Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers

Pagina 3 van 31 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 3 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink za 1 jan 2011 - 8:30

Sushi: Gelukkig dan ben ik niet de enige! Ik voel me dan zo stom en dan denk ik altijd maar weer 'waarom moet je ook zoveel boeken kopen?'. Maar ja dat is iets wat ik gewoon niet kan laten. Stel je voor dat ik de nieuwe Jill Mansell niet zou kopen en hij over een tijd niet meer te krijgen is, dan sla je jezelf toch ook voor je kop? Mijn verzameling moet wel compleet blijven ook al heb ik nog zoooo veel boeken die ik nog moet lezen Laughing

Omdat er niet zoveel leuke boeken meer zijn uitgekomen de laatste tijd heb ik me een beetje ziek gekocht aan make-up Laughing Mijn vriend wordt er zo langzamerhand helemaal gek van: "Hoeveel heb je daar nou al niet van?". "Euhmm nou nooit genoeg!"
Het wordt nu dus wel weer tijd voor leuke boeken!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 3 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  PaarsBlauw za 1 jan 2011 - 8:45

Ik ben nu bezig in Heb mij lief van Josie Lloyd en Emlyn Rees, voor de tweede keer, maar blijft leuk smile
Jill Mansell vind ik niet zo eigk, weet niet waarom, maar kan er nooit goed doorheen komen
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  _Lacey_ za 1 jan 2011 - 10:01

PaarsBlauw schreef:Ik ben nu bezig in Heb mij lief van Josie Lloyd en Emlyn Rees, voor de tweede keer, maar blijft leuk smile

Dat was de allereerste chicklit die ik ooit kocht smile

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PaarsBlauw za 1 jan 2011 - 22:14

Bij mij was het ook een van de eerste ja, op aanraden van het oude Yes forum :P
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 23:11

ThinkPink schreef:Sushi: Gelukkig dan ben ik niet de enige! Ik voel me dan zo stom en dan denk ik altijd maar weer 'waarom moet je ook zoveel boeken kopen?'. Maar ja dat is iets wat ik gewoon niet kan laten. Stel je voor dat ik de nieuwe Jill Mansell niet zou kopen en hij over een tijd niet meer te krijgen is, dan sla je jezelf toch ook voor je kop? Mijn verzameling moet wel compleet blijven ook al heb ik nog zoooo veel boeken die ik nog moet lezen Laughing
Daar ben ik ook altijd zo bang voor, dat een boek er niet meer als als ik 'm wil kopen!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 2 jan 2011 - 7:08

Ik ben nu in Geknipt voor jou aan het lezen! Tot nu toe vind ik hem erg leuk Very Happy

@ Sushi&Thinkpink: Haha hier nog zo één! Ik heb een abbonement op de bieb maar ik vind het veel leuker om in een boekenwinkel rond te neuzen en daar een nieuw boek te kopen..mijn vriend vind het ook superzonde 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:11

Ik_zelf_87 schreef:Ik ben nu in Geknipt voor jou aan het lezen! Tot nu toe vind ik hem erg leuk Very Happy

@ Sushi&Thinkpink: Haha hier nog zo één! Ik heb een abbonement op de bieb maar ik vind het veel leuker om in een boekenwinkel rond te neuzen en daar een nieuw boek te kopen..mijn vriend vind het ook superzonde 👅
Maar een volle boekenkast is ZO verschrikkelijk gezellig! Ik heb vandaag mijn boekenkast schoongemaakt. De boeken aan de bovenkant gestofzuigd (lag echt een stoflaag op joh!) en de planken schoongemaakt. Alles staat nu weer supernetjes, zo leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 2 jan 2011 - 7:18

Als wij een huisje hebben dan wil ik ook een boekenkast! Ik vind dat zo geweldig mooi! Maar ach..mijn vriend heeft ook wel dingen waarvan ik denk 'Hmm moet dat nou?'..Hij koopt zich vaak helemaal suf aan computeronderdelen om zijn computer zo veilig en zo snel mogelijk te maken..nou als je het mij vraagt is het alleen maar slecht want zijn computer crasht geregeld 👅 En zolang mijn boekenverslaving geen ernstige vormen aanneemt vind ik het goed haha

@ Sushi: Haha boeken trekken stof aan..ik sta er ook altijd versteld van hoeveel stof erop gaat liggen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Serena zo 2 jan 2011 - 7:32

jaa en boekenkast is echt gezellig smile koop nu ook gewoon boeken om de kast een beetje vol te krijgen zonder studieboeken, haha

Ik ben nu wat spook jij uit aan het lezen van Sophie Kinsella
Ow en een nieuwe Jill?? ben wel benieuwd dan. Dat vind ik echt leuke boeken!
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 8:16

Als ik mijn eigen stekkie heb wil ik heel graag de Expedit boekenkast van Ikea.
Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 3 Expedit
Die is 40 cm breed dus kan je er aan beide kanten boeken inzetten, ideaal! Ik vind die kast super!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 2 jan 2011 - 8:52

Ohh die is zo leuk Sushi! Ook leuk als 'afscheiding'! Soort van muurtje maar dan in de vorm van een boekenkast 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 8:58

Ik_zelf_87 schreef:Ohh die is zo leuk Sushi! Ook leuk als 'afscheiding'! Soort van muurtje maar dan in de vorm van een boekenkast 👅
Ja! Dat was ook inderdaad mijn idee, om 'm dan als een soort scheidingswandje te gebruiken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink zo 2 jan 2011 - 9:13

Sushi Die Expedit boekenkast(en) moet je echt kopen! Ze staan echt heel erg leuk en zijn erg handig. Omdat er verschillende formaten zijn, kun je ze ook stapelen. Omdat je er doorheen kunt kijken, kun je ook mooi de muur nog een kleurtje geven en dan het liefst natuurlijk in roze I love you

Vooruit nog 1 keer dan om het af te leren, mijn trots I love you :

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 3 Dsc05040y

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet zo 2 jan 2011 - 10:04

Oh god ThinkPink ik ben nog steeds zwaar jaloers op jou volle boekenkast, hij is zóó mooi Very Happy Jij hebt gewoon je eigen bieb!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  aardbeitje zo 2 jan 2011 - 23:14

O wauw, zo'n kast wil ik ook wel. Ooit als ik een groot huis heb. In mn appartementje past dat helaas niet. Mijn kastjes zijn dan ook eigenlijk gewoon vol. En dan heb ik op sommige planken dubbele rijen staan. Maar dat vind ik eigenlijk niet leuk, omdat je dan niet al mn boeken ziet.

Ik heb trouwens voor de kerst mini shopaholic en ja kun je krijgen (van Astrid Harrewijn) gekregen. Maar ik ben nog bezig in een Nicci french dus die lees ik eerst uit.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Pannetoet ma 3 jan 2011 - 0:26

aardbeitje schreef:O wauw, zo'n kast wil ik ook wel. Ooit als ik een groot huis heb. In mn appartementje past dat helaas niet. Mijn kastjes zijn dan ook eigenlijk gewoon vol. En dan heb ik op sommige planken dubbele rijen staan. Maar dat vind ik eigenlijk niet leuk, omdat je dan niet al mn boeken ziet.

Wij wonen nu ook nog in een flat en daar hebben we ook geen ruimte maar zogauw we een huisje hebben komt er zeker een boekenkast! Very Happy

Ik heb mijn boeken op een plank in de slaapkamer staan, niet zo leuk eigenlijk want ik er ben er heel trots op 👅 Maar in de kamer past het gewoon niet..ik kom ook ruimte tekort dus ik al mijn nieuwe/mooie boeken daar staan en de rest ligt in de kast..

Ik heb trouwens voor de kerst mini shopaholic en ja kun je krijgen (van Astrid Harrewijn) gekregen. Maar ik ben nog bezig in een Nicci french dus die lees ik eerst uit.

Ja kun je krijgen is superleuk! Mini shopaholic wil ik ook nog lezen maar eerst nog de andere delen (Shopalicious en vervolg) Maar ik moet nu eerst de andere ongelezen boeken lezen van mijzelf....
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  aardbeitje ma 3 jan 2011 - 0:46

Ik heb In zeven sloten ook van Astrid Harrewijn. Die vond ik erg leuk. Dus ik ga er vanuit dat ik deze ook leuk ga vinden.
Ik ben er ook nog niet over uit of ik straks gelijk begin in mini shopaholic. Aan de ene kant wil ik die heel graag lezen. Maar aan de andere kant heb ik nog een aantal ongelezen boeken die al langer staan te wachten. Ik zie het wel waar ik zin in heb smile
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  PaarsBlauw ma 3 jan 2011 - 0:55

Ik moet nog steeds de nieuwste van Astrid Harrewijn kopen! De Slegte heeft 'm steeds maar niet Sad
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Inge ma 3 jan 2011 - 1:10

Ik ben nu aan het lezen in "ik hou van Hollywood" van Lindsey Kelk
Leuk boek!
Deze maand gaan we ook een boekenkast kopen voor in de woonkamer, dus dan kan ik mijn mooiste boeken ook mooi uitstallen :p staat nu verspreidt over 2 boekenkasten en 1 diepe inbouwkast smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Pannetoet ma 3 jan 2011 - 1:34

@ Aardbeitje: Die heb ik ook gelezen, heel leuk boek inderdaad!

@ PaarsBlauw: Welke van de twee? Prinses in de polder of Luchtkussen? Die heb ik trouwens ook nog niet gelezen..

@ Inge: Is die leuk? Ik heb alleen het eerste deel Ik hou van New York gelezen..die was wel heel leuk moet ik zeggen! Weet je trouwens al welke boekenkast je wil?

Er zijn teveel leuke boeken!! 👅 Ik wil er nog zoveel maar ik moet van mijzelf eerst alle ongelezen boeken uitlezen (4 stuks) dus ik ga zo lekker verder lezen in Geknipt voor jou..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge ma 3 jan 2011 - 2:07

Ik vind het boek leuk, leest lekker weg en is best grappig... deel 1 was denk wel beter maar vind dit deel zeker niet veel slechter smile (hehe lekker duidelijk he :P)
Zijn er nog niet helemaal uit, vind die vakjes boekenkast van Ikea helemaal super, maar die kleuren zijn net niet de kleur die we zoeken (de ene kleur is te licht, de ander te donker)...
Maar vind zo'n boekenkast met van die vakjes wel heel erg leuk
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  ThinkPink zo 16 jan 2011 - 8:26

Even het topic omhoog schoppen, hij is alweer zo'n eind gezakt Embarassed

Hier eigenlijk weinig nieuws. Heb nog steeds de Pink Pocket niet uit Embarassed Heb de laatste tijd wel steeds veel tijdschriften gekocht waar ik dan wel weer veel in lees. Het lezen van boeken schiet niet echt op. Misschien hebben jullie daar ook last van, aangezien ons topic een eindje was gezakt Laughing

Nog even en Lacey gaat naar Argentinië! Ben benieuwd hoe de boekenwinkel in het echt is. Tenminste, ik neem aan dat je erheen gaat? Lees je eigenlijk veel Engelse boeken? Anders kun je vast uitstekend slagen in het walhalla daar!

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet zo 16 jan 2011 - 9:42

Haha hij was inderdaad flink ingekakt...
Ik heb gisteren Geknipt voor jou uitgelezen..geweldig boek! Vind het haast jammer dat hij uit is..
Morgen wil ik beginnen in Cruise van Suzanne Vermeer, het zal mij benieuwen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lacey_ zo 16 jan 2011 - 11:03

ThinkPink schreef:Nog even en Lacey gaat naar Argentinië! Ben benieuwd hoe de boekenwinkel in het echt is. Tenminste, ik neem aan dat je erheen gaat? Lees je eigenlijk veel Engelse boeken? Anders kun je vast uitstekend slagen in het walhalla daar!

Ja, het gaat nu echt opschieten smile En bezoek(je) aan de boekwinkel heb ik nog steeds op mijn programma staan (heb al uitgezocht waar hij precies zit en hoe ik er het beste kan komen). Engelse boeken lees ik wel, maar niet zo heel erg veel.

Laatst heb ik weer eens een chicklit gelezen: Uitgelaten van Leslie Schnur.
Had hem van een collega geleend. Best een leuk boek dat erg makkelijk wegleest.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Pannetoet di 18 jan 2011 - 0:28

Whoee nog maar 3 dagen Lacey!

Ik ben nu Cruise aan het lezen maar hij kan me nog niet echt boeien..misschien dat ik er even in moet komen? Ik heb ook nog Kom terug bij mij [Marian Keyes] & Pumps in de pits [Liselore Albers] er liggen en deze trekken mij meer Embarassed Iemand deze toevallig al gelezen? En ik wil/moet echt nodig weer boeken kopen..al veel te lang niet meer gedaan haha en er zijn zoveel leuke, nieuwe boeken uitgekomen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 31 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: