Gezellige meiden Eindhoven
Pagina 1 van 1
Gezellige meiden Eindhoven
Hi
Ik ben opzoek naar gezellige meiden uit Eindhoven!
Ik ben 25 jaar en woon (samen met mijn vriend) en werk als online marketeer in Eindhoven. Na mijn studie in Tilburg ben ik teruggegaan naar Eindhoven en al mijn vriendinnetjes zijn verspreid door het hele land...afspreken is daarom niet altijd even makkelijk! Daarom ben ik opzoek naar gezellige vrienden in eindhoven om mee te shoppen, sporten (tennis, hardlopen, fitness etc), kletsen, stappen, op de thee te gaan, gezellige etentjes etc
Lijkt je dit gezellig en ben je hier ook naar op zoek laat t me weten!!
Ik ben opzoek naar gezellige meiden uit Eindhoven!
Ik ben 25 jaar en woon (samen met mijn vriend) en werk als online marketeer in Eindhoven. Na mijn studie in Tilburg ben ik teruggegaan naar Eindhoven en al mijn vriendinnetjes zijn verspreid door het hele land...afspreken is daarom niet altijd even makkelijk! Daarom ben ik opzoek naar gezellige vrienden in eindhoven om mee te shoppen, sporten (tennis, hardlopen, fitness etc), kletsen, stappen, op de thee te gaan, gezellige etentjes etc
Lijkt je dit gezellig en ben je hier ook naar op zoek laat t me weten!!
Teazy86- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 06-01-12
Re: Gezellige meiden Eindhoven
Wat leuk misschien kun je je aansluiten bij onze Eindhoven groep? We meeten 1x in de maand met elkaar en nieuwe mensen zijn altijd welkom natuurlijk.
Waar in Eindhoven woon je? (PM?)
Waar in Eindhoven woon je? (PM?)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige meiden omgeving Wierden
» Gezellige meiden omgeving Arnhem?
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige meiden omgeving Wierden
» Gezellige meiden omgeving Arnhem?
» Gezellige meiden Alphen a/d Rijn
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: