

smile Voor de zekerheid haha.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:37

_Donnaa schreef:
Merai schreef:

Ik begrijp niet waarom het zo'n issue is dat ik dat wel zeker weet. Zie mijn reactie op Marin net.
Uh, omdat je het gewoonweg niet weten kan, maar als jij denkt van wel, dan laat ik je maar in die waan.. :-)

Donnaa mag ik vriendinnetjes met je worden, want ik ben het helemaal met je eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:37

Geheimmmmmmmm


Laatst aangepast door Noa op wo 8 jun 2011 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:37

_Donnaa schreef:
Merai schreef:

Ik begrijp niet waarom het zo'n issue is dat ik dat wel zeker weet. Zie mijn reactie op Marin net.
Uh, omdat je het gewoonweg niet weten kan, maar als jij denkt van wel, dan laat ik je maar in die waan.. :-)

Heb je de stukjes van Susan en Freakielief ook gelezen waar ik aan refereerde?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:37

Julia schreef:
Fauve schreef:
Julia schreef:Ik was overigens diegene die haar eigenwijs noemde. En waarom heb ik vorige pagina ofzo nog duidelijk uitgelegd. Daar wordt, behalve door Donna, niet op ingegaan.
En fauve, ik snap June wel een beetje. En dat komt ook met name door die ene reactie die ze net kopieerde. En dat je rebels doet was me wel opgevallen. Ik vind het overigens eerder fel of te snel op de kast dan rebels :P

Daar doe ik het ook voor :P Oh en ik heb me wel lullig uitgelaten hoor, dat ga ik niet ontkennen, lijkt me ook vrij nutteloos gezien mijn reacties.

Waarom? Ik had het toenstraks ook al in dit topic, zat je er ook meteen bovenop. Terwijl je het gewoon niet goed begreep. Ik vind dat persoonlijk erg irritant, omdat ik het dan nog duidelijker moet gaan uitleggen. Of is dat juist de lol :shock:

Eh een kwestie van actie-reactie? Ik denk niet: oh nu ga ik even rellen. Ik vond het daadwerkelijk onzin hoe er tegen Marin (en mij dus indirect omdat ik dezelfde mening had) werd gereageerd. Alleen ben ik nu niet meer zo bang om niet aardig te worden gevonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:38

Noa, kan het dat je dat al eens eerder hebt gezegd, want toen Susan het beroep noemde ging er bij mij een lichtje branden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Julia wo 8 jun 2011 - 1:38

Merai schreef:Ik vind het prima dat jij me naïef vindt, zoals ik al zei, ik weet wel beter. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar het is wel zo eerlijk om alle delen van het gesprek mee te nemen in een discussie en dat deed je niet, dat is waar ik over viel. Dat we er niet hetzelfde over gaan denken is me wel duidelijk en daar heb ik helemaal geen moeite mee.

En dat is precies wat ik iig al 50 x geprobeerd heb uit te leggen. Waar bemoei ik me eigenlijk ook mee, het is niet eens mijn discussie. Ik kan denk ik gewoon niet zo goed tegen dit soort irritante oneerlijke discussies ofzo. * Gaat haar haar maar verven *
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:38

Oh en ik denk niet dat het een kwestie was van dat ik het niet begreep, maar dat ik het op dat moment niet met de uitspraken eens was (die later werden genuanceerd).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:39

Julia schreef:
Merai schreef:Ik vind het prima dat jij me naïef vindt, zoals ik al zei, ik weet wel beter. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar het is wel zo eerlijk om alle delen van het gesprek mee te nemen in een discussie en dat deed je niet, dat is waar ik over viel. Dat we er niet hetzelfde over gaan denken is me wel duidelijk en daar heb ik helemaal geen moeite mee.

En dat is precies wat ik iig al 50 x geprobeerd heb uit te leggen. Waar bemoei ik me eigenlijk ook mee, het is niet eens mijn discussie. Ik kan denk ik gewoon niet zo goed tegen dit soort irritante oneerlijke discussies ofzo. * Gaat haar haar maar verven *

Ik sluit me aan bij Julia, maar ga studeren (ik heb al highlights :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:40

Merai schreef:Ik vind het prima dat jij me naïef vindt, zoals ik al zei, ik weet wel beter. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar het is wel zo eerlijk om alle delen van het gesprek mee te nemen in een discussie en dat deed je niet, dat is waar ik over viel. Dat we er niet hetzelfde over gaan denken is me wel duidelijk en daar heb ik helemaal geen moeite mee.

Ik vind het echt zo raar dat je dat zegt. Jij nam mijn argument over wat ik je al tien keer probeerde uit te leggen. Je kopieerde wat ik al tegen jou zei. Nou, lijkt me duidelijk dat je je standpunt dan hebt bijgesteld. Dat ik er niet op reageerde is, nogmaals, omdat ik het zelf al tien keer zei, ik bleef mezelf al herhalen. Fijn dat jij je standpunt nuanceerde, want dat is precies wat ik wilde bereiken. Ik wilde je dat stukje alleen maar duidelijk maken. Wat is nou precies het probleem? Je bent best wel nogal een zeikerd op deze manier die niet goed iets los kan laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Julia wo 8 jun 2011 - 1:41

Fauve schreef:
Julia schreef:
Fauve schreef:
Julia schreef:Ik was overigens diegene die haar eigenwijs noemde. En waarom heb ik vorige pagina ofzo nog duidelijk uitgelegd. Daar wordt, behalve door Donna, niet op ingegaan.
En fauve, ik snap June wel een beetje. En dat komt ook met name door die ene reactie die ze net kopieerde. En dat je rebels doet was me wel opgevallen. Ik vind het overigens eerder fel of te snel op de kast dan rebels :P

Daar doe ik het ook voor :P Oh en ik heb me wel lullig uitgelaten hoor, dat ga ik niet ontkennen, lijkt me ook vrij nutteloos gezien mijn reacties.

Waarom? Ik had het toenstraks ook al in dit topic, zat je er ook meteen bovenop. Terwijl je het gewoon niet goed begreep. Ik vind dat persoonlijk erg irritant, omdat ik het dan nog duidelijker moet gaan uitleggen. Of is dat juist de lol :shock:

Eh een kwestie van actie-reactie? Ik denk niet: oh nu ga ik even rellen. Ik vond het daadwerkelijk onzin hoe er tegen Marin (en mij dus indirect omdat ik dezelfde mening had) werd gereageerd. Alleen ben ik nu niet meer zo bang om niet aardig te worden gevonden.

Hmm ik heb het ook over eerder in dit topic, toen ik aangaf dat een vriendin van me onzeker werd van die wetenschap. Toen begreep je me verkeerd en was het ook meteen baf boem laughcry Ik vind overigens rebels zijn ook wat anders dan gewoon duidelijk je mening geven zonder bang te zijn dat mensen je niet meer aardig vinden.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:41

Merai schreef:
_Donnaa schreef:
Merai schreef:

Ik begrijp niet waarom het zo'n issue is dat ik dat wel zeker weet. Zie mijn reactie op Marin net.
Uh, omdat je het gewoonweg niet weten kan, maar als jij denkt van wel, dan laat ik je maar in die waan.. :-)

Heb je de stukjes van Susan en Freakielief ook gelezen waar ik aan refereerde?
Ja ik heb alles gelezen.. Ik blijf erbij dat verwachten dat iemand niet vreemd gaat/geen oma zal vermoorden iets anders is dan het zeker weten. Ik snap wel dat je zo zegt dat je zoiets zeker weet, maar realistisch gezien kan dat gewoon niet.

Natuurlijk zal hij zoiets nooit doen, daar vertrouw ik ook op als ik een vriend heb, maar 100% zeker weten zal ik het nooit..

En nou ga ik nog iets veel ergers zeggen.. Het enige wat je zeker weet in je leven is dat je dood gaat.. En ook dat zou mogelijk in de toekomst nog wel kunnen veranderen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Paper Crown wo 8 jun 2011 - 1:41

Niet. Ik vertrouw mijn man gewoon, omdat ie tot nu toe niets heeft gedaan om dat vertrouwen te schaden, maar ik heb geen glazenbol en kan niet in de toekomst kijken. Mensen veranderen, en met geluk verander je samen de goede kant op.. maar wie weet wordt hij wel verliefd op een andere vrouw.. tja!

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Paper Crown wo 8 jun 2011 - 1:42

_Donnaa schreef:
Merai schreef:
_Donnaa schreef:
Merai schreef:

Ik begrijp niet waarom het zo'n issue is dat ik dat wel zeker weet. Zie mijn reactie op Marin net.
Uh, omdat je het gewoonweg niet weten kan, maar als jij denkt van wel, dan laat ik je maar in die waan.. :-)

Heb je de stukjes van Susan en Freakielief ook gelezen waar ik aan refereerde?
Ja ik heb alles gelezen.. Ik blijf erbij dat verwachten dat iemand niet vreemd gaat/geen oma zal vermoorden iets anders is dan het zeker weten. Ik snap wel dat je zo zegt dat je zoiets zeker weet, maar realistisch gezien kan dat gewoon niet.

Natuurlijk zal hij zoiets nooit doen, daar vertrouw ik ook op als ik een vriend heb, maar 100% zeker weten zal ik het nooit..

En nou ga ik nog iets veel ergers zeggen.. Het enige wat je zeker weet in je leven is dat je dood gaat.. En ook dat zou mogelijk in de toekomst nog wel kunnen veranderen :P

En de belastingdienst!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:42

Ik weet het wel 100% zeker.

Mijn vriend heeft geen vrouwelijke vrienden, hij weet niet als er met hem wordt geflirt en volgens mij weet hij niet eens hoe hij moet flirten.. :P

Plus dat hij er echt geen behoefte aan heeft. Hij is echt het type wat het liefst alles altijd hetzelfde doet, met niet teveel poespas en verandering. Hij heeft ook wel eens gezegt, ik zou echt nooit weer helemaal opnieuw willen beginnen met iemand, ik vind het zo fijn dat jij alles van mij weet en weet wie en hoe ik ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Paper Crown wo 8 jun 2011 - 1:43

Punk'd schreef:Ik weet het wel 100% zeker.

Mijn vriend heeft geen vrouwelijke vrienden, hij weet niet als er met hem wordt geflirt en volgens mij weet hij niet eens hoe hij moet flirten.. :P

Plus dat hij er echt geen behoefte aan heeft. Hij is echt het type wat het liefst alles altijd hetzelfde doet, met niet teveel poespas en verandering. Hij heeft ook wel eens gezegt, ik zou echt nooit weer helemaal opnieuw willen beginnen met iemand, ik vind het zo fijn dat jij alles van mij weet en weet wie en hoe ik ben.

Juist die types........... laughcry
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 8 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum