Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zeker weet jij ...

+22
Atelier Madame
Toet
SuperGrover
xxDila
Paper Crown
Pannetoet
Tunrida
luisa
nina
Susan
Julia
Kabouter
Guus
Merai
Antibes
Prosecco
Zonnetje
lyke
Kaboutertje
Arwyn
Tania
Zora
26 plaatsers

Pagina 7 van 16 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:26

Noa schreef:Iemand van jullie heeft het geraden, ik zeg niet wie clown maar het is in elk geval niet: pooier!! whaha, stel je voor :shock:

Ah, verklap het nou Noa!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:26

Merai schreef:
_Donnaa schreef:
Merai schreef:
_Donnaa schreef:
Julia schreef:Ik snap dat Marin in eerste instantie aangaf dat je niet kan weten of er wat veranderd in de toekomst of dat je partner zal vreemdgaan. Maar als Merai tijdens de disucussie aangeeft dat hun relatie uit zal gaan op het moment dat hun relatie veranderd, maakt dat toch verschil. En daarom maakt het ook uit dat Marin dat argument negeert. Ze blijft namelijk maar doorgaat op wat Merai in haar eerste post(s) zegt en niet op de toevoeging en dat is denk ik het punt. Doordat Marin geen oog heeft voor de toevoeging kan je uiteindelijk ook gewoon niet verder discussieren en dat vind ik eigenwijs ja. En dat mag je ook wel zijn, maar ik vind het wel eigenwijs :P
Dat maakt ook verschil, maar een relatie hoeft voor de 1 gevoelsmatig niet veranderd te zijn om voor de ander vreemd te gaan..

Dat ben ik niet met je eens. Zoals ik al eerder zei, vreemdgaan is een keuze. En als je een goede relatie hebt maak je de keuze om die niet op het spel te zetten. Wanneer een van ons anders over onze relatie zou gaan denken dan weet de ander hier ook van.
Dat is je verwachting en ik mag hopen dat het ieders verwachting is.. Of het ook daadwerkelijk zo zal zijn als het gebeurd is uhm ja die toekomst weer waar je niet in kan kijken..

Dat is mijn verwachting en mijn inzicht in onze relatie, die jullie niet kennen.
Maar dat is toch goed? Dat dat je verwachting en inzicht is? Daar is ook niks mis mee, maar 100% zeker weten doe je het gewoon nooit..

Ik verwacht ook dat ik de eerste ben die zoiets te horen zal krijgen, maar ik weet niet of het zo zal zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:26

Noa schreef:Iemand van jullie heeft het geraden, ik zeg niet wie clown maar het is in elk geval niet: pooier!! whaha, stel je voor :shock:
DJ?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:27

Fauve schreef:
Merai schreef:
Fauve schreef:Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet!

Wat een vreselijk kinderachtige reactie. Als je goed hebt gelezen heb je gezien dat ik ook inga op de mogelijkheid dat onze relatie verandert, Marin negeert dit compleet en dat wordt gelukkig door anderen ook gezien.

Ja sorry hoor, als er iemand koppig is... En dan wordt Marin daarvan beschuldigd, ja doei.

Dit soort dingen. Sorry, ik vind dat echt wel voor iemand in de bres springen. Bovendien vind ik de toon niet zo volwassen en dat vind ik dus niet goed voor de sfeer in de discussie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:27

Merai schreef:

Ik ga hier wel op in, ik ben er tenslotte ook zelf over begonnen. Maar ik ben het met June eens dat de toon gewoon heel vreemd is, daaruit blijkt dat jullie het voor elkaar opnemen. Dat je mening hetzelfde is kan, maar jullie zijn nu medestanders in een discussie in plaats van twee discussiepartners. Overigens ben ik niet degene die de woorden eigenwijs en koppig in haar mond heeft genomen, ik heb wel beaamt dat ik het eigenwijs van Marin vindt dat ze niet ingaat op wat er daadwerkelijk gezegd wordt. Koppig zei zij over mij.

Ja maar je impliceert dat dat altijd zo is en dat vind ik storend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:27

Marin schreef:
Merai schreef:

Dat is mijn verwachting en mijn inzicht in onze relatie, die jullie niet kennen.


Verwachting en inzicht is wat anders dan kennis. Ik begrijp heel goed dat het je verwachting is, en jij kent je relatie als geen ander. Maar je kunt het gewoon niet met zekerheid zeggen. Hoe kun je dat nou nog niet door hebben?!

Dat kan ik wel en dat doe ik ook. Het spijt me voor je dat het niet strookt met jouw beeld van de werkelijkheid. Zoals Susan en Freakielief ook al ergens zeiden, er zijn een heleboel andere dingen waarvan je wel meteen zou zeggen dat je vriend het nooit zou doen, dit is er daar een van in onze relatie.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:28

Fauve schreef:
Merai schreef:

Ik ga hier wel op in, ik ben er tenslotte ook zelf over begonnen. Maar ik ben het met June eens dat de toon gewoon heel vreemd is, daaruit blijkt dat jullie het voor elkaar opnemen. Dat je mening hetzelfde is kan, maar jullie zijn nu medestanders in een discussie in plaats van twee discussiepartners. Overigens ben ik niet degene die de woorden eigenwijs en koppig in haar mond heeft genomen, ik heb wel beaamt dat ik het eigenwijs van Marin vindt dat ze niet ingaat op wat er daadwerkelijk gezegd wordt. Koppig zei zij over mij.

Ja maar je impliceert dat dat altijd zo is en dat vind ik storend.

Waar dan?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:28

Of, groenteboer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Susan wo 8 jun 2011 - 1:28

Noa schreef:Iemand van jullie heeft het geraden, ik zeg niet wie clown maar het is in elk geval niet: pooier!! whaha, stel je voor :shock:

Nouhou, ik wil weten of ik het goed had. Ik vind jou een type voor een DJ als vriend. Wel een beetje van die Hed Kandi-achtige muziek, niet de vogeltjesdans of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:28

Ik ben trouwens geen vriendin van Marin, en nu? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:28

June schreef:
Fauve schreef:
Merai schreef:
Fauve schreef:Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet!

Wat een vreselijk kinderachtige reactie. Als je goed hebt gelezen heb je gezien dat ik ook inga op de mogelijkheid dat onze relatie verandert, Marin negeert dit compleet en dat wordt gelukkig door anderen ook gezien.

Ja sorry hoor, als er iemand koppig is... En dan wordt Marin daarvan beschuldigd, ja doei.

Dit soort dingen. Sorry, ik vind dat echt wel voor iemand in de bres springen. Bovendien vind ik de toon niet zo volwassen en dat vind ik dus niet goed voor de sfeer in de discussie.

Dat komt niet door Marin, dat komt omdat ik wat meer rebels ben de laatste tijd op het forum (maar niemand merkt dat, nou ja NU wel Very Happy).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Susan wo 8 jun 2011 - 1:29

Jen_ schreef:Of, groenteboer!

Groenteboeren gaan vaak vreemd? Even een nummertje tussen de komkommers, die koopt toch niemand?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:29

Susan schreef:
Noa schreef:Iemand van jullie heeft het geraden, ik zeg niet wie clown maar het is in elk geval niet: pooier!! whaha, stel je voor :shock:

Nouhou, ik wil weten of ik het goed had. Ik vind jou een type voor een DJ als vriend. Wel een beetje van die Hed Kandi-achtige muziek, niet de vogeltjesdans of zo.

Hed Kendi, ken jij dat? Nu vind ik je een hippe moeder. Of, hippere, voor je denkt dat ik je een saaie moeder vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:29

Jen_ schreef:Of, groenteboer!
Of melkboer... heeft toch een stuk slechtere reputatie.:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:29

_Donnaa schreef:
Merai schreef:
_Donnaa schreef:
Merai schreef:
_Donnaa schreef:
Julia schreef:Ik snap dat Marin in eerste instantie aangaf dat je niet kan weten of er wat veranderd in de toekomst of dat je partner zal vreemdgaan. Maar als Merai tijdens de disucussie aangeeft dat hun relatie uit zal gaan op het moment dat hun relatie veranderd, maakt dat toch verschil. En daarom maakt het ook uit dat Marin dat argument negeert. Ze blijft namelijk maar doorgaat op wat Merai in haar eerste post(s) zegt en niet op de toevoeging en dat is denk ik het punt. Doordat Marin geen oog heeft voor de toevoeging kan je uiteindelijk ook gewoon niet verder discussieren en dat vind ik eigenwijs ja. En dat mag je ook wel zijn, maar ik vind het wel eigenwijs :P
Dat maakt ook verschil, maar een relatie hoeft voor de 1 gevoelsmatig niet veranderd te zijn om voor de ander vreemd te gaan..

Dat ben ik niet met je eens. Zoals ik al eerder zei, vreemdgaan is een keuze. En als je een goede relatie hebt maak je de keuze om die niet op het spel te zetten. Wanneer een van ons anders over onze relatie zou gaan denken dan weet de ander hier ook van.
Dat is je verwachting en ik mag hopen dat het ieders verwachting is.. Of het ook daadwerkelijk zo zal zijn als het gebeurd is uhm ja die toekomst weer waar je niet in kan kijken..

Dat is mijn verwachting en mijn inzicht in onze relatie, die jullie niet kennen.
Maar dat is toch goed? Dat dat je verwachting en inzicht is? Daar is ook niks mis mee, maar 100% zeker weten doe je het gewoon nooit..

Ik verwacht ook dat ik de eerste ben die zoiets te horen zal krijgen, maar ik weet niet of het zo zal zijn..

Ik begrijp niet waarom het zo'n issue is dat ik dat wel zeker weet. Zie mijn reactie op Marin net.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:30

Susan schreef:
Jen_ schreef:Of, groenteboer!

Groenteboeren gaan vaak vreemd? Even een nummertje tussen de komkommers, die koopt toch niemand?

Hahahahahahahhaaa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:30

June schreef:
Fauve schreef:
Merai schreef:
Fauve schreef:Ja Marin, wat doe je eigenwijs. Iemand overtuigen van je eigen gelijk, pff, je bent echt de enige in dit topic die dat doet!

Wat een vreselijk kinderachtige reactie. Als je goed hebt gelezen heb je gezien dat ik ook inga op de mogelijkheid dat onze relatie verandert, Marin negeert dit compleet en dat wordt gelukkig door anderen ook gezien.

Ja sorry hoor, als er iemand koppig is... En dan wordt Marin daarvan beschuldigd, ja doei.

Dit soort dingen. Sorry, ik vind dat echt wel voor iemand in de bres springen. Bovendien vind ik de toon niet zo volwassen en dat vind ik dus niet goed voor de sfeer in de discussie.


Poe nou als dat voor iemand opkomen is, dan hoop ik nooit dat Fauve mij echt moet redden van iets, want dan is het een summiere reddings actie Wink. Vind het nogal meevallen wat ze doet, ze zegt gwoon dat ik van iets wordt beschuldigd. Wat ook zo was, ik werd eigenwijs en een slechte discussiepartner genoemd. Is dat voor iemand in de bres springen? Ik vind het gewoon reageren op wat er gezegd wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:30

Merai schreef:
Fauve schreef:Ja maar DAT zei je niet in het begin, dat zeg je er nu bij, dat het zo is "als het zo goed blijft gaan".

Ik zei dat niet in mijn eerste stukje, maar wel al heel snel daarna toen er kennelijk mensen waren die het een vreemde opmerking vonden. Ik ben blij dat jullie samen zo'n dikke vriendinnen zijn maar een beetje realistisch kijken naar wat er wel en niet gezegd wordt en wanneer is ook wel handig.

Hier impliceer je dat vind ik wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Julia wo 8 jun 2011 - 1:30

Ik was overigens diegene die haar eigenwijs noemde. En waarom heb ik vorige pagina ofzo nog duidelijk uitgelegd. Daar wordt, behalve door Donna, niet op ingegaan.
En fauve, ik snap June wel een beetje. En dat komt ook met name door die ene reactie die ze net kopieerde. En dat je rebels doet was me wel opgevallen. Ik vind het overigens eerder fel of te snel op de kast dan rebels :P
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:31

_Donnaa schreef:Ik ben trouwens geen vriendin van Marin, en nu? laughcry

Donaa, je kunt het ergens mee oneens zijn, daar heeft niemand het over. Ik heb jou nergens vreemd zien reageren in dit topic. Daar ging het om. Ik vond dat er opmerkingen tussen zaten die neerbuigend waren en ik kreeg het gevoel dat het inderdaad te maken had met het feit dat Fauve en Marin het hier met elkaar eens waren (waarmee ik niet wil zeggen dat ze het altijd met elkaar eens zijn en elkaars kont likken).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:31

Susan schreef:
Jen_ schreef:Of, groenteboer!

Groenteboeren gaan vaak vreemd? Even een nummertje tussen de komkommers, die koopt toch niemand?
Vandaar het verhaal dat kindjes uit bloemkolen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:31

Jen_ schreef:
Susan schreef:
Jen_ schreef:Of, groenteboer!

Groenteboeren gaan vaak vreemd? Even een nummertje tussen de komkommers, die koopt toch niemand?

Hahahahahahahhaaa

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:31

_Donnaa schreef:Ik ben trouwens geen vriendin van Marin, en nu? laughcry

Beetje flauw dit, ik heb ook duidelijk aangegeven dat het prima is dat ze dezelfde mening hebben, maar de stukjes die June net heeft gequote zeggen denk ik genoeg hierover.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Merai wo 8 jun 2011 - 1:32

Fauve schreef:
Merai schreef:
Fauve schreef:Ja maar DAT zei je niet in het begin, dat zeg je er nu bij, dat het zo is "als het zo goed blijft gaan".

Ik zei dat niet in mijn eerste stukje, maar wel al heel snel daarna toen er kennelijk mensen waren die het een vreemde opmerking vonden. Ik ben blij dat jullie samen zo'n dikke vriendinnen zijn maar een beetje realistisch kijken naar wat er wel en niet gezegd wordt en wanneer is ook wel handig.

Hier impliceer je dat vind ik wel.

Ik zie nergens iets staan over een ander topic, zo heb ik het ook niet bedoelt. Ik heb het gewoon over de discussie zoals die op dit moment plaatsvindt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:32

Laatste keer Marin: het ging er niet om of je het met elkaar eens bent, maar om de toon. Dat is mijn persoonlijke mening, maar ik vind het prima als je vindt dat ik voor Merai opkom. Ik ben het dan ook met haar eens, dat deze discussie vreemd verloopt. Ik heb echter niet het gevoel dat ik me ergens vreemd/neerbuigend/spottend heb uitgelaten in dit hele topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zeker weet jij ... - Pagina 7 Empty Re: Hoe zeker weet jij ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 16 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum