Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 5 van 31
Pagina 5 van 31 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
Haha Sushi het Boekenfestijn was inderdaad dit weekend. Voor mij was het ook te ver uit de richting. Soms krijg ik mijn vriend nog wel zo ver maar we hebben de laatste tijd al veel gewinkeld en aan het Boekenfestijn heeft hij een grote hekel. Hij is wel heel lief zonder te zeuren in 2010 2x met mij meegegaan
Vandaag ook gewinkeld maar geen boeken gekocht. Kon eigenlijk niks boeiends vinden.
Heb een eyeshadow blending kwast gekocht bij The Body Shop en face mist, dat is om je make-up te 'setten'. Geen idee of het werkt, maar ik las het ergens. Het ruikt wel erg lekker.
Vandaag ook gewinkeld maar geen boeken gekocht. Kon eigenlijk niks boeiends vinden.
Heb een eyeshadow blending kwast gekocht bij The Body Shop en face mist, dat is om je make-up te 'setten'. Geen idee of het werkt, maar ik las het ergens. Het ruikt wel erg lekker.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
applestar schreef:
Nu ben ik begonnen in Wat spook jij uit.
Die is leuk!
@ Thinkpink: Een lekkere geur doet soms ook al wonderen haha .. zo heb ik bodylotion van Rituals en die ruikt ook zoo lekker »
Lees jij trouwens wel eens boeken van Rianne Verwoert, Mariëtte Middelbeek enzo? Mij lijken die nieuwe van haar zo leuk! 'Singel&Sexy' / 'Turbulentie' / Status OK' en dan hebben we nog Suzanne Vermeer met haar spannende boeken; 'Suite' / 'Zomertijd' .... En oja Judith Visser en Loes den Hollander lijken mij ook goeie schrijfsters Van Judith Visser heb ik ooit het boek 'Stuk' gelezen!
Hebben jullie trouwens wel eens boeken van Tess Gerritsen gelezen? Zij moet ook heel goed zijn maar ik vind haar boeken nogal 'vaag' overkomen..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Joehoeee zijn we nog leuke boeken aan het lezen??
Ik heb Shopalicious uit en hij was weer geweldig! Nu ben ik begonnen in het vervolg daarop: Shopaholic&Baby ..... En en en ik heb gisteren het laatste boek (Mini-shopaholic) van mijn vriend gekregen Dus ik kan nog wel even lekker doorlezen!
Ik heb Shopalicious uit en hij was weer geweldig! Nu ben ik begonnen in het vervolg daarop: Shopaholic&Baby ..... En en en ik heb gisteren het laatste boek (Mini-shopaholic) van mijn vriend gekregen Dus ik kan nog wel even lekker doorlezen!
Pannetoet- Kletskop
Na een aantal thrillers ben ik van de week begonnen in een chicklit. Ik ben nu Mini shopaholic aan het lezen. Ik pas bij hoofdstuk 4 en moet er nog wel even inkomen. Maar er zitten nu al heel grappige stukken in. Dus ik denk dat ik deze weer net zo leuk ga vinden als de rest van de serie.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Meiden, ik heb gisteren de nieuwe Jill Mansell gekocht!
Ik ga eerst Klasgnoten uitlezen en dan in de nieuwe nieuwe Jill beginnen Klasgenoten is erg spannend en ik wil 'm vandaag wel uitlezen!
Ik ga eerst Klasgnoten uitlezen en dan in de nieuwe nieuwe Jill beginnen Klasgenoten is erg spannend en ik wil 'm vandaag wel uitlezen!
Gast- Gast
Ik ben nog steeds in Spoorloos bezig. Ben er eigenlijk niet meer in verder gegaan omdat ik een hele drukke week heb gehad. 's Avonds veel weggeweest en daarna vaak direct gaan slapen.
Heb wel wat tijdschriften gelezen. Wat vinden jullie eigenlijk leuke tijdschriften?
Heb wel wat tijdschriften gelezen. Wat vinden jullie eigenlijk leuke tijdschriften?
ThinkPink- Prater
Eerder in dit topic kwam een ander boek van Carry Slee langs. die had de bieb niet, dus heb ik Ooggetuigen meegenomen. Vroeger vrat ik die boeken weg bij het leven, eigenlijk noot geweten dat ze ook volwassenenboeken schreef. Hoewel ik het in één ruk uitgelezen had vond ik dat je al snel bij het plot was, en bij het einde aangekomen lijken die smerige praktijken gewoon gevolg te blijven hebben. Misschien iets teveel happy end gewend. Maar toch ga ik meer van haar lezen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
ThinkPink schreef:
Wat vinden jullie eigenlijk leuke tijdschriften?
Ik hád eerder de Yes en aangezien je een ander tijdschrift mocht kiezen heb ik nu de Flair, die vind ik dus heel leuk! Viva & Vriendin ook wel maar daar moeten net leuke onderwerpen/verhalen in staan En verder wil ik nog wel eens Mijn Geheim/Intiem kopen
Pannetoet- Kletskop
Nobucta Ik heb vroeger alle boeken van Carry Slee gelezen, vond ze altijd erg leuk. De volwassen boeken van haar heb ik nooit geprobeerd. Zou eigenlijk niet weten waarom. Misschien omdat ik denk dat het niet chicklit genoeg is
Ik_zelf Ik heb denk ik wel 10 jaar een abonnement op Yes gehad. Vond het altijd een erg leuk blad. Op een gegeven moment vond ik het steeds minder worden. Je wordt zelf natuurlijk ook ouder, dan 'ontgroei' je dat misschien een beetje. Toen heb ik nog een jaar een abonnement op de Viva gehad maar dat vond ik ook niet super. Toen nog een jaar op de Grazia en die vond en vind ik wel heel leuk.
Ik koop tegenwoordig altijd van alles: Grazia, Flair, Viva, Beau Monde, Glossy, Cosmopolitan en Marie Claire. Niet altijd allemaal hoor Maar soms vind ik het heerlijk om wat nutteloos te bladeren en plaatjes te kijken
Als ik dan echt moet kiezen, zijn dit mijn favorieten: Grazia, Flair en Cosmopolitan.
Ik_zelf Ik heb denk ik wel 10 jaar een abonnement op Yes gehad. Vond het altijd een erg leuk blad. Op een gegeven moment vond ik het steeds minder worden. Je wordt zelf natuurlijk ook ouder, dan 'ontgroei' je dat misschien een beetje. Toen heb ik nog een jaar een abonnement op de Viva gehad maar dat vond ik ook niet super. Toen nog een jaar op de Grazia en die vond en vind ik wel heel leuk.
Ik koop tegenwoordig altijd van alles: Grazia, Flair, Viva, Beau Monde, Glossy, Cosmopolitan en Marie Claire. Niet altijd allemaal hoor Maar soms vind ik het heerlijk om wat nutteloos te bladeren en plaatjes te kijken
Als ik dan echt moet kiezen, zijn dit mijn favorieten: Grazia, Flair en Cosmopolitan.
ThinkPink- Prater
ThinkPink schreef:
Ik_zelf Op een gegeven moment vond ik het steeds minder worden. Je wordt zelf natuurlijk ook ouder, dan 'ontgroei' je dat misschien een beetje.
Ja nou dat had ik op een gegeven moment ook! Op het laatst las ik alleen nog de collum's van Giles & Annemarie haha en de rest vond ik een beetje kinderachtig.. Grazia is inderdaad ook leuk maar meer een plaatjes-kijk-blad Ik koop ook wel eens Liny's leespakket!
Pannetoet- Kletskop
ThinkPink schreef:Nobucta Ik heb vroeger alle boeken van Carry Slee gelezen, vond ze altijd erg leuk. De volwassen boeken van haar heb ik nooit geprobeerd. Zou eigenlijk niet weten waarom. Misschien omdat ik denk dat het niet chicklit genoeg is
Ghihi, erg hé?
Moet wel zeggen dat die chicklit me soms mijn neus uitkomt, dus ik probeer nu ombeurten een "normaal" boek te lezen en daarna weer een chicklit. Maar gezien de hoeveelheden die ik weglees is dat maar goed ook, soms heb ik het idee alle leuke boeken in de bieb al gelezen te hebben.
Ben wel op zoek naar een ander genre wat me aanspreekt, ter afwisseling.
Rovine- Ratel
Nobucta schreef:Moet wel zeggen dat die chicklit me soms mijn neus uitkomt, dus ik probeer nu ombeurten een "normaal" boek te lezen en daarna weer een chicklit. Maar gezien de hoeveelheden die ik weglees is dat maar goed ook, soms heb ik het idee alle leuke boeken in de bieb al gelezen te hebben.
Ben wel op zoek naar een ander genre wat me aanspreekt, ter afwisseling.
Haha dat heb ik dus ook! Ik lees vaak 1 of 2 chicklits en daarna lees ik vaak een thriller en als die uit heb dan heb ik wel weer zin in een (luchtige) chicklit
Pannetoet- Kletskop
Nobucta Ik lees ook wel eens een thriller. Voornamelijk thrillers van Saskia Noort, Esther Verhoef, Suzanne Vermeer en Simone van der Vlugt. Ik vind deze boeken altijd een combinatie tussen een roman en een thriller. Vind dat soms wel leuk voor tussendoor, maar chicklit blijft het leukst.
ThinkPink- Prater
Nooit verwacht maar ik moet er toch wel even inkomen.. ben nu Shopaholic&Baby aan het lezen en ik kom er moeilijker door dan met de andere shopaholic boeken; ik ben ook maar bij bladzijde 90 dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij nog leuk gaat worden!
Pannetoet- Kletskop
Ik heb prinses in de polder uit, leuk, wel vrij voorspelbaar! Nu eerst weer bezig in grote stapel tijdschriften, en daarna mini shopaholic lezen
Gast- Gast
Even snel een berichtje, want ik ga zo slapen.
Mijn vakantie was echt super! Heb natuurlijk een bezoek(je) gebracht aan El Ateneo. In het echt is het nog veel mooier dan op de foto's. Zal ondanks dat toch een foto plaatsen, zodra ze op mijn pc staan.
Mijn vakantie was echt super! Heb natuurlijk een bezoek(je) gebracht aan El Ateneo. In het echt is het nog veel mooier dan op de foto's. Zal ondanks dat toch een foto plaatsen, zodra ze op mijn pc staan.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Hier wat foto's van El Ateneo:
Van de buitenkant:
En van binnen:
Van de buitenkant:
En van binnen:
_Lacey_- Kletskop
@ Lacey: Jezus wat een megagrote bibliotheek! Hoelang had je nodig? Haha .. Heb je nog boeken gekocht dan?
Pannetoet- Kletskop
Wauw.
Ik kan er nu al van genieten een tijdschrift te lezen in de bibliotheek (geen afleiding van tv, computer of opdringerige kat), daar zou ik volgens mij hele dagen zitten lezen. En om me heen kijken natuurlijk.
Ik kan er nu al van genieten een tijdschrift te lezen in de bibliotheek (geen afleiding van tv, computer of opdringerige kat), daar zou ik volgens mij hele dagen zitten lezen. En om me heen kijken natuurlijk.
Rovine- Ratel
Ben er wel een tijdje zoet geweest met zowel foto's maken als rondkijken .
Heb er nog twee fotoboeken gekocht (van Buenos Aires en Patagonië). Ben er ook nog vertaalde boeken van Nederlandse schrijvers tegengekomen.
Heb er nog twee fotoboeken gekocht (van Buenos Aires en Patagonië). Ben er ook nog vertaalde boeken van Nederlandse schrijvers tegengekomen.
_Lacey_- Kletskop
Lacey Wow wat een super boekwinkel (het is toch een boekwinkel of toch een bibliotheek?)! Daar kun je volgens mij uren rondkijken! Geweldig!
Heb je verder een fijne vakantie gehad? Zag in het fototopic al een paar foto's langskomen, ziet er erg mooi uit!
Heb je verder een fijne vakantie gehad? Zag in het fototopic al een paar foto's langskomen, ziet er erg mooi uit!
ThinkPink- Prater
Het is inderdaad een boekenwinkel en geen bibliotheekThinkPink schreef:Lacey Wow wat een super boekwinkel (het is toch een boekwinkel of toch een bibliotheek?)! Daar kun je volgens mij uren rondkijken! Geweldig!
Mijn vakantie was echt super! Erg veel gezien en gedaan en een schitterende omgeving. Zou heel graag nog eens terugwillen, vooral naar Buenos Aires, want dat is echt een geweldige stad (New York is na 11 jaar lang op nummer 1 van mijn favoriete steden gestaan te hebben van zijn troon gestoten, haha)!
_Lacey_- Kletskop
Wow Lacey, je bent gewoon in de hemel geweest!
Ben nog steeds in de nieuwe van Jill bezig. Vond het bij de vorige nieuwe boeken al steeds meer worden, maar bij dit boek erger ik me er gewoon aan: wat een hoog streekromannetjes niveau! (Over dat haar stem klonk als zoete honing en blauwe ogen als de zee... oid) Verhalen blijven leuk, maar dat soort bewoordingen vind ik echt vreselijk.
Ben nog steeds in de nieuwe van Jill bezig. Vond het bij de vorige nieuwe boeken al steeds meer worden, maar bij dit boek erger ik me er gewoon aan: wat een hoog streekromannetjes niveau! (Over dat haar stem klonk als zoete honing en blauwe ogen als de zee... oid) Verhalen blijven leuk, maar dat soort bewoordingen vind ik echt vreselijk.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Yzma schreef:Wow Lacey, je bent gewoon in de hemel geweest!
Haha, zo voelde het wel een beetje toen ik daar binnenkwam.
Of als een klein kind dat in de snoepwinkel komt en niet weet bij welke snoepjes hij eerst moet gaan kijken.
De laatste chicklit die ik las was de VIP-lijst - Van New York naar LA (geleend van een collega). Vond hem niet zo denderend. Waarschijnlijk in de eerste plaats door het feit dat het over 17/18 jarigen gaat... beetje ver van mijn bed show.
_Lacey_- Kletskop
Ik vond de Vip-boeken heerlijk vermaak...
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Pagina 5 van 31 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)